Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lexus LS 600h : české ceny zveřejněny

86 komentářů

MazdaGE
Tak to bych si taky nechal libit..... jestli chces vic pokec napis na LexusRx400h@seznam.cz, mimochodem nech si poslat katalog od LS600h, je to bomba jak to auto tak ten katalog
Tim ne,tim jezdi vetsinou otec...ja pres tyden jsem v jinem meste kde studuji a s takovym hovadem bych ve meste moc nezaparkoval...mam Acko amg a BMW 330😁
MazdaGE
Takze ty studujes a jezdis RR??? nebo S classe??? No, tak to bych chtel taky
No ja take stale studuji...A zas tak dobre na tom nejsem abych rozdaval penize 😉 A nepatrim k tem kdo by se chtel pred nekym prezentovat(jak pises abych nebyl pozadu)-je mi jedno kdo s cim jezdi..to ze maji porsche jsem napasal jen proto,ze byla vedena debata ve smeru stavu ceskych vozovek...sem jen dodal ze si nestezuji a mam to z prvni ruky kdyz to jsou sousede.Sportovni vuz byl vzdy muj sen...tak snad si jej jednou poridim.
MazdaGE
No ale kdybych mel penez plnou p...l tak bych asi volil LS600h, je to bomba auto ale jelikoz stale studuju tak jezdim svym xx let starym a novym RX400h......... PS, kdyby jsi mel nejaky ten zanedbatelny milion, posli, mile rad ti dam cislo uctu...
MazdaGE
Tak si kup taky sportaka at nejsi pozadu, ja toto resit nemusim a snad ani nikdy nebud.
Jisteze jen na sezonu...no oba sousede maji carreru a nikdo si nestezuje...navic Turbo ma jeste mekci podvozek nez Carrera.A co se tyka SL...tak v tom diry udajne temer nevnimas...podobne jako v eSku.Ferrari je motokara...to verim,ze bych v tom trpel.Ale SL je jina liga co se sportovnich vozu tyka,takze v tom nemuzu souhlasit...
MazdaGE
Jeste jeden obrovsky + to ma, jsou mnohem menci a vyzaruji mnohem menci teplo ( ucinnost ), zarovka nebo vybojka premeni cast elektrocke energie na svetlo a cast na teplo, u zarivek (xenonovych) to neni tak velke ale u zarovek jde vetsina na teplo.
MazdaGE
No samozrejme, Xenonova vybojka je porad jen vybojka, da se u ni maximalne menit natoceni, za jizdy jinak nic nezmenis. LED je elektricky skrat v "plastovem" pouzdre, lze u nej menit intenzitu osvitu,svetlo ma jinou barvu, lze docilit toho, aby vozovka byla osvetlena a pritom nebyl oslnen ridic ( samozrejme jsem to jeste nezkousel, ale mozne to je, protoze u laseru ktery taky vychazi z LED je presne usmerneny tok svetla ktere se nerozbíha jako u klasickych zarovek (vybojek) takze proc by nemohl byt tady). Samozrejme ze natoceni je mechanicka cast jako u xenonu. Ale u LED je vyssi ucinnost a nizsi spotreba, je to proste krok kupredu, jako kdyz se z petrolejovych luceren preslo na zarovky a pak na vybojky ( xenony ). Proste zdokonaleni novymi technologiemi.
MazdaGE
Jen pockej za bude od LEXUS LF. Neporadim ti, protoze sportovni auto na ceske cesty je jedine silne SUV. Stejne to budes muset mit pres zimu v garazi a po zime jsou vsude diry, takze sotva bys vyjel jel bys do servisu pro nove kola, nebo opravit zaveseni ani nemluve o rozvrzanem interieru. Takze sport auto na CZ cesty BLBY NAPAD
LED je nejaka vyhoda oproti adaptivnim xenonovym?
Jasne,ze dnes se neda verit temer nicemu,ale kdyz to pisou na svych strankach a nebyla by to pravda tak by to mohlo byt snad pravne postizitelne za klamavou reklamu.Bosch mozna ano,ale ve spolupraci s MB.Nevim..v tom se neorientuji...kazdopadne lexus ani jina znacka to na svych strankach nema a myslim,ze to nebude tim ze jsou natolik seriozni.
Jinak premyslim o sportovnim voze,mohl bys poradit kdyz jsi odbornik zde na slovo vzaty..koupe ne letos,ale tak za rok za dva.Horka zeliska v ohni jsou pro me SL 55AMG a Porsche Turbo...v SL sem jeste nejel,v Turbu 997 uz ano...vykon super...uchvatne,ale na muj vkus uz moc sportovni...coz se s pohovkou SL neda srovnavat a proto zejmena po zhodnoceni stavu nasich vozovek ma navrch MB.Jsou to vlastne dve uplne jina auta..to vim...ale tak nejak me zajimaji jen tyhle.Sestka od BMW se mi nelibi,Aston tady nema poradny servis,R8 to je jako od kolotocu...Uvidime jeste jak bude vypadat nove maseratti coupe,Lexus v tehle kategorii asi neni konkurence schopny...jinak nejlepe asi tak 2 roky stary vuz,ne novy.
MazdaGE
Zajmave ze jste jeste nezminili to, ze je to prvni auto na svete ktere pouziva LED technologii v prednich POTKAVACICH svetlometech, mozna i dalkovych, to jsem se nikde zatim nedocetl.
