Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Ioniq 5 N zajel Nordschleife jen o 2,6 s pomaleji než BMW M2 CS

Jedno z nejsilnějších elektrických aut na trhu zvládlo legendární Severní smyčku Nürburgringu jen o málo pomaleji než ultimátní BMW M2 CS s hmotností nižší o více než šest metráků.
Zpět na článek
19. 1. 2024 16:44
19. 1. 2024 19:15
21. 1. 2024 09:18
21. 1. 2024 12:47
19. 1. 2024 19:33
19. 1. 2024 19:52
19. 1. 2024 21:24
20. 1. 2024 12:00
20. 1. 2024 12:19
20. 1. 2024 13:02
21. 1. 2024 12:51
21. 1. 2024 17:15
20. 1. 2024 20:31
20. 1. 2024 22:49
21. 1. 2024 12:50
19. 1. 2024 21:44
19. 1. 2024 22:35
20. 1. 2024 12:07
20. 1. 2024 12:33
20. 1. 2024 12:57
20. 1. 2024 13:46
20. 1. 2024 20:52
20. 1. 2024 22:51
21. 1. 2024 12:57
20. 1. 2024 23:00
20. 1. 2024 21:48
21. 1. 2024 07:12
21. 1. 2024 08:06
19. 1. 2024 16:44
Jako M2
Jen vetsi, praktictejsi, (lokalne) bezemisni a... levnejsi. :-!

Bravo Hyundai
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
19. 1. 2024 19:15
Re: Jako M2
To nemůžete myslet vážně? K čemu to u takové krabice je. To není auto vhodné na okruh. Nehledě na to, že to zvládne tak 2x a končí na baterce.
Avatar - apoho
21. 1. 2024 09:18
Re: Jako M2
Jenom škoda, že neukázal autoři, kolik byl dojezd baterie před a po testu u Hnujdaje a kolik u M2. Ovšem, to elektrohujeři neřeší, to je pod úroveň
Avatar - Mikesus
21. 1. 2024 12:47
Re: Jako M2
a co je to za relevantní údaj v tomto srovnání? Vůbec žádný, to je jen modla pro lidi velebující archaickou techniku.
Avatar - kari.laz
19. 1. 2024 19:33
Kisna
Takže takhle 650ti koňová kisna tonzajede pomalu o tři vteřiny pomaleji, než 450ti koňová dvojka. Úžasný.
Rozbalit vlákno
21
19. 1. 2024 19:52
Re: Kisna
Bylo by fer zohlednit velikost auta, prostor pro cestujici nebo treba cenu.

Bohuzel to bych chtel od EV hejteru moc.
19. 1. 2024 21:24
Re: Kisna
V 16:44 jsi měl nutnou potřebu napsat, co jsi napsal, ok. Chtěl jsi podpořit tvojí milovanou elektrickou trakci, chápu a rozumím, přešel jsem to bez reakce.

Ale pitvat to a dál rozmazávat to h*ovno a řešit velikost kufru, servisní nároky, spotřebu a kde co, v čem je to auto lepší než M2, je mimo téma článku, kde jde jen a jen o čas na Nordschleife. Byť by to ostatní bylo všechno pravda. Je to zbytečné.
20. 1. 2024 12:00
Re: Kisna
Jakymu normalnimu cloveku jde "jen" o cas na Nordschleife??
:D

Je tam spousta promennych.
Od ceny, designu po prakticnost.

M2 je myslim porad v cenove hladine, kde o tyhle veci casto jde. Resp. Hyundai muze byt jedinym autem. M2 sotva.
Muj nazor.

Kde o ně nejde jsou podle me az supersporty.
Nebo v pripade, ze se jedna jen o vikendovku.

Je to muj nazor. A kvuli vyjadrovani svych nazoru sem do diskuzi prevazne pod EV chodim.

Jestli s tim mas problem, tak si me dej na hate list, ju?
20. 1. 2024 12:19
Re: Kisna
Klídek, ty píšeš svůj názor, dovol i jiným napsat ten jeho.

Není třeba mávat hned hate listem a ani při jakémkoliv jiném názoru hned hlásit "že EV hateři" nic nepochopí, to bych od nich chtěl moc a pod.

Nemám žádný problém, nemám ani potřebu označovat nikoho jako ICE hatera.

Dokonce zde nemám ani zásadní problém s jedinci někdy méně, někdy více zasaženými duševní poruchou.

Normální člověk se většinou primárně vyjadřuje k obsahu článku. Něco jiného je test nebo dokonce porovnávací test, něco jiného je informace o času dosaženém na Nordschleife. Je až v druhém plánu, o co jde normálnímu člověku, v tomto případě.
20. 1. 2024 13:02
Re: Kisna
Nazory o rozmazavani hoven neberu.
Sorry.
Avatar - Mikesus
21. 1. 2024 12:51
Re: Kisna
ty jsi ale nenapsal svůj názor, ale začal jsi kritizovat jeho. To je docela rozdíl
21. 1. 2024 17:15
Re: Kisna
I ty náš malý filosofe.

