No vidíš a ja to vidím presne naopak, teda že súčasná O4 je najkrajšia zo všetkých generácií. Takže nemôžeš zovšeobecňovať svoj vkus, je to len subjektívny názor jedného diskutéra.
Ano, presne ako píšeš. Zvonku super, zvnútra dotykový prúser. Uvidíme, či s tým facelift niečo spraví, ale facelift Golfu žiadne veľké nádeje nedáva (ten prišiel s ešte väčším dotykáčom).
Bude to facelift... teda omladenie sucasnej generacie aby na trhu este nejake dalsie 3 ci 4 roky vydrzala... prave verzie danej generacie auta uz po facelifte su vacsinou tie naj... uz preverene... vychytane... a vylepsene
Mladoboleslavská automobilka pokračuje v postupném odhalování faceliftu aktuální čtvrté generace svého bestselleru :D od favorita furt stejná komedie. A lidi to žerou. No co tak zas další větší golf pro firmy. Kufr bude určitě zas o pár litrů větší
A až pak se ukáže tvrdá realita. Tady je děsivé, že vypadá špatně už na vizualizaci😓. Tedy za mě a chápu, že design je individuální záležitostí.
Ale nechápu, proč škoda vždycky navrhne docela pohledné konzervativní auto, a pak má najednou potřebu z něj faceliftem udělat něco extravagantního, co se s původní filozofií auta nepotkává... Stejně vždy nakonec s novou generací následuje zase návrat k uhlazenosti.
Povedených faceliftů u Škody člověk napočítá na prstech jedné ruky.
Přesně tak, vnější design i design interiéru Octavie IV je parádní, jen ta debilní digitalizace ovládacích prvků to auto totálně dojebala .. :-O:-(:no:
No vidíš to a já si šel objednat Golf 6 na podzim 2012, když už startovala vedle na lince produkce Golfu 7 a byl jsem rád, že mám právě šestku. Sice starší technika, ale všechno jednodušší a příjemnější. Auto tiché, spolehlivé, pohodlné, muzika nejlepší, co jsem kdy v autě měl a 100x lepší jak v novém Passatu či Arteonu. Baterku si můžeš prohodit před barákem za 3 minuty bez složitostí. Xenony za pár kaček taky.
Žádný S&S číčoviny, zádný asistenti, prostě pohodový auto na každej den.
Už v něm léta nejezdím, ale zůstalo poblíž a vím jak na tom je.
Toto je facelift a prvý zatiaľ. Má prísť ešte jeden. Teraz sme svedkom generácie áut, ktorej životný cyklus bude nezvyčajne dlhý lebo často ďalšia generácia už znamená prechod na elektro s novou platformou. Je to aj prípad Hyundaiu i30.
Jj, korona a nástup elektra dosť zamávali obvyklými štandardmi (7 rokov životnosť modelu, z toho po 4 rokoch facelift). Mazda 6 sa robí cez 10 rokov, naopak elektromobily sa upravujú pomaly každý rok. Plus ako píšeš tých podobne vyzerajúcich modelov je toľko, že človek stráca prehľad a už to ani moc nerieši.
To je fakt, ale člověk to nedělá kvůli ostatním, ale kvůli sobě, ne? Takže primárně jde o to, abych já neměl pocit, že kupuju staré auto. Co si myslí ostatní o mém autě je mi celkem jedno :D .
Pak by ti mělo být jasné, že v rámci faceliftu kufr o pár litrů větší nebude.
Napsal bych ti něco k tomu, jak je Octavia svébytný model a jak díky němu Škodovka předběhla své hlavní evropské konkurenty... ale asi je to marný :-)
AUTA mě baví, nebaví mě repliky aut co si jen na něco hrajou. To už si pak můžu pořídit Čínu a jsem na tom stejně a za polovinu. A zrovna u téhle značky vím o čem mluvím to mi věř. Ale ať si každý vybere podle svého gusta, já mám jasno po zkušenostech ( a nejen s produktem této firmy) a už mlčím nebo mě zavřou za vlastizradu
Zas takový průser to není, když ten SW funguje - žiju s tím 3 roky :-[] Btw ale pokud by se vrátili HW otočné ovladače klimatizace, tak by to bylo mooooc fajn :yes:
Vnější design úpravy nepotřebuje vůbec, OIV vypadá skvěle. Spíš to bude opět na škodu, jako u OIII...