Elektromobily
DonVito
Bylo by fer zohlednit velikost auta, prostor pro cestujici nebo treba cenu.
Bohuzel to bych chtel od EV hejteru moc.
Bohuzel to bych chtel od EV hejteru moc.
DonVito
Jakymu normalnimu cloveku jde "jen" o cas na Nordschleife??
:D
Je tam spousta promennych.
Od ceny, designu po prakticnost.
M2 je myslim porad v cenove hladine, kde o tyhle veci casto jde. Resp. Hyundai muze byt jedinym autem. M2 sotva.
Muj nazor.
Kde o ně nejde jsou podle me az supersporty.
Nebo v pripade, ze se jedna jen o vikendovku.
Je to muj nazor. A kvuli vyjadrovani svych nazoru sem do diskuzi prevazne pod EV chodim.
Jestli s tim mas problem, tak si me dej na hate list, ju?
:D
Je tam spousta promennych.
Od ceny, designu po prakticnost.
M2 je myslim porad v cenove hladine, kde o tyhle veci casto jde. Resp. Hyundai muze byt jedinym autem. M2 sotva.
Muj nazor.
Kde o ně nejde jsou podle me az supersporty.
Nebo v pripade, ze se jedna jen o vikendovku.
Je to muj nazor. A kvuli vyjadrovani svych nazoru sem do diskuzi prevazne pod EV chodim.
Jestli s tim mas problem, tak si me dej na hate list, ju?
DonVito
No hlavne ze brat M2 na okruh smysl dava... Jet na Nürburgring 600km tam a 600km zpatky je uplne v pohode. :D Jinak na blizky okruh dojede Ioniq samozrejme obdobne rychle jako spalovak.
Tyhle filozoficky otazky mam nejradsi.
Proc se nad tim zamyslis u EV a fosilu ne?
Stejne jako spousta lidi nad ekologii.
U spalovaku o ekologii nikdo nikdy nepremysli.
Ale u EV vadi i oter pneumatik...
Tyhle filozoficky otazky mam nejradsi.
Proc se nad tim zamyslis u EV a fosilu ne?
Stejne jako spousta lidi nad ekologii.
U spalovaku o ekologii nikdo nikdy nepremysli.
Ale u EV vadi i oter pneumatik...
DonVito
Easy win.
:D
Absolutne nejlepsi cas NS uz je naplanovan brzy pro Mission X.
https://fdrive.cz/…lene-peklo-10785
Podle me dosahnou takoveho casu, jaky bude treba pro marketing.
Jestlize bude Porsche dal tlacit fosily, tak absolutni rekord neprekona.
Ja doufam, ze bude chtit podporit EV a Mission X smazne (konkurencni) fosil na NS.
A 2030 cekam spis vic nez 60% prodeju EV.
PS Cas EV Porsche na NS vnimam stejne jako podporu EV a SSB Toyoty. Jde jen o to, jake je zadani akcionaru. Az bude u obou jasny prechod na EV, tak u Porsche uvidime ihned rekord na NS a u Toyoty SSB a konec hybridu.
:D
Absolutne nejlepsi cas NS uz je naplanovan brzy pro Mission X.
https://fdrive.cz/…lene-peklo-10785
Podle me dosahnou takoveho casu, jaky bude treba pro marketing.
Jestlize bude Porsche dal tlacit fosily, tak absolutni rekord neprekona.
Ja doufam, ze bude chtit podporit EV a Mission X smazne (konkurencni) fosil na NS.
A 2030 cekam spis vic nez 60% prodeju EV.
PS Cas EV Porsche na NS vnimam stejne jako podporu EV a SSB Toyoty. Jde jen o to, jake je zadani akcionaru. Az bude u obou jasny prechod na EV, tak u Porsche uvidime ihned rekord na NS a u Toyoty SSB a konec hybridu.
DonVito
SQ8 ma cas jak ta M2.
Pro me jsou vsechny tyhle casy s rozdily v radu sekund naprosto srovnatelne.
To ze se pohybuje (lokalne) bezemisni Hyundai takhle rychle je skvely. A ze je k tomu mnohem levnejsi je tresnicka na dortu.
