Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čtyřdveřový Volkswagen Passat Coupé už v květnu 2008

Podle informací německého čtrnáctideníku Automobilwoche bude sportovnější a luxusnější derivát Volkswagenu Passat levnější než Audi A5.
Zpět na článek
18. 7. 2007 00:24
18. 7. 2007 03:20
neregistrovaný "reaperman"
18. 7. 2007 06:16
neregistrovaný "Vrel Satis"
18. 7. 2007 07:32
neregistrovaný "kierke"
18. 7. 2007 07:46
neregistrovaný "A2"
18. 7. 2007 08:38
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 10:53
neregistrovaný "A2"
18. 7. 2007 13:52
neregistrovaný "dCi"
18. 7. 2007 14:14
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 18:49
neregistrovaný "Gilgit"
18. 7. 2007 00:25
neregistrovaný "Ada"
18. 7. 2007 01:27
neregistrovaný "Pietro"
18. 7. 2007 07:15
neregistrovaný "Turbomotor"
18. 7. 2007 08:34
18. 7. 2007 09:48
18. 7. 2007 11:16
18. 7. 2007 07:33
18. 7. 2007 10:44
neregistrovaný "david"
18. 7. 2007 11:29
neregistrovaný "kierke"
18. 7. 2007 13:48
neregistrovaný "Turbomotor"
18. 7. 2007 18:03
neregistrovaný "A1"
18. 7. 2007 18:51
neregistrovaný "Gilgit"
18. 7. 2007 19:42
neregistrovaný "kierke"
18. 7. 2007 22:27
neregistrovaný "Alessio"
18. 7. 2007 08:08
anonym
18. 7. 2007 08:15
neregistrovaný "Drsoň"
18. 7. 2007 08:30
neregistrovaný "Jadran"
18. 7. 2007 09:01
neregistrovaný "sword2"
18. 7. 2007 09:42
neregistrovaný "Džejár"
18. 7. 2007 09:50
anonym
18. 7. 2007 13:44
neregistrovaný "Jozki."
18. 7. 2007 09:45
neregistrovaný "RIO2"
18. 7. 2007 10:03
neregistrovaný "Pietro"
18. 7. 2007 10:21
18. 7. 2007 10:49
neregistrovaný "mamlas"
18. 7. 2007 11:15
18. 7. 2007 11:35
18. 7. 2007 13:08
neregistrovaný "mamlas"
18. 7. 2007 14:07
18. 7. 2007 15:32
neregistrovaný "mamlas"
18. 7. 2007 16:38
18. 7. 2007 10:50
neregistrovaný ","
18. 7. 2007 11:28
18. 7. 2007 11:39
neregistrovaný "AudiHroch"
18. 7. 2007 11:52
18. 7. 2007 12:20
neregistrovaný "Džejár"
18. 7. 2007 12:34
18. 7. 2007 12:58
18. 7. 2007 13:51
18. 7. 2007 14:44
18. 7. 2007 13:28
neregistrovaný "Juha"
18. 7. 2007 14:36
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 13:30
18. 7. 2007 13:55
18. 7. 2007 14:40
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 14:46
18. 7. 2007 17:00
18. 7. 2007 17:10
18. 7. 2007 17:22
neregistrovaný "dCi"
18. 7. 2007 17:34
18. 7. 2007 17:05
18. 7. 2007 20:20
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 20:54
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:26
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 07:04
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 21:22
neregistrovaný "Jozki."
18. 7. 2007 12:18
neregistrovaný "----8"
18. 7. 2007 12:19
neregistrovaný "jozef77"
18. 7. 2007 12:19
neregistrovaný "Pietro"
18. 7. 2007 12:23
neregistrovaný "Džejár"
18. 7. 2007 14:42
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 21:54
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:19
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 14:13
neregistrovaný "potkan"
18. 7. 2007 12:55
18. 7. 2007 14:47
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 16:40
neregistrovaný "VDC"
18. 7. 2007 18:01
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 20:16
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 21:09
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:08
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:27
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:31
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 07:07
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 02:33
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 07:17
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 11:17
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 01:17
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 07:19
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 10:47
neregistrovaný "Pol"
18. 7. 2007 13:02
neregistrovaný "Ondras"
18. 7. 2007 13:29
neregistrovaný "Anti VW"
18. 7. 2007 13:56
neregistrovaný "honzarov"
18. 7. 2007 21:03
neregistrovaný "Turbomotor"
19. 7. 2007 08:18
neregistrovaný "OZZY"
18. 7. 2007 21:14
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2007 10:25
neregistrovaný "Alessio"
18. 7. 2007 23:35
neregistrovaný "Benz"
18. 7. 2007 18:11
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 20:16
neregistrovaný "Vel Satis"
18. 7. 2007 21:10
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:13
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 11:34
neregistrovaný "Pol"
18. 7. 2007 18:35
neregistrovaný "A1"
18. 7. 2007 20:44
neregistrovaný "led zep"
19. 7. 2007 06:56
neregistrovaný "art"
19. 7. 2007 02:07
19. 7. 2007 08:29
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 7. 2007 10:38
19. 7. 2007 10:03
19. 7. 2007 17:43
neregistrovaný "kierke"
21. 7. 2007 09:31
neregistrovaný "wumpy"
21. 7. 2007 09:32
neregistrovaný "wumpy"
8. 12. 2007 10:35
anonym
18. 7. 2007 00:24
ZASTŘINI ČÍRO
Máš na to pár měsíců, zastřihni číro, aby se ti vešlo pod sníženou střechu. Zvol prostě passátní sestřih. A postav se do fronty. Přijede totiž již brzy Apoštol tvých coupe snů.