MazdaGE
Hele ta narazka kdo udelal prvni SUV nemela byt brana tak, ze to nekdo skutecne udelal a kdo to byl, ale tak ze na netu si vyrobci muzou psat cokoli Kdyz M-B bude mit na svych strankach napsano ze vymyslel ABS budes tomu verit??? Myslim ze nebudes, protoze ten kdo to vymyslel a aplikuje je BOSCH.
Ted bych kecal ktery vuz z nemecke trojice ma "tlacitko" pri jehoz stisknuti automobil zpomali a zastavi na krajnici....pro pripad napr infarktu myokardu nebo i jine nevolnosti...takhle mi zemrel v zime znamy...kdyby tam to tlacitko bylo,byla by moznost aspon nejakym zpusobem reagovat..takhle to skoncilo tragicky.
Jinak zivot a vubec doprava je o takovych nahodach,ze bych rekl,ze daleko casteji ti vjede opilec v kamionu do protivky nez aby tvuj vuz sam o sobe musel vyhybat nejake prekazce...ve dne vidim dobre a v nocnim provozu ti pomuze kamera...takze zadny dalsi system nepotrebuji...nerikam ze je k nicemu-ale je uz pro me nejak "navic".
Vyrobit prvni vuz kategorie SUV je jedna vec(je to jen napad-marketingovy tah ktery se ujal...a vyvinout nejaky bezpecnostni system ci opatreni vec druha... neni dulezite kdo prisel s tim vyrabet nakladaky nebo SUV...protoze to je jen o stavbe jineho typu vozidla...zatimco prijit s napadem ktery bude chranit lidske zivoty z hlediska aktivni bezpecnosti...to uz umeni je.
Velky vuz v podani RR potrebuji.Casto vyuzivam zavazadlovy prostor a i z interieru mam velmi dobry pocit prehlednosti pri jizde...je to zkratka off-road uz...zatimco kdyz si sednu do X5 a konkurence prijde mi to vevnitr stale jen male velke auto.
Nevidim vuz jen jako dokonaly dopravni prostredek-ty bych asi volil jinak nez volim,ale musi mi neco rikat,libit se mi...mit nejakeho ducha,mit radost z kazdeho usednuti.Kdyz si sednes do eSka tak vis ze do "stejneho" modelu se stejne tak sedali lide jiz pred 50 lety....a to se mi vzdy jako klukovi a nadale libi.
Proc se malym klukum libi porsche...a libit bude...kdyz je to fadni znacka bez velkych optickych inovaci kdyz kde jaky vyrobce dela stejne silne sportovni vozy...protoze to je Porsche..klasika..dve kulata kukadla ktere budou za 20 let vypadat stale k svetu.Sem asi v tomhle ohledu dost konzervativni...ale evropske historicke bohatstvi pro me znamena hodne.To nam muze cely svet zavidet.
MazdaGE
Hele pokud potrebujes vozit s sebou m3 vzduchu kdyz uz v modernich autech je ventilace, tak je autobus jasna volba.
MazdaGE
Videl jsi animace co dela lexus kdyz se pred nim obevi nejaka prekazka?? Tak se podivej..... Jasne nedobrzdi na nulu ale proc, kdyz auto zacne samo brzdit tak stejne dupnes na brzdu.... Hele BMW se taky chlubi ze bylo prvni kdo udelal auto kategorie SUV a pritom jako prvni to byly Japonci, netvrdim ze LEXUS ale ten mel RX uz nekdy okolo roku 98.
MazdaGE
Jasne, pokud jsi potreboval autobus na to aby bylo videt jaky jsi mastodont a mas plnou * penez tak to pak vsechny SUV jsou prilis male a RX400h je tak maximalne pro 4 diky kufru......
MazdaGE
Hele az se dostanes do situace kdy budes potrebovat uhnout nenadale prekazce a tvoje auto pujde do smyku a narzis do nej bokem pak si reknes ze jsi mel jit radej do moderni technologie a ne do tradice. Ono je vubec nejlepsi pokud ty bezpecnostni prvky nepotrebujes a jezdis bezpecne ale to by museli jezdit bezpecne i ti kolem tebe.
Ta odpoved vyse je moje,zapomnel sem se podepsat.Jednotlive systemy az tak do hloubky nezkoumam...kdo s nim prisel prvni atd...ale na str mercedesu pisi,ze jak ESP tak PRE-SAFE i DISTRONIC PLUS vyvinul jako prvni MB...to mi prijdou pomerne dulezite funkce stejne jako prichod AIR BAGU...s cim tak prevratnym tedy prisel Lexus?
V cem je S cistokrevny japonec?Tahle debata by nemela nikdy konce...necht si kazdy koupi co uzna za vhodne.A Range Rover je uvnitr skromny?hmm..to slysim poprve...delali na nej dementni reklamu,kterou neuznavam...lakaji tim burany...a to "jachta 4X4"...ale to sem jej mel uz davno v garazi.Hledal sem velky vuz v teto kategorii...a X5,ML velikostne nestihaji...a lexus jak by smet.Navic mi u nej prijdou pri pohledu zezadu smesne tenka kola...prijde mi to jako galusky aby to nemelo snad odpor kdyz to tahne ta elektrina.Celkova skladba vozu mi pripada jako skorepinka...zadni svitilny jak z marsu.
