Novinky
traveldrive
5
Veď vpohode, hlavne že je s ním spokojnosť. 😉
Přejít do diskuze
Vysoké CO2 kvôli veľkej čelnej ploche? Kde si, kámo, na takú kravinu prišiel? 😒] Všetky tie možné a nemožné SUV majú podľa teba nižšieCO2 prispením menšej čelnej plochy? :-!
To je holt ta vaše pparta co nedokáže přijmout realitu a stále žije v nějakých představách absolventů FF
Globalizácia je svinstvo. A socializmus s centrálnym riadením tu už tiež bol, a nejak to nefungovalo. Len na to ešte holt neprišli.
Tak ešte 4 roky a vyrovná sa to môjmu Renaultu Kangoo....akurát ja som s ním robil v priemere 25 tis. ročne. 😉
Ešte je to len nové, zrejme po pár novinárskych jazdách, a už je to hnusné, ošúchané fľakaté... No "kvalitka"...
https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
A perlička na záver - odkladací priestor na dámske vložky za ŠPZ 😒br />https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
A perlička na záver - odkladací priestor na dámske vložky za ŠPZ 😒br />https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
Ano. Teraz ide o to, či s tým Číňania prerazia, lebo všetci ostatní sa už na MPV vyprdli, alebo naopak neprerazia, lebo v Európe každý chce SUV a MPV trieda nemá šancu.
pri autach by som pockal 10 rokov aký bude servis,nie len predražený značkový,spoľahlivosť jednotlivých motorov,korózia v našich podmienkach, a hlavne ceny a dostupnosť dielov. Aby som ja e😜erimentoval za 40 000euro tak to veru nie. To prenechám dobrodruhom. Inak nechápem EU. Oni musia mať v číne spoločný podnik s čínkou automobilkou pol na pol a potom tam možu predávať. Lebo clá sú obrovské. Dane,zamestnanost, polka zisku -všetko ostane v číne. A EU sem pustí za 10 percentne clo sikmookeho. A keby aj chceli tu vyrabat tak len pol na pol. Tak ako v číne.
Usuzuje tak asi z toho, jaké hovadiny Volkswagen v poslední době dělá. Touran je už konstrukčně dost staré auto, navíc MPV, které obecně nejsou v této době prodejními tahouny, pak vysoké CO2 kvůli velké čelní ploše... Takže klidně můžou u VW příští týden říct, že ho do roka nahradí nějaké sedmimístné elektrické SUV za 1,8 milionu. Divil by se tomu v dnešní někdo?
o 30cm kratsi, 7cm uzsi a 10cm nizsi touran 1.5tsi je tezsi nez chinsky tohle
jak se to projevi na bezpecnosti ?
a spotreba podobna ??
kdo veri chinskej komunistum ???
jak se to projevi na bezpecnosti ?
a spotreba podobna ??
kdo veri chinskej komunistum ???
Ale zase mu odpadla konkurence, Scenic, C4 Picasso, Zafira, Galaxy, to vše už je minulost, zbyl skoro sám. Ostatní konkurence jsou překabáťěné dodávky.
