Videa
Neni to nicim mimoradne.
Ucastnit se tehle kampane je duvod k tomu se stydet.
Ne, to uz fakt nema s Britanii zhola nic spolecneho.
Chudak pan Morris.
Ucastnit se tehle kampane je duvod k tomu se stydet.
Ne, to uz fakt nema s Britanii zhola nic spolecneho.
Chudak pan Morris.
Zaujimalo by ma, ci aj HS ma take divne riadenie - okolo stredu uplne volne, cim viac clovek vytoci, tym je to tuhsie a posilovaci ucinok klesa. Toto som si vsimol v ZS, doslo mi to ako velmi neprirodzene, z Mondea som bol zvyknuty na nieco uplne ine. Aj S-Cross ci Vitara ma to riadenie prijemnejsie. Tiez je sice preposilovane s velmi malo spatnou vazbou, no pri vytacani aspon netuhne, ucinok posilovaca je rovnaky.
Kecá kraviny a reklama vůbec video nepustí. Hrůza,jak auto tak redaktor a o reklamním servru vůbec nemluvím.🤮🤮🤮🤮🤮
MG HS jsem silně zvažoval když jsem objednával nové auto v září loňského roku, ale pofaceliftový model ještě nešlo objednat a předfacelift jsem nechtěl. Takže je už dva týdny doma Renault Austral 😄 .
S akým motorom máš toho Australana?
Mám 1.3 TCe, ta silnější verze se 116 kW a automatem CVT.
Když jsem objednával, byl v CZ ceníku jen 1.3 TCe a jenom ta 116 kW verze byla s automatem. (Překvapivé, protože na skladech dealerů v DE se najdou s automatem i ty slabší 103 kW verze). E-Tech hybrid se 146 kW se v CZ ceníku objevil přesně týden po podpisu závazné objednávky. Ale jak mi vyplynulo z testu hybridu na zdejším serveru, s mým způsobem využití (90% dálnice) by asi návratnost hybridu byla věčnost a půl :-!
Když jsem objednával, byl v CZ ceníku jen 1.3 TCe a jenom ta 116 kW verze byla s automatem. (Překvapivé, protože na skladech dealerů v DE se najdou s automatem i ty slabší 103 kW verze). E-Tech hybrid se 146 kW se v CZ ceníku objevil přesně týden po podpisu závazné objednávky. Ale jak mi vyplynulo z testu hybridu na zdejším serveru, s mým způsobem využití (90% dálnice) by asi návratnost hybridu byla věčnost a půl :-!
Úprimne,čo prevodovka?
Po 2 tis. km je asi brzo na nějaký finální verdikt, ale tak dobře odladěné jako eCVT v Toyotích hybridech (což je pro mne etalon neobtěžující převodovky) to není. Čekal jsem od CVT více. Při klidné plynulé jízdě se chová příkladně, manévrování při parkování - nádhera. Ale při kickdownu si z (pro mne) nepochopitelného důvodu začne "hrát na stupně" a vyrobí dojem že vozidlo "zakopává". Tedy prozatímní závěr bych učinil takový, že je to určitě lepší než DSG od VW nebo DCT od Hyundai, ale horší než EAT8 od PSA.
Už to bylo zmíněno na více fórech i zahraničních, že nové MG modely mají katastrofální antikorozní úpravu. Také má nějaký osobní model MG problém s bezpečnostní v crash testu. Předpokládám, že větší ZS na tom nebude jinak. Koupíte ho poměrně levněji, než evropskou či japonskou konkurenci, ale zůstatková hodnota a nabídnuta kvalita lepší nebude. Alespoň prozatím ne.
Problém s bezpečností? To jsem si fakt nevšiml. Nevíš, který model ZS je v pohodě.
https😐/www.euroncap.com/…ults/mg/zs/29657
https😐/www.euroncap.com/…ults/mg/zs/29657
Nový stojí 599 000. Velký aerodynamický odpor, 5ka a 6ka nepoužitelná a spotřeba k 8 litrům
Moc rád bych viděl pana Vaculíka, jak dělá test s novým Lexusem LBX, sice velikostí je to Kamiq, ale má jeden z nejúspornějších motorů a při normální jízdě by se měl vejít do 4 litrů. K tomu stojí základní verze 699 000, což už takový rozdíl není.
