Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla králem elektromobilů. Brzy ji však sesadí nová kometa z Číny

Americká automobilka si za rok 2023 udržela pozici největšího výrobce čistě elektrických aut. Na záda jí ovšem dýchají ambiciózní Číňané, kteří Teslu v posledním loňském čtvrtletí dokonce předstihli.
Zpět na článek
7. 1. 2024 12:59
7. 1. 2024 13:05
8. 1. 2024 19:53
Avatar - Franta Dobro
7. 1. 2024 10:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
7. 1. 2024 11:25
Re: Clickbate nedělní kometa 💫
Vy jste redakční zaměstnanec že vám není trapné úkolovat diskutující?
7. 1. 2024 11:49
Re: Clickbate nedělní kometa 💫
nekrivdete dobraku panu frantiskovi, chudakovi, je to zamestnanec najimany agenturou, ktery nema jistotu, ze zitra pujde do prace a zije tak v celozivotni nejistote. meli bychom mu pomoci, aby byl jeho apel vyslysen a aspon zitra byl za odmenu do prace opet povolan.
jaky to kontrast s dobou jeste pred 35 lety, kdy treba profesori meli jistotu, ze budou cely zivot delat topice v kotelne, nebo spisovatele, ze budou delat kulice v pivovaru. a to jim strana zajistila staly dohled verejne a statni bezpecnosti jako bonus .
tehdejsi komunisticka strana se o svoje obyvatele starala, ne jako dnes, kdy si kazdy muze delat co chce a policii to nezajima
Avatar - Barrichello
7. 1. 2024 16:34
Re: Clickbate nedělní kometa 💫
totální ubohost :-)
7. 1. 2024 17:59
Re: Clickbate nedělní kometa 💫
Dusevny kripel moze vyplodit len totalnu ubohost
Avatar - WinDiesel
7. 1. 2024 11:04
Lžete pane Šámale
Ondřeji Šámale,
lžete o "bezemisnosti" Tesel.
Buď jste jen hloupý nebo navedený, vyberte si.
Dokonce i ty OZE byly vyrobeny, při výrobě vznikaly CO2, na místo byly panely a větrníky dovezeny silnými dieselovými tahači.
Nikde ve světě není elektřina zcela bezemisní.
Nelžete a napište "lokálně bezemisní". "Čistě bezemisní" je velká lež všech elektropošuků.
Jinak vás i nadále budeme považovat pouze za prolhaného pisálka a ekopošuka.
Rozbalit vlákno
15
7. 1. 2024 11:09
Re: Lžete pane Šámale
i kdyby to vsechno, vcetne vyroby OZE a dovezeni EV tahaci, bezemisni bylo, tak prijde win a napise, ze vypustil 2 psouky, takze to bezemisni urcite nebylo
7. 1. 2024 11:23
Omluv se, Wine
Vozidlo s nulovými emisemi neboli ZEV je vozidlo, které nevypouští výfukové plyny ani jiné znečišťující látky z palubního zdroje energie.
7. 1. 2024 11:28
Re: Omluv se, Wine
Je to skvělý vynález úplně bezemisni vozidlo. Jsem pyšný na to, že můžu žít v době vzniku tohoto úžasného vynalezu :yes:
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2024 13:23
Re: Omluv se, Wine
Že ti není trapné sem vytahovat nějaké politrucké definice. To je jak příplatek 100 Euro za uhlikově neutrální let.
Avatar - rohYpnol
7. 1. 2024 13:38
Re: Omluv se, Wine
Hlavně že hodlají zakázat třeba krbová kamna... A těm eurohujerům a zeleným bezmozkůn to stále nedochází... Lidská blbost je prostě bezedná.
Avatar - eLzyx
8. 1. 2024 13:42
Re: Omluv se, Wine
krbová kamna 1. a 2. emisní třídy. Tedy velmi staré krbovky. Neříkám, že je to správně, ale na druhou stranu - všechna auta mají nějaké filtry a krbovky nemusí? Z toho je bordelu až hrůza. A to píšu jako majitel krbovek, které používám jako primární zdroj tepla.
Naštěstí mám 3. emisní třídu. I tak z toho je bordelu ...
Nicméně nemyslím si, že je dobré je zakázat úplně. Drobnou dřevní hmotu je nutné nějak využít. Takže se musí zdokonalit.

btw - v ČR k tomu nejspíše nedojde, protože u nás je plánován jen zákaz kotlů 1. a 2. emisní třídy a to v září 2024. Krbovky spadají do jiné kategorie, takže se na ně zákaz nevztahuje ...
7. 1. 2024 14:16
Re: Omluv se, Wine
Ja vim, treba ve Svedsku ma elektromobil vyfuk ve vodni elektrarne. ;-)

