Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Subaru Impreza už se prodává v Česku. Stojí od 845 tisíc

Nová šestá generace populární Imprezy se už prodává i v Česku. Nabízí jedinou hybridní motorizaci, dvě konfigurace výbavy a bohatou nabídku standardních prvků.
Zpět na článek
11. 1. 2024 06:54
11. 1. 2024 14:06
11. 1. 2024 15:31
10. 1. 2024 20:29
Ten jedinný motor...
...bez turba, zato s přebývajícím elektromotorem a výhradně s variátorem je naprosto zoufalá nabídka - zvláště pak v kombinaci s trvalým pohonem všech kol a tradičně vynikajícími jízdními vlastnostmi.... Pro spoustu potenciálních zákazníků to učiní Imprezu nekoupitelnou... :-( :no: Velká škoda! :no: :-(
P.S. Jak už to u Subaru bývá, design není žádná hitparáda - přední převis je příliš dlouhý a linie zadní časti střechy moc výrazně klesá. Kontroverzní je i překombinovaný tvar zadních svítilen. Jako pozitivní vidím opravdu velkorysý prostor pro nohy zadních cestujících, velké mínus je naopak pro Subaru typický velmi mělký zavazadlový prostor.
Rozbalit vlákno
3
10. 1. 2024 20:57
Re: Ten jedinný motor...
jj, je to nesmyslná a slabá motorizace jinak zajímavého auta. Subaru to úplně v Evropě zabalilo :no:
Avatar - Franta Dobro
10. 1. 2024 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
10. 1. 2024 22:27
Re: Ten jedinný motor...
Souhlas. Je to malý auto, kufr je tragickej, hmotnost příšerná, zrychlení mizerný, ty světla i převis jsou fakt děs a design kabiny je taky slušný ufo. A jako bonus to slušně žere.
Takže až na místo na nohy a trakci díky pohonu ho zpráská každá druhá Fabie ve všem.
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2024 22:00
Můj dvoulitr má
320 koní a má 21 let. A je to Subaru.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Franta Dobro
10. 1. 2024 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2024 22:42
Re: Můj dvoulitr má
Teplý blbeček
Avatar - Franta Dobro
10. 1. 2024 23:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 1. 2024 06:54
Poslední Subaru
bylo Levorg 1.6 DIT, a to je ještě zmenšená varianta 2.0 DIT, která byla například v Austrálii základ. O 2.4 DIT se nám může jen zdát. Vlastně je tu BRZ, ale to už je jen pro fajnšmekry. Takže i já, Subarista, se budu muset se značkou rozloučit. Outback je sice parádní, ale zrychlení 10,5 s na 100 je pro aktivní bezpečnost málo.Soltera už není Subaru a u EV mluvit o symetrickém AWD mě irituje.
Rozbalit vlákno
2
11. 1. 2024 07:22
Re: Poslední Subaru
Myslím, že sťažnosti by mali smerovať niekam inam, nie k Subaru. Kombinácia pomerne úzkeho modelového portfólia a európskych emisných limitov veľa možností skrátka nedáva. Subaru proste nie je mainstream globálne produkovaný vo veľkých množstvách ako mnohé íné autá.
12. 1. 2024 11:10
Re: Poslední Subaru
Za to si, ale v Európe môžeme sami. Aj keď tu Subaru ponúkalo turbá a diesel, tak EU tvorila len asi 7-8% ich celkových predajov. Po zoškrtaní ponuky predaje moc neklesli. Výrazný prepad Európskych predajov nastal až v posledných troch rokoch.
11. 1. 2024 12:43
Budu hádat
Nová generace bude mít slabší a žravejší motory než dosud. Jinak jsou to skvělá auta, ale motor je bohužel taky důležitěj.
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2024 14:06
Blbá galerie
Pořád tak blbá galerie! Nejde zobrazit minináhledy všech fotek a když rozkliknu galerii a pak ji zavřu, tak se celá stránka přenačítá a jsem opět na prvním obrázku. Proč? Nahání se tady snad nějaký prokliky na stránku?
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2024 15:31
sti
hm.. ak subaru nie je sti, tak velmi nevynikne. europske emisne predpisy k tomu tiez napomahaju a vlastne vykon nad 120kw v beznej premavke sa da vyuzit iba vynimocne. takze premavka sa zhustuje, zvyknite si.
Rozbalit vlákno
0