Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Porsche Taycan má po faceliftu. Má skoro 1000 koní a superrychlé dobíjení

32 komentářů

kesumb
Takže i5 neprodejná krom naprostého základu...
Avatar - speedfred
speedfred
2,6M za Porsche s takýmito dynamickými parametramy není zlé ale stále je to kvantum peňazí.
Za mňa je Cross Turismo úplná paráda, a stačil by asi aj v základe.
kozakm
Souhlas. Cross Turismo je nejhezčí kombík na světě
vecernicek2
Cross Turismo je nádherný. Zato BMW i5 v kombiku je obluda.
Avatar - speedfred
speedfred
i5 v kombíku sa ešte dá ale sedan je des.
vecernicek2
Kombík je trochu míň hnusnej než sedan, ale hnusej je taky.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
Taycan je muj milacek a po plastice je jeste vice sik. :*)
ryccardo
Si muzes povesit na zed novy plakat vid 😀
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
apoho
Lenka Romano Františko Horký zase tady slintá a ani neví, jak se do takového auta nastupuje :D
Holt Prius to není :D
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Říká Ihář s fejkovými BMW X5 xDrive45e
a Lexem LC 500 V8 😆🤣😂
ryccardo
Jak vypadá takový fejkový BMW X5 nebo Lexus LC 500?
Avatar - apoho
apoho
líbí se mi, jak kňourá pod nickem Barry Lindon ( podle mne je to jeho další přezdívka tady), že je to za cenu holobytu.
Je to nějaký neuznalý inteligent v důchodu, který si akorát krátí den přepínáním mezi profily a psaní pitschovin ke každému článku. Hlavně soutěží sám se sebou aby napsal jako první příspěvek pod článkem a tím je ukojeno jeho ego. O autech ví akorát to, co tady kopíruje a vkládá ;-)
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Njn. když tady jsou jen samí velcí kluci, pro který je šest mega + za auto pohoda, resp. cenu vůbec neřeší... OK, teda :no: :D
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
s0va
Jo tak to Cross Turismo v lesácké zelené vypadá parádně! :yes:
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
A ten Gouda1984 je největší a vyzrály odborník z Porsche Service Clinic? :yes:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
není zrovna málo, jinak pecka, o tom žádná...
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
;-) do sportovního auta patří pořádný motor. Jako má 911 Turbo. Tohle je na nic.
Avatar - ericho33
ericho33
Porsche to prezentuje ako športové auto? Neviem, len sa pýtam…
Freddka
Pokrok v technice hodne dobry - co byla velka baterka je ted mala a ta velka je jeste vetsi. Rychlost nabijeni je opravdu slusna.
A ten hydraulicky podvozek je urcite super ovsem samozrejme za poradny $$$.

A ja vim, ze mozna budu sam, ale design pred faceliftem se mi libil vic - proste bliz prototypu (mission X jestli si spravne vzpominam) … ma volby BY byla bila s temi bilymi koly. Ale i po zmenach vypada paradne.

Jen se taky ukazuje, ze EV jsou na zacatku a ten pokrok je tak rychly, ze mozna radsi jeste s nakupem pockat. Vsak behem 5 let v podstate zdvojnasobili rychlost nabijeni z 5-80% !!! A to predtim bylo jedno z / jestli ne uplne nejrychleji nabijejici se EV. KDYBYCH si to minuly rok koupil, uz ted bych byl jako zakaznik trochu nastvanej, ze mam starou sunku … :-!
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Johnn
Souhlas, technika i design jsou OK. Ale je zvláštní že se sem ještě neslétli všichni ti hateři s tím, jak je to těžké (2280kg je asi málo na 5-tmístné auto), jak nikam nedojedou, nenatankují do 10 minut a jak jim to shoří v garáži.
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak si prvý kto to začal. :-[]
Johnn
U Porsche je diskusní nuda.Tak sociologicky je jasné proč.
adamzprahy
No tak v té verzi s větší baterkou už taky někam dojedeš a když budeš mít štěstí na odpovídající nabíječku, tak i nabíjení už je docela akceptovatelné. Až toto bude standard v autech za 1M tak se BEV začnou přirozeně rozšiřovat a ubyde hate. Tady parametry super, ale stojí to raketu (ty parametry nemá v ceně "od"). Pro dálniční cestování to v porovnání se spalovákem stále tahá za kratší konec provazu, ale už se dá říct že to naplňuje nějaká kritéria. Na rozdíl od většiny trhu kde čekáš 30+ minut na 200 km jízdy pokud pojedeš 130+ km/h jako v normálním autě. Je to pořád dokola :D

Jak psal výše kesumb. Pro dražší verze BMW i5 je to totální debakl.
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Johnn
Tak dnes je více BEV s kterými dojedeš, tak jako s Taycanem. A nabíjení z 10-80% za 18 minut mají všechny s platformou E-GMP ( starý Taycan to mimochodem umí také). Navíc BEV na platformě E-GMP jsou za podstatně nižší cenu, těsně nad tvým milionem. Tak se mi to nezdá úplně nějaké přelomové. Ale samozřejmě je to luxusní třída, tak jo.
Jinak ta stále omílana negativa BEV se dají kritizovat i zde, ale víme proč je zde klid.
adamzprahy
Jenže těch 10-80% je u nového Taycanu 73 kwh a u Hyundai/Kia 53 kwh, tak to je z pohledu menší baterky o 50% delší dojezd na rychlonabíjení, resp. dalších skoro 100 km na dálnici a to je sakra rozdíl ;)
Johnn
Jo jenže ono to je spíše o celkové spotřebě. Tak jednoduše jak píšeš to nefunguje. Větší baterie, větší hmotnost = větší spotřeba(uz jen při chlazení a ohřevu)
Lepší je si počkat na reálnou spotřebu a rychlost dobijeni vyjádřit v km/čas.