Ekonomika
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Velmi pekny narast... to auto zreje ako vino... a teraz po facelifte cakam ze tento rok bude mat este lepsi ako predosly... :yes:
Těch pár kousků v ČR navíc to rozhodně nevytrhne 😄 😄 😄
Tesla je na dotacích totálně závislá, stejně jako VW.
Prosincové prodeje v Helmutstánu prakticky vymazaly růst prodejů EV za rok 2023.
Prosincové prodeje jsou na 1/2 prosince 2023.
Myslím si že ani Tesla, ani VW se na leden a další měsíce 2024 v Helmutstánu vůbec netěší. 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Tesla je na dotacích totálně závislá, stejně jako VW.
Prosincové prodeje v Helmutstánu prakticky vymazaly růst prodejů EV za rok 2023.
Prosincové prodeje jsou na 1/2 prosince 2023.
Myslím si že ani Tesla, ani VW se na leden a další měsíce 2024 v Helmutstánu vůbec netěší. 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Bohužel když vidíš co chystají v eurohujerské Itálii a Francii, kde opět hodlají dotacemi nahrazovat ekonomickou nedostupnost tohoto řešení pro běžné lidi, tak bys brečel.
Normální člověk se selským rozumem pochopí, že jestli je něco drahé, tak to bude nedostupné a taky to nikdo nebude chtít. Pak řesením je buď zvýšení příjmů, nebo snížení pořizovací ceny, tedy zlevnění výroby nebo zjednodušení produktu.
Eurohujerští bezmozci mají pocit, že toto vyřeší dalším přerozdělováním, dalším rozbujením byrokracie a dalším rozdáváním dotací, které vezmou jen dalším zvyšováním daní.
Normální člověk se selským rozumem pochopí, že jestli je něco drahé, tak to bude nedostupné a taky to nikdo nebude chtít. Pak řesením je buď zvýšení příjmů, nebo snížení pořizovací ceny, tedy zlevnění výroby nebo zjednodušení produktu.
Eurohujerští bezmozci mají pocit, že toto vyřeší dalším přerozdělováním, dalším rozbujením byrokracie a dalším rozdáváním dotací, které vezmou jen dalším zvyšováním daní.
MG - 2609 ks
DongFeng - 57 ks
Maxus - 16
NIO - 3
SWM - 1
BAIC - 1
DongFeng - 57 ks
Maxus - 16
NIO - 3
SWM - 1
BAIC - 1
Novy DongFeng T5 evo tento rok uz urcite pojde hore a celu znacku predajmi dvihne ... no a u MG po facelifte HSka mozeme tiez cakat zvysenie predaja po boku spominaneho bestsellera ZS ...
MG ... :yes: DongFeng ... :yes:
MG ... :yes: DongFeng ... :yes:
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cadillac - 14
Dodge - 149
Chevrolet - 84
Chrysler - 9
GMC - 13
Jeep - 507
Lincoln - 1
RAM - 174
Tesla - 1618
Ford E😜lorer - 50
Ford Mustang - 67
+ další kousky budou pod fordem jako pikapy řady F atd
Dodge - 149
Chevrolet - 84
Chrysler - 9
GMC - 13
Jeep - 507
Lincoln - 1
RAM - 174
Tesla - 1618
Ford E😜lorer - 50
Ford Mustang - 67
+ další kousky budou pod fordem jako pikapy řady F atd
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
od stellantis žádný, RAMy sou všechno V6 a V8 a Dodge taky, pravé plnotučné ameriky 😄
Od Lincolnu se vozí jen dva modely, takže bud Aviator nebo Navigator.
Od Lincolnu se vozí jen dva modely, takže bud Aviator nebo Navigator.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
www.dodge.com a https😐/www.ramtrucks.com
A lincolny sem tahá jen Auto Outlet, Impexta a Simix, tak se podívej co maj v nabídce 😊
A lincolny sem tahá jen Auto Outlet, Impexta a Simix, tak se podívej co maj v nabídce 😊
Kdo ta nová auta kupuje, když makroekonomická kategorie "soukromá spotřeba" klesá?
Obchod má vždy dvě strany. Z uvedené statistiky jsme se dozvěděli, kdo prodal a co prodal-to je strana prodávající. Jak vypadá strana kupující? Většina firemní auta a leasingovky?
Obchod má vždy dvě strany. Z uvedené statistiky jsme se dozvěděli, kdo prodal a co prodal-to je strana prodávající. Jak vypadá strana kupující? Většina firemní auta a leasingovky?
Formálně vzato nemáš pravdu. Tohle je statistika registrací, tj. kdo koupil, respektive přihlásil jako provozovatel.
Rozpad na firemní / nefiremní je na https😐/portal.sda-cia.cz/, detailněji na stránkách ministerstva dopravy. Firemních registrací je cca. 75%, což je tak standard za posledních cca. 10 let, +- pár procentních bodů.
Rozpad na firemní / nefiremní je na https😐/portal.sda-cia.cz/, detailněji na stránkách ministerstva dopravy. Firemních registrací je cca. 75%, což je tak standard za posledních cca. 10 let, +- pár procentních bodů.
puste si vašeho oblíbeného Vaculíka, na V.O.X News kanále na youtube, ten vám tam sdělí jak soukromé osoby s 20 let starými auty budou rádi, až EU bolševik zdaní výrazně paliva a zakáže s těmi auty jezdit do center měst, tak budou hrozně rádi za "levný" čínský elektromobil.
Jenže ten "levný" čínský EV bude počátek konce evropských značek 😄
Jenže ten "levný" čínský EV bude počátek konce evropských značek 😄
A těch zbylých 412 prodaných kusů je co za model?