Prosím o upřesnění hranice, kde končí kritika a kde začíná jiný názor. Respektive vysvětlení přesněji těchto pojmů zejména ve vztahu k mým příspěvkům.

Dnes je to tady samý záchranný kruh bezpečí. eLzyx brání Hendlyho, Mikesus brání DonVita, v obou případech minimálně diskutabilně....jako kdyby nemohli reagovat sami.
Avatar - m.z.
20. 1. 2024 20:31
Re: Kisna
Proč nemůže být M2 jako jediné auto? Vždyť je to normálně použitelné 4-místné kupé.
20. 1. 2024 22:49
Re: Kisna
Jestlize ano, tim relevantnejsi je to, o cem jsem psal.
Avatar - Mikesus
21. 1. 2024 12:50
Re: Kisna
takže když to shrnu, je to větší, praktičtější, stejně rychlé a zábavné, bez emisí a s nižší spotřebou i cenou a s tím tu chceš kopat do DonVita, že to zmínil? Ano dojezd bude menší, tankování pomalejší, ale to pořád nemění nic na tom, že těžší a větší auto to zajelo podobně jako modla M2 CS
19. 1. 2024 20:49
Re: Kisna
Tak ta M2 je vyrazne drazsi, podle mne od Huyndai super vysledek, za ty penize.
Avatar - iudex
19. 1. 2024 21:44
Re: Kisna
Skús sa na to pozrieť tak, že ioniq 5 je skôr konkurentom X3, nie 2er kupé. A potom zistíš, že X3M má 2,1 tony a pritom má len 480 koní. A porovnateľne výkonná X5M má 2,4 tony a na Ringu nebude na Hyundai absolútne stíhať.
Nejdem obhajovať Hyundai, ale trochu kontextu nezaškodí.
19. 1. 2024 22:35
Re: Kisna
to si nemyslim, konkurencni sq8 umi ring lepe. Pokud je to pro tebe dulezity muzes zvolit cayenne gt a zaslapat kiu do zeme, akorat potrebujes najit skladovku a mit trojnasobek penez
20. 1. 2024 12:07
Re: Kisna
SQ8 ma cas jak ta M2.

Pro me jsou vsechny tyhle casy s rozdily v radu sekund naprosto srovnatelne.

To ze se pohybuje (lokalne) bezemisni Hyundai takhle rychle je skvely. A ze je k tomu mnohem levnejsi je tresnicka na dortu.

Proste kdyz budes vybirat podle penezenky rychly auto, EV je jasna volba.
:yes:

A to je teprve zacatek. Rozdily ve prospech EV se budou dal dramaticky zvetsovat. Az nakonec fosilum zbude jen ten zvuk a razeni.
:D

PS Jsem zvedavej, az se M2 postavi neco srovnatelnyho v elektrice. A ne croosover.
20. 1. 2024 12:33
Re: Kisna
vsadil jsem se o sampus ze v 2030 bude absolutni produkcni cas na ns mit ev. O celou basu pak ze v 2030 bude v eu nove registrovanych ev alespon 40%
20. 1. 2024 12:57
Re: Kisna
Easy win.
:D

Absolutne nejlepsi cas NS uz je naplanovan brzy pro Mission X.
https://fdrive.cz/…lene-peklo-10785
Podle me dosahnou takoveho casu, jaky bude treba pro marketing.
Jestlize bude Porsche dal tlacit fosily, tak absolutni rekord neprekona.
Ja doufam, ze bude chtit podporit EV a Mission X smazne (konkurencni) fosil na NS.

A 2030 cekam spis vic nez 60% prodeju EV.

PS Cas EV Porsche na NS vnimam stejne jako podporu EV a SSB Toyoty. Jde jen o to, jake je zadani akcionaru. Az bude u obou jasny prechod na EV, tak u Porsche uvidime ihned rekord na NS a u Toyoty SSB a konec hybridu.
20. 1. 2024 13:46
Re: Kisna
proto 2030, kdyby neverili ev tak nebude pouze ev macan a 718
20. 1. 2024 20:52
Re: Kisna
Done,napisal: "Az nakonec fosilum zbude jen ten zvuk a razeni"

Done,tak to uz maju aj EV-cka..vid I5 N..od 7:40 min

https://www.youtube.com/watch?…

Cele mi to pride ako ten sex v helmach vo filme Demolition man so Stallonem :D
Proste nie je nad realny sex a zvuk poriadneho spalovacieho motora :-!