Z čeho tak usuzuješ? Prodává se pořád velmi slušně a to všude. V ČR je 2 ve třídě cca 1875 ks za rok :yes: Nad ním je jen o půlku levnější Jogger 😉
A proto tu MG prodalo loni 2527 fosilních aut, DongFeng 37 ks a BAIC a SWM po 1 ks 😄 😄 😄
A ve Španělsku bylo MG v prosinici neprodávanějším modelem 😄
A ve Španělsku bylo MG v prosinici neprodávanějším modelem 😄
ZS v europe skutocne vali.... a to sa uz coskoro predstavi nastupca... v zeneve uz bude zase nove male MG 3 ... takisto facelift HS sa vydaril a cakam zvysenie zaujmu aj o tento model... tento rok bude pre MG v europe brutalne dobry :yes:
A co vravis na MG ZS..... 40te najpredavanejsie auto v europe v r 2023 ... a tento rok podla mna pojde este vyssie s nabehom novej generacie
.....podceňovanie čínskych automobilov tu prítomných diskutérov na čínskych smartfónov ......BUDÍČEK 😴 Európa nie je pupkem sveta 😵💫
Tak Touran je rodinné auto a jezdí s ním běžně manželka, já pak dlouhé trasy a já mám OIV jako služební, cca 30tis km/rok + od leta máme i30 fastback jako třetí auto pro dospělé synky - takové poolové auto, taky tak kolem 15tis km/rok :yes:
Jj jak píšeš, cca 15tis km ročně. Jen garančky, spotřebka - 1x kotouče, destičky a oprava laku, když nám jeden trouba odřel zadní blatník 👍 Jo a vyměněný jeden klíč (v záruce)…
Tak to sedí, tahle generace je tu od roku 2015 a je to ještě poctivá konstrukce :yes: Touran je reálně kolem milionu s 1.5TSI a pořád se u nás prodává líp jak celà iD řada 😉 CO2 téhle verze je na úrovni 149 g/km…
Btw Touran s 1.5TSI má 1577kg, tedy o 27kg víc 😉 Btw konstrukce Touranu bude o dost jinde než u číňana…
Tak ono touran sa porazi aj sam.. to je pravda ... k jeho neslavnemu koncu netreba uz ani cinu
Až v EU budeme pracovat za 10 000, budou energie násobně nižší, vstupy do výroby taky, tak cena aut vyrobených na našem tradičním trhu bude taky nižší.. Jenže.. co z těch 10 000K našetřime abychom si mohli takové auto pořídit. Nevidíme si na špičku nosu. Řeší se tu ekologie, uhlikové stopy a další nesmysly, které Činu rozhodně netrápí a stopa lodí, co sem ty krámy dovezou taky ne.... Jen mantra.... cenaaaaaaaa
Trochu divné hmotnosti
Pohotovostní hmotnost [kg] 1550
Maximální přípustná hmotnost [kg] 1925
Takže nosnost 375 kg u 7. místného auta? To je i na čínany nějak málo. Pokud to zase není novinářská chyba, dost to vypovídá o tuhosti karosérie.
Pohotovostní hmotnost [kg] 1550
Maximální přípustná hmotnost [kg] 1925
Takže nosnost 375 kg u 7. místného auta? To je i na čínany nějak málo. Pokud to zase není novinářská chyba, dost to vypovídá o tuhosti karosérie.
Blábolíš z hladu. Ty raketový motory co grýndylů nasadil fašoun Putler napadením Ukrajiny už nikdo nesundá. Ha ha ha.
To asi jo a pak nastane ta prvá deglobalizace v přímém přenosu... jen se to v EU bude mlátit s Greendealem, až se budou chít ty evropské fabriky vrátit. Monžná ale ne a zůstanou v Asii- Indie, Vietnam a pod. zatímco my v Evropě budeme mít zelenou oázu 😄 . v každém případě jsme nyní svědky vzniku nového světového řádu.
Nijak nevidím důvod jak by tenhle Donfeng měl Touran nějak ohrozit? Snad jen o něco nižší cenou, zbytkem těžko 😉
Jasný. Pak si sedneš do hnusnýho celoplastovýho interiéru, ukopneš si pravý koleno o tvrdý tunel, popatláš na displeji, aby si udělal předletovou přípravu a můžeš šťastně frčet. Sorry hele, takhle si auto pro mě teda nepředstavuju.
Vždyť to nemá 4motion, diesel ani manuální převodovku. Který řidič si to koupí? Žádný! Snad jen neřidiči... :no:
Mne na tom nejvic vadi rozlozeni sedadel, kdyz clovek potrebuje jet v 5 tak musi mit nekoho ve 3 rade :no:
Je to fakt, ale nedalo mi to. Holt je to pako co tu má hromadu profilů a sám si je palečkuje. Ale co, je to celkem prča.
V tu ránu se prudce zvednou ceny všech našich západních aut protože 50 % součástek nebo surovin pochází z Číny. Už se těším až se střelíme do vlastní nohy a ještě víc to urychlí konec našich neschopnejch autodinosaurů. Ha ha ha. Beztak už jen vláčej nohy v blátě. 😊)))
Přesně tak. Kvalita VW produktů je mizerná. Myslím, že laťka není pro číňany v tomhle ohledu nějak vysoko 😁