Tak tohle je zpráva července :yes: Jasně... Ford prodává Volvo a kupuje kloboučnickou dílnu v Rumunsku, Fiat učí štěkat pět set vrabčáků a... tak jen VW diktuje Evropě, na čem má jezdit. Jestli se A5 povedla, pak Apoštol coupe, to bude zásah přímo na konoru. Za pár šupů velké kupíčko... jo, VW ví, VW zná. A co víc... VW-CR... můžeš se začit učit vyslovovat jedním dechem tuhle zkratku, abys to pak celej rudej nekoktal v té frontě. BRAVWO APOŠTOL :yes:
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "reaperman"
18. 7. 2007 03:20
Re: ZASTŘINI ČÍRO
jo, jasne... takze co to bude? ctyrdverovy coupe, jinymi slovy sedan? a nevyrabi nahodou uz FauVe neco jako Pasik Sedan? takze tam akorat napere 1,8 TFSI (a 118 kW nejni na sportovni "kupe" zrovna moc) nebo nejakej ten TyDy, at zijou Vostry Saze :-P
Je tu vlastne jeste nekdo, kdo tyhle überkonzernovy kecy necekal? takze BRAVWVWVWVWVWVO a dobrou, tuhle PR masirkovou ukolibavku uz mame obehranou peknejch par roku.
Avatar - R32
18. 7. 2007 08:28
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Vidím, že máš prehľad... :no: :no: Mercedes má CLS - štvordverové kupé postavené na bázi E-čka. Nikto ešte nevie ako sa bude kupé od VW volať takže zatiaľ ho volajú akože Passat kupé. A tým, že zavedú CR VW vymaže jeden z veľkých argumentov všetkých oponentov VW. Každý test VW ktorý čítaš je o tom, že všetko je super no hlučnosť a chod TDI im berie body, som zvedavý čo si nájdu teraz... >:D
18. 7. 2007 08:39
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Typicky VW pristup - vzdy pride s niecim, co uz niekto zacal vyrabat prv a otestoval zaujem zakaznikov. A potom lize smotanu. Vzdy na istotu a nikdy inak. Jak dochodca o palicke, co sa uz vopred boji, ze spadne.
18. 7. 2007 08:55
Re: ZASTŘINI ČÍRO
VW je normalna firma a je normalne ze chce vyrabat zisk - to znamena hrat na istotu. Takze z ich pohladu nevidim nic zle na lizani smotany. Z nasho pohladu - mohli by vyrobit aj nieco odvaznejsie. ;-) Aj ked Scirocco je myslim si dost odvazne. Pravdepodobne sa sice dizajn este zmeni no dufajme ze nie velmi. Passat Coupe sa bude volat Passat Coupe. Podarilo sa mi ho vidiet a sediet v nom uz koncom minuleho roka a ked ho nezmenia (ten kus mal najazdene uz aj nejake testovacie kilometre takze asi nie) tak viacery sa budu cudovat ze ako to ze VW sa pustil do niecoho tak odvazneho. Rozhodne to totiz nie je Passat.
18. 7. 2007 09:39
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Tak to jsi nás pěkně rozrajcoval :-) :yes:
18. 7. 2007 09:48
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Brzdi brzdi zaspinis si kancelariu. ;-) >:-[]
18. 7. 2007 10:26
Re: ZASTŘINI ČÍRO
;-) >:D :yes:
18. 7. 2007 15:39
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Takže... to, že firma označuje čtyřdveřák jako kupé, je jen marketing. A CLS je tak maximálně čtyřdveřový tank, ale rozhodně ne kupé. Jediným čtyřdveřovým kupátkem na světě, hodným tohoto označení, je Mazda RX-8.
18. 7. 2007 16:17
Re: ZASTŘINI ČÍRO
:yes: Nemaji to oznaceni na svedomi spis novinari?
neregistrovaný "Vrel Satis"
18. 7. 2007 06:16
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Opět se v plné nahotě projevilá tvá malost gti.
Píšeš podle šablony, na víc už nemáš.
Ten kdo smekne patky, budeš ty, ale rozhodně ne díky pseudo coupé od sterilizátoru VW.4 dveře?
TVŮJ Apoštol je sice za dveřmi, ale vítr vane z jižních směrů.
Tak se dej do hola, zlatej řetěz na krk, festiny na ruku a můžeš se jit postavit do fronty. Stejně se na tebe nedostane.
Já ji už viděl.
Nezapomeň na dávku, jinak to nerozchodíš!!!
neregistrovaný "kierke"
18. 7. 2007 07:32
Re: ZASTŘINI ČÍRO
NAzdar GTI, vecra v noci som precital v sluzbe tvoje blogy 1-16, tiez sa tesim na nove 4 dverove kupe, na propagacnych fotkach vyzeralo viac ako dobre. Nie som sice ziadny nadseny privrzenec VW ale dynamicke krivky, nizky profil ktory je cim dalej vetsou vzacnostou (vid Golf, Golf+) dokazem ocenit. Len tie CR-Diesel kedy konecne dorazia s autuodpovedajucim vykonom!!! Uz ho vidim prehanat sa po nemeckych dialniciach, vo vnutri stastny nemecky dochodca, ale ako lacnejsia konkurencia A5, BMW coupe preco nie, urcite tu bude spestrenia.
neregistrovaný "A2"
18. 7. 2007 07:46
Re: ZASTŘINI ČÍRO
"Zastřinu" si číro, neboj..
