zaškrtnul jsem "Rekordy mi jsou ukradené, stejně tak rychle nejde skoro nikde jezdit" ale samozřejmě to skoro nikde je nesmysl, takhle nejde jezdit vůbec nikde
Ony ty rekordy a posouvání možností mají něco do sebe, ale tady už to začíná být celkem střet s realitou.
Někde jsem viděl rozhovor s Passerem a řeč padla i na jeho jízdu v Bugatti na německé dálnici. Říkal tam, že u každého auta, co má, si chce vyzkoušet maximálku a tady prostě narazil, protože v Evropě je jen jediný uzavřený okruh, kde je možné jet přes 400 km/h a ten patří VW, který ho tam nepustil.
No vidíš to a mě nikdy nenapadlo si zkoušet maximálku ani v obyčejných autech mezi 100-200 koňmi, ani v silnějších a ani na litrovým superbiku.
Stačí bohatě, že to má nějaké použitelné pružné zrychlení v běžných, nebo relativně bezpečných rychlostech. Honit se za nějakým teoretickým maximem a přitom riskovat, že pozabíjím x lidí mi žádný smysl nedává. A lidi jako Passer komentovat ani nebudu.
Tak to ja som skúsil takmer vždy a hlavne na moto tam bola vidina vidieť “trojku” vpredu neodolateľná. Je pravda že v poslednej dobe sa už nejako boljim a stačí 250+ 😆😆
Za mlada jsem taky CBR RR potahal, ale dnes mi už bohatě stačí 150 km/h a občas, když spěchám tak okolo 180, ale, že bych to nějak vyhledával a nebo po tom toužil, to ne. Cokoli nad 200 mi už v provozu přijde extrémně nebezpečné.
A nejde o to, zda je vůz stabilní a má dobré brzdy atd. Ale reflexy člověka a nečekané situace už potom prostě nejde zvládnout.
Občas se přistihnu, že jedu po dálnici 118 km/h a poslouchám si hudbu a je mi jedno, že mne někdo předjíždí. Párkrát přidám třeba na 160 když předjíždím, aby to netrvalo dlouho a já neusínal a pak si zase zvolním, když nespěchám...
Za mlada, když jsem všude lítal jako střeček, jsem považoval omezovač na 250, u káry co by jela i víc, jako hendikep. Měl jsem tenkrát jenom jedno auto, co jelo víc a ne jednou jsem to pustil ze řetězu.
Dnes už mi limiter na 250 nevadí a tak rychle jedu jen zřídka. Z mnoha důvodů, větší provoz obecně, stáří, zkušenosti, slabší motivace a radost, větší postihy tam co se tak rychle nesmí a další.
Stejně ale pořád chci mít auto, co umí jet 250 ( v sérii, tedy homologovaných) a má k tomu i uzpůsobenou konstrukci.
tato auta si kupují akorát šílenci, kteří zároveň neví co s penězi a tak si dokáží, že na to mají. Koupí si to, zaparkují ve vyhřívané garáži, jednou za pár měsíců to někdo z jeho personálu nastartuje, projede se opatrně po okolí a zase zagarážuje. Za pár let se to pokusí prodat a je po srandě. Ovšem většinou na to kupce stejně nesežene
Pomíjím záměrně skladbu a významový obsah otázek, ale nechápu, co se má čtenář a případný účastník ankety dozvědět? (Kromě celkového počtu hlasujících.) V žádné z anket z poslední doby se nikdy neobjeví jejich výsledek. Snad proboha nejde jen ty klikance.