Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePorsche Taycan má po faceliftu. Má skoro 1000 koní a superrychlé dobíjení
32 komentářů
Lenka Čížková
Taycan je muj milacek a po plastice je jeste vice sik. :*)
Si muzes povesit na zed novy plakat vid 😀
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Lenka Romano Františko Horký zase tady slintá a ani neví, jak se do takového auta nastupuje :D
Holt Prius to není :D
Holt Prius to není :D
Říká Ihář s fejkovými BMW X5 xDrive45e
a Lexem LC 500 V8 😆🤣😂
a Lexem LC 500 V8 😆🤣😂
Jak vypadá takový fejkový BMW X5 nebo Lexus LC 500?
líbí se mi, jak kňourá pod nickem Barry Lindon ( podle mne je to jeho další přezdívka tady), že je to za cenu holobytu.
Je to nějaký neuznalý inteligent v důchodu, který si akorát krátí den přepínáním mezi profily a psaní pitschovin ke každému článku. Hlavně soutěží sám se sebou aby napsal jako první příspěvek pod článkem a tím je ukojeno jeho ego. O autech ví akorát to, co tady kopíruje a vkládá ;-)
Je to nějaký neuznalý inteligent v důchodu, který si akorát krátí den přepínáním mezi profily a psaní pitschovin ke každému článku. Hlavně soutěží sám se sebou aby napsal jako první příspěvek pod článkem a tím je ukojeno jeho ego. O autech ví akorát to, co tady kopíruje a vkládá ;-)
Njn. když tady jsou jen samí velcí kluci, pro který je šest mega + za auto pohoda, resp. cenu vůbec neřeší... OK, teda :no: :D
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jaros 00071
;-) do sportovního auta patří pořádný motor. Jako má 911 Turbo. Tohle je na nic.
Freddka
Pokrok v technice hodne dobry - co byla velka baterka je ted mala a ta velka je jeste vetsi. Rychlost nabijeni je opravdu slusna.
A ten hydraulicky podvozek je urcite super ovsem samozrejme za poradny $$$.
A ja vim, ze mozna budu sam, ale design pred faceliftem se mi libil vic - proste bliz prototypu (mission X jestli si spravne vzpominam) … ma volby BY byla bila s temi bilymi koly. Ale i po zmenach vypada paradne.
Jen se taky ukazuje, ze EV jsou na zacatku a ten pokrok je tak rychly, ze mozna radsi jeste s nakupem pockat. Vsak behem 5 let v podstate zdvojnasobili rychlost nabijeni z 5-80% !!! A to predtim bylo jedno z / jestli ne uplne nejrychleji nabijejici se EV. KDYBYCH si to minuly rok koupil, uz ted bych byl jako zakaznik trochu nastvanej, ze mam starou sunku … :-!
A ten hydraulicky podvozek je urcite super ovsem samozrejme za poradny $$$.
A ja vim, ze mozna budu sam, ale design pred faceliftem se mi libil vic - proste bliz prototypu (mission X jestli si spravne vzpominam) … ma volby BY byla bila s temi bilymi koly. Ale i po zmenach vypada paradne.
Jen se taky ukazuje, ze EV jsou na zacatku a ten pokrok je tak rychly, ze mozna radsi jeste s nakupem pockat. Vsak behem 5 let v podstate zdvojnasobili rychlost nabijeni z 5-80% !!! A to predtim bylo jedno z / jestli ne uplne nejrychleji nabijejici se EV. KDYBYCH si to minuly rok koupil, uz ted bych byl jako zakaznik trochu nastvanej, ze mam starou sunku … :-!
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Souhlas, technika i design jsou OK. Ale je zvláštní že se sem ještě neslétli všichni ti hateři s tím, jak je to těžké (2280kg je asi málo na 5-tmístné auto), jak nikam nedojedou, nenatankují do 10 minut a jak jim to shoří v garáži.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak si prvý kto to začal. :-[]
No tak v té verzi s větší baterkou už taky někam dojedeš a když budeš mít štěstí na odpovídající nabíječku, tak i nabíjení už je docela akceptovatelné. Až toto bude standard v autech za 1M tak se BEV začnou přirozeně rozšiřovat a ubyde hate. Tady parametry super, ale stojí to raketu (ty parametry nemá v ceně "od"). Pro dálniční cestování to v porovnání se spalovákem stále tahá za kratší konec provazu, ale už se dá říct že to naplňuje nějaká kritéria. Na rozdíl od většiny trhu kde čekáš 30+ minut na 200 km jízdy pokud pojedeš 130+ km/h jako v normálním autě. Je to pořád dokola :D
Jak psal výše kesumb. Pro dražší verze BMW i5 je to totální debakl.
Jak psal výše kesumb. Pro dražší verze BMW i5 je to totální debakl.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak dnes je více BEV s kterými dojedeš, tak jako s Taycanem. A nabíjení z 10-80% za 18 minut mají všechny s platformou E-GMP ( starý Taycan to mimochodem umí také). Navíc BEV na platformě E-GMP jsou za podstatně nižší cenu, těsně nad tvým milionem. Tak se mi to nezdá úplně nějaké přelomové. Ale samozřejmě je to luxusní třída, tak jo.
Jinak ta stále omílana negativa BEV se dají kritizovat i zde, ale víme proč je zde klid.
Jinak ta stále omílana negativa BEV se dají kritizovat i zde, ale víme proč je zde klid.
Jenže těch 10-80% je u nového Taycanu 73 kwh a u Hyundai/Kia 53 kwh, tak to je z pohledu menší baterky o 50% delší dojezd na rychlonabíjení, resp. dalších skoro 100 km na dálnici a to je sakra rozdíl ;)
Jo jenže ono to je spíše o celkové spotřebě. Tak jednoduše jak píšeš to nefunguje. Větší baterie, větší hmotnost = větší spotřeba(uz jen při chlazení a ohřevu)
Lepší je si počkat na reálnou spotřebu a rychlost dobijeni vyjádřit v km/čas.
Lepší je si počkat na reálnou spotřebu a rychlost dobijeni vyjádřit v km/čas.
Za mňa je Cross Turismo úplná paráda, a stačil by asi aj v základe.