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 08:38
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Opět nic k tématu? Asi jako všichni, co reagují na GTIho... :no:
18. 7. 2007 08:42
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Asi tak ako teraz Ty...
neregistrovaný "A2"
18. 7. 2007 10:53
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Co chceš slyšet k tématu, já žádný nevidím! Jen bláboly o nějakém coupé od VW, které nikdo ještě neviděl, alespoň já ne. Tak na jaký téma chceš diskutovat??!
neregistrovaný "dCi"
18. 7. 2007 13:52
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Co jsem si stačil všimnout, tak ty k tématu také povětšinou nic nepíšeš. Jediné u čeho tvůj nick pravidelně nacházím, jsou obranné reakce na reakce na GTIho příspěvky. Myslím si, že GTI nepotřebuje přicmrndavače, v podstatě ho tímto ještě shazuješ. Takže klid. :-!
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 14:14
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Opět se vás tu vyrojila hromada, co má plnou hubu keců a umí akorát tak ukazovat prstem - co já, když on taky. Jak malý decka, ovšem nedošlo to ani jednomu. Takže klid. :-!
neregistrovaný "Gilgit"
18. 7. 2007 18:49
Re: ZASTŘINI ČÍRO
Ta klouboucnická dílna v Rumunsku je docela normální a dokonce pomerne moderní automobilka.
neregistrovaný "Ada"
18. 7. 2007 00:25
TDI Common rail?
A spotreba vyskoci o litr? Dekuji nechci.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - R32
18. 7. 2007 08:32
Re: TDI Common rail?
:no: :no: bože to je ale trápne... Prezraď mi kde si sa dočítal že spotreba stúpne a dokonca si sa dočítal že o liter? No teda...
18. 7. 2007 11:14
Re: TDI Common rail?
Se starym komurkovym dieslem muzes jezdit i za spotrebu o litr mensi nez s _T_raktor_D_rnci_I_nside-PD. A vubec, trakar muzes tlacit za 0 litru na sto, tak si nejaky porid, odborniku.
neregistrovaný "Pietro"
18. 7. 2007 01:27
PRECO???
Kristovanoho,prečo?Mna ide roztrhať kedˇčítam alebo počujem slovo štvordverové kupé.Stvordverový je IBA SEDAN /alebo limuzína/ a kupé má IBA DVOJO dverí.Ináč proti tejto správe nič nemám,práveže som zvedavý na toto auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turbomotor"
18. 7. 2007 07:15
Bravo VW
Konečně další mistrovské dílo z laboratoří überkoncernu! Vsadím svou čiplou Oktavii RS že tohle zadupe do asfaltu jakkoukoli rádoby konkurenci ! Z4 ani 911 se nechytá ! BraVWVWVWO !
Rozbalit vlákno
3
Avatar - R32
18. 7. 2007 08:34
Re: Bravo VW
Mám pre teba zlú správu, toto nebude konkurencia pre Z4 a 911, najbližšie to bude mať k Mercedesu CLS bratu. Stiahni stávku lebo prídeš o číplou Oktavii >:D >:D ;-)
18. 7. 2007 09:48
Re: Bravo VW
Ironie ti dělá problém, že?
18. 7. 2007 11:16
Re: Bravo VW
Ze bude mit passat coupe nejblis k CLS? ale no tak to snad ne ;) To je uplne jina liga ;)
18. 7. 2007 07:33
konkurence CLS
VW patří mezi velké evropské hráče a tak se nedivím snaze dohnat M-B CLS. Jen, aby to nedopadlo jako s konkurentem S-classe VW Pheaton. Vrstva zákazníků, kteří tato auta kupují se bude spíše orientovat na CLS, Porsche Panamera nebo BMW 8. Dle mého soudu to pro VW bude propadák, pro své top zákazníky má přeci Audi.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "david"
18. 7. 2007 10:44
Re: konkurence CLS
Muzes tu "konkurenci" chapat i jinak. Proste chteji nabidnout neco lidem, co zavistive cumi na CLS ale nemaji na nej. Nemusi byt cilem VW postavit rovnocenne auto.
18. 7. 2007 11:18
Re: konkurence CLS
Pravda, taky myslim, ze konkurovat konkurovat temto vozum by pro VW nebyla zrovna takticka vyhra, navic to asi bude trochu jina kategorie.

K tomu vyctu, bych jeste pridal Maserati QuattroPorte
neregistrovaný "kierke"
18. 7. 2007 11:29
Re: konkurence CLS
VW nema a nikdy nebude mat na to aby dohnalo premiovy segment, ale snahu treba ocenit. Prave preto ako zivy dokaz je tazky prepadak Pheaton. VW nepatri do triedy superluxusnych limuzin. Ale coupe? Sportoveho vzhladu, s vnutornym priestorom ako sedan, ktorym hravo predci premiovych sukmenovcov. Co na tom ze 100Kw CR-Diesli je akurat na uspornu jazdu po ceskej dialnici, o sportovom vyziti nemoze byt ani reci. Ale hlavne ze to nie je Rapkos TDI. O 118Kw benzine ani nehovorim.
Takze suma sumarum ziadny prepadak, vsedne zvezenie v atraktivnejsom, imigeovsom baleni.
