Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Taycan má po faceliftu. Má skoro 1000 koní a superrychlé dobíjení

Německá automobilka se vytasila se zmodernizovaným modelem Taycan, který je silnější a rychlejší než dosud. Nabídne také dobíjecí výkon až 320 kilowattů.
Zpět na článek
7. 2. 2024 11:57
7. 2. 2024 12:40
7. 2. 2024 12:50
7. 2. 2024 14:10
7. 2. 2024 15:16
7. 2. 2024 17:47
7. 2. 2024 20:46
7. 2. 2024 13:00
7. 2. 2024 13:01
7. 2. 2024 15:25
7. 2. 2024 11:57
i5 vs podle
Takže i5 neprodejná krom naprostého základu...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - speedfred
7. 2. 2024 17:17
Re: i5 vs podle
2,6M za Porsche s takýmito dynamickými parametramy není zlé ale stále je to kvantum peňazí.
Za mňa je Cross Turismo úplná paráda, a stačil by asi aj v základe.
7. 2. 2024 21:12
Re: i5 vs podle
Souhlas. Cross Turismo je nejhezčí kombík na světě
8. 2. 2024 11:01
Re: i5 vs podle
Cross Turismo je nádherný. Zato BMW i5 v kombiku je obluda.
Avatar - speedfred
8. 2. 2024 11:27
Re: i5 vs podle
i5 v kombíku sa ešte dá ale sedan je des.
8. 2. 2024 23:17
Re: i5 vs podle
Kombík je trochu míň hnusnej než sedan, ale hnusej je taky.
Avatar - Lenka Čížková
7. 2. 2024 12:30
Porš
Taycan je muj milacek a po plastice je jeste vice sik. :*)
Rozbalit vlákno
8
7. 2. 2024 12:40
Re: Porš
Si muzes povesit na zed novy plakat vid 😀
Avatar - Jamme
7. 2. 2024 12:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
7. 2. 2024 14:10
Re: Porš
Lenka Romano Františko Horký zase tady slintá a ani neví, jak se do takového auta nastupuje :D
Holt Prius to není :D
Avatar - Horký Rom
7. 2. 2024 15:16
moc líbí
Říká Ihář s fejkovými BMW X5 xDrive45e
a Lexem LC 500 V8 😆🤣😂
7. 2. 2024 16:03
Re: moc líbí
Jak vypadá takový fejkový BMW X5 nebo Lexus LC 500?
Avatar - apoho
7. 2. 2024 17:47
Re: moc líbí
líbí se mi, jak kňourá pod nickem Barry Lindon ( podle mne je to jeho další přezdívka tady), že je to za cenu holobytu.
Je to nějaký neuznalý inteligent v důchodu, který si akorát krátí den přepínáním mezi profily a psaní pitschovin ke každému článku. Hlavně soutěží sám se sebou aby napsal jako první příspěvek pod článkem a tím je ukojeno jeho ego. O autech ví akorát to, co tady kopíruje a vkládá ;-)
Avatar - Barry Lyndon
7. 2. 2024 20:26
Re: moc líbí
Njn. když tady jsou jen samí velcí kluci, pro který je šest mega + za auto pohoda, resp. cenu vůbec neřeší... OK, teda :no: :D
Avatar - Fomax
7. 2. 2024 20:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2024 13:00
Facelift
Jo tak to Cross Turismo v lesácké zelené vypadá parádně! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Fomax
7. 2. 2024 13:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Horký Rom
7. 2. 2024 15:25
moc líbí
A ten Gouda1984 je největší a vyzrály odborník z Porsche Service Clinic? :yes:
Avatar - Barry Lyndon
7. 2. 2024 14:15
5 384 379,- Kč a to ještě zřejmě za tradiční holobyt
není zrovna málo, jinak pecka, o tom žádná...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros 00071
7. 2. 2024 14:59
Cena děsná na auto bez motoru..
;-) do sportovního auta patří pořádný motor. Jako má 911 Turbo. Tohle je na nic.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ericho33
8. 2. 2024 15:28
Re: Cena děsná na auto bez motoru..
Porsche to prezentuje ako športové auto? Neviem, len sa pýtam…
7. 2. 2024 17:28
Technika jo, design OK
Pokrok v technice hodne dobry - co byla velka baterka je ted mala a ta velka je jeste vetsi. Rychlost nabijeni je opravdu slusna.
A ten hydraulicky podvozek je urcite super ovsem samozrejme za poradny $$$.

