Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Nejprodávanější auto na světě už není Toyota. Teď je to nový hit českého trhu

103 komentářů

DonVito
Takto vypada prechod na elektromobilitu.

Prej skanzen ala Kuba. 😁

Koupis si velke prakticke auto s vybornymi dynamickymi parametry za cenu srovnatelnou s fosilem.
A setris na provozu.
:yes:

PS Cena za nabíjení na Tesla Superchargerech
9,60 Kč/kWh v době mimo špičku (0:00 – 16:00 a 20:00 – 0:00)
10,70 Kč/kWh ve špičce (16:00 – 20:00)
https😐/elektrickevozy.cz/…nabijeni-v-cesku
Avatar - Jamme
Jamme
Pepa__007
DanyDeVito,
Opatrně s tou dezinformaci, ne každé BEV je "velke prakticke auto s vybornymi dynamickymi parametry za cenu srovnatelnou s fosilem". Ja takové neznám, dej 10 příkladů. 😉
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Nemůžeš si nikdy odpustit, abys se nevyjádřil posměšně o jménu DonVito z každého svého muItinicku, primitive :yes:
Pepa__007
Teď to vidím. Padá mi tam ten herec, promiň DonVito.

10 příkladů by bylo?
DonVito
Nechtel bys tech prikladu rovnou sto? 😁

Tady mas jeden: TMY.
Zkus si to porovnat treba se skodovkou. 😉

https😐/www.motorvize.cz/…range-awd-378kw/
Pepa__007
Logicky TMY jsem slyšet nechtěl. O tom vim.
Jedna vlaštovka jaro nedělá. Ale jak jsem psal, Musk je brilantní s Teslou.

Dej priklad dalších 4 aut tedy. Nic od Tesly.
Nemáš nic, co? 😊 Ono žádné jiné auto než TMY není. Alespoň o něm nevím.
DonVito
Volvo EX30?
Renault Scenic?
MG4?
BMW i4?
TM3?

Ano, samozrejme ze TMY je nejlepsi volba, coz potvrzuji i prodeje.
ybalgin
Já myslím, že na koupi BEV není kam spěchat. Ceny jsou turbulentní, většinou směrem dolů a technologie se rychle posouvá dopředu. Jsem rád za vás, kteří platíte překotný vývoj. Vlastně tak trochu doufám, že přijdou nějaké lepší baterie, což stlačí ceny současných technologií baterek ještě o kus níže. To bude ten správný okamžik, pak si pro ten BEV zajdu. Věřím že pak se najde BEV velikosti Fabie s 40 kWh a s cenou lehce přes půl mega.
DonVito
https😐/www.auto.cz/…e-derivat-150356

Elektrický Citroën ë-C3 by tak mohl v Česku vyjít na nějakých 620.000 Kč a to je výjimečná nabídka na poli současných elektromobilů.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale na rozdíl od bývalého krále už takové auto nebude pojízdné s minimem servisu i za více nez 20 let….. :-!
DonVito
Nechapu. Mohl bys to rozvest?
Ty znas zivotnost TMY?

Rad se dozvim neco noveho.
Avatar - Anonym
Anonym
Chceme vidět funkční elektromobil s původní baterka, řídícími jednotkami, sběrnicemi atd po 40 letech.

Já sem dneska s jedním 40 let starým autem jel .

Takže papapapa neostalinistickej utopisto
dodo24
Po nicom ino netúžim, len sa vyvážať v 20 ročnom aute. Povedz mi načo? Zato velmi si pochvalujem ked nejaká guma predomnou dupe na ten vylágrovaný rakovinomet.
Avatar - Anonym
Anonym
Hodně ubohé.

Ty 20 let starý auta sou spolehlivější jak ty nový okradený jebky. Vylágorvané veterány co maj najeto třeba 65 nebo 100 tis, to je fakt vylágorvané, hahaha.

Na každý 20 let starý auto je Felicie v naftě Lojzíku 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Corolla je etalonem dlouhiovekosti, minimálně baterky v tesle do 20ti let vymenis, zkus si přečíst poradně co jsem napsal
Avatar - Anonym
Anonym
Lidovka ceny 😄

Lidem co měli fixované ceny na 6,5-8 kč přišly nedopaltky za topení a svícení 20-75 000 Kč, za 5 let jim přijdou 60 -170 000 kč protože cene elektřiny už budou jenom každoročně stoupat.