To je hnus a pokrytectvi.
:D

Nebo ve Francii, mohl bys emitovat zplodiny dieselu uprostred Parize anebo mit s EV vyfuk v jaderne elektrarne...
7. 1. 2024 14:22
Re: Omluv se, Wine
A proč tam ty výfuky montují nevíte prosím? Má to nějaké výhody?
Avatar - Franta Dobro
7. 1. 2024 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2024 11:28
Omluv se redaktorovi!
Je facinujici, ze proti bezemisnosti EV se ohrazuji obvykle majitele dieselu a odpurci EU7, jejiz plneni bude mit patrne za nasledek ruseni spinavych dieselu.

K tomu, ze globalni emise zajimaji dieselfila jen co se tyce EV, ale u dieselu je rad zanedbava - skoda slov.
7. 1. 2024 15:00
Re: Lžete pane Šámale
Tak a ešte spočítaj emisie vyprodukované pri výrobe diesla a porovnaj to s Teslou. Nech to má hlavu a pätu.
Avatar - .StenLi.
7. 1. 2024 16:17
Re: Lžete pane Šámale
To ze ty neovladas zakaldne pojmy v teme, ktoru sa snazis hejtovat, este neznamena ze niekto klame, len to ze ty si potrebujes doplnit vedomosti ;-) Dovtedy ta budeme povazovat za trolla a fosilposuka ;-) .
7. 1. 2024 19:30
Re: Lžete pane Šámale
Dobrý den, Wine, z čeho usuzujete, že jsem ekopošuk? Zrovna elektromobilita není směr, který bych vyhledával :-)

Čistě bezemisní vůz je synonymum k čistě elektrickému autu neboli elektromobilu. Abych neopakoval slova a výrazy, používám mj. i tenhle termín. Je to běžné označení, které se používá i v zahraničí, což byste jako inteligentní člověk měl vědět ;-)

Rozdíl by byl, pokud bych napsal, že elektromobil má čistě bezemisní provoz. To by chyba skutečně byla. Proto v tomhle případě ovšem používám vámi zmíněné lokálně bezemisní.
Avatar - kuk
9. 1. 2024 03:56
Re: Lžete pane Šámale
Mindráky z toho že má tvůj rakovinomet vejfuk tě něustále pronásledují. Tak sis teď honem začal hrát na ekoaktivistu. :-[] :D :D
7. 1. 2024 11:12
Podpora od vlády
Mě by zajímalo , když se zmiňuje podpora vlády čínským automobilkám proč autor nenapíše jak je to s podporou Tesly od vlád v amerických státech ?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - .StenLi.
7. 1. 2024 16:22
Re: Podpora od vlády
To aku podporu maju automobilky v US si vies velmi lahko dohladat. Tesla bere velmi malu ciastku, najviac od vlady dostavaju Ford a GM. Avsak vsetkych US automobilkam sa moze iba snivat ao podovre aku maju Cinske automobilky. Aj taky VW tam musi predavat ci ICE alebo BEV auta s vysokou stratou a zaplatia to EU a US zakaznici.
7. 1. 2024 19:35
Re: Podpora od vlády
Myslíte si, že čínští komunisté dobrovolně zveřejní pravidla pomoci tamním automobilkám, která podle mě nepochybně překračují meze běžné v demokratických zemích? To bychom přece byli dost naivní ;-)

O přímých i nepřímým subvencí pro částečně či rovnou zcela státem ovládáné čínské automobilky toho obecně moc nevíme. Zřejmě má ovšem podobu masivních investic státních peněz do vývoje, výzkumu i samotné výroby. Zatímco "západní" konkurence funguje na více či méně funkčních tržních pravidlech (většina z nich jsou z větší části soukromé firmy), Číňané do toho šlapou s cílem tyhle zavedené soupeře zlikvidovat. A zřejmě k tomu mají financí dost...
Avatar - Franta Dobro
7. 1. 2024 20:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2024 11:40
BYD nebo Tesla?
Vitezem jsou kazdopadne obyvatele mest.
:yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
7. 1. 2024 16:36
Re: BYD nebo Tesla?
můžou se odstěhovat na samotu, aspon ty přelidněná města . Z měst typu Praha je ideální, kdyby okamžitě zmizelo 25-45% obyvatel.
8. 1. 2024 07:24
Re: BYD nebo Tesla?
Sam se odstehuj na samotu.
Pokud mozno bez internetu.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 15:59
Re: BYD nebo Tesla?
nepotřebuju, mě spalováky v Praze nevadí.
Avatar - sargis
8. 1. 2024 09:19
Re: BYD nebo Tesla?
Hej, hlavne ked do mesta vchadzas cez priemyselny park pomaly z akehokolvek smeru. To, ze je menej smogu v ulici neznamena viac ekologie. Ale z hladiska hluku a respiracnych ochoreni je to isto prinos.
7. 1. 2024 11:46
China,China,China
Já věřím, že letos vymaže BYD nejen Teslu, ale úplně vymaže i evropský automobilový trh :yes:

China EV car win!
Rozbalit vlákno
10
7. 1. 2024 15:01
Re: China,China,China
A tuším sa na to aj tešíš.
7. 1. 2024 18:56
Re: China,China,China
Tesim se.Neboj se i ty se budes tesit :yes:
Avatar - .StenLi.
7. 1. 2024 16:34
Re: China,China,China
A komu tim prospejete?

Vsetky automobilky sveta mimo Ciny zaspali vyvoj bateriek a to zahrna aj Teslu, ktora mala sice super start a vyrabala si vlastne 18650 baterie, neskor 2170 a mala zamluvnene velke mnozstva surovin na vyrobu svojcih NCA baterii, ale potom prisla velka chyba a vyroba ich baterii upadala s vysokym stupnom optimalizacie vyroby zbytku aut a museli si pomoct dodavkami 2170 baterii od LG neskor, prismatickych LFP baterii od CATL a potom aj LFP baterii od BYD a postupne sa dostavaju tam kde vsetky automobilky: najvacsie ciastky zo svojich ziskov na BEV posielaju naspat do Ciny za najdrahsi komponent BEV, baterie. Takto straca peniaze VAG, GM, Toyota, Ford atd... a ak sa Tesla nezobudi a masivne nerozsiri vyrobu 4680 baterii, tak tak skonci aj ona s 4680 bateriami od LG a s prismatickymi LFP a LMFP bateriami od CATL a BYD.

Silna statna podpora v Cine a monopol CN automobiliek v EU nepomoze nikomu, ani milonikom BEV ani milovnikom ICE a taktiez celosvetovemu vyvoju alebo ekonomikam mimo Ciny.
7. 1. 2024 18:55
Re: China,China,China
Cina prostě vyhrá.Svět si to zaslouží.Chtěli používat čínskou levnou pracovní sílu a tak nyní nato svět doplatí.Evropa se těsila jak se zbavila závislosti na Rusku, ale vůbec si neuvědomila, jak ji pohltila Cina.Brics zničí Evropu a nic jiného si ani nezaslouží Evropa zato jak trčela z ***e Americe.Zvykejte si a ucte se cinsky.Budete to potřebovat.

China win!
China EV cars win!
Avatar - .StenLi.
8. 1. 2024 10:42
Re: China,China,China
Hovorime o priemyselnom naskoku,ktory ma teraz Cina, asi 2-3 roky. To samozrejme nieje dovod na tieto nezmyselne reci o tom ze Cina vyhra a mame sa ucit po Cinsky. Druhy najvacsi vyrobca baterii na svete je Polsko, ked to dokazu tam, dokazu to v kazdej EU krajine a uz ide len o to, kto tie baterkarne vlastni, ale za par rokov nie je najmensi problem vsetky baterie v EU BEV vyrabat v EU a je len na prispatosti EU automobiliek kedy prestanu nezmyselne topit peniaze v ICE vyvoji, alebo masivne zainvestuju do baterii (fabriky a tazenie), aby tieto baterkarne aj boli vlastnene EU a peniaze ostavali v HDP EU krajin.
8. 1. 2024 12:43
Re: China,China,China
Stenli napsal: "Druhy najvacsi vyrobca baterii na svete je Polsko"
Hodím to do googlu a čo zistím?
Zjistím, že Stenli je lhář.

Druhý najväčší výrobca batérií, BYD, dodáva primárne výrobcom elektrických áut na čínskom trhu, kde má získavať čoraz silnejšiu pozíciu. Napriek rastu čínskeho trhu s elektromobilmi podľa analýzy SNE Research zatiaľ neexistuje predpoklad, že by BYD mohla v dohľadnej dobe zaútočiť na pozíciu batériového lídra.31. 3. 2023

https://www.mojelektromobil.sk/…-baterii-pre-ev/

Netušil jsem, že BYD patří Polákům :-O
Když klameš v tomto Stenli, tak nelžeš i v jiných informacích?
Avatar - .StenLi.
8. 1. 2024 13:06
Re: China,China,China
Nezistil si ze som klamar, ako by ti napisal DonVito: "Omluv se" :D Zistili sme akurat to ze necitas s porozumenim. Takze citaj este raz a teraz pozorne:
"Druhy najvacsi vyrobca baterii na svete je Polsko, ked to dokazu tam, dokazu to v kazdej EU krajine a uz ide len o to, kto tie baterkarne vlastni".