No a kdyz eSko postrada neco z hvezdne elektroniky LS...co to tedy je?co bych denne nebo alespon mesicne mohl vyuzivat natolik,ze by me to citelne zprijemnilo zivot?
MazdaGE
Jen tak mimochodem nemit ta tvoje S trida znak mercedesu tak je to vic jak cistokrevny japonec.....
MazdaGE
No z tvych slov jde videt, ze ikdyby jsi jezdil jakymkoli srotem z povalecne doby tak neocenis moderni technologie a design. M-B si kupujou ti co chcou aby jejich okolo videlo ze maji penize ale vevnitr jsi jako ve skodovce. Jen tak mimochodem Range Rovera prece nemuzes srovnavat s RX400h, Rang je jako autobus ikdyz v terenu obratny u nej plati to same jako u M-B venku mastodontni milionar a uvnitr poskromnu. Lex to ma naopak, ty jsi v luxusu a ostatni si mysli ze jezdis nejakou TOYOTOU. Jak vidno, zrejme potrebujes aby okoli videlo ze mas hodne penez ale ty sam si je nedopravas. Ale je fajn ze existujes a ze jich jako ty je vic nez tech co jsou jako ja.
Me nic jak pises ale "nesere",vazne ne...Jen pro me nejaka technologie neni dulezitejsi nez celkovy duch vozu...ktery ma stoletou tradici.O nejake nepotrebne japonske serepeticky se nezajimam...jednoduse proto,ze je nepotrebuji...vse co potrebuji ma i eSko...navic mi design lexusu nic nerika-nelibi se mi exterier a palubni deska taktez ne...proc bych si mel tedy kupovat vuz s ruznymi vymozenostmi ktere absolutne nebudu potrebovat.Z interieru eSka na me zkratka dycha uklidnujici atmosfera...Ono to neni jen o te elektronice,kterou se prave Lexus snazi dohnat evropskou automobilovou spicku...muzou tam dat co chteji,treba i do zakladu...ale stale to bude jen neco co se snazi dosahnout na charisma S-classe..pouze nejaka vzdalena kopie.Tradici proste nenahradis nicim...Ja sem se jiz rozhodl a je mi jedno jake maji ostatni nazory...pro me za me si kupujte lexusy 😉 ja si uz svoje vybral a jen mi prijde smesne jak tady vsichni mluvi o nejakych elektronickych nesmyslech...nepotrebuju technologii NASA na to,abych se bezpecne a spolehlive presunul z mista A do mista B.
Podobne jsou i ve svete motocyklu japonske znacky na abolutnim technologickem vrcholu-zejmena v 4valcich...ale coffe racer od MG to take nikdy nebude.To je to stejne...
A co se tyka RX400h..tak to je hrozny paskvil...pro me absolutne smesne auto...jako kdyby priletelo z galaxie.Mam Range Rovera...coz je vuz z trochu z jineho testa..hranata krabice ktera se prilis nelisi od 30 let stareho modelu...jenze o to mi jde a to se mi libi.To ale zrejme nechapes.
MazdaGE
Spis si myslim ze nedokazes unest to, ze evropa neco vyvijela desitky let a Japonci to zvladli pres noc. A neni to jedno, kdyz to funguje a je to dokonalejsi, promakanejsi??? Ukaz mi nejake konkurencni auto ktere ted nabizi to co LS460, nebo konkurenta k RX400h, zadneho nenajdes, protoze to co maji v sobe ty dve auta to zadne jine jezdici po planete nema a to te sere, ze japonci ano ale evropa i pres to ze na to mela delsi dobu a ma tradici kterou si jen tak mimochodem muze strcit do***e NEMA.
MazdaGE
No jo, jsi jeden z tech, co i kdyby se v tom svezl a zjistil ze je to lepsi nez M-B tak by rekl ze to neni lepsi nez M-B. Na co tradice, kdyz to funguje, vypada a jezdi lip nez tradice??? LEXUS ma v autech takovou technologii ktera nema konkurenci, by me zajmalo co budes rikat az M-B a auta s tradici tam najednou zacnou cpat techniku co tam ted ma LEX a budou tvrdit MY TO MELI UZ V ROCE XY ALE ZAKAZNIK TO NECHTEL.
No jo, jsi jeden z tech, co i kdyby se v tom svezl a zjistil ze je to lepsi nez M-B tak by rekl ze to neni lepsi nez M-B. Na co tradice, kdyz to funguje, vypada a jezdi lip nez tradice??? LEXUS ma v autech takovou technologii ktera nema konkurenci, by me zajmalo co budes rikat az M-B a auta s tradici tam najednou zacnou cpat techniku co tam ted ma LEX a budou tvrdit MY TO MELI V ROCE UZ V ROZE XY ALE ZAKAZNIK TO NECHTEL.
Jde mi o tradici....muze to mit technologie z jine galaxie,ale v dobe kdy Emil Jellinek a Gottlieb Daimler s Benzem zakladali automobilku,Japka jeste nevedely co to 4 kola jsou.Verim,ze to bude prijemne svezeni..uprimne sem v nem jeste nejel.Ale ani nechci...to auto pro me zkratka nema dusi.Libi se mi Evropa...zvlast MB v teto kategorii..je sice ponekud maly,zvlaste vzadu-o to vice vsak hbity i v mestskem provozu.