Proste kdyz budes vybirat podle penezenky rychly auto, EV je jasna volba.
:yes:
A to je teprve zacatek. Rozdily ve prospech EV se budou dal dramaticky zvetsovat. Az nakonec fosilum zbude jen ten zvuk a razeni.
:D
PS Jsem zvedavej, az se M2 postavi neco srovnatelnyho v elektrice. A ne croosover.
Pro me jsou vsechny tyhle casy s rozdily v radu sekund naprosto srovnatelne.
To ze se pohybuje (lokalne) bezemisni Hyundai takhle rychle je skvely. A ze je k tomu mnohem levnejsi je tresnicka na dortu.
Proste kdyz budes vybirat podle penezenky rychly auto, EV je jasna volba.
:yes:
A to je teprve zacatek. Rozdily ve prospech EV se budou dal dramaticky zvetsovat. Az nakonec fosilum zbude jen ten zvuk a razeni.
:D
PS Jsem zvedavej, az se M2 postavi neco srovnatelnyho v elektrice. A ne croosover.
gil54
V 16:44 jsi měl nutnou potřebu napsat, co jsi napsal, ok. Chtěl jsi podpořit tvojí milovanou elektrickou trakci, chápu a rozumím, přešel jsem to bez reakce.
Ale pitvat to a dál rozmazávat to h*ovno a řešit velikost kufru, servisní nároky, spotřebu a kde co, v čem je to auto lepší než M2, je mimo téma článku, kde jde jen a jen o čas na Nordschleife. Byť by to ostatní bylo všechno pravda. Je to zbytečné.
Ale pitvat to a dál rozmazávat to h*ovno a řešit velikost kufru, servisní nároky, spotřebu a kde co, v čem je to auto lepší než M2, je mimo téma článku, kde jde jen a jen o čas na Nordschleife. Byť by to ostatní bylo všechno pravda. Je to zbytečné.
kari.laz
Takže takhle 650ti koňová kisna tonzajede pomalu o tři vteřiny pomaleji, než 450ti koňová dvojka. Úžasný.
gil54
Klídek, ty píšeš svůj názor, dovol i jiným napsat ten jeho.
Není třeba mávat hned hate listem a ani při jakémkoliv jiném názoru hned hlásit "že EV hateři" nic nepochopí, to bych od nich chtěl moc a pod.
Nemám žádný problém, nemám ani potřebu označovat nikoho jako ICE hatera.
Dokonce zde nemám ani zásadní problém s jedinci někdy méně, někdy více zasaženými duševní poruchou.
Normální člověk se většinou primárně vyjadřuje k obsahu článku. Něco jiného je test nebo dokonce porovnávací test, něco jiného je informace o času dosaženém na Nordschleife. Je až v druhém plánu, o co jde normálnímu člověku, v tomto případě.
Není třeba mávat hned hate listem a ani při jakémkoliv jiném názoru hned hlásit "že EV hateři" nic nepochopí, to bych od nich chtěl moc a pod.
Nemám žádný problém, nemám ani potřebu označovat nikoho jako ICE hatera.
Dokonce zde nemám ani zásadní problém s jedinci někdy méně, někdy více zasaženými duševní poruchou.
Normální člověk se většinou primárně vyjadřuje k obsahu článku. Něco jiného je test nebo dokonce porovnávací test, něco jiného je informace o času dosaženém na Nordschleife. Je až v druhém plánu, o co jde normálnímu člověku, v tomto případě.
iudex
Skús sa na to pozrieť tak, že ioniq 5 je skôr konkurentom X3, nie 2er kupé. A potom zistíš, že X3M má 2,1 tony a pritom má len 480 koní. A porovnateľne výkonná X5M má 2,4 tony a na Ringu nebude na Hyundai absolútne stíhať.
Nejdem obhajovať Hyundai, ale trochu kontextu nezaškodí.
Nejdem obhajovať Hyundai, ale trochu kontextu nezaškodí.
kesumb
to si nemyslim, konkurencni sq8 umi ring lepe. Pokud je to pro tebe dulezity muzes zvolit cayenne gt a zaslapat kiu do zeme, akorat potrebujes najit skladovku a mit trojnasobek penez
H357
K cemu crossover? Navic ma Ioniq 5 jen 480l kufr.
