Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pokus o sabotáž elektromobility? První Toyota na baterky tak opravdu může působit

Největší automobilka světa má s baterkami v autech velké zkušenosti, nejradši je však páruje se spalovacími motory. Jak to vypadá, když spoléhá jen na elektřinu, ukazuje nová Toyota bZ4X.
Zpět na článek
29. 1. 2024 18:04
29. 1. 2024 19:18
30. 1. 2024 11:32
29. 1. 2024 19:59
30. 1. 2024 10:24
30. 1. 2024 12:34
29. 1. 2024 18:15
29. 1. 2024 18:24
29. 1. 2024 19:31
30. 1. 2024 08:56
31. 1. 2024 16:25
29. 1. 2024 19:37
29. 1. 2024 20:03
30. 1. 2024 08:33
Avatar - Horký Rom
29. 1. 2024 18:04
moc líbí
Je příliš pozdě, není cesty zpět. Brzy tě pohřbí silnější hráči na polí EV. Být tvrdohlavý, neústupný a neflexibilní není vždy nejlepší volba.

Game Over, Toyoto.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Roman Horký
29. 1. 2024 18:24
Re: moc líbí
Musí být pravda když to hlásí etablovaný pablb.
29. 1. 2024 19:18
Re: moc líbí
Jsi ho dostal :-O :D Dobrá práce :yes:
Avatar - Horký Rom
30. 1. 2024 11:32
moc líbí
Další muItireplikant Pepa777 :yes:
Avatar - Horký Rom
29. 1. 2024 19:59
moc Iíbí
Hele pane Horkej, nemůžu stále přijít na to, co vlastně děla tvůj Prius v autopůjčovně v Ulánbátaru??
https://www.discovermongolia.mn/car-rental?type=4

😆😂🤣
Avatar - JirkaVejrazka
30. 1. 2024 09:01
Re: moc Iíbí
Z toho si nic nedelej, ze na to nemuzes prijit. My ostatni vime, ze v Mongolsku je Prius velmi popularni auto, uz od 2. generace.

Je to (pochopitelne) kvuli danovym ulevam a celkove spolehlivosti auta a nenarocne udrzbe.
Avatar - Horký Rom
30. 1. 2024 10:24
moc Iíbí
Vynikající zastírání a vyhýbání se ze strany redaktora fóra pana Romana Horkejho a manipulace na úrovni školky mi přinesly větší klid a jistotu do dnešního dne. Díky za mlžení aIež.
Good job, Jirko :yes:
30. 1. 2024 12:34
Re: moc líbí
Nikdo ji nepohřbí. Toyota v Japonsku prodá největší podíl produkce a tam jsou EV velmi nepopulární a trend se nijak nemění. V USA se EV prodávají minimálně a většina EV se prodá v Kalifornii. Společně se Suzuki pak má další trhy v rozvojových zemích, kde nabízí velmi levné auta s cenou hluboko pod 10 000 dolarů a za takovou nevyrábí a evidentně dlouho nevyrobí EV nikdo.

Toyotě se jednoduše nechce tlačit prachy do něčeho, co její zákazníci nekupují a kupovat nebudou. Na vývoj má čas, protože dobré EV se dá vyvinout a vyrobit zatraceně rychle a výhledově čím dál rychleji. Jen se musí konečně rozhodnout, co mají v plánu s baterkami. Ty se rychle vyvinout nedají a zavést jejich výrobu taky ne. Takže by se museli stát závislými na Panasonicu. Případně na to jít oklikou a vytvořit novou sestru jako Honda, která vyvinula Afeelu společně se Sony.
29. 1. 2024 18:15
Toyota
Toyota si vybudovala povesť výrobou zaostalých ale spoľahlivých a lacných aút.

Zaostalosti sa stále drží, aj spoľahlivosť by celkom bola.

Takže všetko ok.

Oni budú časom robiť aj ev.
Keď ich budú vedieť okopírovať.

Okopírovať teslu sa im nepodarilo, je to úplne iná filozofia výroby akú ich učil Ford a drucker.

Takže budú sa zatiaľ tváriť akože hybrid stačí.

Či im to zákazníci budú dostatočne dlho akceptovať sa uvidí.

