Elektromobily
V článku dle mého chybí informace, jak té "nízké" ceny u Sekvoje Tesle docílí. Celá podlahová plošina bude z jednoho kusu. Pojišťovny tuhle technickou vychytávku jistě radostně a bohatě ocení, a svoji radost přenesou i na klienty... A pro nepojištěné může být problém už i drobný střet...
volně přeloženo každý větší tukanec bude totálka 😄
Tak to by chtělo speciální szabu, povinné ručení pro Teslu, ceny 25-50 tis ročně a havarijko allarisk 70-150 000 kč ročně. Uvidíme kdo si koupí Teslu 😄 😄 😄 😄
Tak to by chtělo speciální szabu, povinné ručení pro Teslu, ceny 25-50 tis ročně a havarijko allarisk 70-150 000 kč ročně. Uvidíme kdo si koupí Teslu 😄 😄 😄 😄
Proti jej baterkam ani elektronickej vyspelosti nic nemam ale konstrukcne a mechanicky su tesly proste sroty... a je o tom spusta clankov kde sa o nich takto pise... cize nie je to moj vymysel ... a ja kebyze chcem elektro tak mg4 co viac tu treba riesit ... dokonale auticko... a voci tesle je to aj dobre zmontovane auto
https😐/www.autoforum.cz/…-konci-ve-srotu/
https😐/www.autoforum.cz/…-konci-ve-srotu/
A kde jsou ty články kde se to píše? Budu rád za odkaz, dík.
Mas tam odkaz z autofora, to ti musi stacit na to aby si mal dokaz, ze vsetky Tesly su po mechanickej stranke šrot.
Na youtube je asi 300 videií o kvalitě Tesly, slovy klasika, hledej, čmuchej 😄
Mne to je sumak, Teslu si nekupim. Je mnoho videi o problemoch inych aut, nevidim dovod preco by sa to netykalo aj Tesly.
Blba je nazorova zotrvacnost a neschopnost rozlisit, ta kvalita sa posuva, tiez by niekto mohol tvrdit, ze americke auta vedia jazdit len rovno (platilo kedysi)... asi uznas, ze to je somarina.
Blba je nazorova zotrvacnost a neschopnost rozlisit, ta kvalita sa posuva, tiez by niekto mohol tvrdit, ze americke auta vedia jazdit len rovno (platilo kedysi)... asi uznas, ze to je somarina.
Jenže tenhle směr Tesla nastoluje, ostatní se mu budou přizpůsobovat a vpodstatě to nejde zvrátit.. Tesla je firma, jejím cílem je generovat zisk, jsou dobří v zavádění inovativních způsobů, který ulehčujou výrobu a zkracují dobu výroby, tím snižují náklady. Tím jak se cena výroby snižuje, snižuje se i smysluplnost rozsáhlejších oprav. Ale není to jen věc Tesly, když drcnete BMW za 2 mega na parkovišti, rozbijete pár kamer a panelů karoserie, než to dá někdo dohromady jsou to částky často ve vyšších statisících, což často vzhledem k tomu, že auto je pár let staré, ani nemusí dávat smysl... Zkrátka z Tesly za 600, co dostane ránu na rám, vypreparujete použitelný díly a zbytek vyhodíte.
Svoje hodnotenia od stola podporis clankom z autofora ? Mizerné, ale ocividne ti to staci...
takže když třeba nenamontuju šroubové spoje na záslepky dveří u letadla, ale ani jedno letadlo jsem doposud nemusel sešrotovat, tak jsem naprosto dokonalý výrobce?
btw - autem se auto stává až ve chvíli, kdy je kompletní, s přiděleným VIN.
Ne polotovar.
Podle tvé logiky a logiky autofora můžeme označit za šmejd každou automobilovou značku, protože V Boschi, Valeu, nebo Magně mají také velkou zmetkovitost dílů danou nekvalifikovanými pracovníky.
btw - autem se auto stává až ve chvíli, kdy je kompletní, s přiděleným VIN.
Ne polotovar.
Podle tvé logiky a logiky autofora můžeme označit za šmejd každou automobilovou značku, protože V Boschi, Valeu, nebo Magně mají také velkou zmetkovitost dílů danou nekvalifikovanými pracovníky.