Cina a Polsko su krajiny, nie firmy a ked si hodis do googlu krajiny s najvacsou produkciou baterii, zistis ze: 1.Cina, 2.Polsko. Preto pisem ze ked to dokaze Polsko, nie je dovod, preco by to nedokazali aj ostatne EU krajiny, nie je tu ocividne ziadny problem so surovinami, alebo nedostatkom schopnych ludi, o com svedcia aj mililardove projekty Cinskych firiem v EU a my na SR o tom teda vieme svoje, ked sme kvoli nasej neschopnej vlade prisli o 7 miliardovu investiciu CATL, ktoru dostali zase raz Madari. V druhej vete suvetia "a uz ide len o to, kto tie baterkarne vlastni" narazam na to, ze aj tie fabriky v Polsku vlastnia Cinske firmy, takze kym prvotnym cielom EU je vyrabat baterky v EU, aby sa setrilo na preprave a aby cast ziskov cez platy a odvody zamestnancov ostali v EU ako sucast HDP, ciel je vyrabat baterie vo vlastnej rezii - EU firmami a idealne aj zo surovin vytazenych v EU, aby v EU ostavali komplet cele zisky z produkcie baterii.

Takze ako vidis, neklamem ani v tomto, ani v inych informaciach, to je domena antiEV trollov a nerobim to lebo je to trapne, kedze je to velmi lahko overitelne. Musis len pozornejsie citat ;-)
Avatar - .StenLi.
8. 1. 2024 18:23
Re: China,China,China
Nic nepovie o tvojich vedomostiach viac, ako dva nefunkcne linky :D
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 18:50
Re: China,China,China
linky normálně fungují, závadu bude na tvém přijímači, Borisove :-)
Avatar - rohYpnol
7. 1. 2024 11:55
Neuvěřitelné bláboly ACZ
Čistě bezemisní automobily?? Lež jak věž...
BYD je na tom tak dobře, že da 2100 Kč dealerovi... ?!? To jako myslíte vážně?!? :-[] :-[] Tahle částka vážně něco znamená a zmeni pro prodej aut 1M+ ?!?...
Srovnání není fér, protože čínská vláda a podpora?!?
A západní eurososocialistická propaganda, dotace, subvence a sankce pro ICE se nepočítá???

Bravo!!! Který eurohujer schválil tento text článku?!? Děkuji za tu nedělní dávku eurohujerské propagandy!!!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - .StenLi.
7. 1. 2024 16:46
Re: Neuvěřitelné bláboly ACZ
Dalsi co si potrebuje nastudovat co znamena bezemisny automobil a preco sa do emisii spalovakov nezaratavaju emisie vyroby auta, paliva, rafinerii a obrovsekeho mnozstva elektriky pri tom pouzitej :-) :no: Dostudovat a potom chodit do diskusii.
Avatar - Barrichello
7. 1. 2024 16:50
Re: Neuvěřitelné bláboly ACZ
a víš jaký je rozdíl v tom, že někdo vyrábí auto v 45 let starý fabrice a když čínan postavil 100 novýc fabrik na výrobu baterek, nabíječek, komponent, komponent pro OZE abys to měl čím nabíjet atd atd atd?

Ono pak vychází, že za stejné emise u plečky vyrobené v 45 let staré fabrice jde s euro 6d nákupní taškou najet 110-170 tis km a se 50 let starou V8 35-60 tis km

Sranda co

Jo a taky se na výrobu spalovací plečky nevozí suroviny z chile do do číny. :-) :-) :-) :-)
Avatar - rohYpnol
7. 1. 2024 17:02
Re: Neuvěřitelné bláboly ACZ
Vůbec nemá smysl řešit co z výroby ještě započítat, to je druhořadé.
Ten základ lži stojí už na mnohem elementárnější věci - energetický mix u nás znamená, že jízda na elektřinu prostě z podstaty věci bezemisní není a být ani nemůže.

A než napíšeš nesmysl typu - kupuji jen zelenou elektřinu nebo nabíjím jen z FVE, tak z téhle utopie a fikce rychle vyskoč. Protože to nemá s běžným režimem EV nic společného. Neznám majitele EV, který by když nesvítí slunce autem nejezdil. Neznám majitele který by nenabíjel nikdy na dobíjecích stanicích.
Avatar - Barrichello
7. 1. 2024 17:04
Re: Neuvěřitelné bláboly ACZ
sou to utopistii, at jim daj energetické společnosti spešl zelený tarif s cenou 15-40 kč za 1 Kwh a dodávaj jim jenom zelenou energii a když zrovna nebude, tak je odpojí od sítě. At si to užijí a zaplatí výstavbu těch fantasmagorických nesmyslů.