Moc rád bych viděl pana Vaculíka, jak dělá test s novým Lexusem LBX, sice velikostí je to Kamiq, ale má jeden z nejúspornějších motorů a při normální jízdě by se měl vejít do 4 litrů. K tomu stojí základní verze 699 000, což už takový rozdíl není.
Kamiq ma o 7cm dlhsi razvor od LBXka... cize predpokladam ze bude aj priestrannejsi ako tento drahsi bracek yarisu cross... ale porovnat sa daju jasne...
Ako som cital... LBX vraj priameho konkurenta ani nema... je to akoby este stylovejsi yaris cross v lexusackom kabate .... a sam som zvedavy co nim lexus sleduje... to uz aby aj maly yaris cochvila zmenil logo ... stejne prvy normalny lexus je NXko
Ako som cital... LBX vraj priameho konkurenta ani nema... je to akoby este stylovejsi yaris cross v lexusackom kabate .... a sam som zvedavy co nim lexus sleduje... to uz aby aj maly yaris cochvila zmenil logo ... stejne prvy normalny lexus je NXko
Může mi někdo vysvětlit, jako tříletému dítěti, co je na základní ceně 580tis za SUV neprémiového C segmentu tak úžasné a boží? Protože já to moc nechápu.
Korando, Torres.
A možností je víc...
BTW - A pokud zadáte do googlu "Tucson cena od" vyjede vám 590!
Který de-bill by dal takové peníze za čínu?
Korando, Torres.
A možností je víc...
BTW - A pokud zadáte do googlu "Tucson cena od" vyjede vám 590!
Který de-bill by dal takové peníze za čínu?
Je to velmi jednoduche. Rozdiel je 10 tisic a to moze byt zlom pre splatkovy kalendar, ci dostanes alebo nedostanes uver. Preto drviva vacsina tych, ktori kupuju auta tohto typu maju hlboko do vrecka, idu po tom najlacnejsom, co je na trhu, alebo oblbnuti reklamou kupia to, co v recenziach ponuka najviac muziky za najmenej penazi a vo finale kupia taky nezmysel, ako je SUV 4x2 len preto, ze sused ma na splatky iba Fobiu. Potom sa ale moze stat, ze kupia crep ako Korando, s vybavou po strechu uz v zaklade, no po prvych 500 km si uvedomia, ze ich nadherna vybavena stvorkolka s automatom promovana ako najlepsia kupa roka zerie takmer 9/100 pri beznom jazdeni, ked sa tomu na dialnici zacne sliapat na krk, aj 11 a pol na 100, ako odznelo vo viacerych diskusiach. A zacne narek, potom nadavky a cele to skonci tak, ze auta s nabehmi do 10k km koncia v Ackach. Fakt skvela kupa.
Ludia, uvedomte si, ze ta nizka cena sa niekde musi prejavit. V pripade ZS napr. v pasivnej bezpecnosti 71/51, v HS v sedadlach s umelou kozou bez odvetravania ci perforacie, takze v lete je radost s tym jazdit, v Korande s nevyladenou elektronikou - tempomat, klima, prevodovka, 4x4, u inych koroziou atd.
Ludia, uvedomte si, ze ta nizka cena sa niekde musi prejavit. V pripade ZS napr. v pasivnej bezpecnosti 71/51, v HS v sedadlach s umelou kozou bez odvetravania ci perforacie, takze v lete je radost s tym jazdit, v Korande s nevyladenou elektronikou - tempomat, klima, prevodovka, 4x4, u inych koroziou atd.
Diky za tu aerodynamiku 😒] :yes: :yes: :yes:
Možná to zní banálně, ale je to nesrovnatelně lepší.
A hlavně je vidět že to jde :yes:
Možná to zní banálně, ale je to nesrovnatelně lepší.
