Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Nový levný elektromobil Tesly: Redwood za 600 tisíc se bude vyrábět už příští rok

42 komentářů

DonVito
Zatim...
😄

Az do prichodu Tesly.
Hendly
"volně přeloženo každý větší tukanec bude totálka" jako by to dnes bylo jinak.
Avatar - Mikesus
Mikesus
A stejně brečeli zaměstnanci Nokie? Taky si většina z nich kupovala Nokii nebo něco lepšího?
Hendly
A kde jsou ty články kde se to píše? Budu rád za odkaz, dík.
Hendly
když budeš číst originál zprávy a ne přepsané zde tak o tom sám Musk mluví.
Lubo
Už vidím ako sa Jürgen v Erfurte v podnájme na sídlisku ako väčšina Nemcov nevie dočkať novej Tesly za okolo 🤔 600 tis. Kč. Hlavne keď už je dnes ako zamestnanec dodávateľa do automotive znova na kurzarbeit... 🤗
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Modrý blesk
V článku dle mého chybí informace, jak té "nízké" ceny u Sekvoje Tesle docílí. Celá podlahová plošina bude z jednoho kusu. Pojišťovny tuhle technickou vychytávku jistě radostně a bohatě ocení, a svoji radost přenesou i na klienty... A pro nepojištěné může být problém už i drobný střet...
Avatar - Anonym
Anonym
volně přeloženo každý větší tukanec bude totálka 😄
Tak to by chtělo speciální szabu, povinné ručení pro Teslu, ceny 25-50 tis ročně a havarijko allarisk 70-150 000 kč ročně. Uvidíme kdo si koupí Teslu 😄 😄 😄 😄
Avatar - žlababa
žlababa
Elonovu konstantu, kde "příští rok" obvykle znamená za 5 let
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Proti jej baterkam ani elektronickej vyspelosti nic nemam ale konstrukcne a mechanicky su tesly proste sroty... a je o tom spusta clankov kde sa o nich takto pise... cize nie je to moj vymysel ... a ja kebyze chcem elektro tak mg4 co viac tu treba riesit ... dokonale auticko... a voci tesle je to aj dobre zmontovane auto

https😐/www.autoforum.cz/…-konci-ve-srotu/
Avatar - eLzyx
eLzyx
jako by tomu nebylo jinak u podobných aut. Dneska každý ťukanec, kde jdou bágly ven, tak je to totálka. Matrix světla, x báglů, neopravitelná palubka, čelní sklo s x senzory a kamerami, pyropatrony pod přední kapotou na ochranu chodců, pyropatrony v pásech, radar pod maskou ... a i roční auto se pomalu nevyplatí opravovat. Přitom by to byla jednoduchá mechanická oprava ...
Avatar - lamal
lamal
Mne to je sumak, Teslu si nekupim. Je mnoho videi o problemoch inych aut, nevidim dovod preco by sa to netykalo aj Tesly.
Blba je nazorova zotrvacnost a neschopnost rozlisit, ta kvalita sa posuva, tiez by niekto mohol tvrdit, ze americke auta vedia jazdit len rovno (platilo kedysi)... asi uznas, ze to je somarina.
Avatar - lamal
lamal
Svoje hodnotenia od stola podporis clankom z autofora ? Mizerné, ale ocividne ti to staci...
vondry87
Ale tak VW má možnost si sáhnout na zisk a udělat svoje auta trochu konkurenceschopnější, ale oni si místo toho vybrali strategii vyrábět nižší počty aut s vysokou marží. Takže ano, i Jürgen jistě bude chtít za své peníze co nejvíc muziky a koupí si klidně Teslu, pokud bude výhodnější. Stejně jako já s klidným svědomím dám přednost zahraniční značce před domácí Škodou, která si z nás dělá srandu a dojí domácí trh, co to jde. Protože je to jejich volba, ne moje. Já bych domácí značku podpořil rád, ale ne za cenu toho, že ze sebe udělám vola.
Avatar - eLzyx
eLzyx
sám jsem zažil dvě situace, kdy moje Tesla zastavila autonomně protože jsem neviděl, co se děje. V prvním případě, když mě jedoucího do zatáčky do kopce oslnilo nízké slunce a ještě jsem dostal spršku bahna od protijedoucího sypače. Neviděl jsem tak, že přede mnou stojí dva nabourané kamiony a řidič, snažící se zastavit dopravu.
A druhý případ - padající strom. Dodnes nechápu, na co to auto zareagovalo, protože začalo brzdit dřív než jsem ten strom viděl padat. Pravda, byla noc, já unavený.

