Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKoenigsegg zaútočí na rychlostní rekord, Jesko Absolut má zvládnout přes 500 km/h
11 komentářů
gil54
...vysvětlit význam zdejších anket?
Pomíjím záměrně skladbu a významový obsah otázek, ale nechápu, co se má čtenář a případný účastník ankety dozvědět? (Kromě celkového počtu hlasujících.) V žádné z anket z poslední doby se nikdy neobjeví jejich výsledek. Snad proboha nejde jen ty klikance.
Jaký tedy mají ty ankety význam?
Pomíjím záměrně skladbu a významový obsah otázek, ale nechápu, co se má čtenář a případný účastník ankety dozvědět? (Kromě celkového počtu hlasujících.) V žádné z anket z poslední doby se nikdy neobjeví jejich výsledek. Snad proboha nejde jen ty klikance.
Jaký tedy mají ty ankety význam?
Manettino
Nemohli by to zkusit na solných pláních? Tam se dá i dvojnásobek.
×
Sdílení komentáře
×
Někde jsem viděl rozhovor s Passerem a řeč padla i na jeho jízdu v Bugatti na německé dálnici. Říkal tam, že u každého auta, co má, si chce vyzkoušet maximálku a tady prostě narazil, protože v Evropě je jen jediný uzavřený okruh, kde je možné jet přes 400 km/h a ten patří VW, který ho tam nepustil.
Stačí bohatě, že to má nějaké použitelné pružné zrychlení v běžných, nebo relativně bezpečných rychlostech. Honit se za nějakým teoretickým maximem a přitom riskovat, že pozabíjím x lidí mi žádný smysl nedává. A lidi jako Passer komentovat ani nebudu.
A nejde o to, zda je vůz stabilní a má dobré brzdy atd. Ale reflexy člověka a nečekané situace už potom prostě nejde zvládnout.
Občas se přistihnu, že jedu po dálnici 118 km/h a poslouchám si hudbu a je mi jedno, že mne někdo předjíždí. Párkrát přidám třeba na 160 když předjíždím, aby to netrvalo dlouho a já neusínal a pak si zase zvolním, když nespěchám...
Ty ale musíš, ty seš rychlej Fred. :D
Za mlada, když jsem všude lítal jako střeček, jsem považoval omezovač na 250, u káry co by jela i víc, jako hendikep. Měl jsem tenkrát jenom jedno auto, co jelo víc a ne jednou jsem to pustil ze řetězu.
Dnes už mi limiter na 250 nevadí a tak rychle jedu jen zřídka. Z mnoha důvodů, větší provoz obecně, stáří, zkušenosti, slabší motivace a radost, větší postihy tam co se tak rychle nesmí a další.
Stejně ale pořád chci mít auto, co umí jet 250 ( v sérii, tedy homologovaných) a má k tomu i uzpůsobenou konstrukci.
Chcípáka nechci.