A čínskej agent tu oxiduje s elektřinou. 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - kuk
kuk
Jediný co bude stoupat bude tvoje blbost. Cena elektřiny bude nepříjemně klesat. Cha cha.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Páteční trollovská diskotéka se může začít. Ať je co největší množství prokliku splněno a chlebodárce redakčního roztleskávače diskusního fóra, je maximálně spokojený.

BRAVO TESLO :yes:
Pepa__007
Neboj, nebude to tak Horký. Je pátek večer. 😂😂😂
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Chodíš na diskotéku ráno nebo ve dne, poděl se? Je velmi smutné, že používáš svou hlavu jen k příjmu potravy, muItičížku 🤣😆😂
Pepa__007
Pepa, žádný MultiCizek. 😉
Disco není dnes moderní.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Jasně, ČížkoPepku :yes:
Pepa__007
Kdo je vlastně Čížek. Redaktor?
Avatar - Anonym
Anonym
Proč se bavíš s osobou trpící schizofrenií
Avatar - Anonym
Anonym
jsi nahlášen hammuno
Franta Zlo
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pepa__007
Jak jsem již psal, Musk je prostě génius. Perfektní. 😉 👍🏻

Gratulace. 👍🏻👍🏻👍🏻

A pro Horkýho a DeVita: nic neznamená že je to BEV. Znamená to, že je Musk brilantní manažer a vizionář. I kdyby prodával kávomlýnky, tak by byl špička a lidi by to kupovali po tisících a s dotacemi po milionech . 😉 👍🏻
Stejné jako s Twitrem.
ptr078
V com konkretne je musk v automobilovom priemysle vizionar?
Pepa__007
Ukaž mi auto podobné Tesle? Tablet. Páčky pod volantem. Kliky. Kamery. Revoluční přístup. Rekordní prodeje. 😉 👍🏻
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak zrovna ta jeho koncepce je mi totálně proti srsti a i kdyby měl auto za půl mega, mělo 1000 koní a dojezd 1000 km na nabití, tak si to od něj nekoupím, dokud nezačne dělat věci normálně a funkčně a bezpečně.
Nechápu, proč bych měl čumět na volant a hledat tlačítka na blinkry, lovit nefunkční stěrače někde v menu na tabletu, řadit jako debil šmatláním po displayi, uhořet na zadní sedačce, protože si neotevřu dveře v případě poruchy atd...
Nemá cenu po tisícíprvní znovu vymejšlet kolo, když je vymyšlený a správně kulatý...
Technologicky má našlápnuto, ale já nejsem člen žádné sekty a nebudu ani té jeho, dokud nezačne vyrábět normální věci normálně.
maca02
Musk je podle mýho blbej a vůbec ho neobhajuju a už vůbec ne ty nebezpečné věci, který dává do svých aut - chybějící páčky na blinkry a ovládání stěračů, snad i jiný. Páčky se údajně dají dodělat a to bych sám sakra chtěl kdybych si takový auto koupil.

Ale co chcete koupit jinýho když si chcete koupit auto v ceně okolo milionu a chcete NOVÝ přičemž spotřebič vám dává smysl pro vaše využití?! Já bych nevěděl. Spalováky se cenou milionu postupně blíží ...
DonVito
Renault Scenic?

Viz nize.
Avatar - Mokrous
Mokrous
No já jsem si koupil za 1M bez DPH Passat a příště si zase koupím za 1M bez DPH Passat. Nižší cena za EV pro mne není argument si to koupit.
Až budu moct v klidu a bezpečí a plném komfortu bez stresu kdykoli, kdekoli ergonomické a plnohodnotné EV používat stejně jako ICE a nestane se po pár letech neprodejným šrotem kvůli baterii, tak ho pak koupím rád.
DonVito
Vy odpurci byste si uz meli rozmyslet, jestli je ojety EV neprodejny anebo jsou ojety EV moc drahy a nedostupny pro lidi s nizsimi prijmy.