Jde mi o tradici....muze to mit technologie z jine galaxie,ale v dobe kdy Emil Jellinek a Gottlieb Daimler s Benzem zakladali automobilku,Japka jeste nevedely co to 4 kola jsou.Verim,ze to bude prijemne svezeni..uprimne sem v nem jeste nejel.Ale ani nechci...to auto pro me zkratka nema dusi.Libi se mi Evropa...zvlast MB v teto kategorii..je sice ponekud maly,zvlaste vzadu-o to vice vsak hbity i v mestskem provozu.
MazdaGE
uau tak to jsem skutecne netusil ze se ted LEXUS tak propadl, zajmave. No tak za to se omlouvam. Ale jeden rok nic neni, tolik let to vedl, M-B, BMW byly hluboko za nim. ALe skutecne je to pro mne prekvapeni.... Jen tak mimochodem 600h neni konkurent pro A8. Ale 460 je konkurent pro A8. [odkaz]
MazdaGE
Vzdyt LEXUS uz x let JDpower vede. Ano audi se balo jit do hybridu protoze na to nemelu zaludek, TOYOTA se nebala a udelala si naskok vic jak 10 let proti vsem...... ( to bude asi ten naskok diky technice u audi). Jen tak mimochodem kdyby skopirovali technologii z 70tych let, myslis ze by to nekdo kupoval??? Vzdyt porsche ted taky nakoupilo hromadu LEXUSu aby je rozebralo naucilo se jak na to a udelali nejake upravy. Hele kdyby nekdo nekoho kopiroval a ten co to vymyslel na to mel patent tak pochybuju ze by z toho ten co to vymyslel nemel nejaky prospech...... A pokud si to nepatentoval, tak jeho minus, nikdo mu nedokaze ze to skutecne vymyslel jako prvni.
problem je vtom, ze neni a ani nebyl zajem o hybrid, prius byl minimalne na zacatku subvencovany toyotou jinac by stal 30tisic dolaru. Audi nebylo ochoten v 90letech svoje auta subvencovat a ani by mu to akcionari nedovolili. Kdyz minuly rok udelali mezi premiovymi zakaznikmi statistiku tak jen 5% by bylo ochotnych koupit hybrid, tu jde o obrovske naklady na vyrobu do kterych se nemcum nechce jit, maji uplne jinou klientelu jak asiate.
Milion prodanych kusu za 10roku je mozno na hybdird hodne ale svetove se proda jen rocne 40milionu aut! Uz obycejny Logan ktery prodava jen po chudobnych statech proda za 10roku 5milionu aut!
Japikum spis staci ukradout napat a potom super oblbovaci markeing 😊 podobne jak z MP3 vymysleny nemeckou universitou ale prodavaji ostatni.
Ze ma MB daleko lepsi interier, podvozek, motor nerikam ja ale napr. TOP GEAR, nebo uznavane americke casopisy, kde ho oznacili za nejlepsi luxus pred jaguarem a A8! V kvalite v novem j.dpower toyota propadla na 8misto, lexus byl v kazde kategorii horsi jak MB! nastuduj si jdpower.com.
MazdaGE
No, jen jestli to nebude trosku jinak........ ale to je jedno, mas pravdu v tom, ze lexus kdysy davno jeden M-B skopiroval, to je pravda.
www.youtube.com /watch?v =EUCdCdmrwqU - smazat mezery!!
MazdaGE
No ono jestli ty nejsi nic moc. Mit to auto modrobilou vrtuli nebo 3 cipou hvezdu, mozna 4 kruhy tak proti nemu nic nereknes, ale takhle, ze to je lexus, mimochodem nejmodernejsi, technicky nejprokocilejsi auto ktere jezdi po planete............. jdete se zahrabat nemcouri........ naskok diky technice, ani nahodou.......
Avatar - Falco
Falco
A žádný blbeček od Toyoty mě tady nebude přesvědčovat jak je to špatné...Podívej se na Japonce, Američany atd..Dokáží držet při sobě a chránit si své hodnoty...A kam to dotáhli..
design nic moc....ty zadni svitilny jsou hrozne.fuj...A na elektrinu budu jezdit az nebude jina moznost,nejsem trolejbus...Zatim S-class rulez😁
BaracudaJ
Bohužel v LS600h jsem neseděl. Kdo však ano. Rozhodnout, který z nich je lepší můžeš jen v případě přímého srovnání. Postavit proti sobě S600 a LS600h. Tak jmenuj dál, v čem se mu S600 nevyrovná, rád si počtu. Copak ti nevyhovovalo na sedačkách (přední/zadní?).
O ekologii tady rozhodně nejde. Nebuď směšný. Kombinovaná hodnota C02 je 219g/km, což odpovídá spotřebě 9,3 litru. Stačí však trochu přitlačit a rázem je tam 260g/km tedy 11 litrů. Hodně bude záležet na noze řidiče. V8 nebude nikdy šetrné k životnímu prostředí. Kdo smýšlí ekologicky bere mnohem menší vůz.
