Navzdory ne zrovna optimistickým vyhlídkám do budoucna se prodejům nových automobilů v uplynulých dvanácti měsících dařilo. Stranou nezůstal ani prémiový segment, kterému v Česku kraluje Mercedes-Benz.
Taky si myslím, že vliv to bude mít max na kvartál, ono to souvisí i s dodacími lhůtami, nějaké to áčko někdo jako skladovku vezme, ale gle už si chce většinou kupec nakonfigurovat.
Nemuseli to být nutně nějaké skladovky na poslední chvíli, ale cílená prioritizace výroby. Vím, že české zastoupení Porsche to hodně tlačilo a dávalo by smysl, že by pro jednou Česko mělo na chvilku přednost :) Uvidíme za rok čísla...
Taky je otázka, kolik těch aut zůstalo resp. končí v přes CZ jinde...
Například před par lety byla v HR velká kauza, že se tam odsud vozily luxusní auta a byly čachry s daněma. Po Záhřebu apod jezdily pak mraky tamních se supersporty, v géčkách, bentley, RR apod na CZ tabulích. A to i přes nálepku země slovanských paštikářů.
Co třeba v tom vidět motivaci jak jsou u nás lidi schopni se o sebe postarat a i v oslabené české ekonomice si vydělat na pořádné auto?
A kdo se tou statistikou cítí dotčen tím, že někdo má víc peněz, tak není nic lepšího než ukončit stávající práci nebo smlouvu a jít dělat lepší práci za sebe pro někoho jiného kdo to ocení. Ale to je asi moc práce že jo :)
Na bazarech jsou především v ČR značky BMW a jednak tak na silnicích,nedej bože najít auto v top výbavě, buď tedy si zákazníci auta drží nebo je dávají zpět prodejci v záruce a berou protiuctem nové.