18. 7. 2007 11:54
Re: konkurence CLS
V ponuke bude aj 2,0 TDI CR 125 kW a casom asi aj 3,0 V6 170 kW. Benziny 1,8 TSI 118 kW, 2,0 TSI 147 kW a 3,6 V6 FSI 220 kW takze bude mozne aj sportovejsie zvezenie. S tym zvezenim v atraktivnejsom a imageovskom baleni sa da len suhlasit. :yes:
Re: konkurence CLS
ach,hosi,hosi,vy tady m,luvite jen o passat coupe,M-B cls a audi A5/S5
ale vy uplne zapominate na dalsi ctyrdverove coupe jaguar xf,porsche panamera a bmw 8
neregistrovaný "Turbomotor"
18. 7. 2007 13:48
Re: konkurence CLS
Co to meleš ty maďarská opice? VW už dávno JE v prémiovém segmentu! Prémiový segment a VW jsou synonyma! Podívej se na kvalitu zpracování, prostoru a řízení VW a nějakého merglu a pak hodnoť ! VW je o světelné roky před konkurencí! A ty jejich motory jsou mnohem výkonnější, jen při stávajících metodách měření výkonu vypadávají taková nízká čísla. Ovšem reálně mají 2x - 3x větší výkon než průměr. Je to o tom že v mnohem větší míře využívají nanotechnologie a kvantovou fyziku.
18. 7. 2007 13:55
Re: konkurence CLS
8-s 8-s 8-s Ty woe 8-s 8-s 8-s To je maso...
18. 7. 2007 14:13
Re: konkurence CLS
Vynikající satira >:D
18. 7. 2007 15:43
Re: konkurence CLS
Tos nemyslel vážně, že ne.... Pokud ano, upřímně tě lituji :o) Například motory TDI-PD jsou bohužel světelné roky za konkurencí a nikoli před ní :o)
18. 7. 2007 16:16
Re: konkurence CLS
obavam se, ze to bylo vazne ;-) [odkaz]
neregistrovaný "A1"
18. 7. 2007 18:03
Re: konkurence CLS
Ať žije novej českej DanielDesign. >:D
Jen tak dál..
neregistrovaný "Gilgit"
18. 7. 2007 18:51
Re: konkurence CLS
Vítej, ***cku
neregistrovaný "kierke"
18. 7. 2007 19:42
Re: konkurence CLS
uprimnu sustrast a nechlastaj tolko hned zrana. Trosku sa uc, dostuduj aspon to uciliste, nieco zarob a vyskusaj si ten tvoj priemiovy zazrak.
neregistrovaný "Alessio"
18. 7. 2007 22:27
Re: konkurence CLS
>:D :yes: PS: vím, že máš rád flamewary a ironii, půjde ti to, tady na serveru tě lidé ještě neznají ;-)
anonym
18. 7. 2007 08:08
Snazit sa snazi
musime vsak povedat ze na BMW ani Mercedes bohuzial ani zdaleka nema co sa tyka techniky a vybavenia. a nech uz to je ako chce vzdy bude stat za nimi to iste sa tyka aj audi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Drsoň"
18. 7. 2007 08:15
Passat Coupé?
Uvidíme, s čím příjdou... ale nějak mi to zatím nejde dohromady... "klasický" Passat je asi celkem fajn auto, ale určitě nemá to, co se od "Coupé" čeká, a to je šmrnc... takže Passat Coupé mi zatím zní jako pěkný protimluv... uvidíme...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jadran"
18. 7. 2007 08:30
....čtyřdvéřové kupé?Co to je?
Jak píše výše Pietro, co je to čtyřdvéřové kupé? Jedině snad s dvěřmi bez středního sloupku a otvíráním proti sobě jako Mazda (další označení se mi teď nevybavuje....), ale to si myslím od VW nehrozí. Problémem je jistá konzervativnost a myslím, že snaha tlačit se tam, kde je AUDI a zbylé dvě premiové německé značky je nesmysl. Myslím, že VW je německá obdoba Fiatu a pokud se drží v těhle končinách je (přes všechny hysterické výlevy) jedničkou. Pro takovouhle firmu je lepší dotáhnout technicky i komerčně to, co se chytilo, než se cpát do oblastí, které jsou vyhrazeny jiným. Nádherné nové Mondeo se taky nesnaží konkurovat MB, BMW nebo AUDI a přitom má svoje místo i jméno na trhu jasné. To co se povedlo VW je třeba EOS. Koncept CC je sice francouzský, ale ze všech cécéček je EOS nejlepší a ve vazbě na to i cenově nejpřijatelnější. Ale čtyřdvéřové kupé? Uvidíme, ale Phaeton by měl být pro koncern dostatečným varováním. Navíc i Passat je trošku podivné auto a nevím, co by mě přimělo si ho koupti ve stejné cenové relaci jako je Mondeo (i to předešlé), Mazda 6 (ta je cenově o dost příznivější) nebo Honda Accord. Na tyhle auta podle mě Passat nemá a neměl nikdy. Ale je to můj názor, GTI bych jím nerad zvyšoval tlak hned tak po ránu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - R32
18. 7. 2007 08:45
Re: ....čtyřdvéřové kupé?Co to je?
všetko OK, len CC nieje zďaleka francúzky nápad, prvý s pevnou sklápacou strechou prišli v USA niekedy v 50-60. rokoch, v modernej európe bol prvý Mercedes SLK... Peugeot to s 206 CC dal akurát do prístupnejšej cenovej kategórie.
neregistrovaný "sword2"
18. 7. 2007 09:01
Re: ....čtyřdvéřové kupé?Co to je?
nerád by som kecal ale CC koncept myslím vymysleli Francúzi už v 30 rokoch a myslím že to bola práve automobilka Peugeot...
18. 7. 2007 09:12
Re: ....čtyřdvéřové kupé?Co to je?
[odkaz] - je tam odkaz na fotku - Peugeot 401. Vymyslel Peugeot ale najvacsi rozmah bol v USA.