Tak at Passat spolehlive slape.
Co na tom, ze diesel i mocovina tecou proudem.
😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
Já si nemusím rozmýšlet nic. Ojetý EV je hračka na 3,14ču.
Bez výměny baterie je k hownu a chudý kupec ojetiny nemá půl mega na novou baterii. Až si výrobci vyndají hlavy z pr.delí a začnou nabízet náhradní baterie za 100-200 tisíc, tak aby šlo ojetinu znovu přivést k životu, potom začnou ojetá EV dávat smysl. Do té doby to budou opět jen vaše vlhké sny.

A nekopíruj mi sem postopadesáté odkaz na milion km na 1 baterii.
Minule jsem se tě ptal, jestli teda vydrží těch 83 let při běžným nájezdu a ty nic.
DonVito
Baterka nevydrzi 83 let.

Vydrzi patrne kolem dvaceti let.

Casove starnuti nikdo presne nezna.
Jen je jasne, ze u pouch cells je horsi.
Pocet cyklu je jasnejsi - neni problem najet milion km.
Jen se musi najet do cca dvaceti let.

Prestan prosim sirit hlouposti o ojetych EV.
Realita (snad krome prvniho Leafu) je uplne jinde.
W T F

Proc o ojetych EV pisou nejvic...majitele dieselu, ktery vubec nesleduji trh s ojetinami EV ani jejich parametry.

Nahradni baterie nestoji pul milionu.
Franta Zlo
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Ne? A 20.000 USD až 50.000 CAD bez daně a práce je na naše asi tak kolik?
Tesla, či H/K Ioniq, že? Nojo, my dezoláti, my nevíme nic...

A to slůvko "patrně" to je úplně nejvíc. To miluju.
DonVito
https😐/insurify.com/…eplacement-cost/

Tesla Model Cost to Replace Battery
Model 3 $14,000+
Model Y $5,000–$5,500
😲 😲
20.000$ je jen maximalni castka pro Model S.

Staci napsat: "Diky. To jsem nevedel."
Avatar - Mokrous
Mokrous
No jasně, další odkaz na údaje vycucaný z prstu a dovětkem "estimated" 😁 😁 😁

Mě stačí ti zoufalci, co jim teslička model 3 po pár letech dojezdila a servis chtěl 20.000 UDS bez DPH a bez Labour costs a dostali repas a bez záruky s omezeným dojezdem 😁 😁 😁

No to ať si Elonek strčí do svý bohatý ***.

Já zatím budu lít chcanky proudem, jak píšeš. Co mám to hnusný jedovatý auto 3 roky, tak už jsem tam proudem nalil 1x 12 litrů 😁 😁 😁 😁 téhle prudce jedovaté nerozložitelné látky. No, snad to před domem nebouchne a nebudou muset volat hasiče až z Prahy. Blbě kvůli tomu spím.

https😐/youtu.be/mzFblTV_2Ag aaa tak sorry! Bylo to $60k
DonVito
Tak hlavne baterka uz ma zivotnost delsi nez auto.

Zivotnost o ktery si muze nechat vetsina fosilu zdat.
Zivotnost pres milion km.
Jen zaruka je milion km.

Ktery spalovak vydrzi (samozrejme cca do dvaceti let) vic?

PS Nikdy jsem nemel potrebu vlastnit auto starsi nez dvacet let.
Avatar - Anonym
Anonym
Znovu opakuju že tu jezdí 40 a víc let staré palováky a sou naprosto funkční. Dneska sem potkal při prožídce Cadillac Deville Coupe ze 70 let, mávali sme na sebe 😄

Pokud neumíš chápat psaný text, zkus si zopakovat základní školu.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Navrhni Elonovi ať dává záruku na těch 20 let. Když je to tak jasný a spolehlivý.
Pak už jen páčky a kliky a začnu o tom uvažovat 😁
Hendly
Myslim, ze ani vyrobci spalovaku to se zárukou moc nepřehani.
Nevim o tom, ze by mel nekdo záruku 8 let.
Avatar - Anonym
Anonym
Systém se svými poplatky, daněmi a odvody povede v dohledné době ke stále vyšším cenám elektřiny, protože náklady zejména na distribuci a záložní zdroje budou v budoucnu dále růst. Hnacími faktory je další rozšiřování systémů zelené elektřiny, posilování a správy sítí a především každoročně se zvyšující daň z CO₂.

