Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Julo Baňák
Příspěvek podléhá schvalování.
Jenik3
Max. Kroutak při 5400 ot? To raději ne.
Dnešní i30 1.5 atmo max při 3500 ot. To se mi zamlouvá více. Pravda motory dělí od sebe propastných 20let.
Dnešní i30 1.5 atmo max při 3500 ot. To se mi zamlouvá více. Pravda motory dělí od sebe propastných 20let.
https😐/www.auto.cz/…mbi-1-6i-55kw-46
tak tocivej moment stejnej, hmotnost o 100kg nizsi (10😖 a maximalni vykon i tocivej moment u feldy o 2tis ot min
takze do nejakejch 4tis ot mohla mit felda navrch, ale pak umrela
ta honda se musi tocit, tocit, tocit a zase coz znamenalo radit, radit a zase radit a na to uz tehdy byla spousta tocvolantu linejch
je mel u jednoho auta trochu podobnej motor jako ta honda, a pod 4tis ot to vubec nejelo, i kdyz to melo 100kW, coz byl na tehdejsi dobu slusnej nadstandard
tehdejsi komunisticka vlada nepredpokladala, ale ani moudre neumoznovala, aby nasi ridici brazdili zapadonemecke autobahny neomezenou rychlosti za revu motoru vytoceneho na maximalni otacky.
naopak, potlacenim vystavby, tedy nevystavby, dalnic soudruzi umoznili, aby vynikly prednosti tohoto socialistickeho automobiloveho skvostu - pomalu brazdit silnice plne kopcu a zatacek, kdy jsi brzo dojel dychavicnou kourici avii - coz byl znak rozvinuteho socialistickeho prumyslu podobne, jako kourici kominy tovaren vyrabejici nedostatkovy toaletni papir.
nastesti tehdejsi moudra vlada zajistila, ze v novinovych stancich bylo dost rudeho prava s fotkami nasich i sovetskych predstavitelu, s kterymi jsme si vytirali nase hole pr*dele a tak nam tito byli jeste bliz a kdyz jsi hloubeji zatlacil, stavali se i soucasti nas samych.
nase moudra socialisticka vlada myslela i na to, abychom prilisnym jezdenim nase skody 120L zbytecne neopotrebovavali, a tak moudre nastavila cenu benzinu a nasich vyplat tak, abychom si z prumerne vyplaty mohli koupit jen necelych 300 litru vysokooktanoveho bensinu super o 95 oktanech. soucasti tehdejsiho benzinu bylo ale i olovo, ktere jsi jako bonus mohl kazdorocne tezit v tresnich, svestkach a jablonich vysazenych podel silnic.
vsechny tyto socialisticke vydoblitky podkopala soucasna vlada fialovy drahoty, kdy si sice z prumerny vyplaty koupis 1000 litru benzinu, ten je ale ochuzen o cenne olovo, a to mnozstvi logicky vede k vetsimu opotrebeni aut a vetsim servisnim nakladum, coz nase ozebracene obyvatele zene do jeste vetsi bidy
bohuzel, americky "vynalez" bezolovnatych benzinu prisel posleze i k nam, coz i u nas znamenal konec tezby drahocenneho olova z plodu stromu kolem silnic
Toaletní papír nebyl koncem 80. letech, kdy vyhořela v roce 1988 Harmanická papírna.
Nájemné před rokem 1989 stálo 500 kčs, takže lidem zbylo z výplaty víc, než dnes, kdy ve stejné králíkárně z panelu, postavené soudruhy stojí 15 000 kč coby pronájem 😄
30000 - 15000 = 15000 děleno 34,50 je 435 litrů. U karteláků pouze 385,6
Nebo obdobné peníze dávaji za hypotéku, protože v cashi nikdo těch 5,5 mega na ten starej panel nemá vid komiku. Natož 7-12 za litobenák v novostavbě
A ještě nám provnej ceny energií, služeb nebo jídla v restaraci.
Dneska sem měl zrovna s kamarádem v restauraci řízek s hranolkama, 194 kč.
Kolik stál v roce 1989? 9 kč?
Neznám nikoho a to znám hodně lidí co pamatují tehdejší režim a měli v roce 1989 2500 kčs čistého, aby měli dneska 23x vyšší výplatu, tj 57 500 kč, aby si mohli koupit v restauraci víc řízků
Prolhaný fanatiku zaásadně provnávající pouze A a VZDY vynechávající B
No mj táta v letech 1981-1986 dvě auta měl, starou 1000MB z roku 1968 a k tomu novou 120 z roku 1981.
Máš tu smůlu, že o Avii mam perfektní znalosti, protože můj otec tam pracoval.
https😐/blog.auto.cz/…romarnena-sance/
A o LIAZU taky, protože to je zas můj koníček.
řada 100 a 110, což byl další automobil používaný vnitrostání dopravou měla v té době (konce 80. let) k dispozici přeplňované motory s turbodmychadlem a chladičem plnícícho vzduchu s výkonem až 236 kW (320 HP)...
Veškerá západní konkurence té doby měla samozřejmě pro vnitrostátní přepravu motory o výkonu 700 koní, vid prolhnej žvanile 😄
https😐/www.automobile-catalog.com/…felicia_1_6.html#…
https😐/www.automobile-catalog.com/…5i_ls_sedan.html#…
https😐/www.automobile-catalog.com/…felicia_1_6.html#…
Zajímavý rozpor ve zrychlení 0-100km/h proti testu zde. No s tím vypráskáním bych byl opatrný, ale samozřejmě nižší hmotnost hraje roli, a podle pravidel musí točit všichni pouze do 3500ot.