18. 7. 2007 09:06
TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Uz je tomu nekolik let, kdy Skoda uverejnila studii TUDOR na zaklade Superbu. Ohlas byl az prekvapive vysoky. Dnes si jiz muzememe gratulovat, TUDOR se vyrabi a jeste se i vyrabet bude. Ale preci takovy uspech nenecha koncern Skode!! Jako spravny nemec, vezme si ho pro sebe. Zadni partie TUDORa uz vidame na Audi A5 a vypada to, ze v celku, se zmenami (jiny znak na kapote) ho uz brzo uvidime. BRAVO KONCERN.
Rozbalit vlákno
14
18. 7. 2007 09:19
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Tudor je kopia A5 ? A specialne zadne partie ? Skus pozriet este raz. [odkaz] a [odkaz]
A mozno si vsimnes ze aj A5 aj Tudor su 2 dverove a tu sa pise o 4 dverovom VW coupe.
:-!
18. 7. 2007 09:28
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
TUDORem to zacalo, podivej se na zadni partie A5, jestli v ze predu/boku. Jestli v tom nevidis zadni blatnik/ kufr TUDORA pak....
18. 7. 2007 09:46
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Ved prave pozeram na to zozadu a prave kufor zadne svetla zadny stlpik su najvacsie rozdiely.
18. 7. 2007 13:48
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Takze jeste jednou. Tento pohled jsem mel namysli [odkaz] a ted ho porovnej s [odkaz] Jde o sklon zadniho sloupku, vyrez pro kolo obryz zadni linie z tohoto pohledu.
neregistrovaný "Džejár"
18. 7. 2007 09:42
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
S Tudorem měla Škoda přijít v sériovce už dávno, kdyby jí to ovšem přeslavný chlebodárce umožnil. Možná by s cenovkou okolo 800 000 Kč neměl tak bombastický úspěch na českém trhu, ale v zahraničí... viz. prodejní úspěchy Octávky.
anonym
18. 7. 2007 09:50
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
omg TUDOR, co to sem pleties, AUDI A5 je nieco uplne ine...si slepy...
18. 7. 2007 12:28
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
fakt přehřátej světoběžník >:-[] :no:
18. 7. 2007 12:55
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Asi to nema vyznam, pro slepeho cloveka, ktery se ridi pouze predsudky, ale prece to zkusim. Porovnej linii zadniho blatniku, sklon zadniho sloupku a vyrez pro kolo. Zkratka to co dela blatnik blatnikem. [odkaz] a potom [odkaz]
18. 7. 2007 13:20
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Tohle nejde udržet, Marianku. Jinak by samozřejmě bylo potěšitelné, koneckonců i pochopitelné a pro Škodu k vyznamenání, že bychom našli společné inspirace, leč, já tu A5 již podrobně prolezl... velmi originální a velmi jiné a... velmi AUDI. Já bych tedy inspiraci zrovna zde nehledal... Co však bych v těchto souvislostech zmínil, to je to, že je znát, že Koncern nevypustí (byť by šlo o studii) nic, co by nemělo úroveň. A oba vozy jsou krásné. Na závěr - ty přece Tudora zmiňuješ zejména v souvislosti s příchodem čtyřdveřového kupé... tak to nechápu už vůbec.
18. 7. 2007 13:26
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Omyl, ja TUDORa zminuju kvuli prichodu coupe (pocet dveri umyslne nezminuji) a shodou okolnosti, ze v posledni dobe prislo na trh coupe Audi A5 a jeho podobnosti zadniho blatniku s jiz zminenym TUDORem. SKODA jako prvni v koncernu predstavila koncept coupe TUDOR, ktery mel obrovsky uspech, na kterem se dnes pase prave AUDI a brzo i VW.
18. 7. 2007 13:37
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Jest to s podivem, ale budu souhlasit s GTI na karoserii klasickeho dvoudveroveho velkeho kupe, se toho moc vymyslet neda, kdzy k tem fotkas pridas pininfarinovu nadhernou 406 coupe, uvidis, ze tech podobnych rysu tam bude taky hodne.. Teda alespon v tech ohledech, ktere jsi zminil..
neregistrovaný "Jozki."
18. 7. 2007 13:44
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
No a ty skus porovnat kufor a zadne svetla Tudora a A5 a ked povies ze sa podobaju tak musis byt fakt slepy.
18. 7. 2007 13:57
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Ale o ty prece nejde. Proc bych porovnaval kufr a zadni svetla? Nepsal jsem o uplne shode, ale pouze o zadnim blatniku. Podobne jako shoda zadnich dveri u Skody Fabia a Suzuki Swift.
18. 7. 2007 14:12
Re: TUDOR UZ JEZDI A JEZDIT BUDE
Ale ved linie 2 vdroveho kupe, sklon zadneho stlpika a okna maju viac menej rovnaky vsetky kupatka. Teraz som pozeral napr. 406 Coupe - je to to iste. Ja som stale reagoval na "zadni blatnik/ kufr TUDORA" kufor - priamy pohlad zo zadu a tam su tie auta uplne ine.
neregistrovaný "RIO2"
18. 7. 2007 09:45
VW
nemate niekto nejaký link, neh si urobím predstavu ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2007 09:59
Proč Passat B6?
Passat už dávno není platforma B6... Už jen protom že má motor příčně a také proto, že B6 platforma už je stará. Ausi A5 má platformu B8 (stejnou jako nová A4), Passat je PQ46 (to Q je tam právě proto jako Quermotor).
To označování mě deptá...

To jsem zvědav co napíšou pro nového Superba... Škoda to značí SK46 a je to hybrid mezi PQ35 (Golf V, O II) a PQ46 (Passat).
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2007 10:18
Re: Proč Passat B6?