Takže Tesla :yes:
Avatar - eLzyx
eLzyx
takže když třeba nenamontuju šroubové spoje na záslepky dveří u letadla, ale ani jedno letadlo jsem doposud nemusel sešrotovat, tak jsem naprosto dokonalý výrobce?

btw - autem se auto stává až ve chvíli, kdy je kompletní, s přiděleným VIN.
Ne polotovar.
Podle tvé logiky a logiky autofora můžeme označit za šmejd každou automobilovou značku, protože V Boschi, Valeu, nebo Magně mají také velkou zmetkovitost dílů danou nekvalifikovanými pracovníky.
vondry87
No pokud ten dluh chtějí splácet, musí být o jejich produkty zájem, bez toho to nepůjde. Já jsem byl celkem spokojený uživatel VW a důkazem budiž i to, že svůj letitý B8 nemám potřebu akutně měnit za nic novějšího, protože mi pořád vyhovuje, ale kupovat teď auto, tak se VW vyhnu obloukem. Jejich auta mi přijdou nezajímavá, okleštěná, předražená a uživatelsky nepřívětivá. Pokud jsem sám, kdo si to myslí, VW to může být fuk. Pokud je nás hodně, VW má problém.
ptr078
https😐/youtu.be/F4wTHXX9kTI?si=xrB8TcKfwTSopwaF
gil54
No, jen k tomu ještě dodám, že nejde jen o havarijní pojistky (nebo speciální povinné Teslaručení 😄 ), které jsou jaksi dobrovolné, tím myslím, že je volbou každého si takové auto havarijně nepojistit nebo si ho třeba kvůli vysokému pojistnému i nekoupit.

Ale protože veškeré pojišťovny nejsou za zelena utržený, tak logicky, pokud se do provozu budou dostávat auta s podobně koncipovanými celkovými konstrukcemi, odskáčou to úplně všichni držitelé aut dalším plošným zvyšováním povinného ručení. Protože mnoho, dnes relativně drobných škod, hrazených institutem povinného ručení, přeroste do totálek.
Avatar - apoho
apoho
dobře ty jeden! :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ale stále má o 20% nižžší emise jak benzín a až o 60% nižší některé nebezpečné látky oproti dieslu 😄

A ještě je tu BioLPG
Hendly
Stejne opravis Teslu. Bavime se o havárii kdy je poškozena nosná cast karoserie. Tam jde u novych aut mnohdy o totalni škodu.
A opravdu se nebavím o situaci kdy svaris ze dvou nebo vice aut jedno.
Hendly
Stejne jako najdeš stejne videa nespokojených zákazníků na jakoukoli jinou značku.
Dokonce najdeš i videa, ze Elvis žije a zeme je plácáte. Pockej, ty chces rict, ze veris všemu na netu?
Avatar - Ondore
Ondore
"Elon Musk se už v minulosti vyjádřil, že nová nejlevnější Tesla se bude zpočátku vyrábět v americké továrně v Texasu" - vedel by mi niekto dať odkaz, kde toto Elon tvrdil? Podľa toho čo si ja pamätám, tak hovoril o "aute novej generácie" a to podľa mojich informácií mal byť Minivan posúvajúci vyššie technické riešenia z Cybertrucku...

Celý článok je mixom podivných informácií, keď si pod tým ešte ľudia doplnia vlastné želania, tak je potom jednoduché hnevať sa na Elona, že nedrží sľuby - ktoré nedal.
Avatar - eLzyx
eLzyx
skoro mi to přijde, že se roky připravoval na kariéru u Autoforum, ale tam ho nevzali, tak skončil tady
Renoo
Ono to 600k stát nebude. Tolik to bude v USA, kde se vyrobí. Jenže cesta do EU a clo a hned bude 700k. Navíc musí zůstat nějaký normální odstup od TM3.
Lubo
Jürgen na sídlisku využije EV rovnako ako skladník ve šroubárne... a ani na ňu nemá.

VW vybrali zdražovanie, nevybrali... sú tak trocha v pasci. Majú problém so zadĺžením a obrovskými investíciami do EV, ktoré zatiaľ prinášajú stratu. Takže zisk 15 mld Eur v skupine teoreticky fajn, ale keď musíš rovnakú sumu investovať do EV, a k tomu splácať dlhy vo výške 205 mld Eur, tak je na výber len zo zlých riešení.

A Tesla je rovnako pod veľkým tlakom.

