Novinky
Nijak nevidím důvod jak by tenhle Donfeng měl Touran nějak ohrozit? Snad jen o něco nižší cenou, zbytkem těžko 😉
Tak ono touran sa porazi aj sam.. to je pravda ... k jeho neslavnemu koncu netreba uz ani cinu
Z čeho tak usuzuješ? Prodává se pořád velmi slušně a to všude. V ČR je 2 ve třídě cca 1875 ks za rok :yes: Nad ním je jen o půlku levnější Jogger 😉
Ale zase mu odpadla konkurence, Scenic, C4 Picasso, Zafira, Galaxy, to vše už je minulost, zbyl skoro sám. Ostatní konkurence jsou překabáťěné dodávky.
Usuzuje tak asi z toho, jaké hovadiny Volkswagen v poslední době dělá. Touran je už konstrukčně dost staré auto, navíc MPV, které obecně nejsou v této době prodejními tahouny, pak vysoké CO2 kvůli velké čelní ploše... Takže klidně můžou u VW příští týden říct, že ho do roka nahradí nějaké sedmimístné elektrické SUV za 1,8 milionu. Divil by se tomu v dnešní někdo?
Tak to sedí, tahle generace je tu od roku 2015 a je to ještě poctivá konstrukce :yes: Touran je reálně kolem milionu s 1.5TSI a pořád se u nás prodává líp jak celà iD řada 😉 CO2 téhle verze je na úrovni 149 g/km…
Vysoké CO2 kvôli veľkej čelnej ploche? Kde si, kámo, na takú kravinu prišiel? 😒] Všetky tie možné a nemožné SUV majú podľa teba nižšieCO2 prispením menšej čelnej plochy? :-!
o 30cm kratsi, 7cm uzsi a 10cm nizsi touran 1.5tsi je tezsi nez chinsky tohle
jak se to projevi na bezpecnosti ?
a spotreba podobna ??
kdo veri chinskej komunistum ???
jak se to projevi na bezpecnosti ?
a spotreba podobna ??
kdo veri chinskej komunistum ???
Btw Touran s 1.5TSI má 1577kg, tedy o 27kg víc 😉 Btw konstrukce Touranu bude o dost jinde než u číňana…
VW je možná větší plečka než ten čínan, spolehlivost některých produktů VW je vysoce tristní. A ještě ty přepálené ceny 😄
Tak mám ho cca 6let od nového a spolehlivější auto jsem ještě neměl :yes:
6 rokov bez poruchy? Návštevy servisu len na garančky a výmeny spotrebných dielov?
Jj jak píšeš, cca 15tis km ročně. Jen garančky, spotřebka - 1x kotouče, destičky a oprava laku, když nám jeden trouba odřel zadní blatník 👍 Jo a vyměněný jeden klíč (v záruce)…
Tak ešte 4 roky a vyrovná sa to môjmu Renaultu Kangoo....akurát ja som s ním robil v priemere 25 tis. ročne. 😉
Tak Touran je rodinné auto a jezdí s ním běžně manželka, já pak dlouhé trasy a já mám OIV jako služební, cca 30tis km/rok + od leta máme i30 fastback jako třetí auto pro dospělé synky - takové poolové auto, taky tak kolem 15tis km/rok :yes:
Přesně tak. Kvalita VW produktů je mizerná. Myslím, že laťka není pro číňany v tomhle ohledu nějak vysoko 😁
Jenže převodovka, diesel a čtyřkolka... :yes:
pri autach by som pockal 10 rokov aký bude servis,nie len predražený značkový,spoľahlivosť jednotlivých motorov,korózia v našich podmienkach, a hlavne ceny a dostupnosť dielov. Aby som ja e😜erimentoval za 40 000euro tak to veru nie. To prenechám dobrodruhom. Inak nechápem EU. Oni musia mať v číne spoločný podnik s čínkou automobilkou pol na pol a potom tam možu predávať. Lebo clá sú obrovské. Dane,zamestnanost, polka zisku -všetko ostane v číne. A EU sem pustí za 10 percentne clo sikmookeho. A keby aj chceli tu vyrabat tak len pol na pol. Tak ako v číne.
Ešte je to len nové, zrejme po pár novinárskych jazdách, a už je to hnusné, ošúchané fľakaté... No "kvalitka"...
https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
A perlička na záver - odkladací priestor na dámske vložky za ŠPZ 😒br />https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
A perlička na záver - odkladací priestor na dámske vložky za ŠPZ 😒br />https😐/www.auto.cz/…si-nez-vw-touran?…
.....podceňovanie čínskych automobilov tu prítomných diskutérov na čínskych smartfónov ......BUDÍČEK 😴 Európa nie je pupkem sveta 😵💫
Mne na tom nejvic vadi rozlozeni sedadel, kdyz clovek potrebuje jet v 5 tak musi mit nekoho ve 3 rade :no:
Trochu divné hmotnosti
Pohotovostní hmotnost [kg] 1550
Maximální přípustná hmotnost [kg] 1925
Takže nosnost 375 kg u 7. místného auta? To je i na čínany nějak málo. Pokud to zase není novinářská chyba, dost to vypovídá o tuhosti karosérie.
Pohotovostní hmotnost [kg] 1550
Maximální přípustná hmotnost [kg] 1925
Takže nosnost 375 kg u 7. místného auta? To je i na čínany nějak málo. Pokud to zase není novinářská chyba, dost to vypovídá o tuhosti karosérie.
Až v EU budeme pracovat za 10 000, budou energie násobně nižší, vstupy do výroby taky, tak cena aut vyrobených na našem tradičním trhu bude taky nižší.. Jenže.. co z těch 10 000K našetřime abychom si mohli takové auto pořídit. Nevidíme si na špičku nosu. Řeší se tu ekologie, uhlikové stopy a další nesmysly, které Činu rozhodně netrápí a stopa lodí, co sem ty krámy dovezou taky ne.... Jen mantra.... cenaaaaaaaa
Petr 1978
Příspěvek podléhá schvalování.
A ve Španělsku bylo MG v prosinici neprodávanějším modelem 😄