Sedan T10F jasně čerpá designovou inspiraci z řady evropských aut, jeho technika ale rozhodně není k smíchu – verze s pohonem všech kol má zvládnout stovku pod pět sekund.
Včera jsem se vrátil od zákazníka z Turecka (Gebze), kde má Togg sídlo. Jezdí jich tam celkem dost testovacích, ale zatím není dobře rozjetá výroba, takže se vyrábí cca 500-1000 aut týdně. Auto se prodává jen přes aplikaci a přede mnou ho zkoušel turek objednat, ale appka prý katastrofa a vpodstatě se objednat nedá. Togg je tím pádem zatím známka velké privilegie pro toho, kdo ho má. Jinak auto vypadá moc dobře, sice trochu čínsky, ale to už dneska vypadají i BMW a mergly. Zajímavé je, jak je auto naceněné, vpodstatě je za mě jeho cena celkem nízká, někde okolo 1,5 milionu v českejch, přičemž obyčejný třeba Superb v základu tam stojí kolem 1,2 milionu kvůli clům a daním, který tam dělají ze všech aut velmi drahý zboží. Vpodstatě se divim, kolik tam jezdí nových aut, když jsou tam tak drahá a lidi tak chudí. Údajně je drtivá většina nových aut na úvěr, kdy se to díky inflaci vpodstatě vyplatí. Jinak elektromobily jsou tam velkou vyjímkou, až jsem se divil když jsem u mostu Osmangazi viděl několik desítek elektromobilů na nabíječce. Cca někde tady https://mapy.cz/zakladni?…°31%2713.669%22E%2040°46%2725.186%22N&x=29.5197368&y=40.7737767&z=18&base=ophoto