Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia se odhalí příští týden! Už teď jsme jí zase o kus blíž

Dokonce i nová Škoda Octavia bude vybavena světelným prvkem Crystallinium a bude se vyrábět v tradičních karosářských variantách liftback a kombi.
Zpět na článek
6. 2. 2024 18:33
6. 2. 2024 21:49
8. 2. 2024 09:45
Avatar - Jenik3
6. 2. 2024 10:47
zivotni cyklus modelu
Toto bude facelift nebo "dalsi" generace? ptam se proto, zda clovek muze ocekvat, ze vyrobce odchytil mouchy, ktere mel model na zacatku vyroby.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Barry Lyndon
6. 2. 2024 11:13
Re: zivotni cyklus modelu
Tak on facelift nemusí být vždy jen o odchytání much, ale taky o optimalizaci ve smyslu zlevnění výroby... Toto je samozřejmě facelift...
6. 2. 2024 11:31
Re: zivotni cyklus modelu
Pro mě má facelift hlavně psychologický efekt. Nikdo nechce kupovat 7 let staré auto. Ale 2 roky starý model? To už zní dobře..
6. 2. 2024 11:52
Re: zivotni cyklus modelu
Na druhú stranu to na ulici málokto pozná. Kedysi každý vedel, toto je Fabia, toto je Octavia, teraz najčastejšie počujem "nejaká škodovka".
6. 2. 2024 12:18
Re: zivotni cyklus modelu
O4 je momentálně nejméně hezká (společně se Scalou) Škodovka ze všech a zároveň i ta nejméně hezká v celé řadě "O" od roku 1997.
Avatar - iudex
6. 2. 2024 12:28
Re: zivotni cyklus modelu
No vidíš a ja to vidím presne naopak, teda že súčasná O4 je najkrajšia zo všetkých generácií. Takže nemôžeš zovšeobecňovať svoj vkus, je to len subjektívny názor jedného diskutéra.
6. 2. 2024 12:37
Re: zivotni cyklus modelu
Přesně tak, vnější design i design interiéru Octavie IV je parádní, jen ta debilní digitalizace ovládacích prvků to auto totálně dojebala .. :-O :-( :no:
Avatar - iudex
6. 2. 2024 13:12
Re: zivotni cyklus modelu
Ano, presne ako píšeš. Zvonku super, zvnútra dotykový prúser. Uvidíme, či s tým facelift niečo spraví, ale facelift Golfu žiadne veľké nádeje nedáva (ten prišiel s ešte väčším dotykáčom).
6. 2. 2024 21:47
Re: zivotni cyklus modelu
Zas takový průser to není, když ten SW funguje - žiju s tím 3 roky :-[] Btw ale pokud by se vrátili HW otočné ovladače klimatizace, tak by to bylo mooooc fajn :yes:

Vnější design úpravy nepotřebuje vůbec, OIV vypadá skvěle. Spíš to bude opět na škodu, jako u OIII...
6. 2. 2024 12:19
Re: zivotni cyklus modelu
To je fakt, ale člověk to nedělá kvůli ostatním, ale kvůli sobě, ne? Takže primárně jde o to, abych já neměl pocit, že kupuju staré auto. Co si myslí ostatní o mém autě je mi celkem jedno :D .
Avatar - Mokrous
6. 2. 2024 21:25
Re: zivotni cyklus modelu
No vidíš to a já si šel objednat Golf 6 na podzim 2012, když už startovala vedle na lince produkce Golfu 7 a byl jsem rád, že mám právě šestku. Sice starší technika, ale všechno jednodušší a příjemnější. Auto tiché, spolehlivé, pohodlné, muzika nejlepší, co jsem kdy v autě měl a 100x lepší jak v novém Passatu či Arteonu. Baterku si můžeš prohodit před barákem za 3 minuty bez složitostí. Xenony za pár kaček taky.
Žádný S&S číčoviny, zádný asistenti, prostě pohodový auto na každej den.
Už v něm léta nejezdím, ale zůstalo poblíž a vím jak na tom je.
Avatar - iudex
6. 2. 2024 12:26
Re: zivotni cyklus modelu
Jj, korona a nástup elektra dosť zamávali obvyklými štandardmi (7 rokov životnosť modelu, z toho po 4 rokoch facelift). Mazda 6 sa robí cez 10 rokov, naopak elektromobily sa upravujú pomaly každý rok. Plus ako píšeš tých podobne vyzerajúcich modelov je toľko, že človek stráca prehľad a už to ani moc nerieši.
Avatar - sargis
6. 2. 2024 13:24
Re: zivotni cyklus modelu
Vyroba a pouzite diely/technologie sa optimalizuju pocas celej zivotnosti vozidla.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2024 12:18
Re: zivotni cyklus modelu
Bude to facelift... teda omladenie sucasnej generacie aby na trhu este nejake dalsie 3 ci 4 roky vydrzala... prave verzie danej generacie auta uz po facelifte su vacsinou tie naj... uz preverene... vychytane... a vylepsene
6. 2. 2024 16:25
Re: zivotni cyklus modelu
Toto je facelift a prvý zatiaľ. Má prísť ešte jeden. Teraz sme svedkom generácie áut, ktorej životný cyklus bude nezvyčajne dlhý lebo často ďalšia generácia už znamená prechod na elektro s novou platformou. Je to aj prípad Hyundaiu i30.
6. 2. 2024 13:53
Skici většinou lichotí...
A až pak se ukáže tvrdá realita. Tady je děsivé, že vypadá špatně už na vizualizaci😓. Tedy za mě a chápu, že design je individuální záležitostí.
Ale nechápu, proč škoda vždycky navrhne docela pohledné konzervativní auto, a pak má najednou potřebu z něj faceliftem udělat něco extravagantního, co se s původní filozofií auta nepotkává... Stejně vždy nakonec s novou generací následuje zase návrat k uhlazenosti.
Povedených faceliftů u Škody člověk napočítá na prstech jedné ruky.
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2024 18:33
Furt dokola
Mladoboleslavská automobilka pokračuje v postupném odhalování faceliftu aktuální čtvrté generace svého bestselleru :D od favorita furt stejná komedie. A lidi to žerou. No co tak zas další větší golf pro firmy. Kufr bude určitě zas o pár litrů větší
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
6. 2. 2024 21:49
Re: Furt dokola
U faceliftu? Nechtěl by ses věnovat něčemu jinému než autům, která tě evidentně nebaví :-)?
7. 2. 2024 19:15
Re: Furt dokola
AUTA mě baví, nebaví mě repliky aut co si jen na něco hrajou. To už si pak můžu pořídit Čínu a jsem na tom stejně a za polovinu. A zrovna u téhle značky vím o čem mluvím to mi věř. Ale ať si každý vybere podle svého gusta, já mám jasno po zkušenostech ( a nejen s produktem této firmy) a už mlčím nebo mě zavřou za vlastizradu
Avatar - Emel
8. 2. 2024 09:45
Re: Furt dokola
Pak by ti mělo být jasné, že v rámci faceliftu kufr o pár litrů větší nebude.
Napsal bych ti něco k tomu, jak je Octavia svébytný model a jak díky němu Škodovka předběhla své hlavní evropské konkurenty... ale asi je to marný :-)