Skôr to však vidím na problémy v čine, us a aj v eu práve kvôli rapídnemu prílevu ev.

Ak niekto nesúhlasí, komentár si uložte a uvidíme o 5 rokov.

Tipujem, že Toyota bude v lepšom prípade stagnovať
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Fomax
29. 1. 2024 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2024 19:31
Re: Toyota
Čo je zaostalé na jej piatej generácii hybridov alebo celého radu jazdných asistentov, kde väčšina je už v základnej výbave?
Neviem, sa tu tváriš ako keby bol rok 2035. Realita je taká, že podiel nových elektromobilov aktuálne tvorí v Európe 14,6 percenta a to vrátane všelijakých dotácií. HEV má bez nich podiel 25,8 percenta a asi je jasné, ktorá značka je tam lídrom. Toyota sa nemá s elektromobilmi kam ponáhľať, hlavne keď v B a C segmente stále nevie mainstream ponúknuť cenovo dostupné elektro. Majú svoju klientelu a stavím sa, že aj ďalších 5 a viac rokov budú mať. Hybrid je najlepšie riešenie na prechodné obdobie a to pokojne môže trvať aj celú dekádu.
30. 1. 2024 08:56
Re: Toyota
Souhlasím s poslední větou. Proč? Protože Toyota je světová jednička a i kdyby se přetrhla, bude v nejlepším případě stagnovat na prvním místě.
Ale nesouhlasím se vším ostatním. Zaostalé auta?
Toyota v roce 1984 uvedla na trh zážehový motor se spalováním chudé směsi a plně elektronickým řízením (motory Magermix).
Toyota v roce 1997 uvedla na trh full-hybridní auto s NiMH bateriemi a elektromechanickým systémem nahrazujícím převodovku a spojku (Prius).
To jsou příklady novátorských technologií, na které tehdejší konkurence neměla odpověď, a spousta automobilek nic takového neumí vyrobit ani dnes.
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2024 16:25
Re: Toyota
Hybrid nejen stačí, hybrid je lepší.
29. 1. 2024 18:39
Smazaná recenze
Smazaná recenze Zettiho proč? Kritizovat se nemůže?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Zetti
30. 1. 2024 07:28
Re: Smazaná recenze
a to jsem za ten rok nasbiral dalsiho materialu
Avatar - speedfred
30. 1. 2024 08:05
Re: Smazaná recenze
Tak sa kľudne rozpíš, celkom by ma to zaujímalo.
30. 1. 2024 11:13
Re: Smazaná recenze
Naprostý souhlas, vyzdvihnout klady i zápory auta na tom není nic špatného. Je ovšem smutné, že to dělá web o autech. Sám Vaculík si stěžoval, že když napsal nelichotivý test kolem roku 2013 na Mazdu, tak potom jim nechtěli žádnou půjčit. Tak to je potom objektivita. Nedávno jsem viděl video nepokojeného majitele Ioniq 6. Ty auta mají prostě mouchy někdy až masařky. Stali se testery za svoje vlastní peníze.
30. 1. 2024 15:55
Re: Re: Smazaná recenze
Ale on si nestěžoval na auto jako takove ale na nekompetentnost autorizovaného servisu ,jtery mu tvrdil ze prehral software ackoliv to neudělal.
30. 1. 2024 16:55
Re: Re: Smazaná recenze
To máš pravdu, ale ten problém s olejovým čerpadlem tak s tím nevěděli rady. Zkrátka a dobře se učí na zákazníkovi a celkový přístup k zákazníkovi je katastrofa. Jinak koukni se ne černé ovce ze včerejška 29.1. to je taky smutné.
Avatar - Zetti
30. 1. 2024 19:24
Re: Re: Smazaná recenze
Ja si nestěžuju ja varuju vicemene ve smyslu videa. Kdyby mi recenzi acz nesmazlo, mohl bych ji dopsat. Za sebe rikam ze kontroverznejsi auto jsem nemel. Mozna jednou az redakce otevre na macz rubriku pro bz4x tak se k tomu vrátím.
30. 1. 2024 19:40
Re: Re: Smazaná recenze
Pokud si dobře vzpomínám, tak ta tvoje recenze zde byla poměrně dlouho, jistě nějaké měsíce a byla pod ní i diskuze.