Přesně totéž hrozí České republice, která pod tlakem národní i unijní zelené lobby a ideologie chce energetiku Česka kopírováním podstaty německé Energiewende nesmyslně stavět také na solárních a větrných zdrojích a jejich zpětinásobení do roku 2030, což už spotřebitelé od letoška pocítí v prudce rostoucích nákladech a cenách elektřiny za distribuci. Přitom nejistota kolem stavby životně nutných čtyř velkých jaderných reaktorů pokračuje.

Jak uvedl německý energetický portál Blackout News, příjmy z prodeje zelené elektřiny jsou v posledních měsících v Německu trvale nižší než náklady. Proto také vázne výstavba neúnosně drahých větrných elektráren v pobřežních šelfech Německa, jež navíc stále nejsou energeticky propojeny kvalitními sítěmi s průmyslovým jihem země. V září 2023 byly výnosy pouhých 517 milionů eur, ale náklady v témže měsíci byly asi 2,3 miliardy eur – tedy více než čtyřikrát větší. Tato čísla naznačují, že financování obnovitelné energie nelze dosáhnout pouze prostřednictvím výnosů z prodeje a musí být nadále dotovány. Od září 2022 do září 2023 zaznamenala data v každém měsíci výrazné deficity. Nejlépe si vedl loňský leden s malým slunečním svitem se ztrátami kolem 50 milionů eur. Systémy zelené elektřiny vykázaly nejhorší výsledky v letních měsících červenec a srpen, kde musel stát – tedy daňoví poplatníci – platit až 1,84 miliardy eur měsíčně. Předpokládané náklady 10,6 miliardy eur pro 2024 by mohly být až příliš optimistické, protože celkové náklady od října 2022 do září 2023 se již pohybovaly kolem 12 miliard eur. Je pravděpodobné, že schodky budou v roce 2024 ještě vyšší, zejména s ohledem na to, že letos v září byl schodek ve srovnání s loňskem téměř třikrát vyšší. V zájmu snížení zátěže pro přímou cenu elektřiny převzal od roku 2022 hlavní poplatky za OZE přímo státní rozpočet, tedy nepřímo opět daňoví poplatníci. Kvůli rozpočtové díře ale stát od 1. ledna přímo do cen převedl rostoucí náklady na posilování a správu sítě v důsledku rostoucí kapacity OZE v hodnotě 5,5 miliardy eur přímo na spotřebitele. To letos každou spotřebovanou kWh Němcům zdraží v přepočtu o 0,80 Kč.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Už dost, dělá se mi mdlo...
Avatar - Anonym
Anonym
Sudruzi to vedou faakt kvalitně


Ukazuje se, že v roce 2000 masivně zahájená německá zelená tranzice se nyní ocitla v pasti, protože za plynulých 23 let své tzv. obnovitelné zdroje, lépe občasné zdroje energie, neustále dotuje. A peníze docházejí. Celá oblast bez dotací vykazuje velmi složitou a často nemožnou ekonomickou návratnost, přičemž náklady na suroviny, komponenty pohříchu závislé hodně i na diktátorské Číně neustále rostou spolu s nemožností zajistit v Německu dostatek špičkových e😜ertů. Přitom Německo jako průmyslové stanoviště s drahou pracovní silou a obrovskými náklady na energie ztrácí rychle svou konkurenceschopnost, což přináší doslova útěk firem z Německa do lacinějšího zahraničí, navíc bez německé byrokratické zátěže a vysokých daní. Pokud jako ozvěnu slyšíte stejné problémy z Česka, nemýlíte se.
Hendly
Rusko přišlo o potenciál vydírat a zdroj penez tak pomoci trollu jako je Barik straší.
Avatar - Anonym
Anonym
tohle je relita, žvásty o Rusku jí nezastřeš