Preco Passat B6 ? Mozno preto ze tak to oznacuju aj ludia vo Wolfsburgu. :-!
neregistrovaný "Pietro"
18. 7. 2007 10:03
Prečo? 2-časť
No...už som to rozdýchal,že som znova videl slovné spojenie štvordverové kupé. :-) Vážne som zvedavý ako bude toto auto vyzerať.Ak ho prirovnávajú k modelu CLS tak bude mať "športovú" bočnú siluetu a krásnu strechu a hlavne jej zakončenie ako medˇák.Len jedna vec mi na terajšom pasatte vadí:že má samé 4-valce a len jeden V6.Nie je to v porovnaní so silnou konkurenciou málo?
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2007 10:21
PASSAT CLS
No, podle horní informace Jozkiho, který již Apoštola v coupe viděl, to bude na VW velký odvaz. Jistě. VW ví, kam cílit. Apoštol dokonale a nesestřelitelně usazen na první příčce v prodejích střední třídy v celé Evropě, pár mistrnými tahy designérů přetvořen na cenově nepochybně velmi přístupný sportovní klenot, za který bys jinak musel do světa diamantových kovbojů, vkládá nový démant do mainstramové střednětřídní modelové palety.

Pokud se Claudius (pro mne zcela nepochopitelně) dovolává nějakého odvážnějšího kroku VW a i tento kupé počin kvalifikuje jako opisování od Mercedesu... pak je dobře si napsat, že dnes je CLS osamělým hráčem a druhým bude právě ten Apoštol... to není vůbec špatné. VW vyhmátl tepnu, Evropa bohatne... jo, nepomeřuj to podle sebe, prostě evropsští kovbojové utrácí a i v mainstreamovém světě je nutno vytvářet možné alternativy.

Karoserie Apoštola je jako stvořená k CLS mutaci, a když si představíme, že první věty o novém produktu VW budou znít - Sedím v novém čtyřdveřovém kupé, startuji nový naftový CR motor a... nenaskočil. Volám do servisu, uklidňují mě, že naskočil, pouze není slyšet... - odpadne dokonale poslední ostrůvek odpůrců VW, kteří své postoje vystavěli na kritice hlučnosti PD motorů. A co je nejdůležitější - coupe posune velmi silně vnímání značky VW, jako značky exkluzivní v rámci mainstreamové produkce... Tady vidíš, jak se potvrzuje mé nedávné tvrzení o VW jako supermainstreramu.

Když tak o tom přemýšlím... VW velmi silně práskl do koní... tak uvidíme, jak s tou almarou na zadku naloží do roka Ford u Mondea... Dnes tedy velmi zaslouženě - BRAVWO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "mamlas"
18. 7. 2007 10:49
Re: PASSAT CLS
Jak komouš za totáče. Ten ještě 2000 slov nečetl, ale už věděl, vo co gou. Ty jsi toho mutanta taky ještě neviděl, ale už meleš páté přes deváté. :-)
18. 7. 2007 11:15
Re: PASSAT CLS
Když už hodláš psát o 2000 slov... pak alespoň historicky věrně... neb "vo co go" nebyl komoušským problémem 2000 slov. Ty máš ale asi nejspíš na mysli Několik vět... neboť "vo co go" bylo na těch Několika větách velmi příznačné a křečovitě úsměvné. Dokonce byla rozjetá neskutečná akce, kdy lidíé z podniků byli nuceni Několik vět hromadně kritzovat a odmítat, ačkoliv nikdo neměl možnost si je oficiálně přečíst. Obdobné to bylo samozřejmě s Chartou 77. P.S. K passatu coupe, mamlasi - bude to přesně tak jak píši. A jestli to nevíš, nevíš nic ani o světě aut. Ale to pro mne není žádná novina :-) ;-)
18. 7. 2007 11:35
Re: PASSAT CLS
Tvych poslednich par proroctvi byla pekna blamaz a nakonec se to ukazalo stejnou hovadinou, jako ty kecy, co pises kolem toho, takze se umirni s tim, ze to bude tak jak pises, mohl by ses opet mylit.