To jí smazali bez jakéhokoliv důvodu nebo vysvětlení?
Avatar - Zetti
30. 1. 2024 19:50
Re: Re: Smazaná recenze
Nikdo nic. Tady je link , je tam recene vsechno co vim https://moje.auto.cz/…tti/bezetko.html
Zadne dalsi informace nejsou dostupne
30. 1. 2024 20:47
Re: Re: Smazaná recenze
Tomu se ani nechce věřit....
30. 1. 2024 21:34
Re: Re: Smazaná recenze
Co se zeptat Honzy Mičky. proč tam ta recenze není? ;-)
Avatar - Zetti
31. 1. 2024 06:26
Re: Re: Smazaná recenze
Nekolikrat jsem tam psal, jako email, jako prispevek, ten jsem nahlasil a vysledek byla smazana / skryta recenze. Vsimni se ze recenzi na auto BZ4X na MACZ proste nedas a to je na trhu dva roky. Bud to neumi, nebo nechteji. Je to vsechno divny, za dva roky 4 svolavacky, tri atualizace SW. Ted zase mam jet na ni do servisu. Tesla to dela na dalku.

Tohle je nejdivnejsi portal na internetu. Delaji klikbajt stranky a ty co maji zadarmo neumi nebo nesmi? zverejnit. Ja mam jeste dve auta na recenze ( Mercedes SEC 87 a Suzuki Jimny 99), ale dlabu na ne.
Avatar - Roman Horký
31. 1. 2024 08:51
Re: Re: Smazaná recenze
Na youtube je spousta pochvalných videí na bz4x po aktualizaci SW.
Avatar - Zetti
31. 1. 2024 10:31
Re: Re: Smazaná recenze
Jizdnim vlastnostem auta neni skoro co vytknout. Taky ani nevytykam. Tim ale plusy končí. Vsecko to jsou dnes notoricky znamy veci
29. 1. 2024 19:37
Nadseny ekolog?
Nadseny ekolog vi, ze elektrosrot je slepa ulicka a neekologicky kram. Od vyroby elektrovozitka a likvidaci, az po vyrobu energie do nej. Musi se vytezit uran nebo uhli, prevezt do elektrarny a to neekologicky spalit, odvezt a ulozit popilek, uran nasledne ulozit na stovky let. Elektofasisti jako napr. Hatas tohle zamlcuji. Bud jsou pitomci nebo lhari. Pritom doprava ropy pres ropovod je pomerne ekologicka. Diky ukrofanatikum ji vozime tankery, podobne jako plyn. Pritom sami ukrozlodeji ji nakupuji a pouzivaji. A taky kradou teda. Pak dochazi k bizaru, ze se vozi uhli z Australie. 🤣👍 Kde je ta ekologie?