My o ně nestojíme. My chceme stabilní zdroje - vodní, uhelné a jaderné elektrárny , popř. paroplynové.
7. 1. 2024 17:53
Re: Neuvěřitelné bláboly ACZ
Jsi málo kreativní.

Já fandím drakům od Toyoty. :-)
Avatar - rohYpnol
7. 1. 2024 18:38
Re: Neuvěřitelné bláboly ACZ
I zelená elektřina není nic než podvod. Protože technicky je to nesmysl.

V noci a při bezvětří a suchu totiž energie rozhodně nebude v našich podmínkách z OZE a i kdyby v noci běžela výroba vodní elektrárny, tak pokud nejsem v blízkosti zdroje tak ta moje elektřina někde na superchargeru rozhodně nebude ani zelená, ale bledě zelená, ani ždibet dozelena. Ale bude z uhlí, plynu nebo jádra. Což ale ČEZ I další uvádějí.

Jenže zelení bezmoci tohle nepochopí. Oni si myslí že když mají zelený tarif, tak jedou z OZE, což je naprostá pitomost.
7. 1. 2024 11:56
Kometa, ale v Kuiperově pásu
To co umí Čína, umí každá jiná asijská země.

Asie začala s Japonskem, následovala Korea, Čína, rozjíždí se Taiwan, Indie, Vietnam, ... .
Rozbalit vlákno
11
7. 1. 2024 12:15
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
china od doby bource morusivyho a strelneho prachu z pred vic jak tisiciletim neprisla s zadnou vlastni myslenkoiu nebo objevem, ktera by posunula lidstvo dopredu
EV taky opraskla od Zapadu
7. 1. 2024 13:30
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
čím déle si budete tenhle blud opakovat, tím horší bude probuzení do reality...
7. 1. 2024 14:08
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
hod sem neco, co vyslo ciste z chiny, co nebylo na zaklade Zapadnich technologiich a znalosti
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2024 14:32
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
Co tím vlastně chceš vyjádřit? Čína je největší výrobce aut, to že tam auto nevymysleli je argument k ničemu.
7. 1. 2024 14:47
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
china je nejvetsim vyrobcem kdeceho diky tomu, ze z ni nixon udelal manufakturu pro Zapad.
az to Zapad prestane bavit, coz se zacina dit, tak pro chinu zacnou krusny casy.
i pres to, ze se o chine mluvi jako o svetove manufakture, tak i pres o skoro polovinu vetsi pocet obyvatel nez ma Zapad, ma tretinovy HDP
fakt je ten, ze me nenapada nic, co je puvodne chinske, co by neopraskli at castecne, nebo uplne
7. 1. 2024 19:00
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
Snilek :D
Cina už davno vyhrála nad Evropou :yes:
Avatar - Barrichello
7. 1. 2024 21:30
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
žápad to nemůže přestat bavit, protože na západě nejsou žádný továrny , ty starý byly zbouraný nebo sou ve stavu trosek a ještě nejsou lidi, co by v těch továrnách dělali :-)
Avatar - sargis
8. 1. 2024 09:22
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
Cina vymyslela vikend. Vydrzi vzdy len velmi kratko ;-)
7. 1. 2024 12:27
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
Já si myslím že ne, že tohle umí jen Čína.
Partajník pískne, automatizované fabriky se pořizují za subvencí, o kterých se nám může jen zdát. Navíc to subvencuje výrobek u koncových zákazníků. A to jsou největší náklady. Partajník na to kouká jinak než akcionář.
Taiwan je rozjetý už dávno, je otázka co s ním provede partajník.
Mnoho výroby pro západní trhy už je mimo Čínu, viz Vietnam / Malajsie / Indie.
A jen uvidíme, kolik lidí si v Evropě koupí čínské auto severně od 1M Kč, jehož asistenti pípají / chovají tak, že se s tím autem prakticky nedá jezdit. Navíc se mu při prvním testu vybije 12V baterie a auto exne. Jaký to vstup na trh. Jsem zvědav na ty update software :-). Odtah do Pekingu taky nebude laciný :D.
To jestli to BYD dá, závisí na tom kolik toho skutečně prodají v Číně, kupní síla tam není nic moc a pro další růst potřebují exportovat o 106.
7. 1. 2024 15:02
Re: Kometa, ale v Kuiperově pásu
Netrep hlúposti. Načo mudruješ o veciach, o ktorých vieš veľké guľové?
7. 1. 2024 12:48
Článek pěknej, diskuze eště lepčí.
Zase se nádherně bavím, jak z článku, který by se dal charakterizovat jednou větou "Dominantní Tesle v oblasti EV se přibližují čínští výrobci" se během chvíle strhne přestřelka argumentů o ekologických důsledcích zakopávání vyžilých vrtulových listů do země z fanklubu ICE, oproti neekologické dopravě dělníků na ropnou plošinu v Mexickém zálivu vrtulníky se spalovacím motorem bez katalyzátoru při těžbě ropy z fanklubu EV.