Ale to ty asi tazko pochopis,kedze jazdis na EV aute a urcite mas doma nieco taketo na sex https://www.naughtyharbor.cz/robot-ai/ :-[]
20. 1. 2024 22:51
Re: Kisna
No kdyz myslis.
:D

Jinymi slovy, kdyz mas poradnou V8 tak mas doma modelku.
Kdyz EV tak mastrubator.
OK

Tvl to je zas debata...
Avatar - Mikesus
21. 1. 2024 12:57
Re: Kisna
tak to je teda argument. Na tom videu je to strašné, to bez zvuku je 100x lepší. Asi tak bez zvuku je lepší než 99% spalovacích aut na trhu. Není nad pohodlné ticho jen s příjemnou hudbou
Avatar - Ham.
20. 1. 2024 23:00
Re: Kisna
Cayenne i Q8 mají na NS o dost lepší čas než M2 CS, takže pochybuji, že by X5M měla absolutně nestíhat I5N.
20. 1. 2024 15:46
EV na ringu....
Rano nabiju, dojedu na ring, nabiju, dam dve kolecka, jdu nabijet, dojedu domu a nabiju. Kdyz to nemam daleko... jinak budu nabijet cestou.... A po dvou koleckach zjistim ze pulka baterky je pryc a navic moje dvouapultunove auto uvarilo brzdy....

S M2 pri tom samem dvakrat natankuju a tech kol muzu jet vic.... za me je to celkem rozdilny zazitek.... ;-)

Brat EV na okruh je nesmysl.... Ostatne, kdo by tam s EV jel.... krome automobilky nebo novinaru.... smysl tech aut je uplne jiny....
Rozbalit vlákno
2
20. 1. 2024 16:58
Re: EV na ringu....
No hlavne ze brat M2 na okruh smysl dava... Jet na Nürburgring 600km tam a 600km zpatky je uplne v pohode. :D Jinak na blizky okruh dojede Ioniq samozrejme obdobne rychle jako spalovak.

Tyhle filozoficky otazky mam nejradsi.

Proc se nad tim zamyslis u EV a fosilu ne?
Stejne jako spousta lidi nad ekologii.
U spalovaku o ekologii nikdo nikdy nepremysli.
Ale u EV vadi i oter pneumatik...
21. 1. 2024 19:15
Re: EV na ringu....
Tak jsou i jiné okruhy, na které se jezdí pro zábavu. On Hyundai nikde ani netvrdí nic o rekordních časech apod. Na to tu jsou jiní ( rekordy které nevyužiješ ).
Je to o čisté zábavě.
A to splní Ioniq 5N perfektně https://www.youtube.com/watch?…
Divné, že na autowebu lidé neznají zábavu z jízdy autem.
20. 1. 2024 21:48
Zatim ne
Nejak me to nepresvedcuje. Ioniq ma cas jen o malo lepsi nez levnejsi Golf R s polovicnim vykonem. Podobne drahe Audi RS3 ma casy o 10s lepsi.

Navic jsou Golf R i RS3 mnohem pouzitelnejsi auta, pro me urcite.
Rozbalit vlákno
3
21. 1. 2024 07:12
Re: Zatim ne
Pouzitelnejsi jak na co.
Jestlize jezdis kazdy tyden 1000km na zatah nebo nemas nabijeni doma, tak se da zatim preference fosilu pochopit.

Jinak Ioniq 5 je o tridu vys a navic crossover...
21. 1. 2024 08:06
Re: Zatim ne
K cemu crossover? Navic ma Ioniq 5 jen 480l kufr.

-Ani v CR, ani v DE, ani v CH nemam kde dobijet
- Domu do CR to je ca. 1200km z CH
- Dve male deti
- Jezdime v noci at spi. V DE ca. 170km/h, v CR 150km/h, kdyz to jde.

Proc bych si komplikoval zivot EV a jeste za to priplacel.
21. 1. 2024 08:40
Re: Zatim ne
Ani pri frekvencii 1000+ km ciest raz za mesiac by som to nebol ochotny absolvovat s EV a velke percento ludi moznost nabijat doma nema. Cize pokial nie je clovek vyslovene milovnik pumparskych bagiet, pauz o piatich cigaretach, alebo inych gastronomickych a spolocenskych zazitkov na pumpe, tak je prenho EV krajne naprakticke a ten vacsi kufor rad vymenis za dojazd a moznost za 5 minut natankovat. A pokial nemas problemy nastupovanim tak ti crossover prinesie akurat vacsi hluk a vyssiu spotrebu, tolko k jeho vyhodam. EV ako druhe auto do rodiny pokojne, ako jedine auto by som si z kombinacie ioniq/m2 vybral prave m2 ak by som si teda mohol vyberat iba z tychto dvoch.