Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Subaru Impreza už se prodává v Česku. Stojí od 845 tisíc

Lukáš Volšický
Diskuze (15)

Nová šestá generace populární Imprezy se už prodává i v Česku. Nabízí jedinou hybridní motorizaci, dvě konfigurace výbavy a bohatou nabídku standardních prvků.

Nové Subaru Impreza už je v Česku! Už na podzim předloňského roku se nejslavnější model japonské značky představil v nejmodernější šesté generaci, během loňského roku se začal prodávat na nejvýznamnějším trhu ve Spojených státech amerických a teď už se konečně prodává i u nás v Evropě. Spolu se zásadní novinkou tuzemské zastoupení Subaru zveřejnilo i první oficiální český ceník.

Nejnovější Impreza se u nás prodává se základní cenou od 845.000 Kč včetně daně za základní výbavu Active. Ve standardním vybavení evropského modelu najdeme automatické LED přední světlomety, kožený volant, látkové čalounění sedadel, bezklíčové odemykání a startování, dešťový senzor, duální automatickou klimatizaci, 11,6“ infotainment, bezdrátovou podporu služeb Apple CarPlay a Android Auto, adaptivní tempomat nebo systém režimu motorů a převodovky SI-Drive.

Luxusnější výbava Executive se základní cenou od 950.000 Kč včetně daně už dostatečně bohatou základní výbavu rozšiřuje o kožené čalounění sedadel, elektricky nastavitelná sedadla řidiče v 10 směrech a spolujezdce v 8 směrech, elektrické vyhřívání koženého volantu, vylepšený 11,6“ infotainment s navigací nebo asistent přepínání mezi dálkovými a potkávacími světly.

Video se připravuje ...

Standardem obou výbav jsou základní barvy červená Pure Red nebo modrá Oasis Blue. Za příplatek 12.000 Kč si zákazníci mohou vybrat i z dalších odstínů, k nimž například patří černá metalíza, bílá perleť, oranžová perleť nebo stříbrná metalíza. Nová Impreza se v Česku prodává se vzorníkem celkem devíti různých barev, z nichž tři jsou pro značku charakteristická modrá.

Nové Subaru Impreza je v Česku dostupné s jedinou motorizací – elektrifikovaným atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem e-Boxer o 100 kW (136 koních) s bezestupňovou převodovkou CVT Lineartronic a pohonem všech kol Symmetrical AWD. Subaru uvádí, že nová Impreza bude jezdit s kombinovanou spotřebou 7,3 l/100 km v cyklu WLTP. Pro všechny vozy je standardem i prodloužená záruka na 5 let/200.000 kilometrů a asistenční služby na 5 let v hodnotě 19.900 Kč.

Subaru Impreza – technická data a české ceny
Motor 2.0 e-Boxer
Válce/ventily 4/4
Zdvihový objem [cm3] 1995
Největší výkon [kW/ot.] 100/5600
Točivý moment [N.m/ot.]  182/4000
Vrtání x zdvih [mm] 12,5 : 1
Elektromotor synchronní střídavý motor s permanentním magnetem
Maximální výkon elektromotoru [kW] 12,3
Maximální točivý moment elektromotoru [N.m] 66
Převodovka CVT Lineartronic
Pohon AWD
Max. rychlost [km/h] 199
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,6
Komb. spotřeba dle WLTP [l/100 km] 7,4/7,3/7,3
Rozměry (d x š x v) [mm] 4490 x 1780 x 1515
Rozvor [mm] 2670
Objem nádrže [l] 48
Provozní hmotnost [kg] 1649-1974
Maximální celková hmotnost [kg] 2100
Objem zavazadelníku [l] 315-1297
Cena Active [Kč] 845 000
Cena Executive [Kč] 950 000
Lukáš Volšický
Diskuze (15)

Doporučujeme

12. 1. 2024 11:10
Re: Poslední Subaru
Za to si, ale v Európe môžeme sami. Aj keď tu Subaru ponúkalo turbá a diesel, tak EU tvorila len asi 7-8% ich celkových predajov. Po zoškrtaní ponuky predaje moc neklesli. Výrazný prepad Európskych predajov nastal až v posledných troch rokoch.
11. 1. 2024 15:31
sti
hm.. ak subaru nie je sti, tak velmi nevynikne. europske emisne predpisy k tomu tiez napomahaju a vlastne vykon nad 120kw v beznej premavke sa da vyuzit iba vynimocne. takze premavka sa zhustuje, zvyknite si.
11. 1. 2024 14:06
Blbá galerie
Pořád tak blbá galerie! Nejde zobrazit minináhledy všech fotek a když rozkliknu galerii a pak ji zavřu, tak se celá stránka přenačítá a jsem opět na prvním obrázku. Proč? Nahání se tady snad nějaký prokliky na stránku?
11. 1. 2024 12:43
Budu hádat
Nová generace bude mít slabší a žravejší motory než dosud. Jinak jsou to skvělá auta, ale motor je bohužel taky důležitěj.
11. 1. 2024 07:22
Re: Poslední Subaru
Myslím, že sťažnosti by mali smerovať niekam inam, nie k Subaru. Kombinácia pomerne úzkeho modelového portfólia a európskych emisných limitov veľa možností skrátka nedáva. Subaru proste nie je mainstream globálne produkovaný vo veľkých množstvách ako mnohé íné autá.