Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Subaru Impreza už se prodává v Česku. Stojí od 845 tisíc

15 komentářů

Arese
...bez turba, zato s přebývajícím elektromotorem a výhradně s variátorem je naprosto zoufalá nabídka - zvláště pak v kombinaci s trvalým pohonem všech kol a tradičně vynikajícími jízdními vlastnostmi.... Pro spoustu potenciálních zákazníků to učiní Imprezu nekoupitelnou... 😒 :no: Velká škoda! :no: 😒
P.S. Jak už to u Subaru bývá, design není žádná hitparáda - přední převis je příliš dlouhý a linie zadní časti střechy moc výrazně klesá. Kontroverzní je i překombinovaný tvar zadních svítilen. Jako pozitivní vidím opravdu velkorysý prostor pro nohy zadních cestujících, velké mínus je naopak pro Subaru typický velmi mělký zavazadlový prostor.
ericn
jj, je to nesmyslná a slabá motorizace jinak zajímavého auta. Subaru to úplně v Evropě zabalilo :no:
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Souhlas. Je to malý auto, kufr je tragickej, hmotnost příšerná, zrychlení mizerný, ty světla i převis jsou fakt děs a design kabiny je taky slušný ufo. A jako bonus to slušně žere.
Takže až na místo na nohy a trakci díky pohonu ho zpráská každá druhá Fabie ve všem.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
320 koní a má 21 let. A je to Subaru.
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Teplý blbeček
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
St.
bylo Levorg 1.6 DIT, a to je ještě zmenšená varianta 2.0 DIT, která byla například v Austrálii základ. O 2.4 DIT se nám může jen zdát. Vlastně je tu BRZ, ale to už je jen pro fajnšmekry. Takže i já, Subarista, se budu muset se značkou rozloučit. Outback je sice parádní, ale zrychlení 10,5 s na 100 je pro aktivní bezpečnost málo.Soltera už není Subaru a u EV mluvit o symetrickém AWD mě irituje.
traveldrive
Myslím, že sťažnosti by mali smerovať niekam inam, nie k Subaru. Kombinácia pomerne úzkeho modelového portfólia a európskych emisných limitov veľa možností skrátka nedáva. Subaru proste nie je mainstream globálne produkovaný vo veľkých množstvách ako mnohé íné autá.
Niemand
Za to si, ale v Európe môžeme sami. Aj keď tu Subaru ponúkalo turbá a diesel, tak EU tvorila len asi 7-8% ich celkových predajov. Po zoškrtaní ponuky predaje moc neklesli. Výrazný prepad Európskych predajov nastal až v posledných troch rokoch.
vecernicek2
Nová generace bude mít slabší a žravejší motory než dosud. Jinak jsou to skvělá auta, ale motor je bohužel taky důležitěj.
Nitrak
Pořád tak blbá galerie! Nejde zobrazit minináhledy všech fotek a když rozkliknu galerii a pak ji zavřu, tak se celá stránka přenačítá a jsem opět na prvním obrázku. Proč? Nahání se tady snad nějaký prokliky na stránku?
Fero Vole Vole
hm.. ak subaru nie je sti, tak velmi nevynikne. europske emisne predpisy k tomu tiez napomahaju a vlastne vykon nad 120kw v beznej premavke sa da vyuzit iba vynimocne. takze premavka sa zhustuje, zvyknite si.
Fero Vole Vole
Příspěvek podléhá schvalování.