Jedno z nejsilnějších elektrických aut na trhu zvládlo legendární Severní smyčku Nürburgringu jen o málo pomaleji než ultimátní BMW M2 CS s hmotností nižší o více než šest metráků.
V 16:44 jsi měl nutnou potřebu napsat, co jsi napsal, ok. Chtěl jsi podpořit tvojí milovanou elektrickou trakci, chápu a rozumím, přešel jsem to bez reakce.
Ale pitvat to a dál rozmazávat to h*ovno a řešit velikost kufru, servisní nároky, spotřebu a kde co, v čem je to auto lepší než M2, je mimo téma článku, kde jde jen a jen o čas na Nordschleife. Byť by to ostatní bylo všechno pravda. Je to zbytečné.
Klídek, ty píšeš svůj názor, dovol i jiným napsat ten jeho.
Není třeba mávat hned hate listem a ani při jakémkoliv jiném názoru hned hlásit "že EV hateři" nic nepochopí, to bych od nich chtěl moc a pod.
Nemám žádný problém, nemám ani potřebu označovat nikoho jako ICE hatera.
Dokonce zde nemám ani zásadní problém s jedinci někdy méně, někdy více zasaženými duševní poruchou.
Normální člověk se většinou primárně vyjadřuje k obsahu článku. Něco jiného je test nebo dokonce porovnávací test, něco jiného je informace o času dosaženém na Nordschleife. Je až v druhém plánu, o co jde normálnímu člověku, v tomto případě.
Prosím o upřesnění hranice, kde končí kritika a kde začíná jiný názor. Respektive vysvětlení přesněji těchto pojmů zejména ve vztahu k mým příspěvkům.
Dnes je to tady samý záchranný kruh bezpečí. eLzyx brání Hendlyho, Mikesus brání DonVita, v obou případech minimálně diskutabilně....jako kdyby nemohli reagovat sami.
takže když to shrnu, je to větší, praktičtější, stejně rychlé a zábavné, bez emisí a s nižší spotřebou i cenou a s tím tu chceš kopat do DonVita, že to zmínil? Ano dojezd bude menší, tankování pomalejší, ale to pořád nemění nic na tom, že těžší a větší auto to zajelo podobně jako modla M2 CS
Skús sa na to pozrieť tak, že ioniq 5 je skôr konkurentom X3, nie 2er kupé. A potom zistíš, že X3M má 2,1 tony a pritom má len 480 koní. A porovnateľne výkonná X5M má 2,4 tony a na Ringu nebude na Hyundai absolútne stíhať.
Nejdem obhajovať Hyundai, ale trochu kontextu nezaškodí.
to si nemyslim, konkurencni sq8 umi ring lepe. Pokud je to pro tebe dulezity muzes zvolit cayenne gt a zaslapat kiu do zeme, akorat potrebujes najit skladovku a mit trojnasobek penez
Absolutne nejlepsi cas NS uz je naplanovan brzy pro Mission X. https://fdrive.cz/…lene-peklo-10785
Podle me dosahnou takoveho casu, jaky bude treba pro marketing.
Jestlize bude Porsche dal tlacit fosily, tak absolutni rekord neprekona.
Ja doufam, ze bude chtit podporit EV a Mission X smazne (konkurencni) fosil na NS.
A 2030 cekam spis vic nez 60% prodeju EV.
PS Cas EV Porsche na NS vnimam stejne jako podporu EV a SSB Toyoty. Jde jen o to, jake je zadani akcionaru. Az bude u obou jasny prechod na EV, tak u Porsche uvidime ihned rekord na NS a u Toyoty SSB a konec hybridu.
tak to je teda argument. Na tom videu je to strašné, to bez zvuku je 100x lepší. Asi tak bez zvuku je lepší než 99% spalovacích aut na trhu. Není nad pohodlné ticho jen s příjemnou hudbou
Rano nabiju, dojedu na ring, nabiju, dam dve kolecka, jdu nabijet, dojedu domu a nabiju. Kdyz to nemam daleko... jinak budu nabijet cestou.... A po dvou koleckach zjistim ze pulka baterky je pryc a navic moje dvouapultunove auto uvarilo brzdy....
S M2 pri tom samem dvakrat natankuju a tech kol muzu jet vic.... za me je to celkem rozdilny zazitek.... ;-)
Brat EV na okruh je nesmysl.... Ostatne, kdo by tam s EV jel.... krome automobilky nebo novinaru.... smysl tech aut je uplne jiny....
No hlavne ze brat M2 na okruh smysl dava... Jet na Nürburgring 600km tam a 600km zpatky je uplne v pohode. :D Jinak na blizky okruh dojede Ioniq samozrejme obdobne rychle jako spalovak.
Tyhle filozoficky otazky mam nejradsi.
Proc se nad tim zamyslis u EV a fosilu ne?
Stejne jako spousta lidi nad ekologii.
U spalovaku o ekologii nikdo nikdy nepremysli.
Ale u EV vadi i oter pneumatik...
Tak jsou i jiné okruhy, na které se jezdí pro zábavu. On Hyundai nikde ani netvrdí nic o rekordních časech apod. Na to tu jsou jiní ( rekordy které nevyužiješ ).
Je to o čisté zábavě.
A to splní Ioniq 5N perfektně https://www.youtube.com/watch?…
Divné, že na autowebu lidé neznají zábavu z jízdy autem.
-Ani v CR, ani v DE, ani v CH nemam kde dobijet
- Domu do CR to je ca. 1200km z CH
- Dve male deti
- Jezdime v noci at spi. V DE ca. 170km/h, v CR 150km/h, kdyz to jde.
Proc bych si komplikoval zivot EV a jeste za to priplacel.
Ani pri frekvencii 1000+ km ciest raz za mesiac by som to nebol ochotny absolvovat s EV a velke percento ludi moznost nabijat doma nema. Cize pokial nie je clovek vyslovene milovnik pumparskych bagiet, pauz o piatich cigaretach, alebo inych gastronomickych a spolocenskych zazitkov na pumpe, tak je prenho EV krajne naprakticke a ten vacsi kufor rad vymenis za dojazd a moznost za 5 minut natankovat. A pokial nemas problemy nastupovanim tak ti crossover prinesie akurat vacsi hluk a vyssiu spotrebu, tolko k jeho vyhodam. EV ako druhe auto do rodiny pokojne, ako jedine auto by som si z kombinacie ioniq/m2 vybral prave m2 ak by som si teda mohol vyberat iba z tychto dvoch.