A hlavně je vidět že to jde :yes:
Těch nedotažeností je pramálo. Naopak zpracování, antikoroz atp. je vidět že Čína naopak nerezignovala na to, na co už Evropa a Korea kašle.
FL přinejmenším vzhled posouvá na výrazně vyšší ligu než tahle generace. Navíc cenově ještě dostupnější...
Opravdu bych neměl problém o tomhle autě uvažovat.
FL přinejmenším vzhled posouvá na výrazně vyšší ligu než tahle generace. Navíc cenově ještě dostupnější...
Opravdu bych neměl problém o tomhle autě uvažovat.
Tys fakt zmenil praci?
Tohle vsechno poznas podle par fotek?
Reklamnich fotek.
Cina je zlo. Vedome a primo ohrozuje nasi spolecnosta kulturu.
Tohle vsechno poznas podle par fotek?
Reklamnich fotek.
Cina je zlo. Vedome a primo ohrozuje nasi spolecnosta kulturu.
Zlo není Čína ale politika EU. To je to co nás ohrožuje.
Že Čína toho využije a že to je špatně je víc než jasné.
Ale jestliže Timmermans a Leyen tohle chtějí pak ok. Nemám problém si koupit Čínské auto a koupím si ho mnohem raději, než Evropské auto za nekřesťanské peníze poskládané z čínských dílů :-!
Že Čína toho využije a že to je špatně je víc než jasné.
Ale jestliže Timmermans a Leyen tohle chtějí pak ok. Nemám problém si koupit Čínské auto a koupím si ho mnohem raději, než Evropské auto za nekřesťanské peníze poskládané z čínských dílů :-!
Jses proste mimo.
Vis,proc je cinske auto levne?
Cinani neplati za patenty.
Vlada k prosazeni politickych cilu e😜ort tezce dotuje.
Ta auta vyrabi lidi, zijici za zdmi te fabriky jak v kriminale, za mizernou mzdu.
Chceme svobodnou Evropu, chceme vysoke mzdy, chceme volny cas, ale chceme cinske ceny...
Vis,proc je cinske auto levne?
Cinani neplati za patenty.
Vlada k prosazeni politickych cilu e😜ort tezce dotuje.
Ta auta vyrabi lidi, zijici za zdmi te fabriky jak v kriminale, za mizernou mzdu.
Chceme svobodnou Evropu, chceme vysoke mzdy, chceme volny cas, ale chceme cinske ceny...
Zatím se můžeme smát, že (ne)zakrytování podvozku je věc 80. let minulého století. Že si Číňan myslí, že umělá koženka, ze které budou v létě propocená záda, je znamení luxusu. Že sada zimních kol stojí majlant (37 tisíc Kč) kvůli neexistenci plechových disků a nutnosti ventilků s přímým měřením tlaku. Že nad spoustou dalších detailů zůstává rozum stát. Ale oni se budou učit stejně rychle jako kdysi Korejci. A za jednu až dvě generace budou plně konkurenceschopní.
Myslel jsem, že je to od pana Vaculíka úmyslné zkomolení. Podobné, jako "pokavaď " profesora Kulhánka. Bylo to roztomilé. Na dálnici také často pobývám v levém pruhu a nazývám to fronta na předjetí. A nechci, aby mě ve frontě někdo předběhl. Jakmile předjedu, vrátím se do pruhu pravého.
Je vidět i slyšet že jste odborník na svém místě.Vaše komentáře jsou jak pro odborníky tak pro laiky.Jen tak dál.
Jedna pekna skladovka u nas v automate uz rovno v top prevedeni... mnamka... krajsi aj ako sportage... v cene do 30 bubakov hadam top kauf ... viac auta aj vybavy to v tejto cene hadam nikto iny ani neponuka co pozeram rozne skladovky ( opel grandland v akcii za 30 ma len trojvalec 1,2ku ) ... MG :yes:
https😐/tridiam.mgmotor-slovakia.sk/…hs-1-5-tgi-7dct/
Uz na jar by mal prist maly jednoduchy hatch MG 3 nieco ako swift ... a este len potom sa zacnu diat veci... ale tak im treba fiatu aj fordu ze svoje legendy punto aj fiestu poslali k vode... vyzerte si to poriadne a uvolnite miesto pre MG :yes:
Stále je to sice hra na dejavu, ale vůbec mě to neuráží.