Přesně totéž hrozí České republice, která pod tlakem národní i unijní zelené lobby a ideologie chce energetiku Česka kopírováním podstaty německé Energiewende nesmyslně stavět také na solárních a větrných zdrojích a jejich zpětinásobení do roku 2030, což už spotřebitelé od letoška pocítí v prudce rostoucích nákladech a cenách elektřiny za distribuci. Přitom nejistota kolem stavby životně nutných čtyř velkých jaderných reaktorů pokračuje.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Škoda si odírat klávesnici. Pravda zde skoro nikoho nezajímá.
Když nepřijde obligátně debilní dotaz, tak alespoň ubohá a trapná nálepka.
Prostě mrzáci.
Avatar - Anonym
Anonym
největší sranda je, když zeleným utopistům přestane foukat https😐/medium.seznam.cz/…-pod-kotel-40566

a nebýt fosilu, byly dávno blackouty https😐/medium.seznam.cz/…elektrarny-39340
Hendly
Nedokazes odpoved na zakladni technicke otazky a hledas pravdy.
Co je pravda je, ze rusko žije z vývozu ropy a plynu. Mozna tedy nechce aby se EV a OZE rozvyjelo.
Avatar - Anonym
Anonym
usa vůbec ropu a zemní plyn netěží vid. To samé Kanada. a nikomu to neprodávaj.
Austrálie netěží a nevyváží uhlí, jižní amerika, arábie, afrika netěží ropu, fosfáty, kobalt atd
Každej těží co má.

Ted jiná otázka, z čeho žije Čína? Že by z vývozu komponent pro OZE a z baterek? 😄

Doted sme čekali na to, až přijdeš a řekneš nám, že v Rusku je největší zásobárna nerostných surovina na světě, od ropy, pylnu, uhlí, niklu, titanu, zlata, mědi, uranu, platiny po železnou rudu. Bez tebe bysme to nevěděli. Že je RF surovinově soběstačná ví každý žček první třídy.
A taky bysme nevěděli proč je práním USA aby se Rf rozpadla ideálně na 25 pidistátů. No aby jim ty pidistáty ty suroviny levně prodaly, jak prosté že 😄 😄 😄
Hendly
A je to tady. Jako vzdy odkopani o co jde.

Rusko muze fungovat a obchodovat s celým světem a misto toho zabiji a nici a podle tebe za to muze USA. …
Avatar - Anonym
Anonym
Ne, USA má zájem o levné ruské suroviny, které samo nemá nebo jich nemá dostatek.

A ještě čekám na tu odpověd na otázku, na čem vydělává Čína, za kterou tu kopeš a tvoji soukmenovci z melounové utopistické úderky fantasmagoristů 😄
Hendly
Jedes stale to same. EU spatna, EV spatne a rusko dobre a za války na Ukrajine nemuze.
Proste body ktere opakuje kazdy rusky web.

EU a dalsi se snazi regulaci a pomoci o to, aby prave vse z Ciny nebylo.
Cina mohutne finančně a legislativně podporuje EV.
Ty a ostatní jména tu stále jedete to, že Evropa svému automotiv pomáhat nemá.
jak to asi dopadne?
Avatar - Anonym
Anonym
Já tu píšu kde konrétně že je rusko dobré? To že sou snahy USA a západu rozbít Rusko na několik pidi států znamená že je ruské dobré?

Zvláštní logika, Borisove, vskutku 😄

K Rusku ti povím ještě jednu poslední věc - to co Vám podepsal ožrala Jelcin a jeho západem uplacení poslanci DUMY v letech 1992-1998, už Vám nikdo v současném Rusku nikdy nepodepíše a neodhlasuje. To je fakt, s kterým se musí počítat.

A velká část světa má obrovský zájem, aby skončil monopol USA v roli světového policajta. Podporuje to Čína, Indie, 60% afriky a 45% Jižní Ameriky. Spolu s Ruskem a některými zeměmi bývalého SSSR je to obrovská síla.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Válka v Iráku (20. březen 2003 – 15. prosinec 2011), někdy označovaná jako druhá válka v Zálivu

Bezdůvodná vylhaná záminka o které už ví dávno celý svět, ale náš kazatel dobra Hendly na ni i další a další a další zvěrstva našich přátel a vzorů chce zapomenout jednou provždy.

Ztráty na životech😒br /> Civilisté: 650 000 mrtvých

Zdokumentovaná „nevynucená“ násilná úmrtí civilistů😒br /> Iraq Body Count (2009): 95 158 – 103 819,
z toho je spojencům USA připisováno 40 000 obětí [11]

A co Vietnam, Laos, Kambodža? Celkem mrtvých civilistů: Odhadem až 2 500 000

https😐/cs.wikipedia.org/…/Masakr_v_My_Lai jojo USA náš vzor!