neregistrovaný "mamlas"
18. 7. 2007 13:08
Re: PASSAT CLS
Že "vo co go", nebyl v manifestu 2000 slov, komoušským problémem číslo jedna, čtu poprvé. Tenhle manifest je nejdůležitějším dokumentem Pražského jara. Ludvík Vaculík ho napsal z popudu vědců Otto Wichterleho, Jana Broda, Otakara Poupy a Miroslava Holuba, kteří se obávali o další osud Československa v obrodném procesu. Nabádal k rozvoji lidového hnutí, které by podpořilo demokratizační proces v zemi. Současně vyjadřoval obavu z působení konzervativních komunistů a jejich podpory ze zahraničí. Otevřeně upozornil na možnou sovětskou vojenskou intervenci. Tak pojmenoval, že došlo k rozdělení komoušů na dvě frakce. To se v zápětí potvrdilo tím, že jedna, ve "Stanovisku předsednictva ÚV KSČ k výzvě Dva tisíce slov" (autory návrhu byli Čestmír Císař a Zdeněk Mlynář) reagovala tak, že výzva autora i signatářů manifestu se obrací proti nové politice strany a vlády a tajemník ÚV KSČ Alois Indra, tehdy pro sichr odeslal dálnopis, určený ÚV KSSS a všem krajským a okresním organizacím KSČ. V něm manifest označil jako akt podněcující "kontrarevoluční situaci". A naopak druhá část komoušů, většinou na úrovni okresních konferencí KSČ, se na podporu manifestu postavila. Takže výzva Dva tisíce slov, byla naprosto zásadním dokumentem, který deklaroval, a to zejména navenek do zahraničí, že komunisté jsou rozděleni a mimo společnost. A právě s tím, měli na mezinárodní úrovni takový problém, že moskevská Pravda, hystericky odsoudila Manifest i jako spojení s imperialistickou reakcí. Dva tisíce slov, bylo pro sovětské politbyro důkazem toho, že Dubčekovo vedení nemůže , s trochou nadsázky, skrz jeden manifest, akceptovat jejich instrukce. A zároveň byl hrozbou, jak málo by stačilo v ostatních komunistických zemích, aby se jim tam situace také vyhrotila. Proto se sověti k manifestu stále vraceli, např. v tzv. varšavském dopisu politbyra ÚV KSSS předsednictvu ÚV KSČ ze 4. července 1968 nebo na schůzce v Čierné nad Tisou. Z našeho domácího pohledu, se stal ,,jen" formální spouští následné okupace. To že většina signatářů byla různými způsoby perzekvována a někteří podpis odvolali, to že došlo k nějaké chartě a antichartě, je možná také zajímavé, ale zdaleka to nemá tak zásadní význam jako 2000 slov, které oslabili soudržnost komunistů na mezinárodní úrovni, aniž by jej, většina z nich četla. :-)
18. 7. 2007 14:07
Re: PASSAT CLS
:-) Velmi cením odborný ponor do historie. Lecjaký budoucí maturant si to už kopíruje do zásoby :-) :yes: No, ale musíme si napsat, na co já nahoře reaguji - Na to tvé "vo co go" a to opravdu nepatří k charakteristice 2000 slov. To byl text veřejně šířený oficiálním periodikem. Jestli se nepletu (netrávil jsem dopoledne v universitní knihovně, jako ty ;-) tak 2000 slov bylo publikováno v Literárních listech čili ta slova byla v každé trafice. S jejich významem, který úvádíš, samozřejmě souhlasím, o tom ostatně není polemika. To "vo co go" to lze připsat Chartě (koneckonců i antichartě - a Nekolika větám - nikdo neznal text a musel s ním nesouhlasit... rudopakárna.
neregistrovaný "mamlas"
18. 7. 2007 15:32
Re: PASSAT CLS
Hele GTI, jsou jisté meze, za kterými se už, vcelku počestná víra, mění ve fanatismus. Nerad bych je překročil, svojí vírou, ve tvé filosofické schopnosti. Takže naposledy. Už jsme se snad shodli na podstatě 2000 slov. Teď ještě připusť, že Literární listy, Práci, MF a Zemědělky, přeci nejspíš nečetl žádný komouš ani třeba v Itálii, a ani, zase třeba, v Sojúzu. O Maďarsku nebo Bulharsku nemluvě. A přestože, (a teď tvými slovy)- nikdo neznal text a musel s ním nesouhlasit... rudopakárna.
A máš to, ne? :-)
18. 7. 2007 16:38
Re: PASSAT CLS
Já tě chápu, Mamlasi, ovšem právě, že těch 2000 slov bylo publikováno veřejně, oficiálně, a tedy ten text tu každý znal, tak mi zrovna na těch 2000 slov nesedí to, že "nikdo neznal a odsuzoval" Právě, že každý znal. Narozdíl od Charty či Několika vět, neboť k tomu jsme se probíjeli za podstatně rizikovějších okolností. Samo, komouš v Kolumbii asi o tom neměl ani páru... i když, když tak o tom přemýšlím, dovozuji, že to byl takový kalibr, že to musely publikovat veškeré velké deníky světa. Tady deníky svobodné. Pokud těmi komouši nahoře myslíš komouše ze soc tábora děsu, pak jo, ti asi měli pramen zaškrcen. No... hlavně, že to máme za sebou a můžem svobodně dýchat a že brzy přijede Apoštol v coupe a my budem u toho, viď :-) :yes:
neregistrovaný ","
18. 7. 2007 10:50
Re: PASSAT CLS
ty drogy sou ale svinstvo >:-[] :no:
18. 7. 2007 11:28
Re: PASSAT CLS
Ty uz se nerozplyvas jenom na VW, uz i nad sebou samym, jde to s tebou z kopce, kamo ... :no: Jsi uplne mimo.. :no:
neregistrovaný "AudiHroch"
18. 7. 2007 11:39
to je zvláštní...
Je to s podivem. Dnes se v koncernu, a jejen tam, roztrhl pytel s kupátky... Ale kde bylo VW a Audi, když Škoda představovala Tudora? Už tehdy se s ním dala udělat díra do světa. Pokud se prodává Superb, šel by i Tudor. Obzvlášť, když tehdy v koncernu nebyla jediná konkurence...
Rozbalit vlákno
41
18. 7. 2007 11:52
Re: APOŠTOL COUPE
Pozor - Tudor bylo velké dvoudveřové, tedy klasické coupe... na poměry Česka zcela okrajový segment. A venku pro absenci náležitého image v takovémto segmentu takřka neprodejné. Kde byl VW? Nikde, věděl přesně, co má dělat. A dnes ses dozvěděl to nejpodstatnější - nikdo jiný v Evropě (mimo Mercedesu) si zatím netroufl udělat velké čtyřdveřové kupé... jen VW... Ano, ten, který v mainstreamu hraje opravdu první housle. A jak vidíš, nejde se cestou velkého klasického kupé, vyjede dokonalej lomcovák nazoblejch manažerskejch srdcí... Passat Coupe, Apoštol tvých dnů.

Nejdůležitější je, že VW vyjíždí v prestižním kabátu... coupe... tedy regulérně čtyřmístné velké coupe, ideální na elegantní poflakování se po dlouhejch štrekách Evropy. Je to tvrdej zásah na solar zejména Mondeu... U Forda dnes skřípou stoličky... to si piš.

