tato auta si kupují akorát šílenci, kteří zároveň neví co s penězi a tak si dokáží, že na to mají. Koupí si to, zaparkují ve vyhřívané garáži, jednou za pár měsíců to někdo z jeho personálu nastartuje, projede se opatrně po okolí a zase zagarážuje. Za pár let se to pokusí prodat a je po srandě. Ovšem většinou na to kupce stejně nesežene
zaškrtnul jsem "Rekordy mi jsou ukradené, stejně tak rychle nejde skoro nikde jezdit" ale samozřejmě to skoro nikde je nesmysl, takhle nejde jezdit vůbec nikde
Pomíjím záměrně skladbu a významový obsah otázek, ale nechápu, co se má čtenář a případný účastník ankety dozvědět? (Kromě celkového počtu hlasujících.) V žádné z anket z poslední doby se nikdy neobjeví jejich výsledek. Snad proboha nejde jen ty klikance.
Za mlada, když jsem všude lítal jako střeček, jsem považoval omezovač na 250, u káry co by jela i víc, jako hendikep. Měl jsem tenkrát jenom jedno auto, co jelo víc a ne jednou jsem to pustil ze řetězu.
Dnes už mi limiter na 250 nevadí a tak rychle jedu jen zřídka. Z mnoha důvodů, větší provoz obecně, stáří, zkušenosti, slabší motivace a radost, větší postihy tam co se tak rychle nesmí a další.
Stejně ale pořád chci mít auto, co umí jet 250 ( v sérii, tedy homologovaných) a má k tomu i uzpůsobenou konstrukci.
Za mlada jsem taky CBR RR potahal, ale dnes mi už bohatě stačí 150 km/h a občas, když spěchám tak okolo 180, ale, že bych to nějak vyhledával a nebo po tom toužil, to ne. Cokoli nad 200 mi už v provozu přijde extrémně nebezpečné.
A nejde o to, zda je vůz stabilní a má dobré brzdy atd. Ale reflexy člověka a nečekané situace už potom prostě nejde zvládnout.
Občas se přistihnu, že jedu po dálnici 118 km/h a poslouchám si hudbu a je mi jedno, že mne někdo předjíždí. Párkrát přidám třeba na 160 když předjíždím, aby to netrvalo dlouho a já neusínal a pak si zase zvolním, když nespěchám...
Tak to ja som skúsil takmer vždy a hlavne na moto tam bola vidina vidieť “trojku” vpredu neodolateľná. Je pravda že v poslednej dobe sa už nejako boljim a stačí 250+ 😆😆
No vidíš to a mě nikdy nenapadlo si zkoušet maximálku ani v obyčejných autech mezi 100-200 koňmi, ani v silnějších a ani na litrovým superbiku.
Stačí bohatě, že to má nějaké použitelné pružné zrychlení v běžných, nebo relativně bezpečných rychlostech. Honit se za nějakým teoretickým maximem a přitom riskovat, že pozabíjím x lidí mi žádný smysl nedává. A lidi jako Passer komentovat ani nebudu.
Ony ty rekordy a posouvání možností mají něco do sebe, ale tady už to začíná být celkem střet s realitou.
Někde jsem viděl rozhovor s Passerem a řeč padla i na jeho jízdu v Bugatti na německé dálnici. Říkal tam, že u každého auta, co má, si chce vyzkoušet maximálku a tady prostě narazil, protože v Evropě je jen jediný uzavřený okruh, kde je možné jet přes 400 km/h a ten patří VW, který ho tam nepustil.