Novinky
keby bol v tej cene aspon pohon zadnych kolies, tak prosim, ale takto je to plaketa za 5.000 euro 8-s :no:
kazdopadne bezchybny tovarensky tuning :yes:
kazdopadne bezchybny tovarensky tuning :yes:
Já ne těch fotkách vidím 2 různá auta. Který je to WRC edition? Liší se kolama, předním lízátkem, jedno nemá ty divný nastavce prahů... a fotka zezadu žádná...
Ja stale cekam na automobilku, ktera udela skutecny zavodni auto do silnicniho provozu. Proste pilku jakou byl (a je) treba Peugeot 205 T16 >😒] Skoda ze jich vyrobyli par kusu a sou mrte drahy 😒
A co treba Focus RS prvni generace? 😉
Nebo druhe, uz se tesime. :yes:
Nic takovyho bohuzel evropskej Ford nechysta. Proto neni ve druhy generaci ani RS (Rally Technology), je jen civilnejsi ST (Sport Technology) o spickovy verzi Cosworth ani nemluve. Ford si ted nemuze dovolit zadny vystrelky. Ale ten Spanelskej kit na 2.0TDCi, to je teda vazne napad, jeste ze aspon ti rakusaci nejsou takovi cvoci.
Ty Ozeta vypadaji na nerozsirene kastli trochu divne, ale to asi jenom na fotkach 😊 jinak mam slabost pro 220 konovy turbo petivalce 😁 takze Focus ST supa, a wrc este lip..
Konečně představena!!!! Za chvíli určitě přibude i na Auto.cz o tom článek, než tak bude můžete se kouknout sem: [odkaz]
je nebo neni 4x4 ? nikde ani zminky...
Predokolka. Myslenka ST v tomhle kitu ma aspon trochu hlavu a patu. TDCi opravdu nechapu. Ani kdyby byl vyladeny na stejny vykon. Ale ten kit samotny...co (krome plakety) na nem muze mit takovou cenu?? Vzdyt se to WRC podoba mozna zepredu a to jeste z dalky. Kola 20"...proc? Vzdyt asfaltove rafky jsou osmnactky. Kde je zadni kridlo? Kde jsou rozsirene blatniky? Atd., atd.Tohle je opravdu ubohe tahani penez ze zakazniku. Od Fordu resp. jejich importeru bych cekal trochu zodpovednejsi pristup. Mimochodem, ST je samo o sobe krasne auto, nevidim duvod ho kazit timhle kitem. J.
Švýcarské zastoupení Fordu se rozhodlo oslavit vítězství v poslední WRC sezóně, kdy Ford vyhrál Pohár konstruktérů po 27 letech. A rozhodli se to oslavit limitovanou edicí Focusu ST WRC Edition, která čítá 100 kusů a nechají si za ni zaplatit 44 900 CHF.
Model je postaven na 19“ BBS kolech, která jsou obuta do Pirelli P Zero Nero o rozměru 235/35 R19. Pod nezbytnými potisky a upraveným předním a zadním spoilerem s difuzorem najdete základ ve Focusu ST s 2.5 l Duratec turbo motorem, jenž disponuje 225 koňmi a 320 Nm. To stačí na 0-100 km/h za 6,8s a dopřeje vám 241 km/h. Brzdy zůstavají také původní – přední 320 mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny a vzadu 280 mm kotouče, které krotí dvoupístkové třmeny.
Pokud máte zájem o pár obrázků, rád posloužím.
Model je postaven na 19“ BBS kolech, která jsou obuta do Pirelli P Zero Nero o rozměru 235/35 R19. Pod nezbytnými potisky a upraveným předním a zadním spoilerem s difuzorem najdete základ ve Focusu ST s 2.5 l Duratec turbo motorem, jenž disponuje 225 koňmi a 320 Nm. To stačí na 0-100 km/h za 6,8s a dopřeje vám 241 km/h. Brzdy zůstavají také původní – přední 320 mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny a vzadu 280 mm kotouče, které krotí dvoupístkové třmeny.
Pokud máte zájem o pár obrázků, rád posloužím.
Jinak Fordíkovi to moc sluší mít zbytečný mega, už ho mám 😉