A ja vim, ze mozna budu sam, ale design pred faceliftem se mi libil vic - proste bliz prototypu (mission X jestli si spravne vzpominam) … ma volby BY byla bila s temi bilymi koly. Ale i po zmenach vypada paradne.

Jen se taky ukazuje, ze EV jsou na zacatku a ten pokrok je tak rychly, ze mozna radsi jeste s nakupem pockat. Vsak behem 5 let v podstate zdvojnasobili rychlost nabijeni z 5-80% !!! A to predtim bylo jedno z / jestli ne uplne nejrychleji nabijejici se EV. KDYBYCH si to minuly rok koupil, uz ted bych byl jako zakaznik trochu nastvanej, ze mam starou sunku … :-!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Fomax
7. 2. 2024 18:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2024 20:43
Re: Technika jo, design OK
Souhlas, technika i design jsou OK. Ale je zvláštní že se sem ještě neslétli všichni ti hateři s tím, jak je to těžké (2280kg je asi málo na 5-tmístné auto), jak nikam nedojedou, nenatankují do 10 minut a jak jim to shoří v garáži.
Avatar - Fomax
7. 2. 2024 20:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
7. 2. 2024 21:19
Re: Technika jo, design OK
Tak si prvý kto to začal. :-[]
8. 2. 2024 18:42
Re: Technika jo, design OK
U Porsche je diskusní nuda.Tak sociologicky je jasné proč.
7. 2. 2024 23:09
Re: Technika jo, design OK
No tak v té verzi s větší baterkou už taky někam dojedeš a když budeš mít štěstí na odpovídající nabíječku, tak i nabíjení už je docela akceptovatelné. Až toto bude standard v autech za 1M tak se BEV začnou přirozeně rozšiřovat a ubyde hate. Tady parametry super, ale stojí to raketu (ty parametry nemá v ceně "od"). Pro dálniční cestování to v porovnání se spalovákem stále tahá za kratší konec provazu, ale už se dá říct že to naplňuje nějaká kritéria. Na rozdíl od většiny trhu kde čekáš 30+ minut na 200 km jízdy pokud pojedeš 130+ km/h jako v normálním autě. Je to pořád dokola :D

Jak psal výše kesumb. Pro dražší verze BMW i5 je to totální debakl.
Avatar - Fomax
8. 2. 2024 00:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 2. 2024 18:48
Re: Technika jo, design OK
Tak dnes je více BEV s kterými dojedeš, tak jako s Taycanem. A nabíjení z 10-80% za 18 minut mají všechny s platformou E-GMP ( starý Taycan to mimochodem umí také). Navíc BEV na platformě E-GMP jsou za podstatně nižší cenu, těsně nad tvým milionem. Tak se mi to nezdá úplně nějaké přelomové. Ale samozřejmě je to luxusní třída, tak jo.
Jinak ta stále omílana negativa BEV se dají kritizovat i zde, ale víme proč je zde klid.
8. 2. 2024 21:48
Re: Technika jo, design OK
Jenže těch 10-80% je u nového Taycanu 73 kwh a u Hyundai/Kia 53 kwh, tak to je z pohledu menší baterky o 50% delší dojezd na rychlonabíjení, resp. dalších skoro 100 km na dálnici a to je sakra rozdíl ;)
9. 2. 2024 06:12
Re: Technika jo, design OK
Jo jenže ono to je spíše o celkové spotřebě. Tak jednoduše jak píšeš to nefunguje. Větší baterie, větší hmotnost = větší spotřeba(uz jen při chlazení a ohřevu)
Lepší je si počkat na reálnou spotřebu a rychlost dobijeni vyjádřit v km/čas.