Ekonomika
3_diamanty
4
Uz pred vyse 20 rokmi niekedy tusim v r 2001 predala cela skupina renault vo svete viac ako 2,4 miliona aut ( v eu cez 1,2 miliona ) ... takze v tomto renault stale nikam nepokrocil... naopak.. na svoje najlepsie roky uz moze len spominat... lebo tie cisla spred dvoch dekad uz neprekona nikdy ... a to aj vdaka prichodu coraz vacsej konkurencie z azie... casy ked len v europe predaval skoro 1,5 melona su nadobro a naveky fuc ...
Přejít do diskuze
ericn
No tak tak na oslavu to není, v osobních autech vyrostl jen o 4%, cca 154 aut oproti 2022, ale celý trh vyrostl o 15,3% 😒]
traveldrive
A nebude to tak trochu aj tým, že všetky staré časy sú preč, nie len tie renaultovské?
wakantanka
Ja som zase veľa hatu počul na posledný Crafter a aj zase veľa chvály. Záleží očividne od toho medzikusu medzi volantom a sedadlom a samozrejme nejakej tej údržby.
Ozzman
Tak já naopak na Mastera slýchám velmi pozitivní doporučení z hodně stran i od živnostníků,tedy z těch novějších, nevím o jakých mluvíš ty ?
speedfred
Transit je drahý, teraz som kúpil Mastra dvojkabina/valník za 806t s dph.
xxc
Sused mal nejaku dodavku Renault, potom zrazu zmizla, vraj to bol hrozny srot, potom kupil Citroen a s tym jazdil dlho a vraj ovela lepsie auto.
Ozzman
Já podobnou historku už slyšel u Fordu s Tranzitem, ale i u Mercedesu, ale obě auta byla extrémě vytěžována a pořád na cestě, takže těžko říct.. Já bych si taky netipl, že zrovna Master bude slušná volba...taky jsem to slyšel a jak říkám, z více míst.
_Teddy_
Tento tie auta vyuzival na maximum. Kazdy den spravili aspon 500km, ale nebolo vynimkou aj 1000km/den. Vraj po 200 tisic km sa zacali priserne sypat, a asistencna sluzba bol jeden velky for. Ale zas je pravda, ze ti jeho soferi im davali zabrat. Permanentne pretazene, plyn na podlahe, atd.
Potom presiel na VW (tusim crafter, ci co to ponukaju?), a s tymi je vraj spokojny. Len podavam dalej co som od neho pocul. Osobne nie som ani fan VW, a nemam nic proti Renaultu...
Potom presiel na VW (tusim crafter, ci co to ponukaju?), a s tymi je vraj spokojny. Len podavam dalej co som od neho pocul. Osobne nie som ani fan VW, a nemam nic proti Renaultu...
Ozzman
Tranzit je Zkur.e.ě drahej a hlavně už jako jedinej nabízí verzi kombi-van (nebo tomu na podzim tak ještě bylo), použitelná - rozuměj základní verze je kolem 1m bez DPH
_Teddy_
Tak to ma dost prekvapuje, ze tu Renault predava tolko dodavok, lebo vela chvaly som na ne nepocul. Jeden znamy ich kupil do firmy tusim sedem za "dobru" cenu (to si myslel), ale dost na ne nadaval. Ako typicky zivnostnik/podnikatel s nimi potreboval jazdit cely den, a to tie auta nezvladali. Furt mal aspon zo dva-tri v servise. Bol rad, ked sa ich zbavil...