Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lexus LS 600h : české ceny zveřejněny

86 komentářů

MazdaGE
Tak to bych si taky nechal libit..... jestli chces vic pokec napis na LexusRx400h@seznam.cz, mimochodem nech si poslat katalog od LS600h, je to bomba jak to auto tak ten katalog
Tim ne,tim jezdi vetsinou otec...ja pres tyden jsem v jinem meste kde studuji a s takovym hovadem bych ve meste moc nezaparkoval...mam Acko amg a BMW 330😁
MazdaGE
Takze ty studujes a jezdis RR??? nebo S classe??? No, tak to bych chtel taky
No ja take stale studuji...A zas tak dobre na tom nejsem abych rozdaval penize 😉 A nepatrim k tem kdo by se chtel pred nekym prezentovat(jak pises abych nebyl pozadu)-je mi jedno kdo s cim jezdi..to ze maji porsche jsem napasal jen proto,ze byla vedena debata ve smeru stavu ceskych vozovek...sem jen dodal ze si nestezuji a mam to z prvni ruky kdyz to jsou sousede.Sportovni vuz byl vzdy muj sen...tak snad si jej jednou poridim.
MazdaGE
No ale kdybych mel penez plnou p...l tak bych asi volil LS600h, je to bomba auto ale jelikoz stale studuju tak jezdim svym xx let starym a novym RX400h......... PS, kdyby jsi mel nejaky ten zanedbatelny milion, posli, mile rad ti dam cislo uctu...
MazdaGE
Tak si kup taky sportaka at nejsi pozadu, ja toto resit nemusim a snad ani nikdy nebud.
Jisteze jen na sezonu...no oba sousede maji carreru a nikdo si nestezuje...navic Turbo ma jeste mekci podvozek nez Carrera.A co se tyka SL...tak v tom diry udajne temer nevnimas...podobne jako v eSku.Ferrari je motokara...to verim,ze bych v tom trpel.Ale SL je jina liga co se sportovnich vozu tyka,takze v tom nemuzu souhlasit...
MazdaGE
Jeste jeden obrovsky + to ma, jsou mnohem menci a vyzaruji mnohem menci teplo ( ucinnost ), zarovka nebo vybojka premeni cast elektrocke energie na svetlo a cast na teplo, u zarivek (xenonovych) to neni tak velke ale u zarovek jde vetsina na teplo.
MazdaGE