https://ct24.ceskatelevize.cz/…-ostravsko-24125

https://www.idnes.cz/…016_ekonomika_lf

https://www.plyn.cz/…uska-s-ukrajinou

https://www.finance.cz/…i-ruskeho-plynu/

Ukrajinec co neukradl, to nema. Podkarpati, Bukovina, Besarabie, Krym, Donbas,..... To je realita. Ale uz jiny pribeh.
Rozbalit vlákno
9
29. 1. 2024 21:00
Re: Nadseny ekolog?
S tvojí kritikou elektrofanatismu EU samozřejmě nelze než souhlasit, ale z tvých ubohých útoků na hrdinnou Ukrajinu je mi na blití. Jseš ta největší proruSSácká spodina a Putinův řiťolezec. Ubožáci jako ty za Protektorátu fandili Hitlerovi a udávali své sousedy. :-O :-( :no: :no: :no:
29. 1. 2024 22:58
Re: Nadseny ekolog?
Hrdinná Ukrajina? Na čom fičíš?
Obyčajní ľudia buď zdrhli, alebo bojujú - nemajú na výber. Zbohatlíci zdrhli. Vládnúca garnitúra ryžuje na smrti, preto sa s ukončením bojov neponáhľa.
Nadávaš iným, pritom to máš v hlave celkom vymetené.
Avatar - pradeda777
30. 1. 2024 05:51
Re: Nadseny ekolog?
Ty myslíš, že by bývalo lepší, kdyby se v 1941 SSSR Hitlerovi nebránilo?
30. 1. 2024 12:56
Re: Nadseny ekolog?
Neboj, víme, že na Slovensku a Maďarsku myslíte a volíte tak trochu pokřiveně jinak než zbytek EU. Zaměstnávám celkem 8 ženských z Ukrajiny. Pouze dvě z nich mají muže, protože ti ostatní zemřeli v prvních dnech války. Některý nemají ani děcka, protože jim dopadly ruské bomby na domy. Z ničeho nic, prostě jednoho dne to začalo padat a o pak se dozvěděli, že je mírotvůrce jde osvobodit a odzbrojit a unést nějaké děcka, znásilnit ženský děcka, babky a případně i nějaké domácí zvířata. A chtějí se bránit jak je to jen možné. Nenávídí ruské nácky. Už jednou tam rusáci spáchali genocidu, už jednou zajistili jistou smrt milionům Ukrajinců. Prachy posílají domů a podporují sbírky na armádu.
10. 2. 2024 07:48
Re: Nadseny ekolog?
takychto sracov maju vsade a vy ich mate tiezcelkom pozehnane. Len pravda ze u nas je ich o cosi viac. To ale stale neznamena, ze nie su uplna spodina spolocnosti
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2024 17:09
Re: Nadseny ekolog?
Jeden by řekl, že o ukončení bojů hlavně rozhoduje ten, kdo útočí. Ale Slováci holt ten morální kompas v těžkých časech mívají dost pomotaný.
30. 1. 2024 06:51
Re: Nadseny ekolog?
Arese, pro jednou musim zase zavrit oci nad tvou, dle meho nazoru prehnanou, kritikou EV.

A dat ti :yes:

Nepolarizujme spolecnost.
Budme jednotni proti nasi nepratelske zemi - rusku!

Proti zemi, kde v televizi s nadsenim mluvi o utopeni ukrajinskych deti nebo a pouziti jadernych zbrani na ruzna evropska i US mesta nebo o zniceni celych zemi.
https://ct24.ceskatelevize.cz/…st-kaje-se-14744
Ruský moderátor vyzýval k utopení či upálení ukrajinských dětí.

https://www.novinky.cz/…-dronem-40395656
Z Británie bude jen radioaktivní poušť. Dvorní ruský propagandista straší podmořským dronem

https://www.denik.cz/…lskych-zemi.html
Ruská vláda aktualizovala seznam zemí, které považuje za nikoli přátelské vůči Rusku. Dosud na něm figurovaly jen dva státy - Česká republika a USA. Nově jsou na soupisu všechny země Evropské unie, Ukrajina a dvě desítky dalších států, které po začátku ruské invaze na Ukrajinu zavedly proti Rusku sankce nebo se k nim připojily.

PS Pro jistotu doplnim, kdyby nekdo nechapal, nikoli pritel znamena nepritel!
30. 1. 2024 18:25
Re: Nadseny ekolog?
Tentokrát s tebou i já souhlasím :yes:
30. 1. 2024 08:44
Re: Nadseny ekolog?
Velmi zvlastni komentar pod clankem o Toyote.
Avatar - Horký Rom
29. 1. 2024 20:03
moc Iíbí
Hele pane Horkej, nemůžu stále přijít na to, co vlastně děla tvůj imaginární Prius v autopůjčovně v Ulánbátaru??

https://www.discovermongolia.mn/car-rental?type=4
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2024 08:33
Tak to potom
môžeme nazvať pokusom o sabotáž eletromobility aj modely od VW/Škoda. Reálny dojazd je podobný a zo SW sa im tiež veľmi nedarilo. Mimo prémie a čisto EV značiek to zvládajú asi len Kórejci.
https://www.mojelektromobil.sk/…d-elektromobily/
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2024 12:33
Proč nepravdivý nadpis článku?
Hodně divný nadpis, když první elektrická Toyota byla představena před cca 2lety pod názvem Bz3x.. Pravda, že po představení cca půl roku nebyla prodávána, protože ji upadávala kola, ale to nemění nic na tom, že Bz4x opravdu není první elektromobil Toyoty.
Rozbalit vlákno
0