Myslíš, že nevím, kdo byl Colin McRae, Couline? To snad nemyslíš vážně? Ale to nic nemění na faktu, že tento nick o tobě řekne asi tolik co např. GTI. 😄
Čekal bych tedy, že budeš spíš fanda fordu.
Já nepíši nic o historii MB, jestli jsi to zaregistroval. MB je prostě stále jinde. Mě vadí, že když se tu objeví článek o LS, jsou tu příspěvky "nový král přichází" atd >😁, kde třeba to esko je jasně horší protože mimo jiné není hybrid. Což je úsměvné, také vzhledem cenové politice lexe. Můj názor na hybrid je takový, že by měl být v autě, kde se nejvíc projeví, tzn. v městském autě, což asi LS-ko není, že 😄 Tady to je spíš demonstrace technických schopností a marketing, protože ekologický přínos je diskutabilní a ekonomická návratnost neexistuje. Bude zajímavý sledovat kolik procent prodejů bude tvořit hybridní a nehybridní verze.
Sorry za to vydělat >😁 To pro štouraly >😒]
Můj nick mám a používám od začátku a za tím co napíšu si stojím. Nejsem zarytej příznivec všeho Jap,daleko víc je tady těch co prosazují bezhlavě jen D auto jako by nic na světě nebylo...Vadí mi,jak nedokážou uznat,že někdo z druhé strany planety dokáže oslovit svým výrobkem zdejší lidi a pořád plácají o něčem co se nedá poměřit,spočítat a upřednostnují jen historii a kořeny...líbí se mi pružnost s jakou dokáží reagovat asjské automobilky na trendy po celé planetě a u TTT mne oslovuje,že o ekologii jen neplácá,ale jako jedna z mála i činí... Lex je prostě tady,každému se líbí něco jiného ,ale tahat jsem řeči typu Nemá to historii=je to na nic... Každý nekdy začínal,každá automobilka jednou opisovala.např BMW-Austin,co by říkali nafrnění majitelé BMW 7 BMW Issotě,co dělalo BMW s Italama? Podívejte jak se třeba mění náhled na Korejskě auta,kde byli v 80. a kde jsou dnes >😁 Samozřejmě existují značky a auta ze kterých dýchá kouzlo a charisma,ale v současné době většina lidí chce auto na ježdění,bez poruch a problémů,aby bylo uživatelsky přístupné,s malou spotřebou,praktické... Jew blbé tohle psát pod článek o LeXu ale,chci říct,že právě na takových autech TOYOTA postavila svoji strategii,která jí vychází a já a čím dál víc lidí jí to přeje. Samozřejmě mne také mrzí,že v honbě za počty prodejů pozapoměla na srdcaře a auta typu Celica,MR2,Supra,která jsou vždy třešničkou na vrcholu modelového dortu. Ale každá sranda něco stojí. Je teda dobré,že si taková značka dovolí postavit se proti , BMW ale i AUDI a dalších... Zdravá konkurence je vždy dobrá >😁 >😒]
P.S. Můj nick,pro Tebe nic neříkající má původ v mém fandovství k Rally aje kamarádskou zkomoleninou jména závodníka >😁 >😒]
Seděl jsi vůbec v LS600h??? Seděl? Nevíš co plácáš. Já v tom autě byl, vyzkoušel úplně vše, co nabízí. S tím se může jít S zahrabat. Nevyrovnají se mu ani sedačky MB, a to nemluvím o EKOLOGII, oč tady tak jde. Try to get the hang of it man :no:
tudydudy
V tomto aute je skoro za trest jezdit jako ridic(musi to byt dost nepohodlne a clovek musi stale zavidet tem vzadu). >😁 😉
Ty jsi dobrej cvok. Takže když zkritizuju lexe tak jsem německý přisluhovač, měl jsi rovnou napsat nácek. Takových "nezakotvených" jedinců jako jsi ty je tady koukám víc. Já tě tedy od teďka začnu oslovovat japonský přisluhovač. Mezi námi, tvůj nick je nic neříkající a stejně prázdný jak ten lex. >😁 Takže, bez nicku jsme na tom stejně. Příště prosím reaguj na věcné příspěvky věcně.
MazdaGE
Lexus nema konkurenci.............. a kdo neveri, at se diva, doporucuju presunout na kveten 2007 ( 21 DIL), 30:20 a neposlintejte se...... 😉 [odkaz]
Německý přisluhovai nedokážou ani napsat své jméno či Nick? tak to je super,to už se tedy začínaj za své výlevy stydět... >😒] :yes:
MazdaGE
Evropa se proste snazi vymyslet uspornejsi motor. Ale alternativni metody na usporu ji nazajmaji. Jenze to je spatne. Brzo dosahnou maxima co se na motoru da a budou muset stejne jako PORSCHE nakoupit hromadu kusu hybridu od LEXUSe, rozebrat je a neco vymyslet.....
Něco jiného je to vymyslet a druhá věc je to uvést do sériové výroby o stotisícových sériích,tak aby to spolehlivě fungovalo a nepoškodilo to problematickým provozem pověst výrobce nejspolehlivějších aut a zároveň NEJ výrobce světa... japíkům stačí nápad a uvedení do výroby v tom jsou nejlepší...