Už jen chybí rozebrat je-li výroba hliníku ekologičtější než výroba oceli a z čeho tedy ta auta bude ekologičtější vyrábět. Samozřejmě do důsledků od těžby bauxitu a železné rudy až po podíl recyklovaného hliníku a železného šrotu včetně dopravy, která začíná od šedého kontejneru před panelákem.

Holt má to tady úroveň.
Rozbalit vlákno
1
7. 1. 2024 15:03
Re: Článek pěknej, diskuze eště lepčí.
A stále sa to zlepšuje, permanentne nachádzame nové a nové diskusné dno. Podobne ako redakcia, ktorá tiež ťahá tento web hlbšie a hlbšie každým zverejneným textom.
Avatar - rohYpnol
7. 1. 2024 12:59
Doporučuji
Jinak doporučuji test Nio EV6 od Hrubise na YT. Auto technologicky o generaci dál s o třídu ne li dvě třídy výš jak Enyaq za nižší cenu. Tesla pak proti Niu působí i technilogicky jak naprostá popelnice...

Takže někdo by si mě uvědomit, že pokud chce EU direktivně přikázat EV, tak tímto rozhodnutím říká, že evropskou automotive má absolutně u svého zeleného zadku a stejně tam má obyvatele EU a jejich potřeby dostupné a ekologicky udržitelné individuální mobility.
Rozbalit vlákno
6
7. 1. 2024 13:05
Re: Doporučuji
Nikoliv EV6, ale EL6. V mnohém lepší, ale žere.
7. 1. 2024 13:27
Re: Doporučuji
Není levnější než Enyaq.
Avatar - rohYpnol
7. 1. 2024 13:36
Re: Doporučuji
Ve srovnatelné výbavě a specifikaci? Je.
7. 1. 2024 14:06
Re: Doporučuji
Bavi me, jak vy bojovnici za evropsky autoprumysl velebite jakykoli auto levnejsi nez skodovka...
:D
Avatar - rohYpnol
7. 1. 2024 18:49
Re: Doporučuji
Eurohujere DonVito, laskavě na mě nereaguj. Jsi na mém HL, nevím co zas píšeš za nesmysly, Nezajímá mě to. A nikdy ti neodpovím. Děkuji.
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2024 14:38
Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Zatím ji Svědci Teslovi uživí, ale bude jednou potřebovat kvalitu Applu.
Rozbalit vlákno
23
7. 1. 2024 14:43
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Jaky z tvych tvrzeni za poslednich deset let se splnilo?

Krach Tesly?
Avatar - Barrichello
7. 1. 2024 16:40
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
plakat by s měl ty, že si nikdo ze 150 zákazníků Ferrari, 71 zákazníků Lamba a stejně tak Bentley, 59 Maserati, 43 Rollsu , 35 Astonů a 13 Lotusů místo těchto luxusních spalováků nekoupili Teslu S a nebo X

A z 814 ks Porsche bylo jen 44 ks EV a 46 hybridů

Nějak ti miliardáři na záchranu planety a ve všem lepší EV jak tvrdí zvysoka JEBOU, HAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH
Avatar - eLzyx
8. 1. 2024 15:37
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
to nemůžeš vědět, že si S a X nikdo z nich nekoupil. Já bych si dovolil dokonce tvrdit, že koupil.
Ferrari si koupím na víkendy, ale když budu jezdit po Praze, tak raději TMS. V těch kolonách je to mnohem příjemnější auto.
Manželce asi taky nekoupí 911, aby s tím vozila děti do školky. Vyfasuje TMX a nazdar.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 16:01
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
tuhle jsem jednu milf blondýnu v 911 zrovna viděl, jela sama.

Zřejmě paní s vkusem :)
Avatar - eLzyx
8. 1. 2024 16:52
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
děti vezla v puse?
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 18:48
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
děti nevezla, bud je nemá nebo je neměla sebou.

