Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo přejmenuje elektrické modely. Kompakty budou mít výkon supersportu

Švédská automobilka pokračuje v konsolidaci názvů svých modelů. Identity elektrických vozů C40 a XC40 proto sblíží se svými lokálně bezemisními sourozenci s písmenem E na začátku.
Zpět na článek
21. 2. 2024 08:22
21. 2. 2024 09:12
21. 2. 2024 14:16
21. 2. 2024 14:42
21. 2. 2024 16:48
21. 2. 2024 22:24
Avatar - Horký Rom
21. 2. 2024 08:22
moc líbí
Kompakty budou mít výkon supersportu… Proč budou?
Už teď model EX30 Twin Motor Performance ma výkon supersportu :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2024 08:44
Re: moc líbí
Pise sa tam v mnoznom cisle... cize ich bude este viac ako len ten jeden ktory spominas...
Avatar - Roman Horký
21. 2. 2024 08:54
Re: moc líbí
Víš, že kdo diskutuje s prasetem je brzo k nerozeznání od prasete?
Avatar - Jamme
21. 2. 2024 09:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2024 12:29
ja sa v tom nevyznam ale ..
potrebujeme výkony superšportu? nebolo by lepšie znížiť výkon a predĺžiť dojazd? nejaký mladý fracek si do toho sadne a po prvej zákrute bude visieť na strome
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Mokrous
21. 2. 2024 13:01
Re: ja sa v tom nevyznam ale ..
No my 2 třeba ne, ale většinová společnost jede stylem: "Čím víc pruhů, tím víc Adidas!" a "Větší je lepší!" atd.

A tak mají obří auta, výkony supersportu, obrovský kola, obrovskej dům, velký svaly, přes to velký tetování, doma obří televize, vedle parodii na ženu s velkýma umělýma kozama, botoxovým ksichtem, pyskama ala Kačer Donald ze silikonu, s umělejma řasama, nehtama, vlasama, obočím, šutrama v zubech atd...
Zato mozky se nějak zmenšují...

Časem se třeba dočkáme normálních EV ve stylu kombi s dojezdem 800 - 1000 km nejen na papíře a s normálním výkonem pro normální ježdění a podvozkem, který nebude muset držet ty extrémní výkony.
Avatar - xxc
21. 2. 2024 13:03
Re: ja sa v tom nevyznam ale ..
cim vic dojezd, tim vic Adidas :-D
Avatar - xxc
21. 2. 2024 13:01
Re: ja sa v tom nevyznam ale ..
Ano, potrebujeme. Ano, je lepsie znizit vykon, na to tam je ten pedal, ktorym sa reguluje vykon. A nemusi to byt mlady fracek, toho som sa aj ja bal, ze sa v tom zabijem :-)
Avatar - eLzyx
21. 2. 2024 13:35
Re: ja sa v tom nevyznam ale ..
když ona tam není zrovna přímá úměra. Že by 100kW auto žralo 3x méně jak 300kW. Ten rozdíl bude v jednotkách procent.
Zásadní rozdíl nebude ani v ceně.
Co ale zásadní rozdíl bude, tak to přesvědčení zákazníka - kup si to, jede to lépe.
21. 2. 2024 14:00
Re: ja sa v tom nevyznam ale ..
Ne to nepotřebuje nikdo, ale líp to vypadá na marketingových materiálech. Co na tom, že se to na víc jak 180kmh nevyšplhá a od 100kmh to žere jak tank :-[] Ve finále to pojede na dálnici v pravém pruhu za kamionem, aby to někam dojelo ;-)
21. 2. 2024 22:18
Re: ja sa v tom nevyznam ale ..
Vic jak 180 potrebuje v Cechach jezdit kazdej.
Denne!

Narozdil od zrychleni, ktery je jen zbytecna poza.

:D :D
Avatar - Ji/Ri
21. 2. 2024 14:16
To je Presne to
Co od Volva ocekavas. Výkon SS. :))))))) debilita
Rozbalit vlákno
1
21. 2. 2024 22:21
Re: To je Presne to
U EV je vykon samozrejme na skodu. :D

Narozdil od spalovaku, kde je to cooool. Nejlip u stavnaty V8 s otevrenym vejfukem.
:no:
21. 2. 2024 14:42
Tak
BEV můžou oproti běžným ICE nabídnout pouze více "designové" svobody a plynulejší zrychlení v přímce. Samozřejmě například Ioniq5N se snaží chování ICE simulovat, ale pro ty kdo ICE zažijí, tak BEV bude jen alternativou pro určitou skupinu z nich jako kupujících (předpokládám tak do 30% max v příštích 15 letech... Prostě si párkrát vyzkoušíte, jak to pěkně táhne a to asi vše, zbytek bude neustále stresující sledování dojezdu a 120 km/h max na dálnici v pravém pruhu..Prostě BEV nemají (kromě zrychlení a pružnosti) co nabídnout.. Ale samozřejmě je to jen můj subjektivní názor... :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - eLzyx
21. 2. 2024 16:48
Re: Tak
ono záleží na EV. Je jasné, že SUV pixly budou žrát jak prokopnuté (nebo přizemněné?) a tak tito řidiči mohou používat defenzivní jízdu.
Ovšem třeba pro model S je tzv. "sweet spot" v rychlostech kolem 160km/h, kdy rychlostí naženu více času, než kolik jej ztratím nabíjením. A takto i jezdím. V Německu i přes 200km/h.
Ten stres z dojezdu - je zajímavé, že jej mají jen ti, co EV nejezdí.

Co se týče dalších benefitů, tak aspoň u Tesly to jsou nižší provozní náklady. Jak servisní (téměř nulové), tak s ohledem na spotřebu při porovnání s podobně výkonným autem (ano, pokud někdo chce srovnávat 1.2TDI s 300kW EV, tak mu to vycházet dost možná nebude). Výhodou je i vyšší bezpečnost auta zejména při nárazech z boku - posádku dobře chrání masivní baterie. A velice dobré jízdní vlastnosti - třeba závody ve slalomu (Sosnová) vyhrává obvykle TM3 (seriová).
21. 2. 2024 22:24
Re: Tak
Ale nekecej. S EV jezdi vsichni do 120.
:D
"zbytek bude neustále stresující sledování dojezdu a 120 km/h max na dálnici v pravém pruhu.."
Wtf

Bavi me taky ta teze o tech, co "nezazili spalovaky".
Ja zadneho takoveho majitele EV neznam...

Ale co skutecne pobavilo je ten vyhled do roku 2039. :D :D :D
"alternativou pro určitou skupinu z nich jako kupujících (předpokládám tak do 30% max v příštích 15 letech."
Kam se hrabe Sybila...

PS Subjektivni nazory majitelu fosilu na elektromobilitu jsou, jemne receno, absolutne odtrzene od dnesni reality pouzivani EV.
22. 2. 2024 07:33
Volvo (ne)zkrachuje
Volvo urcite krachne, bo EVcka nikdo nechce, maximalne tak 30% v roce 2039.
:D :D :D

A ted realita:
https://fdrive.cz/…ch-prodalo-12021
Volvo slaví s modelem EX30 v Česku i ve světě velké úspěchy

Model EX30 sjíždí zatím z linky v čínském Zhangjiakou, která má kapacitu 250 tisíc aut ročně. Vzhledem k enormnímu zájmu o EX30 se bude výrobní kapacita v Číně navyšovat, navíc se od příštího roku začne vyrábět také v evropské továrně v belgickém Ghentu.
Rozbalit vlákno
0