Veterán
Zpět na článek
Fiat 850 (1964-1973): Ottocentocinquanta slaví šedesátku, prodávala se i u nás
20 komentářů
Arese
Pane Dragoune, jako vždy skvělá a neuvěřitelně podrobná práce! :yes: :yes: :yes: Přesně tak, jak si takové auto, jako je 850ka zaslouží. Moc děkujeme!
P.S.: Vždy, když se píše o některém z fantastických Fiatů ze 60. - 90. let, vhání mi slzy do očí pomyšlení, do jakého neuvěřitelného úpadku se v posledních cca 15 letech v Evropě tato automobilka dostala.. 😲 😲 😲 :no:
P.S.: Vždy, když se píše o některém z fantastických Fiatů ze 60. - 90. let, vhání mi slzy do očí pomyšlení, do jakého neuvěřitelného úpadku se v posledních cca 15 letech v Evropě tato automobilka dostala.. 😲 😲 😲 :no:
apoho
Krása, kterou tehdy Italové ohromně uměli. To coupé kdo měl v sedmedátkách, to byl frajer! :yes:
Miloslav Syrovátka
Mám ho už skoro dvacet let, a nikdy bych ho neprodal, jednoduché a spolehlivé.
PavelK_
Jedny z mála světlých okamžiků na auto.cz jsou články pana Dragouna. Velmi zajímavé počtení o velmi zajímavém autě. Spousta věcí pro mě byla novinkou. :yes: :yes: :yes:
Mokrous
Tak 100 mm vysoké kupé taky pobavilo. :-!
Ale jinak je radost číst články od mistra Dragouna i když už to všechno pomalu odvál čas.
Ale jinak je radost číst články od mistra Dragouna i když už to všechno pomalu odvál čas.
gil54
"Přijatelné peníze" znamená samozřejmě obecně, nejen v uzavřené, socializmem poškozené ekonomice tehdejší ČSSR. (A tehdy měna měla označení Kčs.)
gil54
Ano, pěkný článek jako vždy :yes: (až na to "příčné litrové pero" 😄 - asi neuhlídané automatické doplňování textu) o oblíbeném autíčku bez zásadních problémů za přijatelné peníze, které velmi dobře fungovalo a na svojí dobu bylo ve velikosti běžných základů většiny mainstreamových automobilek.
No a než se stačilo něco polámat, tak už si ho stejně vzala příroda.
No a než se stačilo něco polámat, tak už si ho stejně vzala příroda.
Arese
Ale ta tvoje "zjištění" se přece vůbec nevylučují! Dnes přece nikdo Fiat 127 nepoužívá na denní bázi, je to youngtimer pro radost majitele i okolí (víkendové letní projíždky, návštěva srazů apod.). 😄 😄
ryccardo
když jsem byl malý, tak jsme měli dlouhé roky 125p. Úžasný auto. Když táta po revoluci koupil nového Favorita, tak jsem už jako malý smrad kroutil hlavou nad tím, proč to krásný auto s koženkovýma sedačkama měníme za takový šrot. Po třech letech uznal svůj omyl a Fávo prodal 😁
Petr Malina
Jo to uměli ještě taliáni dělat krásná vozítka a nejenom taliáni. Kreslili to na prkně a z hlavy. Nelezlo jim to z tiskárny počítače, který vyplodí stejné krabice, protože je svazován předpisy. Měl jsem 850 i 127 , nadherná autíčka.
Jaromír Vodička
No, přijatelné penize asi ne. Tata ho měl, stal 69000 Kč a průměrná hrubá mzda byla v r.1970 2411 Kč. Ale jinak sloužil 17 let bez závad. A kdyby táta nezemřel asi by jezdil dál
Horký Rom
Tento Fiatek pochází z pravěku italdesignu :yes😒br />
P.S. Směju se nad fejkovým BMW X5 😁rive45e a Lexus LC 500 V8 😆😂🤣
P.S. Směju se nad fejkovým BMW X5 😁rive45e a Lexus LC 500 V8 😆😂🤣
topten
znamej provozuje dnes snad uz 50 letej rodinnej F127
asi pred 5 lety jsme sedeli na nejaky chalstacce a ja ho pred tim videl v tom sedet
tak sem mu rikal, jaky paradni auto to je
a on me uzemnil tim, kdyz mi rek ze jezdit bych v tom nechtel, ze to jen jen nostalgie, ze dnesni auta sou uplne nekde jinde ...
asi pred 5 lety jsme sedeli na nejaky chalstacce a ja ho pred tim videl v tom sedet
tak sem mu rikal, jaky paradni auto to je
a on me uzemnil tim, kdyz mi rek ze jezdit bych v tom nechtel, ze to jen jen nostalgie, ze dnesni auta sou uplne nekde jinde ...
KANKUNEN
Krásné auto, jen v této době už byl Renault 4, který byl už koncepce používané dodnes.
Jinak už tehdy platilo FIAT není auto a koza není dobytek. Jinak i současný Fiat 500 je nejvíce kazové auto v Evropě.
Jinak už tehdy platilo FIAT není auto a koza není dobytek. Jinak i současný Fiat 500 je nejvíce kazové auto v Evropě.
Není o koncepcích malých aut v 60. letech minulého století, ani o hospodářských zvířatech, ani o "kazových"? autech a ani o tom, co a kde je Fiat dnes.