Za to může taky Putin s Barikem, že?
Avatar - Anonym
Anonym
To samé Libye, a co konfilty Jemen vs SAE, Sýrie vs Turecko, Irán a Izrael a genocida Izraele v Palestině.

Taky nic. A hlavně ty násldné koflikty pod odstranění Saddma a Kaddafího, kdy jednotlivé vojenské, mocenské a náboženské skupiny bojovaly o moc a přitom zařvalo 60-80% lidí co za celou dobu vlády diktátorů 😄 😄 😄
Hendly
Uplne jednoduse. Zatímco proti válce v Iráku se verejne protestovalo nejen v USA a od te doby se v USA vystřídalo nekolik vlád a USA prostor v podstatě opustila. V rusku je u moci bez normálních voleb uz 25 let diktator Putin a jen náznak protestu je brutalne potlačen.

A pak se muzeme bavit dal o tom proc byl Irák napaden, kdo ho podporoval, jak velky byl Irácký masakr v Kurdske oblasti ktery tomu předcházel atd.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Ale on ji nikdo nepotřebuje, protože motor se sám od sebe nerozpadne, když ho necháš 8 let v garáži. Demagogu.
Hendly
Tak auto snad neni od toho aby stalo v garáži?

Ale zajimavy, takovy nezaujatý😀 nazor, ze je záruka na 8 let u spalovaku vlastne zbytečná😀
Avatar - Mokrous
Mokrous
5-7 let je dostatečný standard + reálné zkušenosti.

Dál si tady pindej co chceš...
Hendly
To asi presne vystihuje o cem se tu chces bavit.
8 let záruky na spalovak, “zbytečne, nikdo to nepotřebuje”😀
Avatar - Mokrous
Mokrous
S fanatikama vašeho kalibru se bavit rozhodně nechci.

Každej, kdo nemá v hlavě nasráno dobře ví, že když si po 8 letech dojde do garáže pro auto, který jezdilo jednou za měsíc, nebo jednou za půl roku, nebo 3x za těch 8 let, tak bude pořád celý a motor bude v pořádku.
Když si tam dojde pro EV plečku, tak bude po smrti i kdyby měla najeto jen 100 km.

Tak si tu vaši povinnou ekologii pro všechny strčte do řiti.
Avatar - Anonym
Anonym
Neboj, oni se žádný EV autem brzy nesvezeou a v Praze daj za parkovací místo za modrou lajnou 35 000 kč. Kluci z neziskovky Auto Mat, placené z našich daní už jim to osladí a podobně Piráti. Tramvaj do každé vesnice a hezky pojedou Tramvají
https😐/auto-mat.cz/
https😐/praha8.pirati.cz/…tramvaj-do-zdib/

Podobné tramvaje maj vést na každou periferku prahy ze všech směrů.

Žádným EV nepojedou 😄 A když tak jedním pruhem v 4 hodinové koloně 😄
Hendly
Mozna nez moznost auto pouzivat 3x za 8 let by spousta lidi ocenila 8 let záruky na pohon spalovaku.

Treba lide co resi, vadné vstrikovace, praskle hlavy, dvojhmoty, podavaci čerpadla, filtry pevných casti atd…
Avatar - Ozzman
Ozzman
A proto kralovala Toyota s jednoduchym benzinem a funkcnim. Staci se podivat do zemi rozvojoveho sveta, co tam jezdi za stara auta… 😊
Avatar - Mokrous
Mokrous
A oni chudáci mají často jen 5-7. A těch 8 jen někde. Strašné.
Hendly
7 let ma Kia a kdo?
8 let kdo?
Avatar - Mokrous
Mokrous
Strč si svoje nekonečné otázky do ***e a projeď si dealery a jejich rozšířené příplatkové záruky.
Když máš dost času srát lidi, najdeš si dost času i na tohle.
Avatar - Anonym
Anonym
Nemaj si kupovat přetechnizované tríválcové jebky s výkonem vyhnaným nahoru až na hranici, tyskutečně nedávaj ani 150 tis km bez potřeby generálky
Avatar - Anonym
Anonym
Neboj, ono ještě bude veselo

Spolková agentura agentura pro sítě (BNA) koncem roku 2023 dle zprávy deníku Die Welt zakázala nejméně do března 2031 plánované odstavení 26 německých uhelných elektráren. BNA tak učinila s předstihem kvůli plánování ekonomiky a zajištění personálů provozovatelů elektráren. Tím se také hroutí ale i plány daných provozovatelů na dosažení jejich deklarovaných cílů omezení emisí.