Jak prosté, milý Watsone. Některé lepší dámy maj třeba chůvu, o tomhle vynálezu si neslyšel vid. Ta jim pomůže občas s dětičkama, třeba je vyzvedne ze školky/školky nějaký S-Maxem a odveze na kroužky, zatímco madam si zajede do fitka a pak na kávičku s kamarádkami tou 911, pokud jí auta baví. Mít dětičky 24h denně za zádelí není dneska už v modě, v lepší společnosti :)

A občas potkávám podobné dámy i v kupé od Mercedesu nebo Bentley Continetal :-)
8. 1. 2024 19:18
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Já jsem to s těmi jejími dětmi pochopil tak, že jela asi zrovna z práce, takže těsně jízdou kouřila, tak proto měla plnou pusu dětí. :-)
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 19:52
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
no to leda :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
7. 1. 2024 16:43
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
z bohatých lidí to nikdo nekupuje, pár pomatených ajtáků a milovníků technologických hraček, kterým vůbec nejde o to jak to vypadá a jede o o prá hitech funkcí.
To sou lidi co si pletou tablet s autem

Zbytek to nekupuje a dál kupuje fosilní Porsche, mercedesy bmw, laba, ferrari, rollsy, bentley, cadillacy, lotusy, astony, maserati, jaguary, chevrolety, dodge, ramy, jeepy, range rovery atd
Avatar - eLzyx
8. 1. 2024 15:41
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
aha, takže třeba Ben Affleck, James Cameron, Cameron Diaz, Morgan Freeman, Jay Leno, Jay-Z, Will Smith, Robert Downey Jr. nebo třeba James May ... samý chudák, co nemá ani na rohlíky.
Za to Barichello je boháč, takže si může dovolit jezdit starými amerikami. Gratuluji.
Avatar - .StenLi.
7. 1. 2024 16:51
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Tie vase nesplnene hatesluby :D Najpredavanejsie auto sveta za rok 2023 je BEV a co je pre vas extra trpke, je to Tesla, takze nas fanusikov pokroku a vyrazne efektivnejsej dopravy bez lokalnych emisii, co odstrani mnohe zdravotne problemy a miliony umrti rocne s potencialom aj bezemisnej prevadzky do buducnosti naozaj tesi, ze sa BEV dari a v mnohych krajinach tvoria uz 20-25% predajov.

To vyplakavanie Barrichella je len taky bonus, ktory si za svoju zadubenost a nevedomost zasluzil sam :-)
Avatar - Barrichello
7. 1. 2024 16:58
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Nejvíc úmrtí odstraníš, když dokážeš odstranit stres v změstnáních, hádky v rodinách, lidi přestanou kouřit, chlastat, brát drogy a kupovat nekvalitní chemická žrádla.
A dále psychika, půlka republiky žere psychoprášky :-) :-) :-)

Toto vše zabije cca 700 milionkrát víc lidí jak nějaká spalovací auta, prolhanej zelenej neomarxisto :-) :-) :-) :-)
Avatar - .StenLi.
8. 1. 2024 10:47
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Nic ine ako whataboutizmus som od trolla ako ty necakal :no: Nulovy argument je len potvrdenym hodnoty mojho argumentu :) Kazdy hlupak ktory zije vo fantazii, ktora ide proti faktom, narazi na tvrdu stenu faktov :)
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 16:04
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Žádný fakta nemáš, máš tu věrohodntnou studii nejlépe od 5 nezávislých odborníků, kolik lidí ročně umře na jedovaté látky ze spalovacích motorů?

A prosím aby v tom byli výlučně lidi co nekouří, nepijí, neužívaj drogy a nemaj 120 kg +.
Protože zkoumat u kuřáka, co dá denně 35-45 kousků jestli umřel na takovinu plic z cigár nebo díky autům je silně usměvný, TROLLE
Avatar - Barrichello
7. 1. 2024 17:00
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Jestli to nebud tím, zelený Borisove, že Tesla vyrábí 4 modely zatímco spalovací konkurence má na výběr cca 900 modelů auta cca 40 značek.

Takže si akždej vybere co se mu líbí a nemusí vybírat ze 4 modelů žabotlamu s interiérem z petky narýsované za pomocí úhelníku. :-) :-) :-) :-)

PS: připrav si šrajtofli, raketovým způsobem zdražuje měd a ještě bude dále zdražovat. Je jí totiž kritický neodstatek. Budete si muset dát hlínkový dráty jako za normalizačního komunisty, kde měd byla strategická surovina pro průmysl a armádu :-) :-) :-) :-) :-)
7. 1. 2024 20:43
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Copper Price is at a current level of 8399.94, up from 8189.59 last month and up from 8375.40 one year ago. This is a change of 2.57% from last month and 0.29% from one year ago.