-Ani v CR, ani v DE, ani v CH nemam kde dobijet
- Domu do CR to je ca. 1200km z CH
- Dve male deti
- Jezdime v noci at spi. V DE ca. 170km/h, v CR 150km/h, kdyz to jde.
Proc bych si komplikoval zivot EV a jeste za to priplacel.
-Ani v CR, ani v DE, ani v CH nemam kde dobijet
- Domu do CR to je ca. 1200km z CH
- Dve male deti
- Jezdime v noci at spi. V DE ca. 170km/h, v CR 150km/h, kdyz to jde.
Proc bych si komplikoval zivot EV a jeste za to priplacel.
H357
Nejak me to nepresvedcuje. Ioniq ma cas jen o malo lepsi nez levnejsi Golf R s polovicnim vykonem. Podobne drahe Audi RS3 ma casy o 10s lepsi.
Navic jsou Golf R i RS3 mnohem pouzitelnejsi auta, pro me urcite.
Navic jsou Golf R i RS3 mnohem pouzitelnejsi auta, pro me urcite.
evocolt
Done,napisal: "Az nakonec fosilum zbude jen ten zvuk a razeni"
Done,tak to uz maju aj EV-cka..vid I5 N..od 7:40 min
https://www.youtube.com/watch?…
Cele mi to pride ako ten sex v helmach vo filme Demolition man so Stallonem :D
Proste nie je nad realny sex a zvuk poriadneho spalovacieho motora :-!
Ale to ty asi tazko pochopis,kedze jazdis na EV aute a urcite mas doma nieco taketo na sex https://www.naughtyharbor.cz/robot-ai/ :-[]
Done,tak to uz maju aj EV-cka..vid I5 N..od 7:40 min
https://www.youtube.com/watch?…
Cele mi to pride ako ten sex v helmach vo filme Demolition man so Stallonem :D
Proste nie je nad realny sex a zvuk poriadneho spalovacieho motora :-!
Ale to ty asi tazko pochopis,kedze jazdis na EV aute a urcite mas doma nieco taketo na sex https://www.naughtyharbor.cz/robot-ai/ :-[]
Mr.Murphy
Rano nabiju, dojedu na ring, nabiju, dam dve kolecka, jdu nabijet, dojedu domu a nabiju. Kdyz to nemam daleko... jinak budu nabijet cestou.... A po dvou koleckach zjistim ze pulka baterky je pryc a navic moje dvouapultunove auto uvarilo brzdy....
S M2 pri tom samem dvakrat natankuju a tech kol muzu jet vic.... za me je to celkem rozdilny zazitek.... ;-)
Brat EV na okruh je nesmysl.... Ostatne, kdo by tam s EV jel.... krome automobilky nebo novinaru.... smysl tech aut je uplne jiny....
S M2 pri tom samem dvakrat natankuju a tech kol muzu jet vic.... za me je to celkem rozdilny zazitek.... ;-)
Brat EV na okruh je nesmysl.... Ostatne, kdo by tam s EV jel.... krome automobilky nebo novinaru.... smysl tech aut je uplne jiny....
gil54
I ty náš malý filosofe.
Prosím o upřesnění hranice, kde končí kritika a kde začíná jiný názor. Respektive vysvětlení přesněji těchto pojmů zejména ve vztahu k mým příspěvkům.
Dnes je to tady samý záchranný kruh bezpečí. eLzyx brání Hendlyho, Mikesus brání DonVita, v obou případech minimálně diskutabilně....jako kdyby nemohli reagovat sami.
Prosím o upřesnění hranice, kde končí kritika a kde začíná jiný názor. Respektive vysvětlení přesněji těchto pojmů zejména ve vztahu k mým příspěvkům.
Dnes je to tady samý záchranný kruh bezpečí. eLzyx brání Hendlyho, Mikesus brání DonVita, v obou případech minimálně diskutabilně....jako kdyby nemohli reagovat sami.
Mikesus
a co je to za relevantní údaj v tomto srovnání? Vůbec žádný, to je jen modla pro lidi velebující archaickou techniku.