No, jen k tomu ještě dodám, že nejde jen o havarijní pojistky (nebo speciální povinné Teslaručení 😄 ), které jsou jaksi dobrovolné, tím myslím, že je volbou každého si takové auto havarijně nepojistit nebo si ho třeba kvůli vysokému pojistnému i nekoupit.
Ale protože veškeré pojišťovny nejsou za zelena utržený, tak logicky, pokud se do provozu budou dostávat auta s podobně koncipovanými celkovými konstrukcemi, odskáčou to úplně všichni držitelé aut dalším plošným zvyšováním povinného ručení. Protože mnoho, dnes relativně drobných škod, hrazených institutem povinného ručení, přeroste do totálek.
Ale protože veškeré pojišťovny nejsou za zelena utržený, tak logicky, pokud se do provozu budou dostávat auta s podobně koncipovanými celkovými konstrukcemi, odskáčou to úplně všichni držitelé aut dalším plošným zvyšováním povinného ručení. Protože mnoho, dnes relativně drobných škod, hrazených institutem povinného ručení, přeroste do totálek.
"volně přeloženo každý větší tukanec bude totálka" jako by to dnes bylo jinak.
Ne dneska to tak není, aut ase daj normálně opravit, daj se nový blatníky, kapota, nárazník světla, maska, chladič, daj se nový aribagy a jede se dál.
Jak na to ti pordí každej druhej polák, litevec a čech, co opravuje dovezený bouračky z USA 😄
Jak na to ti pordí každej druhej polák, litevec a čech, co opravuje dovezený bouračky z USA 😄
jako by tomu nebylo jinak u podobných aut. Dneska každý ťukanec, kde jdou bágly ven, tak je to totálka. Matrix světla, x báglů, neopravitelná palubka, čelní sklo s x senzory a kamerami, pyropatrony pod přední kapotou na ochranu chodců, pyropatrony v pásech, radar pod maskou ... a i roční auto se pomalu nevyplatí opravovat. Přitom by to byla jednoduchá mechanická oprava ...
Tesla drobným střetům umí celkem dobře čelit, uhne, zastaví sama, viz Youtube, kde je spousta videí ukazujících, čemu se Tesla umí vyhnout. Pojišťovny to jistě radostně a bohatě ocení, a svoji radost přenesou i na klienty.
sám jsem zažil dvě situace, kdy moje Tesla zastavila autonomně protože jsem neviděl, co se děje. V prvním případě, když mě jedoucího do zatáčky do kopce oslnilo nízké slunce a ještě jsem dostal spršku bahna od protijedoucího sypače. Neviděl jsem tak, že přede mnou stojí dva nabourané kamiony a řidič, snažící se zastavit dopravu.
A druhý případ - padající strom. Dodnes nechápu, na co to auto zareagovalo, protože začalo brzdit dřív než jsem ten strom viděl padat. Pravda, byla noc, já unavený.
Takže Tesla :yes:
A druhý případ - padající strom. Dodnes nechápu, na co to auto zareagovalo, protože začalo brzdit dřív než jsem ten strom viděl padat. Pravda, byla noc, já unavený.
Takže Tesla :yes:
Elonovu konstantu, kde "příští rok" obvykle znamená za 5 let
Musí niečo sľúbiť, cena akcií bola nastavená na jeho sľuby...
- výsledky 2023 pod očakávaniami, marže takmer na polovici vs 2022
- sľubovaný každoročný nárast predaja +50% 🔋🌟 pred 2,5 rokom sa nedeje
- rok 2023 +38%, posledný kvartál +20% 🫣
- výhľad na rok 2024 odmietol dať, varoval, že podstatne nižší 🪫
- výsledky 2023 pod očakávaniami, marže takmer na polovici vs 2022
- sľubovaný každoročný nárast predaja +50% 🔋🌟 pred 2,5 rokom sa nedeje
- rok 2023 +38%, posledný kvartál +20% 🫣
- výhľad na rok 2024 odmietol dať, varoval, že podstatne nižší 🪫
když budeš číst originál zprávy a ne přepsané zde tak o tom sám Musk mluví.
Pozri si napríklad prezentáciu investorom k výsledkom za rok 2022 na webe Tesly. Alebo Q&A predtým. Keď si dopridávaš palčeky 😉. A skús dať nejaké fakty miesto nekonečných otázok a spochybňovania - ale to chcem asi veľa.
Ja nemám proti Tesle nič. A aj chápem, prečo musí tvrdiť čo tvrdí.