Jestli se Hanzi řídíš podle toho co naBBC říkali tak tě dost lituji. Běž se v tom autě svést a pak něco plkej...Je jasný jako facka,že rázem příchodem něčeho nového hned všichni nenechaj MB stát a nepoběžej pro Lexe,je to běh na dlouhou trať a ty TOYOTA opravdu umí-to si kuř... všimni si ,že TTT jde systematicky za svým cílem už několi desítek let a 95% naplánovaného jí vychází...Musím se smát,když neustále dokola čtu-prázdný design,tradice,umělé,vyumělkované-ale nic o co by se šlo opřít.Když přijde něco nové nemůže to mít kořeny a trdice vy oslíci,musí si to udělat jméno a to pak ty trdice vytvoří... vem třeba motocyklový průmysl-kde je slavná Evropa? A co tady bylo firem s trdicí a kořeny...Bohužel se to týká i našich firem 😢 😒 Ale přežívají jen ti nejlepší a největší Když se budu držet tradice můžu maximálně vidělat za 30-50let na veteránovi. Když to tady někoho pořád baví tlachat o tradicích a ne o současném tech pokroku a světě je to jeho problém ... :-!
MazdaGE
U RX400h je deklarovana spotreba 8 litru, ja jezdim vpohode za 8,5 vic ani nahodou a to si to valim po okreskach i 130......... takze zadne kamiony
BaracudaJ
Tak to si mě podcenil, jsem otevřený každé značce. Proti žádné nejsem zaměřen. Ani Lexus mi nevadí.
Ale pokud začne někdo plivat na S-ko a pochybovat o kvalitách či výbavě top verze S600, nebo pjet přehnané ódy na LS600h, pak se toho vždycky chytnu.
Trochu mi tu chybí respekt ke kvalitám, jaké M-B nabízí, které poctivě budoval desítky let. Ještě pár let zpátky byli všichni poprděný z předchozího S-ka. A dnes jim není dost dobrý ani jeho nástupce. Zatracovat tak špičkové auto, kvůli Lexu, který si jede vlastní cestou? Nebo osočovat M-B z toho, že nemá hybrid. Ani já dnes stále nejsem přesvědčen o budoucnosti tohoto řešení, o návratnosti investic, či ekologickém přínosu v celkovém pohledu (výroba vozu...). Proto se nedivým, že některé automobilky ho prostě nedělají BMW, nebo se u nich objeví později, ale to jako verze polohybrid (neschopný provozu jen na elektromotor) v S-ku .
LS je určitě velice povedený vůz, ve verzi 600h je až překvapivé jak jim vše pěkně funguje-za to si zaslouží Toyota pochvalu.
S-ko je však tvrdý soupeř a na sesazení z trůnu nebude stačit "baterka" pod sedačkou.
BaracudaJ
Deklarovaná je nějakých 8 litrů, ale to už závodíš s kamiony. Věřím, že se dá v pohodě jezdit za 10. U LS600h bych vyděl reálnou dlouhodobou spotřebu tak 11-12 litrů.
MazdaGE
Hele ja jezdim hybridem od LEXUSe a jeho deklarovana spotreba je vpohode dosazitelna i bez lehke nohy.........
Hele ja jsezim hybridem od LEXUSe a jeho deklarovana spotreba je vpohode dosazitelna i bez lehke nohy.........
BaracudaJ
Kdo má 4,4 mil, má i zbytečný 3tis na naplnění skoro sto litrové nádrže svého "medvěda". Čekat od LS600h s hmotností 2,3 tuny s V8 5.0 spotřebu 10 litrů na sto je asi hodně naivní. Vždy bude záležet na těžké noze řidiče. Kdo však řeší spotřebu nepůjde ani do jednoho z nich.
Vše made in japan není nejlepší, ale v tomto případě je lepší value for money. Určitá skupina zákazníků na to velmi ráda slyší, ale opravdu bohatí lidé, podle mýho názoru, koupí jinde. 😉
MazdaGE
No tady si splis zaplatis za benzinku......
Asi jako nikdo neočekává, že se budeš snažit otevřít oči a pochopit Lexus. Holt nikdo nemůže chápat všechno 😉
BaracudaJ
Já vím, je horko...pátek...člověk toho má už taky dost a občas plácá nesmysly. S 600 se prodává jen v prodloužené verzi v nejvyšší možné výbavě. K dispozici jsou naprosto všechny technický lahůdky, které může M-B momentálně nabídnout. Ale hlavně je tam dvanáct válců. Řečí čísel to znamená 517 koní, 830Nm, 0-100 za 4,6 a taky cenu 4,4 mil Kč. Holt M-B - jiný svět, neočekávám, že to pochopíš.
S600 :yes: :yes: :yes:
BaracudaJ
O kterém základu mluvíš. Myslíš "základ" S600, který je nabízen výhradně s prodlouženým rozvorem a nejvyšší výbavou. U vrcholného provedení se v Evropě čeká trochu jiná motorizace a to V12, slovy dvanáct válců. V případě S 600 doplněné o dvě turbodmychadla. Motor dává 517 koní a 830Nm, 0-100 za 4,6 s mluví za vše. I to je důvod proč stojí 4,4 mil Kč. Za špičku se prostě platí.
Jojo cecilka je v poho.Zpátky letěla místama 200.Jinak všichni v kempu čuměli co to tam přilítlo za raketu. >😁
Pokud nekoho beres za kamarada, pak ho tak vedes i dal a to, ze se ze sluhy muze stat pritel uz psal Daniel Defoe.
Perfektní :yes: >😒] >😁 :yes: Napsals' to výborně. Fandím Lexusu extrémně, a NAPROSTO s tebou souhlasím s tím "tradice" Prestiž atd...to je jen problém lidí, kteří jsou zaujatí, nebo nemaj objektivní názor...prostě zaujatí. :no:
Ja s tim bohuzel nejezdil 😐 Ale jak bude chvilka casu, tak si svezeni objednam. Kazdopadne na me velmi pozitivne zapusobilo. :yes:
U IS250 jsem měl štěstí na bílou barvu :yes: "íesku" nemám co vytknout. Dokonce se mi zdá, že podvozek je příjemnější než v GS, lépe "žehlí" postkomunistické "silnice".
Maly OT. Vcera jsem si mel moznost prohlidnout fungl nove IS v cerveny metalize. Musim si trochu opravit nazor. Veru se neni za co stydet. :yes: :yes:
MazdaGE
TO bude nejspis tim, ze se jeste nezacalo prodavat. Uz jsi nekdy slysel o tom, ze by se mluvilo o cislech prodeju u aut ktere jeste nejsou v prodeji???
MazdaGE
Ano jasne ze pochazi z nemecka, ale kdyz jsou nemci tak dobri, proc uz ho davno nevyrabi??? Proc ohlasili prichod hybrid Q7 na rok 2008, kdyz uz od 1970 vi, jak na to??? Proc mu deklarujou spotrebu 12 litru, kdyz stejnou spotrebu ma mit jeho vrchlona benzinova a naftova verze???............ Proc by mohlo byt vic..... Je to proto, ze nemci nevi jak na hybridy.

A kdo rika ze mercedes ma lepsi interier, lepsi podvozek, lepsi motor, lepsi cokoli, asi nejspis nezazil svezeni v mercedesu a v lexusu, nejspis jen doma sedi ve sve Š120 na zadnich sedadlech vsude okolo katalogy M-B a BMW, mozna AUDI a tim to pro nej hasne. Co myslis??? Jel jsi nekdy v nejakem modernim lexusu??? Nejel, protoze predem zatracujes co neznas........... Jen tak mimochodem vis, ze 97% zakazniku kteri migruji mezi lexusem a ostatnima prijde a jen 3% odejdou...???

Ale bude dobre ze VY co nevite zustanete u skopcaku, kteri za vic jak 30 let nedokazali seriove ve velkem vyrabet spalovaci + elektromotor. Protoze jedina automobilka ktera vyrabi seriove ve velkem hybridy je TOYOTA a jeji LEXUS. Pokusy o prodej hybridni HONDY se snad ani nedaji oznacit jako seriova velkovyroba.

Se spotrebou to bude asi to same jako se svezenim........ nejel jsi, nevis.......... zatim neexistuje odpovidajci diesel, ktery by mel stejny vykon a spotrebu jako hybridy od LEXUSu. O ekologii ani nemluvim, diesel vypousti tolik bordelu....... ze se ti ani nesni, samozrejme mnozstvi CO vychazi z mnozstvi paliva takze s tim se moc hybat neda ale ostatni plyny, tada pokud se tomu da rikat plyny. Na jeden evropsky diesel plnici normu EURO4 muze jezdit x evropskych benzinu s normou EURO4. LEXUSY plni normu EURO5 (SULEV). Takze jeden EURO4 diesel = xxx benzin a hybrid benzin LEXUSu.

Mimochodem vite, ze smog a astma zpusobuji plyny z DIESELU, ktere v modernich benzinech skoro vubec nejsou??? Nevite, ale kdyz se tou problematikou poradne zaoberete, vedet budete..........
Pekne si to napisal. Ja by som to dfoplnil o este daco. Japonci nevynasli vlastne nic nove a prevratne. Oni len chyti vec, prerobia ju do fantastickej podoby a su lepsi...
Lexus je toho dokazom. Ja by som si ho osobne radsej kupil ako nejaky Mercedes, ale zas v pripade IS alebo GS rady a RX rady by som uvazovalk skor o nemcovi(BMW a diesel).
Japonci maju len jeden problem. to auto nema ducha. je jkvalitne robi vsetko, ale vzdy to bude len poslusny sluha. Nie kamarat...
to auto ma bliz k tomu cinskemu brillianc jak k s klasse. Zatim holywoodske hvezdy o neho nazavadili ani prstem na bbc rikali ze ma jen dobrou bezpecnost a pekny kabat, jizdni vlastnosti jsou 10roku pozadu. V USA stoji o polovinu min jak sklasse 600, proc asi? protoze je mysleny pro radoby chtene milionare, kteri na skutecny luxus nemaji prachy.