Keď si niekto z vás kúpi Teslu za 600 tis. Kč budúci rok, ste borci. Podľa mňa to tak skoro nebude a ktovie za koľko.
MrViki
Tesla drobným střetům umí celkem dobře čelit, uhne, zastaví sama, viz Youtube, kde je spousta videí ukazujících, čemu se Tesla umí vyhnout. Pojišťovny to jistě radostně a bohatě ocení, a svoji radost přenesou i na klienty.
vitapb
Jenže tenhle směr Tesla nastoluje, ostatní se mu budou přizpůsobovat a vpodstatě to nejde zvrátit.. Tesla je firma, jejím cílem je generovat zisk, jsou dobří v zavádění inovativních způsobů, který ulehčujou výrobu a zkracují dobu výroby, tím snižují náklady. Tím jak se cena výroby snižuje, snižuje se i smysluplnost rozsáhlejších oprav. Ale není to jen věc Tesly, když drcnete BMW za 2 mega na parkovišti, rozbijete pár kamer a panelů karoserie, než to dá někdo dohromady jsou to částky často ve vyšších statisících, což často vzhledem k tomu, že auto je pár let staré, ani nemusí dávat smysl... Zkrátka z Tesly za 600, co dostane ránu na rám, vypreparujete použitelný díly a zbytek vyhodíte.
Lubo
Pozri si napríklad prezentáciu investorom k výsledkom za rok 2022 na webe Tesly. Alebo Q&A predtým. Keď si dopridávaš palčeky 😉. A skús dať nejaké fakty miesto nekonečných otázok a spochybňovania - ale to chcem asi veľa.

Ja nemám proti Tesle nič. A aj chápem, prečo musí tvrdiť čo tvrdí.
Lubo
Musí niečo sľúbiť, cena akcií bola nastavená na jeho sľuby...
- výsledky 2023 pod očakávaniami, marže takmer na polovici vs 2022
- sľubovaný každoročný nárast predaja +50% 🔋🌟 pred 2,5 rokom sa nedeje
- rok 2023 +38%, posledný kvartál +20% 🫣
- výhľad na rok 2024 odmietol dať, varoval, že podstatne nižší 🪫
Avatar - speedfred
speedfred
Podľa mňa Rolíku môže byť jedno či auto predajú stávajúcemu alebo novému zákazníkovi. Ten nový zákazník je možno ešte lepši.
Avatar - jozephko
jozephko
Kde Auto.cz koupilo takového "e😜erta", co dokáže vypotit tohle?
"s oficiální prodejní cenou od 25 tisíc dolarů se podle informací z roku 2016 měla prodávat i produkční Tesla Model 3."
Tesla 3 měla od svého představení vždy plánovanou cenu "od 35 000 USD".
Avatar - eLzyx
eLzyx
LPG má problém v tom, že je to také fosilní palivo. A co je fosilní, to je špatné (názor Brusele, ne můj)
Avatar - Anonym
Anonym
https😐/www.autorevue.cz/…-hybridni-toyote
😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Vony zprávy se liší vid. Tady pro tebe jedna smutná z Garáž.cz, to je trošku jinej rozhovor s představiteli rollsu vid


A i když se elektrickému modelu Spectre velmi daří, mimo jiné v tom, že pro čtyřicet procent zákazníků jde o jejich první Rolls-Royce, o výhradně elektrické budoucnosti mluví představitelé značky daleko opatrněji než ještě třeba na začátku minulého roku. To se totiž nechal dnes již bývalý šéf Rolls-Roycu - Torsten Müller-Ötvös, slyšet, že od roku 2030 bude značka plně elektrická. Teď se Frank Tiemann - vedoucí korporátní komunikace pro střední a východní Evropu a střední Asii, vyjádřil v tom smyslu, že dvanáctiválec s nimi zůstane ještě velmi, velmi dlouho… Tak uvidíme, v Británii mezi tím posunuli zákaz spalováků právě z roku 2030 na 2035, že to s elektromobilitou nebude tak žhavé, velmi opatrně zmiňují i další značky. Zajímavý vývoj.

😄 😄 😄
Avatar - lamal
lamal
Vo vseobecnosti kvalita a pomer cena vykon nema vyrovnany trend, viac sa to oplatí.
Lubo
To sedí :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ne dneska to tak není, aut ase daj normálně opravit, daj se nový blatníky, kapota, nárazník světla, maska, chladič, daj se nový aribagy a jede se dál.

Jak na to ti pordí každej druhej polák, litevec a čech, co opravuje dovezený bouračky z USA 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Na youtube je asi 300 videií o kvalitě Tesly, slovy klasika, hledej, čmuchej 😄
Avatar - lamal
lamal
Mas tam odkaz z autofora, to ti musi stacit na to aby si mal dokaz, ze vsetky Tesly su po mechanickej stranke šrot.