Přesto se tyto faktické zpětné kroky v zelené německé tranzici jménem Energiewende, která už přišla daňové poplatníky od roku 2000 na více než 500 miliard eur (12,3 bilionů korun), snažilo Habeckovo ministerstvo přehlušit na sociálních sítích vítězoslavným zvoláním, že "padesátiprocentní hranice získané elektřiny z obnovitelných zdrojů energie byla pokořena“. K tomu je třeba dodat tu nejtvrdší porážku v německé zelené politice, která se stala příkladem i pro ideologii Green Deal a její legislativní balíček „Fit for 55“ (snížení emisí do roku 2030 v EU o 55 % proti roku 1990, Němci si cíl ztvrdili na 65% pokles). Celá tato ideologie je postavena na boji s klimatickou změnou, za kterou prý klíčově mohou skleníkové plynu a s nich údajně nejvíce oxid uhličitý CO₂. Ovšem když se laskavý čtenář podívá na speciální energetický portál Electricity Map, zjistí, že Německo za posledních 12 měsíců vyprodukovalo 431 gramů ekvivalentu CO₂ na jednu kilowatthodinu vyrobené elektřině. Proti průměru posledních 7 let je to zvýšení o 14 gramů, neboli o 3,5 %. Jaderná Francie produkuje dlouhodobě kolem 60 gramů CO₂/kWh. Německo od roku 1990 snížilo emise CO2 jako téměř žádná jiná průmyslová země – minus 36 %. To nestačí k zastavení globálního oteplování, protože za stejné období vzrostly emise v Číně o 362 % a v Indii o 369 % s tendencí dalšího růstu spalováním uhlí.
HAHAHA
Avatar - Anonym
Anonym
E-Golf má problém najet 200 km v zimě a ta plečka stojí pořád 300 000 Kč, taky to leží v bazarech ba nikdo to nekupuje
https😐/www.sauto.cz/…e-golf/173236888
Avatar - Anonym
Anonym
baterie Stamina v roce 1998 v laborce taky vydržely 30 hodin, ale v reálu na ně ten walkman hrál jenom 4 😄 😄 😄

Takže asi takhle je to s tím 1 milionem km.
Hendly
No a dnes mas v kapse zarizeni ktere prehraje všechnu hudbu sveta a vydrží hrat vic 20 hodin.

Vyvoj. Akorat mozna v te dobe taky milovník walkmanu nadával jak to stoji za prd vyvijet neco noveho.
Avatar - Anonym
Anonym
dneska má v kapse mobil a pokud na něm hraje hry a má ho déle jak 1,5 roku, nabíjí to každých 6 hodin. Dýl to nevydrží ani omylem 😄 😄 😄 😄

PS: pozdravují tě Hellmuti
https😐/www.welt.de/…hleausstieg.html
Avatar - Mokrous
Mokrous
No, mně nemusíš vysvětlovat, že cokoli na baterku vždycky dřív nebo později chcípne.
Bylo tomu tak kdysi a bude tomu tak i nadále. A přeju všem nějaký objev, který změní moje slova.
Nejsem nepřející :-!
DonVito
Stacila by znalost dnesnich baterek.
Pak bys mohl kvalifikovaneji mluvit o budoucnosti.

Milion km je ti malo...
Avatar - Anonym
Anonym
milion km je fantasmagorická utopie, budeš rád za 600 000
Avatar - Anonym
Anonym
Jak má hellmut s 55% energie s OZE 10x vyyší emise jak frantík
https😐/medium.seznam.cz/…rancouzska-38267

Taky dobrý čtení pro ty, co se nenachaj obalamutit lživými manipulacemi neostalinstických melounářů
Avatar - Mokrous
Mokrous
Seš jak zaseklej gramofon. Zajdi si s tím do "servisu".
8 let je mi málo.
Rezna
Muck je vizionar, dela veci jinak z jineho uhlu pohledu a uspesne. Za me je to taky nesmysl, ale diky nemu se rozsirila nona viza automobilu a lide maji na vyber.
PowerHouse
Který bude mít 80kWh baterku za 1 084 000.

