"Ferrari objem každého z válců motoru zaokrouhlilo a standardně jej vybavilo třemi dvojitými karburátory". Hm, 36 karburátorů by se asi pod kapotu neschovalo, že pane Volšický. Prosím čtěte po sobě informace, které veřejnosti předkládáte....
gil54
0
A stejně diskutabilní je samotný název článku.
Nepopírám, že je 275 hezké auto, ale "Královna krásy"? Obecně se vedou léta diskuze o nejhezčím autě +/- těch dob nebo i všech dob. Co vím, tak nejčastěji vyhrává, co do krásy, Jaguar E. Potom se na předních příčkách objevují Lamborghini Miura, Alfa Romeo 33 Stradale, Citroën DS, Ferrari 250GT (někdy i 250GTO), Mercedes Benz 300 SL nebo Porsche 911. Ano někde se objeví v žebříčku nejhezčích i 275 GTB, ale nikde se o ní nehovoří jako o "královně krásy".
Ale přesto karburátory dnes vítězí na celé čáře.
Mr.Murphy
0
tak "kralovna krasy" se voli vsude mozne kazdou chvili.... Rozhodne bych tento pojem nevykladal jako snahu oznacit to auto za nejhezci auto vsech dob 😉 zas to s tim slovickarenim neprehanejme.... 😉
Karburatory samozrejme biji do oci.... 😒]
Stejsn
0
Ono je to češtinsky správně, i když je to kostrbaté. Standardně JEJ vybavila se váže k předmětu "motoru", ne k předmětu "objem válců". Pokud by tam bylo "je", pak by to bylo špatně. Uznávám, že kdyby místo "jej" bylo "ho", asi by to mátlo míň.
gil54
0
Předmět v té větě je - objem.
Ferrari zaokrouhlilo objem.
A "každého z válců motoru" je jen upřesnění jaký objem.
Mr.Murphy
2
.... ještě mě tahá za oči tohle: "Standardní dvanáctiválec Tipo 213 vyráběný od roku 1964 byl se zastaralou konstrukcí s dvěma vačkovými hřídeli a s druhou sérií od roku 1966 byla představena i vylepšená verze Tipo 226 se dvěma vačkovými hřídeli."
Tak v čem ta zastaralost spočívala když i nový motor měl vačkové hřídele dva? Asi tam u Tipo 226 mělo být že ty hřídele měl 4 viz další kontext článku....
A to už se vůbec nechci pouštět do diskuse jestli SOHC motor musí být už jen kvůli tomu zastaralý vůči DOHC.... přecejen, najdeme asi dost špičkových SOHC motorů a dost DOHC motorů vyloženě nepovedených.... takže jen podle rozvodu bych motor fakt nesoudil....
3_diamanty
1
Krasny a este slobodny dizajn ... podobne ako jaguar E type ci MB 300 SL ... :yes:
Nepopírám, že je 275 hezké auto, ale "Královna krásy"? Obecně se vedou léta diskuze o nejhezčím autě +/- těch dob nebo i všech dob. Co vím, tak nejčastěji vyhrává, co do krásy, Jaguar E. Potom se na předních příčkách objevují Lamborghini Miura, Alfa Romeo 33 Stradale, Citroën DS, Ferrari 250GT (někdy i 250GTO), Mercedes Benz 300 SL nebo Porsche 911. Ano někde se objeví v žebříčku nejhezčích i 275 GTB, ale nikde se o ní nehovoří jako o "královně krásy".
Ale přesto karburátory dnes vítězí na celé čáře.
Karburatory samozrejme biji do oci.... 😒]
Ferrari zaokrouhlilo objem.
A "každého z válců motoru" je jen upřesnění jaký objem.
Tak v čem ta zastaralost spočívala když i nový motor měl vačkové hřídele dva? Asi tam u Tipo 226 mělo být že ty hřídele měl 4 viz další kontext článku....
A to už se vůbec nechci pouštět do diskuse jestli SOHC motor musí být už jen kvůli tomu zastaralý vůči DOHC.... přecejen, najdeme asi dost špičkových SOHC motorů a dost DOHC motorů vyloženě nepovedených.... takže jen podle rozvodu bych motor fakt nesoudil....