Prasivak P
Ani pri frekvencii 1000+ km ciest raz za mesiac by som to nebol ochotny absolvovat s EV a velke percento ludi moznost nabijat doma nema. Cize pokial nie je clovek vyslovene milovnik pumparskych bagiet, pauz o piatich cigaretach, alebo inych gastronomickych a spolocenskych zazitkov na pumpe, tak je prenho EV krajne naprakticke a ten vacsi kufor rad vymenis za dojazd a moznost za 5 minut natankovat. A pokial nemas problemy nastupovanim tak ti crossover prinesie akurat vacsi hluk a vyssiu spotrebu, tolko k jeho vyhodam. EV ako druhe auto do rodiny pokojne, ako jedine auto by som si z kombinacie ioniq/m2 vybral prave m2 ak by som si teda mohol vyberat iba z tychto dvoch.
m.z.
Proč nemůže být M2 jako jediné auto? Vždyť je to normálně použitelné 4-místné kupé.
kesumb
vsadil jsem se o sampus ze v 2030 bude absolutni produkcni cas na ns mit ev. O celou basu pak ze v 2030 bude v eu nove registrovanych ev alespon 40%
Johnn
Tak jsou i jiné okruhy, na které se jezdí pro zábavu. On Hyundai nikde ani netvrdí nic o rekordních časech apod. Na to tu jsou jiní ( rekordy které nevyužiješ ).
Je to o čisté zábavě.
A to splní Ioniq 5N perfektně https://www.youtube.com/watch?…
Divné, že na autowebu lidé neznají zábavu z jízdy autem.
Je to o čisté zábavě.
A to splní Ioniq 5N perfektně https://www.youtube.com/watch?…
Divné, že na autowebu lidé neznají zábavu z jízdy autem.
Mikesus
tak to je teda argument. Na tom videu je to strašné, to bez zvuku je 100x lepší. Asi tak bez zvuku je lepší než 99% spalovacích aut na trhu. Není nad pohodlné ticho jen s příjemnou hudbou
Mikesus
ty jsi ale nenapsal svůj názor, ale začal jsi kritizovat jeho. To je docela rozdíl
Mikesus
takže když to shrnu, je to větší, praktičtější, stejně rychlé a zábavné, bez emisí a s nižší spotřebou i cenou a s tím tu chceš kopat do DonVita, že to zmínil? Ano dojezd bude menší, tankování pomalejší, ale to pořád nemění nic na tom, že těžší a větší auto to zajelo podobně jako modla M2 CS
apoho
Jenom škoda, že neukázal autoři, kolik byl dojezd baterie před a po testu u Hnujdaje a kolik u M2. Ovšem, to elektrohujeři neřeší, to je pod úroveň
DonVito
Pouzitelnejsi jak na co.
Jestlize jezdis kazdy tyden 1000km na zatah nebo nemas nabijeni doma, tak se da zatim preference fosilu pochopit.
Jinak Ioniq 5 je o tridu vys a navic crossover...
Jestlize jezdis kazdy tyden 1000km na zatah nebo nemas nabijeni doma, tak se da zatim preference fosilu pochopit.
Jinak Ioniq 5 je o tridu vys a navic crossover...
Ham.
Cayenne i Q8 mají na NS o dost lepší čas než M2 CS, takže pochybuji, že by X5M měla absolutně nestíhat I5N.
DonVito
No kdyz myslis.
:D
Jinymi slovy, kdyz mas poradnou V8 tak mas doma modelku.
Kdyz EV tak mastrubator.
OK
Tvl to je zas debata...
:D
Jinymi slovy, kdyz mas poradnou V8 tak mas doma modelku.
Kdyz EV tak mastrubator.
OK
Tvl to je zas debata...
Zdeněk Schneider
Tak ta M2 je vyrazne drazsi, podle mne od Huyndai super vysledek, za ty penize.
Spooky0987
To nemůžete myslet vážně? K čemu to u takové krabice je. To není auto vhodné na okruh. Nehledě na to, že to zvládne tak 2x a končí na baterce.
Bravo Hyundai
:yes: :yes: