Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Toyota Camry naživo: Výkonnější i účinnější hybrid a modernější design
144 komentářů
Allo
0
Až na ten předek, chce to ale světlý interiér, ten černý moc černý není bohužel...
Avantime
Toto by už vo VW Group nazvali novou generáciou. :D Za mňa veľmi dobrý facelift vrátane interiéru. Takto sa to robí. :yes:
Vždyť toto je taky nová generace, píší nová 9., ale mě se to vlastně taky fakt líbí, je to jiné, interiér působí luxusněji, tak ještě by měl zajímalo, jestli je podvozek trochu lépe utlumen směrem k tomu, co umí Lexus s tímhle autem udělat a za mne pro mé použití ideální auto své třídy.
Za mě taky hezký, jen tedy ten předek mi připomíná více Lexus než Toyotu. Vlastně takový hezčí Lexus, takže cajk. ;-)
BTW - to, že je to jen sedan nevadí?
Jinak považuji Camry za velmi dobrou volbu. :yes:
BTW - to, že je to jen sedan nevadí?
Jinak považuji Camry za velmi dobrou volbu. :yes:
Já chtěl vždycky sedan, vždy se mi líbil, samozřejmě by možná rodina nebyla nadšena, navíc máme pořád ještě 2 kombíky, tak jeden by se vyměnit mohl :D na převoz nějakých rozměrnějších předmětů kapacita je a na dovolenou pračku nevozím + rakev na střechu pojme dost :) Kočárek už nevozíme, naposledy v létě golfky, ty dám do rakve a zbytek se nějak vejde. Snad :D
Jo, rakev to je grunt. ;-)
Kočárek už taky nevozíme (strašný, jak to letí) a kufr je najednou úplně v pohodě (pro tři + pes, pro 4 bych to už viděl jako hraniční).
Každopádně - přeji šťastnou volbu.
BTW - na diesel už jsi tedy zanevřel?
Kočárek už taky nevozíme (strašný, jak to letí) a kufr je najednou úplně v pohodě (pro tři + pes, pro 4 bych to už viděl jako hraniční).
Každopádně - přeji šťastnou volbu.
BTW - na diesel už jsi tedy zanevřel?
Já beru kombík jako ideál, prostě tam dáš vše a nemusíš to přehnaně hrotit a to už od nějakého C segmentu pojme většinu rodin i s bagáží, kdyžtak kouíš box, nebo vozejk :D Ale ve chvíli, kdy mám možnost to řešit jinak, tak se moje stará láska k sedanum vrací čistě z estetických důvodů a s vědomím, že si budu muste pár ledniček a praček odpustit... :D nebo je dám na zahrádku :D
Odpověď není jednoznačná a bude trochu delší, protože jinak si z toho zdejší elektropablbové vezmou něco a překroutí :D
Na diesel jsem nezanevřel, pořád s ním jezdím a ještě chvíli jezdit budu, má své výhody a já ho používám právě tam - delší cesty, naložený, dálnice.
Ale už bych na něm netrval a dal přednost benzínu či hybridu, pokud bude zabudován v adekvátním autě za adekvátní cenu a bude to i volba na delší dobu (rozuměj spolehlivost).
HEV Toyoty (popřípadě Fordu) je mi hodně sympatické, něco jsem s ruznymi najezdil a vidím to jako ideální cestu a to i pro sovu spolehlivost a funkčnost a kdyby mi teď někdo dal na výběr nového Passata TDI či toto, beru Toyotu bez mrknutí (jinak už žádná jiná auta snad ani nejsou v nabídce, či končí v této tříde :D).
Ale realita může být jiná, nejsem kupec takto drahých nových aut, takže nevylučuji, že až budu něco pořizovat, bude to striktně hybrid. Ohled bude hrát i spolehlivost, cena a dostupnost takových aut, nicméně pokud to půjde, alespoň nějaký benzín patříčného objemu bude priorita :), Pokud by mi někdo za hooodně dobré peníze nabídl slušné auto s dobrým dieslem a neměl jsem na výběr nic adekvátního, asi bych o tom přemýšlel, ale volba srdce by to nebyla.
Odpověď není jednoznačná a bude trochu delší, protože jinak si z toho zdejší elektropablbové vezmou něco a překroutí :D
Na diesel jsem nezanevřel, pořád s ním jezdím a ještě chvíli jezdit budu, má své výhody a já ho používám právě tam - delší cesty, naložený, dálnice.
Ale už bych na něm netrval a dal přednost benzínu či hybridu, pokud bude zabudován v adekvátním autě za adekvátní cenu a bude to i volba na delší dobu (rozuměj spolehlivost).
HEV Toyoty (popřípadě Fordu) je mi hodně sympatické, něco jsem s ruznymi najezdil a vidím to jako ideální cestu a to i pro sovu spolehlivost a funkčnost a kdyby mi teď někdo dal na výběr nového Passata TDI či toto, beru Toyotu bez mrknutí (jinak už žádná jiná auta snad ani nejsou v nabídce, či končí v této tříde :D).
Ale realita může být jiná, nejsem kupec takto drahých nových aut, takže nevylučuji, že až budu něco pořizovat, bude to striktně hybrid. Ohled bude hrát i spolehlivost, cena a dostupnost takových aut, nicméně pokud to půjde, alespoň nějaký benzín patříčného objemu bude priorita :), Pokud by mi někdo za hooodně dobré peníze nabídl slušné auto s dobrým dieslem a neměl jsem na výběr nic adekvátního, asi bych o tom přemýšlel, ale volba srdce by to nebyla.
Vlastně Ti velmi rozumím, protože uvažuji podobně (diesel vs hybrid/benzín).
Jo, Csegment rozhodně stačí. V mém případě je problém, že z nízkého auta C segmentu udělám třímístné (za mě si nikdo nesedne a prostřední sedadlo vzadu je za trest), ale většinou to čtyřčlenné rodině více než postačuje.
Pokud bych šel po sedanu C segmentu - Corolla, tady není o čem.
Jo, Csegment rozhodně stačí. V mém případě je problém, že z nízkého auta C segmentu udělám třímístné (za mě si nikdo nesedne a prostřední sedadlo vzadu je za trest), ale většinou to čtyřčlenné rodině více než postačuje.
Pokud bych šel po sedanu C segmentu - Corolla, tady není o čem.
Já mám skladnou partnerku drobného vzrůstu, takže to tolik neřeším :D A snad brzy už bude moci zase jezdit vedle řidiče :D
Corolla v GR paketu je hodně hezká, škoda, že nemá i silnější hybrid, ale určitě bych uměl žít i s tou 1.8HSD, na většinu věcí b yto stačilo.
Corolla v GR paketu je hodně hezká, škoda, že nemá i silnější hybrid, ale určitě bych uměl žít i s tou 1.8HSD, na většinu věcí b yto stačilo.
Proč teď nemůže, co provedla? ;-)
Po zvýšení výkonu té soustavy s 1,8 si myslím, že většině lidem to bude s rezervou stačit. A podvozkověmi sedan seděl lépe než HB a kombi - měkčí, plavnější, ale v zatáčkách stále jistý...
Po zvýšení výkonu té soustavy s 1,8 si myslím, že většině lidem to bude s rezervou stačit. A podvozkověmi sedan seděl lépe než HB a kombi - měkčí, plavnější, ale v zatáčkách stále jistý...
Kecala do řízení :D Ne, ale syn je ještě malej a chce ji u sebe :D
Já u Corolly sedan moc nepamatuji, ale nejměkčí mi přišla kombi s 1.2T, ta byla uplně jiná, než všechny hybridy. Jak to jede po fl netuším, ale zajímalo by mě to.
Já u Corolly sedan moc nepamatuji, ale nejměkčí mi přišla kombi s 1.2T, ta byla uplně jiná, než všechny hybridy. Jak to jede po fl netuším, ale zajímalo by mě to.
:D Jo, náš syn jezdí rád a dává to sám, takže my tenhle "problém" nemáme.
1,2T jsem nejel, ale ten sedan rozhodně projet doporučuji - za mě to je naladěné velice dobře.
1,2T jsem nejel, ale ten sedan rozhodně projet doporučuji - za mě to je naladěné velice dobře.
Já tím sedanem jezdil po Praze, pro mě to byl nejvyhlazenější projev hybridu u těch tehdejších Toyot, akorát za městem už to trochu ztrácelo dech. Ten dvoulitr měl trochu hrubší přechod mezi EV a spalovákem, ale zase pak jel, jakože fakt jel dost až do omezovače.
Ta 1.2T mi dost připoměla starší francouzské uhoupané lodě, vlastně to nebylo vubec špatný, bylo to přeposilovaný, měkký a uměl bych si představit v tom jet někam daleko v klidu :)
Ta 1.2T mi dost připoměla starší francouzské uhoupané lodě, vlastně to nebylo vubec špatný, bylo to přeposilovaný, měkký a uměl bych si představit v tom jet někam daleko v klidu :)
No, co vím tak po faceliftu i ta 1,8 jede (samozřejmě hůř než 2,0, ale už to není "do města a okolí).
Jak říkám, 1,2T nevím, ale sedan hybrid se mi zdá na naše cesty laděný téměř ideálne - francouzsky houpavé to rozhodně nebylo.
Jak říkám, 1,2T nevím, ale sedan hybrid se mi zdá na naše cesty laděný téměř ideálne - francouzsky houpavé to rozhodně nebylo.
Ahoj, podla teba ma sucastna Camry spatne tlmenie?
Jel sem predfacelift a bylo to trochu horsi, nez trba u Mondea mk5 ale ty novejsi Toyoty uz ksou lepsi, treba Highlander. Jel sem i Es300h a to bylnjinejnlevel, pritom stejny auto
Museli to zmenit, lebo ked bola Camry v servise, skusal som Highlander a zdal sa mi hlucnejsi podvozok.
Tyzden som stravil v A6 2015 na vzduchu, a dokonca sa mi zdali rany vacsie aj tam, po okamzitom presadnuti ale je pravda ze mala 350tis km
Tyzden som stravil v A6 2015 na vzduchu, a dokonca sa mi zdali rany vacsie aj tam, po okamzitom presadnuti ale je pravda ze mala 350tis km
Já tim Camry nechci nijak schazovat, ale obecně ty HEV verze Toyoty byvaly huře odhlučněny, i taková Corolla 2.0 když přišla, hluk od podvozku od kamínků, ale už je to taky pár let, co jsem to zkoušel. HL mi přišel lepší, minimálně v rychlostech, kde není ještě převládající aerodynamickej hluk
Ja sa priznam ze hluk od podvozku mam problem s vacsinou japoncov co som jazdil. Ci Mazda 3 abo Civic abo Corolla. Camry tiez obcas pocut kamienok v podbehu, najma teraz v zime, a dost samozrejme robia pneumatiky, ale Mazda 3 bola asi najhorsia
ES není stejné auto, nevím kde se tahle informace vzala, ale příbuzný ES je Toyota Avalon. ES má navíc z výroby spoustu vychytávek a lépe udělaných konstrukčních věcí a proto je mezi nimi tak velký rozdíl. Sdílí stejnou platformu a s tím Avalonem asi i nějaké díly, ale Camry je prostě jiné auto. Něco jako Scala vs Octavia jestli se to dá vůbec přirovnat...
Opravdu ? To jsem tedy nevěděl, já pořád beru ES jako prémiovou Camry... tak to ledasco vysvětluje.. to auto má vynikající podvozek a odhlučnění, společně s G30BMW asi nejlepší, co jsem kdy zkoušel (BMW bylo možná o trošičku zajímavější ještě :D - nemužu tady napsat, že Lexus byl stejně dobry, to by mne sežrali diskutéři :D)...
Jojo podívej už jen o kolik je ES delší. Někde jsem o tom četl článek. Sdílí to platformu a část techniky a ten Avalon je spíš protažená Camry, ale je to jiné auto. ES pak má kvůli komfortu mnohem víc svárů a spoustu modifikací podlahy a konstrukce karoserie na potlačení vibrací a proto je tak tiché a komfortní a určitě to pomáhá i jízdním vlastnostem. Jinak řečeno, šlo se prvoplánově po příčinách. Předpokládám, že pak i podvozek musí být výrazně upravený. Velká škoda, že je to jen FWD, nebo aspoň ty verze u nás. No a pak taky ten motor u nás... Mně se ES taky jinak moc líbí.
Emel
Tak reálné fotky působí o dost hůř než promo https://www.auto.cz/…-ocekavat-151233 , předpokládám, že realita bude někde uprostřed... jo, proč ne... jak naznačuje lukas, pokud někomu nevadí sedan, tak asi dobrá volba...
Renoo
Camry si pamatuji z autopůjčovny. Jel jsem s ní v USA a bylo to neskutečný auto, když jsem bral v potaz cenu. Bavil jsem se tím, co mi to půjčoval a tvrdil mi, že Camry má jejich vedení rádo, protože se prakticky nekazí a jsou to jejich nejspolehlivější auta, který mají v portfoliu.
Škoda, že to není kombík, to by jich tu jezdilo mnohem víc a byla by to velmi slušná ojetina.
Škoda, že to není kombík, to by jich tu jezdilo mnohem víc a byla by to velmi slušná ojetina.
Já myslím, že ty kombíky už nejsou tak in, dříve se kupovaly hlavně protože tam byla možnost odpočtu DPH a ten zvyk nám nějak zůstal. Jasný, je to určitě lepší, ale osobně bych si sám ten sedan uměl obhájit... Tady bych oponoval tou bílou elektronikou :D (to bude hejtu) - Teslou, taky to není kombi a prodává se, já bych tedy oželel ten super výkon a vyměnil to radši za tuhle klasiku, která dojede kamkoliv a kdykoliv i za 20 let :D Cena je stejná
Taky je nejprodávanější Teslou SUV. ;-)
Uz aj ty brutus? Americku chladnicku na vas 🤣 kombi je jedinou spravnou volbou pri kupe auta. Howgh
Jak jsem psal výše, máme 2 auta a obě kombi, takže já se mu nebráním, ale sedan se mi vždy líbil :D:D Mám tady silácký kecy v diskuzi a doma to pak neprojde... :D
Mě prošel Jeep. Musíš se snažit.
Když tak se mě zeptej jak na to. :-[]
Když tak se mě zeptej jak na to. :-[]
Ten se drahé polovičce taky líbí, ale já si pořád nejsem jistej, že jsem dorostl do SUV mentálně :D sorryjako :D:D
No, já měl s SUV problém taky. V případě Jeepu ovšem daleko menší - ten dělal vysoký krabice vždycky. :-[]
Jinak výhody SUV prostě jsou a ne že ne. Nevýhody samozřejmě taky.
BTW - vím kde teď mají v Praze Compass hybrid v ceně od 740 (ceníková cca 820) - ještě než začneš smlouvat. Za mě hódně dobrá nabídka.
Jinak výhody SUV prostě jsou a ne že ne. Nevýhody samozřejmě taky.
BTW - vím kde teď mají v Praze Compass hybrid v ceně od 740 (ceníková cca 820) - ještě než začneš smlouvat. Za mě hódně dobrá nabídka.
To je určitě fajn, ale momentálně nekupuji, měl jsem záchvěv na podzim obě auta prodat, ale neprošlo to, ekonomicky by mi to nedávalo smysl, ale koukat se mohu ne? :D
Sem se během kovidu taky jenom koukal... :D
Jinak jo, mě to z Tvých příspěvků tak nějak vyplynulo, že tak trochu bychaříš...
To s tou nabídkou Jeepu jsem psal spíše pro zajímavost... Pokud by se jim povedlo doladil SW (převodovka, přechod jízdy s motorem), mohla by to být super konkurenční nabídka.
BTW - kdo by to u auta, které se nejvíc prodává v USA čekal - největší slabinou je automat...
Jinak jo, mě to z Tvých příspěvků tak nějak vyplynulo, že tak trochu bychaříš...
To s tou nabídkou Jeepu jsem psal spíše pro zajímavost... Pokud by se jim povedlo doladil SW (převodovka, přechod jízdy s motorem), mohla by to být super konkurenční nabídka.
BTW - kdo by to u auta, které se nejvíc prodává v USA čekal - největší slabinou je automat...
Tak myslim, že většina z nás tu bychaří, to by každý měnil auta skoro u každého druhého testu a tak to není :D Prostě když se mi něco líbí, to auto si zaregistruji a pak až bude správná chvíle, budu koukat, jestli je to pro mě relevantní.
Proč automat? Tak on je to víceméně Fiat ne ?
Proč automat? Tak on je to víceméně Fiat ne ?
A tak to jasně, bychaření k tomu patří, když máš auta rád...
Já raději říkám, že je to jinak laďená Alfa ;-)
Ale jo, vychází z platformy pro 500X, tak je ale prodloužená, jiné zavěšení, vše zesílené... Je to - principielně - asi jako VW vs Audi...
Každopádně - nejdřív tam dávali tuším že devítistupňový automat vyvinutý specielně pro Jeep, pak k 1,33 Firefly jiný, k hybridu jiný... Společnou mají jednu věc - dle testů je to vždy achilova pata těch aut :-[]
Manuál je překvapivě velmi dobrý.
Já raději říkám, že je to jinak laďená Alfa ;-)
Ale jo, vychází z platformy pro 500X, tak je ale prodloužená, jiné zavěšení, vše zesílené... Je to - principielně - asi jako VW vs Audi...
Každopádně - nejdřív tam dávali tuším že devítistupňový automat vyvinutý specielně pro Jeep, pak k 1,33 Firefly jiný, k hybridu jiný... Společnou mají jednu věc - dle testů je to vždy achilova pata těch aut :-[]
Manuál je překvapivě velmi dobrý.
Takže si koupím středně velké SUV, které vypadá fakt dobře, nebál bych se říct i prémiově, je to hranatý, je to Jeep... a musím mít šaltrpáku?! Nejeden Arese by byl hrdý! :D
Mno, já budu takový Arese II - taky preferuji fofrklacek (a s mými nájezdy a s tím, že se kolonám mohu vyhnout, to není problém). Řidič 2 (manželka) preferuje MT taky...
Každopádně - stejně jako Arese - vždy říkám, že jde o možnost volby. Naprosto chápu a respektuji, proč někdo preferuje AT.
A jo, máš pravdu - nejlepší Compass je s MT, což je divné, jak popisuješ. Já měl tu kliku, že jsem ona skupina, která tuto variantu chce, tzn. pro mě to nebyl kompromis.
BTW - když jsem náš NightEagle (speciální akční specifikace, ČR trh měl nějakou výrobní kvótu) sháněl, většina aut s MT byla už fuč, AT skladem měli. Jeden prodejce mi říkal, že je zájem o verze s MT velmi překvapil.
Každopádně - stejně jako Arese - vždy říkám, že jde o možnost volby. Naprosto chápu a respektuji, proč někdo preferuje AT.
A jo, máš pravdu - nejlepší Compass je s MT, což je divné, jak popisuješ. Já měl tu kliku, že jsem ona skupina, která tuto variantu chce, tzn. pro mě to nebyl kompromis.
BTW - když jsem náš NightEagle (speciální akční specifikace, ČR trh měl nějakou výrobní kvótu) sháněl, většina aut s MT byla už fuč, AT skladem měli. Jeden prodejce mi říkal, že je zájem o verze s MT velmi překvapil.
Odpočet DPH - to už je pravěk a myslím, že dneska to má už nulový vliv.
Teslou bych zrovna neargumentoval. Co se prodává nejlíp? Y. Proč se prodává nejlíp? Protože není 3 kombík a Y je té užitné hodnotě nejblíž. Kdyby byla trojka v sedanu a kombíku, tak by se prodával líp ten kombík, tak jako se líp prodává u déčkové konkurence (ne že bych měl po ruce čísla, ale pokud na tom budeš trvat, zkusím něco najít).
Teslou bych zrovna neargumentoval. Co se prodává nejlíp? Y. Proč se prodává nejlíp? Protože není 3 kombík a Y je té užitné hodnotě nejblíž. Kdyby byla trojka v sedanu a kombíku, tak by se prodával líp ten kombík, tak jako se líp prodává u déčkové konkurence (ne že bych měl po ruce čísla, ale pokud na tom budeš trvat, zkusím něco najít).
No právě, nedali lidem na výběr tak i přesto to prodají, protože ten kombík všichni z nás nepotřebují, sám jsi příkladem, že to bez kombíku jde :) Nebo mají jiný typ auta v záloze... Já pořád tvrdím, že je kombík ideál, ale taky tvrdím, že bych pro "hezčí" karoserii ten ústupek z komfortu podstoupil, protože né vždy ho potřebuji
Jasně, mám liftback, což beru jako ještě přijatelný kompromis. Kdyby byla Insignia kombík a sedan, určitě bych sedan nekoupil.
Tesla je právě dokladem toho, že i když je Y oproti 3 fakt ošklivá, tak se prodává lépe...
Tesla je právě dokladem toho, že i když je Y oproti 3 fakt ošklivá, tak se prodává lépe...
Tak liftback je samozřejmě lepší, ale zase já to beru tak, že pokud je ta věc tak velká, že neprojde nákladovým otvorem sedanu, v liftbacku by si ten kufr pak taky nezavřel a vadilo by ti sklo... nějak mne nenapadá mimo toho kočárku moc věcí, kde by byl problém, ale určitě to výhoda je, nepopírám to.
Liftback z tech, dizajn ani praktickeho hladiska mne osobne tiez nevoňá.
Sedan, alebo combi bohate staci, lift a combi mi pride zbytocny.
Sedan, alebo combi bohate staci, lift a combi mi pride zbytocny.
Když už je nějaký auto v liftu i sedanu, obvykle se mi ten lift líbí víc.
Prakticky je nejlepší kombi, liftback je nejaerodynamičtější, zároveň praktičtější než sedan. Sedan teoreticky nabízí nejlepší tuhost karoserie, ale upřímně řečeno to v praxi nějak zásadně nepociťuju.
Prakticky je nejlepší kombi, liftback je nejaerodynamičtější, zároveň praktičtější než sedan. Sedan teoreticky nabízí nejlepší tuhost karoserie, ale upřímně řečeno to v praxi nějak zásadně nepociťuju.
Na Octavii vzdy citit liftback na tuhosti (hlavne po par tisic km), mne lift kazi proporcie sedanu a to hrozne velke a dlhe zadne sklo, to sa mi tiez nepaci.
V nazoroch sme konzistentni, tuto temu sme tu preberali viac krat :-)
V nazoroch sme konzistentni, tuto temu sme tu preberali viac krat :-)
Ono záleží.
Třeba u BMW je vidět, že jsou zvyklí dělat sedany a ty lifty jim až tolik nejdou.
Naopak u Audi se mi A5 i A7 líbí dost, i Arteon se mi líbí víc než Passat... ale jasně, to jsou prostě jiná auta.
Civic jsem pro liftback, Mondeo ve všech generacích taky, Insi A taky, blahé paměti 626 taky... ale nová 6 je jako sedan dobrá.
Pak jsou auta, která jsou tvarově lift, ale kufr se otvírá jako sedan... konec konců i ta TM3 by z pohledu tvaru auta klidně mohla být lift... což obvykle znamená hodně malej vstupní otvor do kufru.
Třeba u BMW je vidět, že jsou zvyklí dělat sedany a ty lifty jim až tolik nejdou.
Naopak u Audi se mi A5 i A7 líbí dost, i Arteon se mi líbí víc než Passat... ale jasně, to jsou prostě jiná auta.
Civic jsem pro liftback, Mondeo ve všech generacích taky, Insi A taky, blahé paměti 626 taky... ale nová 6 je jako sedan dobrá.
Pak jsou auta, která jsou tvarově lift, ale kufr se otvírá jako sedan... konec konců i ta TM3 by z pohledu tvaru auta klidně mohla být lift... což obvykle znamená hodně malej vstupní otvor do kufru.
"A5 i A7 líbí dost, i Arteon" to vidim podobne, aj s tym, ze su to ine autá, pretoze lift so splyvavou zádí je daco ine ako lift back wanna be sedan.
Bavime sa o dizajne, (tuhost kasne okrajovo) praktickost ma lift dobru bez debaty. Lift robi zo sedana baculku a natahuje velke zadne okno az po hranu kufra, to proste nie je sedan podla tradicneho receptu. Nikomu to nejde vycitat, ked sa ti to naopak lubi, v pohode asi sa ti nepacia sedany tym padom, resp. nemusis mat pre ne slabost :-)
Bavime sa o dizajne, (tuhost kasne okrajovo) praktickost ma lift dobru bez debaty. Lift robi zo sedana baculku a natahuje velke zadne okno az po hranu kufra, to proste nie je sedan podla tradicneho receptu. Nikomu to nejde vycitat, ked sa ti to naopak lubi, v pohode asi sa ti nepacia sedany tym padom, resp. nemusis mat pre ne slabost :-)
Lift back wanna be sedan je třeba co? Lift robí zo sedana baculku - to je tak možná u toho BMW, které liftbacky "vyrábí" z výchozího sedanu. Ale to je taky jedinej případ co mě napadá. V těch ostatních, typicky třeba to Mondeo, to mám naopak - Mondeo MK4 liftback působí přirozeně, sedan je jak nastavenej. Stejně tak Vectra v obou generacích.
https://img.tipcars.com/…gazin_50/54790/0 (ale nevylučuju, že to je věc zvyku)
O autech typu 206 sedan, thalia apod. vůbec nemluvě, tam to tak reálně i je... někdo přivařil kufr na hatchback a podle toho to vypadá :-)
https://img.tipcars.com/…gazin_50/54790/0 (ale nevylučuju, že to je věc zvyku)
O autech typu 206 sedan, thalia apod. vůbec nemluvě, tam to tak reálně i je... někdo přivařil kufr na hatchback a podle toho to vypadá :-)
Mondeo je dobry priklad:
https://d46-a.sdn.cz/…_gR_r/Afngc.jpeg?… ... mmm ZETEC
https://d46-a.sdn.cz/…_BH/XwGBA5f.jpeg?…
https://d46-a.sdn.cz/…_gR_r/Afngc.jpeg?… ... mmm ZETEC
https://d46-a.sdn.cz/…_BH/XwGBA5f.jpeg?…
Pro jistotu - to je fotka MK4 sedanu a MK5 liftbacku?
Co z toho je lift wanna be sedan?
Pro mě by Mondeo mohl být opak, sedan wanna be liftback... protože MK5 sedan má fakticky tvar hodně blízkej tomu liftbacku
https://toptun.pl/userdata/public/gfx/440556/FORD-MONDEO-MK5-V-2014-2019-PRZED-FACELIFTINGIEM-ZDERZAK-TYLNY-DS7317906EW.jpg , tj. je to ten případ jako Tesla 3 - reálně sedan, ale tvarově liftback, jen se ten back neliftuje :-)
Co z toho je lift wanna be sedan?
Pro mě by Mondeo mohl být opak, sedan wanna be liftback... protože MK5 sedan má fakticky tvar hodně blízkej tomu liftbacku
https://toptun.pl/userdata/public/gfx/440556/FORD-MONDEO-MK5-V-2014-2019-PRZED-FACELIFTINGIEM-ZDERZAK-TYLNY-DS7317906EW.jpg , tj. je to ten případ jako Tesla 3 - reálně sedan, ale tvarově liftback, jen se ten back neliftuje :-)
MK5 sedan a MK5 liftback od sebe nerozeznám skoro ani já a to si troufám říct, že ta auta mne zajímají :D Fusion to měl jinak, ale Mondeo MK5 bylo sedan snad jen jako HEV a nebo na nějakém trhu určité verze Vignale, ale drtivá většina jsou 5dv lift.
Oba boli lifty, MK4 total akvárko a MK5 zadne okno az po koniec kufra - hrúza, takto sedan nema byt, tj wanna be sedan, v reale baculka s akvárkom. No tu sa nedohodneme asi :D
No a ten MK4 / MK5 sedan se ti jako líbí víc? Vždyť ten sedan tam má +- stejné "akvárko", akorát se to akvárko neotvírá...
Jak říkám, za mě když už, tak spíš MK5 sedan je wannabe lift, protože je to sedan tvarovaný jako liftback.
Jak říkám, za mě když už, tak spíš MK5 sedan je wannabe lift, protože je to sedan tvarovaný jako liftback.
Nie nelubi sa mi asi ziadne z tych aut v sedane, pretoze ako vravis v podstate tam je maly rozdiel medzi lift a sedanom. Takze mondeo sedan sa mi paci o takych 15% viac nez liftback.
Dobře, tak dál... Vectra A / B / C? Taky se ti nezdá, že by ten lift měl větší šmrnc?
Na Vectre A+B som trpel pri pohlade na akvárko v liftbacku, sedan je omnoho pohladnejsi. Generacia C mala lift dobre zmaknuty, tam je to asi 50:50.
Najhorsi priklad pre mna osobne je Primera P11 sedan VS liftback... pochopitelne :-)
Najhorsi priklad pre mna osobne je Primera P11 sedan VS liftback... pochopitelne :-)
Pro mě je béčková Vectra lift super... stejně jako Laguna 1, to byla ta doba, kdy jsem tomu asi přišel na chuť :-)
Primera P11 je za mě tak 50:50... protože ani jedna karoserie nevypadá tak, že vzali tu druhou a naroubovali to, obě působí přirozeně. Možná tady ten sedan má větší šmrnc, k tomu hranatému autu to sedí... asi podobně jako u těch BMW 3/4.
Primera P11 je za mě tak 50:50... protože ani jedna karoserie nevypadá tak, že vzali tu druhou a naroubovali to, obě působí přirozeně. Možná tady ten sedan má větší šmrnc, k tomu hranatému autu to sedí... asi podobně jako u těch BMW 3/4.
Na tej Vectre B sa to rozseklo, pre mna je priserna, tebe sa lubi - tj to co sa mne vyslovene prieči, tebe sa pozdáva - najs :D :yes:
Jinak ještě k MK5 Mondeu... to už se to taky řešilo víckrát, to auto trpí na základní konfigurace. Ta fotka co jsi poslal hrozný, stejně hroznej je i sedan i kombík. MK5 nutně potřebuje ty lepší verze a velký kola... a pak je to auto k světu
https://www.bazos.cz/…74/179168974.jpg
https://www.bazos.cz/…74/179168974.jpg
Urcite zavazia okolnosti, no z principu to mam tak ako som popísal, s tym sa neda nic robit a vlastne ani netreba - respect ;-)
Lift má ale nejměkčí karoserii, já ten rozdíl cítil u Superbu 2, kdy jsem měl možnost najet několik tisíc km v kombi i liftu u skoro totožného vozidla. Myslím, že tu někdo jezdi li Mondeem lift a taky si na to stěžoval, já s liftbackej nikdy nejel jako řidič. U tvé Insi jsem to nezaznamenal, ale nejel sem s tím nikdy déle na dálnici
Tak na dálnici to ale nepoznáš už vůbec, ne?
U toho Superbu to bylo právě na dálnici ve vyšších rychlostech v zatáčkách, dlouhá táhlá, která byla ostřejší
ty závodníku...
Služební auto je nejlepší závodní :D
To jo, firemnej octavke combi uz zadna vlecka mlátí z posledneho, aktualne ma nejakych 170 tis... Do 100tis km bola v pohode, teraz je to des, velice nekvalitne diely tam pouzili.
Tak naše Ofce maj jen kolem 50 tisíc a jsou technicky ok (vlastně to jsou dobrá auta optikou uživatelskou a nenáročnou) a stejně to mlátí, to je vlastnost :D Nejhorší je, že na tom našem starym Meganu ji slyším méně, nevim, jak je to možný a není to jen mé pozorování.
Celkovo na Renaulte o vlecke v zadu nevieš, to je normálka. Na 3kovej Octavii je to pruser, ale inak je to drzak, suhlasim.
Je to o snadnosti nakládání, je to o těch litrech nad platem, je to i o tom, že ti po sklopení sedaček a vyndání plata vznikne jeden homogenní prostor.
Jak říkám, nepopírám výhody, jen já osobně bych se sedanem snad žít uměl a s vědomím, že mám ještě jedno kombi, kdyby něco :D Taky asi záleží jakej liftback to je, taková 508lift ma kufr fakt malej, tam by to asi už nic nevytrhlo.
DPH pravěk??? To už je během 24 hodin druhá hláška ohledně DPH zcela mimo.
Před tím jsi tu tvrdil, že velká firma musí platit DPH. 🤦♂️
Firmy a IČaři samozřejmě odpočet DPH řeší a sakra hodně. A prodeje na IČO dělají hlavní objem.
Před tím jsi tu tvrdil, že velká firma musí platit DPH. 🤦♂️
Firmy a IČaři samozřejmě odpočet DPH řeší a sakra hodně. A prodeje na IČO dělají hlavní objem.
No byla to poznámka ke zvyku z N1 kombíků...s čímž souhlasím, je to 15 let co se to zrušilo, chtěl bych vidět plátce DPH co vybírá auto podle toho na co šlo před 20 lety odečítat DPH :D:D
Ale nekdy za láska začít musela, já v tom vidím prapůvod obliby :) Tam se ukazalo, ze kombi je super a neni zo jen paprdovsky auto
Chápu jak to myslíš, ale já tomu už dneska velkou roli nepřisuzuju. Konec konců jsou kombíky oblíbené i všude okolo, kde myslím žádná podobná vymyšlenost neplatila.
Na sever od Alp jsou kombíky dlouhodobě výrazně oblíbenější než výchozí sedany, ať už jde o mainstream či prémii, a rozhodně to nevypadá, že by se popularita nakláněla k sedanům. Třeba Passat v nové generaci je už jenom kombík a stačí se podívat do německé inzerce, proč tomu tak je: Prodeje Passatů sedan byly v posledních letech skoro nulové. Proto platí, že kdo chce na evropské trhu uspět, musí mít vedle sedanu i kombíka. Kdo nemá, živoří na spodních příčkách prodejních statistik (Alfa Romeo Giulia, Tovota Camry). Pokud se kombíky prodávají hůř, tak to není oblíbeností sedanů, ale oblíbeností SUV a crossoverů.
Ano, pokud se podíváme jinde po světě, kombíky tam skoro nikdo nekupuje.
Ano, pokud se podíváme jinde po světě, kombíky tam skoro nikdo nekupuje.
Ale proč tomu tady tak je ? Já sám jsem fanouškem, jen se mi více líbí sedan a osobně bych to oželel.
Ono to vždycky nějak souvisí se způsobem života a mentalitou lidí v dané zemi, stejně jako s tradicemi.
U nás je to podle mě dáno tradicí "udělám si všechno na baráku sám" a oblíbeností chat a chalup mezi obyvateli měst. A kombík je univerzální rodinný kompromis pro tyto účely. Myslím si, že třeba podíl aut s tažným zařízením je u nás taky silně nadprůměrný.
Mně se třeba dnešní sedany moc nelíbí, jelikož dnes mají auta všeobecně vysokou a leckdy i boubelatou stavbu karoserie, zatímco sedan nejlépe vynikne u štíhlého, dlouhého a nízkého auta.
U nás je to podle mě dáno tradicí "udělám si všechno na baráku sám" a oblíbeností chat a chalup mezi obyvateli měst. A kombík je univerzální rodinný kompromis pro tyto účely. Myslím si, že třeba podíl aut s tažným zařízením je u nás taky silně nadprůměrný.
Mně se třeba dnešní sedany moc nelíbí, jelikož dnes mají auta všeobecně vysokou a leckdy i boubelatou stavbu karoserie, zatímco sedan nejlépe vynikne u štíhlého, dlouhého a nízkého auta.
Já taky neznám lepší typ karoserie, než kombi. Případně zvýšené kombi, když to někdo potřebuje. Kdyby Camry/Lexus ES byly kombíky, zvažoval bych seriózně nákup.
Nejsou, tak bohužel opět koncern.
Nejsou, tak bohužel opět koncern.
U Lexusu zaměřeného na americký trh se kombíku nikdy nedočkáme. Camry z přelomu tisíciletí kombíka mělo, Corolla má kombíka dodnes, takže třeba někdy Camry kombík zase přijde.
Camry kombi ? http://gomotors.net/photos/c0/e7/model-name-toyota-camry-station-wagon-_v10-year-range-199106-199708_f6441.jpg?i
nikdy jsem o tom neslyšel.... je to ono? :D Hustý
nikdy jsem o tom neslyšel.... je to ono? :D Hustý
Passat ostal len kombi preto, lebo sedanu bral najviac zákazníkov Arteon :) a ten je liftback
To já pravda. Arteonů liftback se prodávalo mnohem více než Passatů sedan. Ale to jen právě potvrzuje to, že karoserie sedan není na sever od Alp žádaná.
BTW Od té doby, co VW rozšířil nabídku Arteonu o verzi kombi, prodává se více kombíků než liftbacků.
BTW Od té doby, co VW rozšířil nabídku Arteonu o verzi kombi, prodává se více kombíků než liftbacků.
TM3 se v EU zase až tak neprodává jak s může zdát. Navíc ne všude v EU jsou kombíky populární. K tomu je třeba brát v potaz, že za dobré prachy se dostane výkonná 4x4 a něco, na co EV zákazníci čekali a pouze to trh nenabízel. TM3 je aktuálně především levná a je vcelku příjemné mít 250 kW, 4x4 a solidně vybavené auto za mega a čtvrt. To se pak rodina uskromní a na kombíka vyprdne
lamal
hnusná, auto asi fajn... chcel by som ho vidiet v cervenej, ciernej, pripadne tmavo modrá. Celkovo dobré autí aj s tym hybridom.
Práveže mne príde tá farba veľmi zaujímavá, Camry sedí a volil by som ju. V striebornej (či inej nefarbe) vyzerá Camry o triedu horšie, obyčajne a fádne.
Ano, nas esteticky kontrast je mi povedomy :-! V inej farbe som ju nevidel, tak neviem ci by bola fádna, mozne to je.
Taketo kapučínko, meď, trochu wanna be gold, je mi skor https://www.youtube.com/watch?…
Taketo kapučínko, meď, trochu wanna be gold, je mi skor https://www.youtube.com/watch?…
kari.laz
Z určitých úhlů dobré, z určitých strašné. Ale horší než aktuální ksich ala plejtvák obrovský to asi nebude.
Mít to RWD, nebo 4x4 a R6, nebo V6 tak by to mohlo být zajímavé auto. No a nebo alespoň samotný foukaný 2.0, nebo 2.5 napředku.
PS: který "myslitel" vyyslel, že v galerii bude nicneříkající fotka auta a pak 3é fotek displayu, než se zase proklikám k fotkám samotného auta. To je strašný.
Mít to RWD, nebo 4x4 a R6, nebo V6 tak by to mohlo být zajímavé auto. No a nebo alespoň samotný foukaný 2.0, nebo 2.5 napředku.
PS: který "myslitel" vyyslel, že v galerii bude nicneříkající fotka auta a pak 3é fotek displayu, než se zase proklikám k fotkám samotného auta. To je strašný.
Atmo 2.5ka s automatom bude pomalsia viď mazda 6 2.5... 6 valec v Camry by nikto nekupoval, ma to uplne idealny pohon aby to predajne malo zmysel. Dajme tomu, ze tu by to este predal diesel, ale dlho to platit nebude :D
Vždyť taky píšu, že foukanou :D
Pánové, Toyota má odpověď na vaši otázku
https://www.impexta.com/…ta-camry-xse-v6/
:D Snad bude i v tét generaci
https://www.impexta.com/…ta-camry-xse-v6/
:D Snad bude i v tét generaci
KANKUNEN
Někdo do kufru nestrká kromě nákupu nic a někdo furt něco. To máš kola, lyže, čtyři tenis bagy, bečka, výčep a bomba s plynem, bedny z masem na uzení a co kdo ví ještě. Ono je ještě otázka proč sedan a ne kupé.
KANKUNEN
Nezaplatíš 400t navíc, abys běhal s prodlužkou. I těch čínských baterek je tam míň. Třeba ty baterky dělají fakt v Japonsku. Jinak ještě, furt lezou otáčky u motoru rychleji než výkon? Třeba už ne.
Ked nalozis 4 osoby a nechas na tempomate 160kmh isto to v kopci stoporí otacky a bude chvilu ručať. Odhlucnenie mozno vylepsili, mimo tieto situacie vo vyssej rychlosti to bude v klídku.
Tady to je ale věc, která je sice teoreticky nepříjemná, ale v praxi do toho kopce jedeš chvíli, ve 160ti taková Camry nebude točit tak vysoké otáčky a pojede to normálně. Ono když to vyzkouší někdo testovací jízdou, kdy na tom stojí jak na rejči, tak to hučí, o mnoho méně, než ty starší generace hybridů, ale při běžné jízdě na to za chvíli zapomeneš a už ti to tak nevadí.... neříkám, že to tam není, ale já si zvykl.
Můj hybrid vytočí otáčky tam, kde v mém Pežotu musím řadit 3 = stejná hlučnost. Nechápu, nikde jsem nechápal a nikdy nepochopím, proč to většína tady vnímá jako vadu. Pro mě to dělala a dělají všechna auta, i ta Aresova s manuálem a ručkou.
Teď je v TV test C-HR s dvoulitrem, z principu nekultivované při prudším přidání.
Vo vseobecnosti vsetky testy su 50:50, najlepsie si je to skusit sam a trochu ovladat teoriu ako sa s hybridom s e-CVT jazdí. Ludia co si vyberaju auta len podla testov na utube alebo z TV su bez vlastnej skusenosti ochabení.
Pokud jsi v pohodě s hlučností starý 406 nebo co to je, pak asi nemáš problém ;-)
Myslím to tak, že hybrid vysává přesně v těch situacích, kde automat podřazuje sám a v manuálu podřadi sám řidič. A že by byl u toho ten hybrid hlučnější, než konvenční ice, se mi taky nezdá. Když máš v pořádku vyfuk tak ten vysavač taky jen tak trošku šumí.
Asi tu jsou dva háčky...
Když máš nějaké silnější turbo, třeba 2.0t s 350-400Nm (abychom se bavili o obyč motorech a ne nějakých R6), tak máš už při 2500 otáček vcelku solidní výkon.
A potom... někomu vadí ten monotónní ryk při konstantních otáčkách víc, než zvuk vytáčeného motoru.
Osobně jsem zvyklý řadit při 5500 otáček... dolů... :-D
Když máš nějaké silnější turbo, třeba 2.0t s 350-400Nm (abychom se bavili o obyč motorech a ne nějakých R6), tak máš už při 2500 otáček vcelku solidní výkon.
A potom... někomu vadí ten monotónní ryk při konstantních otáčkách víc, než zvuk vytáčeného motoru.
Osobně jsem zvyklý řadit při 5500 otáček... dolů... :-D
No mne to vysvetlovat nemusis, viem ako sa jazdi s hybridom, tych spomenutych situacii je u mna zopar do roka. Jemu som to napisal, pretoze polozil otazku ako hybridmi nepokrstený, tj stalo by sa mu to :-)
.StenLi.
Toyota pokracuje v resuscitacii stareho pacienta, ktoreho potrebuje udrzat na zive, kym si zacne vyrabat vlastne baterie s BMW a potom otoci PR strategiu o 180 stupnov na zero emission BEV. Dovtedy budu ryzovat na 27 rocnej technologii hybridu, kedze stale viac a viac ludi si zvyka na vysavacovy zvuk, investicie do vyvoja pohonu je prakticky zanedbatelna a stale sa drzi na vrchole predajov - idealny scenar pre automobilku co zmeskala nastup BEV. Co by za to dal VAG, keby namiesto dieselgate siel do HEV.
miromen
S tim bych i suhlasil, že tak nějak Camry vypada moderněji i se mi celkem libi + docela zajimava barva a to hněde odstiny moc jinak nemusim. Ale ten interier to je jak je u toyoty zvykem dost bida. Tam je snad i nějaka snaha o tu modernu, ale vice převažje vyloženě sešlost a zastaralost a ten volant ajajaj.
3_diamanty
Na rozdiel od C-HR tu ten face fakt sedi ... aj ta farba je zaujimava... asi bude aj nazivo lepsia ako nejaka zlata na superbe ... camry je pojem hlavne v amerike ale musim priznat ze som rad ze ju mame aj v eu na rozdiel uz od accordu a pod... a este ked skonci mazda 6 tak camry porastie v eu aj keby nechcela... lebo elegancia a spolahlivost sa preda aj sama... camry :yes:
Mokrous
Vnější design včetně barvy za mne OK.
Výkon, zrychlení a spotřeba fajn. Prostě to stačí.
Co ovšem nechápu, proč není možnost zvolit 4x4, když by to šlo pomocí elektromotoru, alespoň pro vyhrabání se ze sněhu, či do kluzkého kopce. Sám nepotřebuju, ale spousty lidí to chce.
Bohužel interiér včetně sedadel je prostě nedostatečný low-end, divný a nehezký, minimálně pro mě.
A pak to nejhlavnější - není to kombík, ani lift a praktičnost je prostě poloviční.
Výkon, zrychlení a spotřeba fajn. Prostě to stačí.
Co ovšem nechápu, proč není možnost zvolit 4x4, když by to šlo pomocí elektromotoru, alespoň pro vyhrabání se ze sněhu, či do kluzkého kopce. Sám nepotřebuju, ale spousty lidí to chce.
Bohužel interiér včetně sedadel je prostě nedostatečný low-end, divný a nehezký, minimálně pro mě.
A pak to nejhlavnější - není to kombík, ani lift a praktičnost je prostě poloviční.
Myslím, že odpověď na tvou otázku je stejná, jako ta, proč nedělají kombi - unifikace pro celý svět, 4x4 v sedanu/kombi je výsada Evropy, ostatní trhy mají pickupy a SUV, jinak 4x4 nekupují.... technika určitě je, stačí se podívat na menší Corollu, kdy odvození SUV Cross je takto řešené 4x4... souhlas, je to škoda, není to nutnost, ale takhle v zimě se to hodí, zvláště, když máš sjeté gumy na horách, vlastní zkušenost :D
Loptos
Neviem ci som vynimka, ale stale nerozumiem tomu nazoru s kombikom. Mam Camry tri roky a vmestim do nej zenu, 27kg psa a dve horske kola. V zime zase lyze, bezky, atd.
Ok, neodveziem chladnicku a pracku, ale uprimne to niekto prevaza? Za 10r ako mi ju doviezli z eshopu som nic take nevozil.
Moj dotaz je, k comu je lepsi kombik?
Ok, neodveziem chladnicku a pracku, ale uprimne to niekto prevaza? Za 10r ako mi ju doviezli z eshopu som nic take nevozil.
Moj dotaz je, k comu je lepsi kombik?
Děti žádné? No, tím se to asi vysvětluje, že...
Ne že bych teda chtěl vozit 27kg psa na zadních sedačkách... no ale pokud tam nemusí být děti, tak to asi lze.
Ne že bych teda chtěl vozit 27kg psa na zadních sedačkách... no ale pokud tam nemusí být děti, tak to asi lze.
Ano to moze byt ten dovod. Bezdetny par, iba so psom a sportovym vybavenim.
Ale zas aj v pripade dietata sa da dat sportove vybavenie na strechu. Uvidim ked ta situacia nastane :)
Pes je v pohode, je kratkosrsty a ma svoj “mundur” takze auto je ciste
Ale zas aj v pripade dietata sa da dat sportove vybavenie na strechu. Uvidim ked ta situacia nastane :)
Pes je v pohode, je kratkosrsty a ma svoj “mundur” takze auto je ciste
Jednou za čas při cestě na zimní dovolenou se to dá vydržet, ale pokud to má být denní chléb, tak je to otrava... jak nakládání, tak jízda... navíc ta zahrádka na sedan / lift taky není úplně ideál, i v tomhle je ten kombík lepší. Já teda taky skončil s Insignií v liftbacku... protože děti už jsou velké a kombíková Insi se mi dost nelíbí... ale občas skřípu zubama.
PS: s jedním dítětem jsem ještě zvládal fungovat s RX-7 :-)
PS: s jedním dítětem jsem ještě zvládal fungovat s RX-7 :-)
Uplne rozumiem. Zena tiez chcela radsej RAV a mne pacil aj Highlander, ale pre dve dovolenky rocne mi to prislo zbytocne, zvlast ked pouzivam Camry ako dialkove auto.
Ale najvacsia pomoc asi bola moznost si obe auta vyskusat na tyzden v zahranici, kde ma comfort a spotreba Camry uplne odrovnala v porovnani s RAV4
K tej Insi je zaujimavy Rastov Chvalov g-test kde bola Camry len malinko pomalsie ako 2.0T Insi
Ale najvacsia pomoc asi bola moznost si obe auta vyskusat na tyzden v zahranici, kde ma comfort a spotreba Camry uplne odrovnala v porovnani s RAV4
K tej Insi je zaujimavy Rastov Chvalov g-test kde bola Camry len malinko pomalsie ako 2.0T Insi
Máš nějaký odkaz?
Ono se těch dvoulitrů pod kapotou Insi vystřídalo několik... obecně to auto není žádná břitva, automat je takový trošku rozvážnější... proti Camry to má papírově +30kW a to tak asi odpovídá, motory u Insi jsou spíš slabina a 2.0TSI v té 200kW specifikaci jede o kus líp.
Ono se těch dvoulitrů pod kapotou Insi vystřídalo několik... obecně to auto není žádná břitva, automat je takový trošku rozvážnější... proti Camry to má papírově +30kW a to tak asi odpovídá, motory u Insi jsou spíš slabina a 2.0TSI v té 200kW specifikaci jede o kus líp.
Neviem ci sem mozem davat youtube link
https://youtu.be/KzLx0G2Bp8o?feature=shared
Ak by to nechcelo ist, tak zadaj v youtube camry garaz.tv, video ma 17:11 dlzku a o dynamike zacne hovorit cca v 9:00, potom o insi Gsi v 9:45. Ale inak je cele video fajn, jedine s cim nesihlasim su eco/normal/sport lebo rozdiel tam citim a mrzi ma ze nie je individual, kedy by auto plachtilo ale nemalo utlmeny pedal
https://youtu.be/KzLx0G2Bp8o?feature=shared
Ak by to nechcelo ist, tak zadaj v youtube camry garaz.tv, video ma 17:11 dlzku a o dynamike zacne hovorit cca v 9:00, potom o insi Gsi v 9:45. Ale inak je cele video fajn, jedine s cim nesihlasim su eco/normal/sport lebo rozdiel tam citim a mrzi ma ze nie je individual, kedy by auto plachtilo ale nemalo utlmeny pedal
No tam jenom říká že za Insi zaostává, ale ne o kolik... :-)
Test je z roku 2022, to už Insignia měla 230k, já mám ještě tu 260k verzi.
Test je z roku 2022, to už Insignia měla 230k, já mám ještě tu 260k verzi.
Ano, konkretne cisla nepovedal. Keby dali do Camry o par koni viac na nejakych 250, bolo by to ideal
Dokonalé auto holt neexistuje. Insi má super sedačky, světla, brzdy a podvozek vč 4x4. Naopak kufr a spotřeba jsou slabší... ve finále záleží, kolik si za to kdo řekne.
Suhlas. Kolegyna ma Camry V6 myslim ze to ma 300koni a klasicky automat. Prekvapilo ma ake je to auto pocitovo nepruzne, kym si clovek nepodradi sam, ale asi je to zvyk z hybridu, ktory ide hned.
Dalsi zvyk je ze sa furt ako spolujazdec divim preco ludia brzdia tak prudko a nenechaju auta rekuperovat 😁 Ale Insi som obzeral, je skoda ze klasickych aut je coraz menej.
Dalsi zvyk je ze sa furt ako spolujazdec divim preco ludia brzdia tak prudko a nenechaju auta rekuperovat 😁 Ale Insi som obzeral, je skoda ze klasickych aut je coraz menej.
Tak je to atmosféra, tj. sice má 360Nm... ale až při 4700 otáček. Dvoulitrové turbo má ten spodek silnější... třeba 400Nm od 2500.
To není o tom, že se nevejdeš do menšího auta, ale o té snadnosti přístupu do kombi. Nemusíš nic složitě skládat, nemusíš vyndat polovinu kufru, když něco hledáš, prostě stáhneš roletku, hodíš tam kočárek, krabici, cokoliv... o tom to je. Já bych si to už odříct uměl, ale s kombíkem jezdím vlastně skoro celý život, co mám řidičák a již jako student jsem chtěl a měl velké kombi, protože je lepší ten prostor mít a nevyužít vždy, než ho nemít.... taky se v tom dá dobře přespat :D
Deti potrebuji misto na okopavani prednich sedacek. To, co je v kufru, je moc nezajima. Tedy auto s dlouhym rozvorem je pro deti ideal a take, aby videli z okna.
Pro mne je dulezite, ze je rodinne auto dlouhe. Kombi netreba.
Pro mne je dulezite, ze je rodinne auto dlouhe. Kombi netreba.
Do něj, alebo na ňu?
Do nej
A mohl bych vidět, jak se dávají 2 horská kola do sedanu?
Nějak si to neumím představit.
Nějak si to neumím představit.
Jednoducho. Zhodíš kolesá, riadidlá, pedále a zbytok tam už nejako natlačíš. :-):-)
:D:D:D
Predne koleso samozrejme musi ist dole, potom deka a na to sa da rovnako aj druhe kolo. Jasne, nie je to za 30sekund ako hodit to do kombika a vyrazit, ale chce to par minut to tam naskladat (co je pri dlhej ceste na dovolenku prijatelne)
Keby som kolo mal vozit denne tak ma v sedane porazi.
Na druhu stranu zvysnych 49 tyzdnov, kedy kola nenosim, je to v pohode a este sa mi nestalo ze by sme sa nevosli do auta
Keby som kolo mal vozit denne tak ma v sedane porazi.
Na druhu stranu zvysnych 49 tyzdnov, kedy kola nenosim, je to v pohode a este sa mi nestalo ze by sme sa nevosli do auta
Pokud měří 150cm a manželka 145cm, takže ta horská kola jsou vlastně dětská, a když z nich odmontuje kola, sedla, řídítka a pedály tak v pohodě. :-)
Taky si říkám, že to bude chtít nejspíš solidní rozborku.
My s kombíkama to tam prostě hodíme s rozběhem. :-!
A ještě líp jsou na tom Multivani a spol. Ale to už je na mě zase moc veliký a neohrabaný a užraný atd... Zkrátka to nevyužiju.
My s kombíkama to tam prostě hodíme s rozběhem. :-!
A ještě líp jsou na tom Multivani a spol. Ale to už je na mě zase moc veliký a neohrabaný a užraný atd... Zkrátka to nevyužiju.
Ehm... Děti?
Kombi prostě je v Evropě velmi žádaná varianta. Někdo ji prostě potřebuje/využije a pokud u daného modelu není, zákazník jde jinam... Tak to prostě je.
Ps.: Být s MT (benzín) a v kombíku, jak kdysi slibovali, mám již několik let AR Giulia. Nemám...
Kombi prostě je v Evropě velmi žádaná varianta. Někdo ji prostě potřebuje/využije a pokud u daného modelu není, zákazník jde jinam... Tak to prostě je.
Ps.: Být s MT (benzín) a v kombíku, jak kdysi slibovali, mám již několik let AR Giulia. Nemám...