To mi zní jak americký budweiser. Není špatný, ale originál je originál... Jediný a skutečný mercedes je z Německa. Technicky lex je dokonalý, ale to jaksi nestačí. Musí se stále cenově podbízet. Schválně o kolik je levnější než stejně vybavený esko? Když se tyto dvě auta vedle sebe postaví, je jasný, kdo je král, ale to všichni, co nesnáší vše německý nepřiznají. Design lexusu je falešný a prázdný >😁 viz rámečky kolem výfuků, atd, atd
hybrid pochazi prave z nemecka, trochu si nastuduj historii, po olejove krizi v 70letech achenska universta namontovala do VW bully prvni hybrid jaky se pouziva i dnes. Prvni seriovy hybrid na svete mel Audi pod nazvem "duo" v roce 1994. Pro nezajem ho prestal vyrabet. Hybrid v evrope ani dneska nema moc elkou sanci, kuf je malicky, spotreba castecne vetsi jak u diesel a porizovaci cena vysoka. Zatim se v CZ se nenaslo moc lidi kteri by dali skoro milion za tu hroznou dodavku jmenem prius
mercedes ma v zakladu dobry motor, podvozek,vynikajici jizdi vlastnosti, detajlne propracovany interier atd.. V 90letech mne presvedcovali ze primera je lepsi auto jak 3er protoze ma v zakladu elektricke st. oken na vsechny 4. Otom to neni, premiove, luxusni znacky maji jinou klientelu, ze lexus 600h v USA levnejsi o polovinu jak sclass 600 mluvi o jeho status jen "blizko luxusu" jak ho v usa i nazyvaji.
Cena je dobrá zítra si ho jdu koupit
Čus Václave ,ty už jsi doma,co Cecilka-OK? Co baby na Cecilku... >😒] >😁 jinak na článek-LEXUS :yes: :yes: :yes: Ne nadarmo je to lepší varianta Nejlepšího auta světa. A teď jsem vtrhnou všechni ty uctívači tradic,EU patrioti,germánští přisluhovači,osahávači plastů apod... Ale my víme svý TTT+ Lex Absolutní špica :yes: A teď si tu plkejte co chcete... Du domu :-! >😁
MazdaGE
Cemu se chlames??? myslis ze to neni pravda???? Navic myslim ze mercedes ma v zakladu pate kolo na plechu.......
MazdaGE
Ja jezdim hybridnim RX400h uz od podzimu 2005, videt to tehdy, kdyz u nas byl teprve jeden mozna dva modely, tak si nejen nastrikas do trenek ale jeste se u toho poseres............ HYBRID BOMBA..........
Docela se divím,že už konečně lidi přicházejí na to, že japonci fakt uměj, konečně už i v ČR.Už bylo taky na čase.VY VÍTE PROČ MY VÍME JAK - TOYOTA - NIC NENÍ NEMOŽNÉ
Vzhledem k té erekci si vyčisti hlavně trenky >😒]
Řekl jsem, že Ti ty koberce vyčistím, kua!! >😁
>😁 :yes: Nemusíš všem vytrubovat, že si tím autem jel se mnou >😁
Já, kdo nevládne kreativním duchem, bych to asi napsal takhle: Projíždím křižovatkou, periférním viděním registruji ku*va veliké bílé auto, zaostřím, ku*va! Lexus LS v bílé barvě! Řvu na spolujezdce: "Čum, bílé LS! Bomba co???" Mezitím se dostavuje erekce, poslintám se triko, málem do mě vráží tramvaj ... no prostě další zku*vený den, když si uvědomím, že tohle auto je k mání v ceně bytu, na který budu makat příštích 20 let :-! (copyright by the respective owner). Nicméně..nevidím žádný smysl dávat za S600L o milion a půl víc. A to v kdo ví jaké vlastně výbavě ten mergl za ty prachy bude. Předem říkám, že řečičky typu "tradice", "prestiž" a podobné "důvody" si strčte tam, kam vám slunce nesvítí, zpátečníci. Je to stejné, jako když Aston zůstává Astonem i pod "taktovkou" amíků, Craig zahrál výborného Bonda a švédové umějí udělat sakra dobrej supersport. Lexus :yes:
Ráno jsem ho potkal. Stál na světlech. Byl v bílé. Majestátní limuzína přitahovala pozornost, kterou by nikdo z pověstné D3 nepřitáhl. Tohle auto má kuervský charisma :yes: Budí respekt. Každý hned vidí, že se jedná o něco výjimečného. Žádný tmavý kouř, žádné kadle kadle. Jen kolosálně všechno ztichlo, pohyb se zastavil jak skomírající gramofonová deska... LS proplul a zmizel. Deska zase začala hrát do rytmu probouzejícího se města 😉 Lexus ruleZZ :yes:
>😁 >😁 >😁 :no:
MazdaGE
Provnavat s mercedesem je zbytecne, mercedes by to projel uz je pro to, ze za cenu 3 mega by si dostal "limuzinu" do ktere by jsis musel dokoupit i okna v elektrice. Tento LEXUS nema konkurenci, mozna za par let az nebude zakladni nabidka nemcouru skutecne jen zakladni ( volant, pedaly, sedadla, a nahradni kolo, mozna nejake podradne radio). Kdyz si koupis LEXUS v zakladu, uz tam mas plnou palbu kterou nabizeji nemci za 100% ceny auta v zakladu. Vim o cem mluvim, jezdim hybridem. A ta technika na kterou nemci neprisli, ikdyz oni maji vlastne ten NASKOK DIKY TECHNICE..... Kazdopadne je to bomba auto za bomba cenu....
sakra mit ty 3 mega tak do toho jdu...
nevim jak je na tom v porovnani treba s mercedesem, nesedel jsem ani v jednom, ale dojem budi lexus uzasnej...