To aby dále ještě letos zlevňovali o 200 000.
lukas13
Ehm, spotřebou? Co vím, Tesla umí být výrazně efektivnější.

Nicméně dalších 200 dolú by bylo fajn 😉
Gvick2
Obávám se, že otázka zní přesně opačně, jak bude Scenic konkurovat TMY. TMY je daleko větší/prostornější auto, TMY je o několik levelů dynamičtější, s vyšší Vmax, je to primárně zadokolka oproti předohrabu, je úspornější i přes daleko větší rozměry, má výrazně rychlejší nabíjení. To aby Scenic o půl mega zlevnil, jinak si ani neškrtne.
gutex
Za 1. 085 000 je holátko EVOLUTION, které nemá ani adaptivní tempomat. Níže uvedené je až ve výbavě ICONIC za 1. 230 000. Líný, předohrabavý Renault rozhodně nijak neohrozí technickou nadvládu Tesly.

ICONIC
• adaptivní tempomat
• active driver assist
• systém pro bezpečné opuštění vozidla
• rear cross traffic alert s detekcí chodců a cyklistů
• systém sledování mrtvého úhlu s aktivní korekcí jízdní dráhy
• sedadlo řidiče elektricky ovládané
• vyhřívaná přední sedadla
• vyhřívaný volant
ericn
Tak crossover Scenic za 1,25mio asi opravdu TMY nemá šanci ohrozit. Navíc Scenic má být benzinove nebo alespoň hybridní MPV a s cenou kolem 600-650tis, aby byl vůbec prodejný 😉
Avatar - praptak
praptak
600 - 650 tisíc Kč stojí Renault Kangoo. 😉
ericn
A? To je jen dodávka, které to navíc prodejně moc nejde - 151ks za loňský rok :no: Alespoň je vidět, jak moc je Renault se svými cenami mimo 😒]
maca02
Základ je nabíjení a to je 150 kW. Při 80 kWH baterce už to začíná bejt dost málo. Za skoro 1.1M je to holobyt a dynamika papírově nic moc, rozhodně proti Tesle. Zajímavý je jen to, že Renault nějak dosáhnul slušný pohotovostní hmotnosti :yes:
Roman Ženožička
Jestli je to pravda,zajímalo by mě, kolik jich bylo prodaných za svoje a kolik s dotacema?! Srovnáváš kolik zaplatíš,ušetříš! Povíme si za pár let jak ušetříš. Ty prachy,co mají z pohoných hmot pak musí zákonitě vytáhnout z těch elektrických! To je realita.👎Tím nemyslím, že si ho nikdy nekoupím.
Roman Ženožička
Příspěvek podléhá schvalování.
Roman Ženožička
Příspěvek podléhá schvalování.
Petr Jenik
Dotace nám zařídili nejprodávanější auto roku... To je pecka.. tady vidíte jak peníze které lidi odevzdávají vládám dokážou vydělat pár lidem miliardy... 😁😂🤣😁😂🤣😁😂🤣 A neb ať žije socialismus...
Meky
Dotácie zariadili celosvetový predaj Tesla y?

Fakt?
Richard Wallo
Opět se ukázala ubohost, českých strejců, nadávajících na Green Deal. Česko díky nim prošvihlo velkou řůstovou příležitost.
Richard Wallo
Naftalíní a petrolíni mizí ze scény
Josef Chán
Nejprodávanější auto je elektrická Tesla?? To jako fakt?? Žiju v ČB (100 000 obyvatel) a ještě jsem na vlastní oči neviděl auto čistě na elektrický pohon. Dokonce, ani na nabíječce!!! ( tu už u nás máme)!!
This is reality
To je peknej reklamni clanek na Teslu...Kazdopadne nic pro bezneho obcana čr...
Avatar - kuk
kuk
Tesla všem natrhla prd.el a v závěsu přichází Čína, která spadne naším fňukajícím autodinosaurům na hlavu jako meteorit. To bude zase kňučeníčka a fňukáníčka. Ha ha ha.
Každej nahrazenej spalovák se počítá. 😊)))
Pavel Culek
Nikdy si nekoupím bateriový elektrovehikl. V nejhorším budu raději bez auta.