V českém konfigurátoru se objevil nový Volkswagen Tiguan, který se u nás začíná prodávat v celkem čtyřech výbavách. Už základní verze je příjemně bohatá a začíná s ceníkovou cenou hluboko pod jedním milionem korun.
Mě hlavně pobavila cena nového Passatu.. na Slovensku od 34k EUR a u nás za milion :-) Ve všech specifikacích skoro 200 tis. rozdíl. VW očividně opět rezignoval na soukromé zákazníky a chce prodávat pouze firmám s 25 % fleetovou slevou.
I když uvidíme, třeba i v ČR přijde VW s nějakou "akční slevou 100 000" od začátku prodeje :-).
Záleží aké kvóty majú a aj od toho môžu závisieť finálne ceny. Doteraz nemuseli riešiť pomer koľko zbúchajú Passatov a koľko Superbov, teraz je už iná situácia. Ale u nás sa napríklad pri Atece bežne stávalo, že jeden rok bola drahšia, potom zas lacnejšia a takto dookola.
Kde vidis tech 34 v konfiguratoru pro Passata? Ja tam nasel 38 tisic..
Ale co je zvlastni.. Novy Tiguan na Slovensku od 32 tisic (tj hrube 800 k) a v konfiguratoru dalsi bonus 2 k.. Takze novy Tiguan v SK ve skutečnosti od 750 k.. To mi na dnesni dobu neprijde zas tak hrozne..
Ja Ti nevim.. Mam novou 23i a uz jsem byl za rok sestkrat neplánovaně v servisu. Z toho jednou na odtahovce.. Priste radsi Teslu jak BMW.. PS V praci Dokker pres ctyri roky a jen olej..
Fúha. Aj by si sa trochu rozpísal, že kvôli čomu toľko návštev servisu? Ja som to podarené myslel tak, že to dobre jazdí s tým mild-hybridom a celkovo príjemné auto, ale tak mal som to len na chvíľu. Toto je teda nemilé. Známy mal tiež už problém s plug-inom som si teraz spomenul.
No neber to.. :-[] auto bez řadící páky, volič na volantu jako v trabantu.. :no: Tlačítka nikde,televize uprostřed auta. :-O Tohle za cenu Audi Q5? 8-s
Zkuste se s tím svézt a uvidíte sám.
Volič páky je ve finále za mě velmi podařený, protože máte ruku stále u volantu a je to hezky udělaný, že dopředu na D jím otočíte směrem dopředu a naopak dozadu na R otáčíte ovladačem zpět.
Pro manuální řazení tam jsou pádla a na středovém panelu lze krásně měnit kolečkem hlasitost, volbu režimu a ještě něco navíc podle výbavy.
Za mě jednoznačně :yes:
...750 000 Kč / 29 900 € / 1.5 tsi 130 k na plecháčoch. Na Tigi to nie je zlá cena v porovnaní s Austral , Qashqai alebo Sportage a automatmi. Vraj toto nové 7 stupňové DSG má už mokré spojky.
Žádné "nové 7 stupňové DSG" tam není, je tam "staré" 7 stupňové DSG s mokrými spojkami s označením DQ 381 (a u dalších motorizací DQ400e, DQ500). Jediná změna je, že už tam ke slabým motorů nemontují starou 7 stupňovou převodovku se suchými spojkami s označením DQ 200.
Jj, to nie je zlé. Len je otázka, či je 1,5ka dostatočná pre rodinné SUV. Ak je to pre manželku do mesta, OK, ak na tom má jazdiť rodina na lyžovačku do Tatier, do už by chcelo niečo silnejšie.
Nový Volkswagen Tiguan se už prodává v Česku. Začíná hluboko pod milionem 🤣🤣🤣
hluboko pod milionem ??? Za 900 000,- dostanete napůl elektrokrám v základu !!!
To je sakra hloubka 😂😂, to je teda kauf.