:D
Avatar - .StenLi.
8. 1. 2024 10:52
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
:D Fakty ho fackuju z kazdej strany, je to zvlastne byt tak zadubeny hejter a tak nieco nenavidiet, ze si zacne klamat sam sebe, len aby ten hate klam v sebe uzivil. Urcite je na to odborne nazvana diagnoza. Neviem co tito ludia budu robit o 10 rokov ked 90% predajov v EU budu tvorit BEV. Asi budu pocas hladania benzinky zo svojich drahych alebo zastaralych spalovakov hromzit na vsadepritomne BEV a kricat na ich vodicov z okna ze nie su bezemisne :D
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 16:08
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Budeme provádět masivní demostrace, abys až přijedeš s tesličkou k superchargeru ve 14:30 si odjížděl ve 23:59 nebo ideálně druhý den v 7:50

Nebo aby na přijezdech do prahy ze všech směrů byla krásná kolna ve výši 25-40 km

Užijete si to, neboj.....

Jak se to dlěá se podívej na současné německo a protesty zemědělců, je potřebo to udělat v desetinásobné formě.
Avatar - .StenLi.
8. 1. 2024 18:27
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
:D Ja si budem nabijat BEV doma zadarmo a ty ako klaun budes hladat cerpacku s najnizsou cenou.
Polnohospodari neprostestuju proti BEV, ti co ich maju si ich velmi chvalia a taka ista trasnformacia nastane aj v polnohospodarstve, prostestuju proti vysokym danima, ale to je uz ina tema, cize pre whataboutizm fanatika ako ty, idealna prilezitost stratit sa este dalej od povodnej temy v ktorej nemas argumenty :D
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 18:49
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Já nic hledat nemusím, mam v okruhu 10 km Tank ONO + další pumpu co má ceny jak ONO a krom toho ještě tři Benziny, přičemž ta nejblíž ONO má stejné ceny jako ONO :-)
Jinak v Chargeru mam benzín od září v nádrži :-) Ten je ještě z PL z pumpy BP :-) :-) :-)

A ten co mam v nádrži v RR mě stál u OMV přesně 3,50 Kč. Zbytek sem měl zadarmo :)
Když víš jak, nemusíš jezdit na elektriku z uhlí víš Lojzíku

Takže jediné do čeho se v období listopad-prosinec tankoval benzín byl Jaguar kde potřebuju najezdit nějaké km na benzín kvůli nastavení motoru.
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 19:01
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Zemědělci protestují předeším kvůli ručení dotací, včetně těch na naftu.
Je zcela irelevantní, kvůli čemu kdo protestuje, jenom sem ti na tomto příkladu chtěl ukázat, jak krásně jde docílit, že nikam neodjedeš a nic si nenabiješ. :-) :-) :-)

Tak jen víc zelené ideologie a víc kopej za zájmy Číny, monopolního dodavatele komponent pro OZE v EU :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

A těši se, jak si bohatí češi nakoupí miliony elektromobilů, v době kdy jogurt Florian stojí 16,50 a Pieorot 23,50 , u veitnamců viděn dokonce za 29 :-) :-) :-)

Taková zdravá snídaně pro 2 dětičky - dva cereo-loupáčky s dvěma jogurtíky, 2x banán a sklenička juice za 90 Kč :-) :-) :-) :-)
Hotová lidovka.
A jako chutovka ke svačince koláček z famářského trhu za 50 ne.

To hned zbyde průměrné rodině na 3 Tesly, HEHEHEHEHEHE

Dokonce si tatík ani nebude muset odpustit plechovku Budvaru za 31 kč nebo půllitřík na rohu za 65-80 Kč :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
8. 1. 2024 16:17
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
Pozdravují tě analytici, prolhanino https://www.kurzy.cz/…5-vzrostou-o-75/
8. 1. 2024 15:50
Re: Tesla jednou dojede na svoji kvalitu
S Teslou se krásně jezdí, to neokecáte.
Avatar - Stejsn
8. 1. 2024 19:53
Tady je
neuvěřitelně nablito... ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kuk
9. 1. 2024 04:01
Hurá, naši autodinosauři padnou na držku
a půjdou konečně vod válu. Číňani je skoupěj za pakatel a budou se jim smát jak zaspali vývoj a jak si blbečkové mysleli si že budou vyrábět rakovinomety na věky a že je nikdo nemůže ohrozit. Jenže vono prdlajz, ten vlak už jim dávno ujel. :D :-[] :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
9. 1. 2024 16:15
Re: Hurá, naši autodinosauři padnou na držku
:-) :-) :-) :-) vlak jim ujede díky EV