Vadí mi ale ta technická nedotaženost drobných ale důležitých věcí, odkrytý spodek vozu. O tom jsem věděl. Naopak ale jsem netušil tak slušný antikoroz :yes: FL by mě zajímalo, jestli něco z toho napravil.
30t € :no: :no:
On ty blbosti pise zadarmo.
Bohužel evropani obecně nechápou geopolitiku a další dobu mají nulový vztah k průmyslu. On VW umí v Číně taky vyrábět levně. Taky tady doveze stejný auto, jako MG za stejný prachy. Jenže co továrny tady? Investoval do nich miliardy a platí úvěry. A co s zaměstnanci? Jak propustí desítky tisíc zaměstnanců? Odboráři mu to ani nedovolí a když, tak za odstupné, na které nemá.
Jo a to NIO. Jen tak mimochodem, NIO Čína dotuje. Krachuje, tak stát zacáluje, potřebuje továrnu? Tak se brnkne do JAC aby pustili nějakou továrnu za pakatel. Stát tam zachránil NIO už 3x. Lije do té automobilky peníze jak nic. Je to křivení trhu. A když se chce Evropa bránit, tak Čína začne vydírat a trestat. A jsou mezi námi takoví křiváci, který si to auto normálně koupí. Přitom JAC bez problémů podobně jako BYD tvrdí, že jdou zničit západní automobilky. A Čína jako stát jim to platí.
Samozřejmě schválně přeháním jako obvykle, ale chci tím říct, že případný krach evropského automotive ala Detroit nezasáhne všechny stejně a v "Československu" se máme opravdu na co těšit 😁 .
Zemi živí továrny, které zaměstnávají masy. Automotive má tu vlastnost, že i ty masy dostanou vysoké platy a tak táhne zvyšování platů úplně všude.
Airbus je sice echt moderní, ale vzhledem k tomu, kolik je pracovní síly ve Francii a Německu, tam pracuje zlomek populace. A jak jsem o automotive psal výše, i relativně nevzdělanou pracovní sílu zaměstná továrna a zaměstnanec dostane vysoký plat, pokud bude porovnávám s ostatními povoláními.
Ale chápu, kam míříte. U nás se vyrábí pro automotive to nejlevnější a zaroveň nejsme právě bohatí. Pokud přijdeme i to, další zchudnutí bude tvrdší, než pro ty Němce.
https😐/www.noveauta.sk/…-7-dsg/25633863/
ten pohlad do tej preplastovanej kabiny skladovej cupry cista bida ( oproti fakt paradnemu exterieru ) ... asi nejaka zakladnejsia verzia .. tu je MG iny vesmir ... pozri si jeho kabinu... aj tie kozene sedacky... luxus kam len pozries..
Holátko?Skús mrknúť čo je v základe?
Každému čo je blízke. 😉
https😐/alz.mgmotor-slovakia.sk/…-hs-1-5-tgi-6mt/
Aj tie tmave sedacky tu su predsa len decentnejsie...
Korando je sice kopa nevyladeneho srotu, no proti tomuto paradna vec, ktora navyse ponuka 4x4 (stale nechapem vyznam SUV 4x2 - tazke auto + downsizovany motor a zostane to stat pod kazdym co len trochu smyklavejsim stupanim).
Ja osobne by som toto nechcel ani nahodou. Ked ide o cenu, Suzuki S-Cross je daleko lepsia volba. Momentalne sa na Slovensku oplati uvazovat aj o Kuge, Ford dava sialene zlavy.
Nikto normálny si to nekúpi
sy alebo mg su porovnatelne auta a zjavne sponzorovany osial je okolo mg 😉...mame tu daciu mame tu kugu, mame tu s-cross od suzuki...proste to je trolovanie co tu niektori predvadzate.
https😐/www.autovia.sk/…id-140/25644956/ a 2000 € mi ešte ostane napr . na poistky , servis , stávkovú , mekáč .... 😄 .