Ja nemám proti Tesle nič. A aj chápem, prečo musí tvrdiť čo tvrdí.
Vony zprávy se liší vid. Tady pro tebe jedna smutná z Garáž.cz, to je trošku jinej rozhovor s představiteli rollsu vid
A i když se elektrickému modelu Spectre velmi daří, mimo jiné v tom, že pro čtyřicet procent zákazníků jde o jejich první Rolls-Royce, o výhradně elektrické budoucnosti mluví představitelé značky daleko opatrněji než ještě třeba na začátku minulého roku. To se totiž nechal dnes již bývalý šéf Rolls-Roycu - Torsten Müller-Ötvös, slyšet, že od roku 2030 bude značka plně elektrická. Teď se Frank Tiemann - vedoucí korporátní komunikace pro střední a východní Evropu a střední Asii, vyjádřil v tom smyslu, že dvanáctiválec s nimi zůstane ještě velmi, velmi dlouho… Tak uvidíme, v Británii mezi tím posunuli zákaz spalováků právě z roku 2030 na 2035, že to s elektromobilitou nebude tak žhavé, velmi opatrně zmiňují i další značky. Zajímavý vývoj.
😄 😄 😄
A i když se elektrickému modelu Spectre velmi daří, mimo jiné v tom, že pro čtyřicet procent zákazníků jde o jejich první Rolls-Royce, o výhradně elektrické budoucnosti mluví představitelé značky daleko opatrněji než ještě třeba na začátku minulého roku. To se totiž nechal dnes již bývalý šéf Rolls-Roycu - Torsten Müller-Ötvös, slyšet, že od roku 2030 bude značka plně elektrická. Teď se Frank Tiemann - vedoucí korporátní komunikace pro střední a východní Evropu a střední Asii, vyjádřil v tom smyslu, že dvanáctiválec s nimi zůstane ještě velmi, velmi dlouho… Tak uvidíme, v Británii mezi tím posunuli zákaz spalováků právě z roku 2030 na 2035, že to s elektromobilitou nebude tak žhavé, velmi opatrně zmiňují i další značky. Zajímavý vývoj.
😄 😄 😄
https😐/www.autorevue.cz/…-hybridni-toyote
😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes:
😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes:
Kde Auto.cz koupilo takového "e😜erta", co dokáže vypotit tohle?
"s oficiální prodejní cenou od 25 tisíc dolarů se podle informací z roku 2016 měla prodávat i produkční Tesla Model 3."
Tesla 3 měla od svého představení vždy plánovanou cenu "od 35 000 USD".
"s oficiální prodejní cenou od 25 tisíc dolarů se podle informací z roku 2016 měla prodávat i produkční Tesla Model 3."
Tesla 3 měla od svého představení vždy plánovanou cenu "od 35 000 USD".
"Elon Musk se už v minulosti vyjádřil, že nová nejlevnější Tesla se bude zpočátku vyrábět v americké továrně v Texasu" - vedel by mi niekto dať odkaz, kde toto Elon tvrdil? Podľa toho čo si ja pamätám, tak hovoril o "aute novej generácie" a to podľa mojich informácií mal byť Minivan posúvajúci vyššie technické riešenia z Cybertrucku...
Celý článok je mixom podivných informácií, keď si pod tým ešte ľudia doplnia vlastné želania, tak je potom jednoduché hnevať sa na Elona, že nedrží sľuby - ktoré nedal.
Celý článok je mixom podivných informácií, keď si pod tým ešte ľudia doplnia vlastné želania, tak je potom jednoduché hnevať sa na Elona, že nedrží sľuby - ktoré nedal.
😄
Az do prichodu Tesly.
VW vybrali zdražovanie, nevybrali... sú tak trocha v pasci. Majú problém so zadĺžením a obrovskými investíciami do EV, ktoré zatiaľ prinášajú stratu. Takže zisk 15 mld Eur v skupine teoreticky fajn, ale keď musíš rovnakú sumu investovať do EV, a k tomu splácať dlhy vo výške 205 mld Eur, tak je na výber len zo zlých riešení.
A Tesla je rovnako pod veľkým tlakom.
Keď si niekto z vás kúpi Teslu za 600 tis. Kč budúci rok, ste borci. Podľa mňa to tak skoro nebude a ktovie za koľko.