BRAVWO APOŠTOL :yes:
neregistrovaný "Džejár"
18. 7. 2007 12:20
Re: APOŠTOL COUPE
Nevím, kde bereš jistotu, že Tudor by neměl úspěch. Okrajový segment v Česku??? Možná právě proto, že se Tudor nezačal vyrábět. Absence image??? Octávka se v zahraničí prodává dobře a měla nebo má vůbec nějakou vybudovanou image?

Sorry, ale podle mě seš totálně mimo.
18. 7. 2007 12:34
Re: APOŠTOL COUPE
Jasně... až na to, že Octavia se vyrábí a Tudor ne. Tudor plnil funkci zviditelňování škody... jaksi ukázku "potence", nic víc... to byl geniální tah... ukázat, že škoda není výrobcem prdítek. Ovšem že by kdy kdo uvažoval ve škodě o výrobě velkého coupe... to snad ani nemůžeš myslet vážně.
18. 7. 2007 12:46
Re: APOŠTOL COUPE
Taky nikde nevidim, ze by neco takoveho tvrdil, myslim, ze jsi to spatne pochopil.
Jde o to, ze podle me to proste byla chyba, Tudor by prodejni uspechy mel. Skodovce porad proste chybi vice karosarskych variant jednotlivych modelu, mozna tim trochu trpi, kdyby zacla skoda vyrabet Tudor, myslim, ze by to Fiasko rozhodne nebylo, ikdyz omezeni cesi by si to mozna nekupovali v zahranici by byl podle me ohlas velky.

Takova Fobie v tridvirku by mozna vypadala zajimave ;-)
18. 7. 2007 12:27
Re: APOŠTOL COUPE
"Pozor - Tudor bylo velké dvoudveřové, tedy klasické coupe... na poměry Česka zcela okrajový segment. A venku pro absenci náležitého image v takovémto segmentu takřka neprodejné. Kde byl VW? Nikde, " Tohle je genialni, zbytek je snuska hovadin...
18. 7. 2007 12:58
Re: APOŠTOL COUPE
Velmi bych tě žádal, abys když už přetahuješ cizí texty do svých příspěvků, používal zažitou tradici a citovaný text uvedl tak, jak se uvést má. Nerad bych byl totiž jakkoli spojován s přispěvatelem tvého kalibru :no: :no: :no:
18. 7. 2007 13:02
Re: APOŠTOL COUPE
Citovany text je v uvozovkach a to tedy tak jak se citovany text uvadet ma, pokud neumis cist je to tvuj problem :) K tomu kalibru se vyjadrovat nebudu... To mi prislo smesne ... :yes:

Velmi zridka odpovidas na moje prispevky vecnou poznamkou tedy temer nikdy, zel velmi nerad mam situaci, kdy me otazky zustavaji bez odpovedi, mozna to bude tim, ze na me otazky odpovedi nemas, jelikoz nejsi schopen vymyslet protiargument. Nechci te napadat, prave naopak, mam zajem o online konfrontaci nazoru, pokud jsi inteligentni clovek a vyzvu v pratelskem duchu prijmes, e-mail je: miky[tecka]jadro[at]seznam[tecka]cz
18. 7. 2007 13:51
Re: APOŠTOL COUPE
Asi jsi spadl z višně. Neodpovídám na tvé příspěvky z toho důvodu, že jsi pro mne věcně nezajímavý, formulačně podprůměrný a lidsky nepřijatelný k diskuzi. Takových vometáků, co akorát přiskakují kolegovi na záda, těch tu bylo, Miky... tuhle sortu dokonale přehlížím. Jsou tu naštěstí mnozí jiní kolegové, kvůli nimž mi stojí za to mlátit prsty do klávesnice. Nereaguj na mne. Uvidíš, že ti bude líp a nebudeš se tu koneckonců muset snižovat k infantilním návrhům na nějaké mailové přátelské konfrontace. A tak, pokud ti přišel můj horní příspěvek směšný, pak ty mi tu zatím připadáš směšný celý. Dokonale.
18. 7. 2007 14:29
Re: APOŠTOL COUPE
Do ted jsem si myslel, ze v te tvoji hlave drima alespon trochu inteligence, potvrzuje se zde zazity nazor, ze jakakoli reakce na kritiku ci osobni nazor, konci z tve strany osobnim a osobnostnim napadanim. Pokud je tvym nazorem to, ze online konfrontace nazoru je infantilni, asi ti usel vyznam toho slova. Shrnme si to a vsadim se o co chces, ze temer kazdy (mimo miziveho procenta exotu jako jsi ty) na techto diskuzich mi da za pravdu. Typicky scenar:

- Pod kazdym clankem, zacnes psat ody na VW, nebo bezpaterni znevazovani jinych mimo-koncernovych automobilek, cimz vyprovokujes flamewar - 90% reakci na tve prispevky jsou typu: "Ty jsi magor"; "Uz to nehul" apod. Mas pravdu - osobni napadani techto jedincu a ja se k nim bohuzel take radim (ikdyz se snazim hledat v tvych prispevcich smysl, asi spatne, ze?), je jistym svebytnym vyjadreni nazoru, pravda neprilis vhodnym zpusobem, a ne zrovna hodici ho se do smysluplne diskuze, ale na hruby pytel patri hruba zaplata. Toto shrnu opet jednim peknym novodobym rcenim: "Vsichni jste blazni, jenom ja jsem letadlo." Omyl c. 1.
- Pokud ti nekdo odpovi vecne a fakticky spravne (coz, jak se domnivam byva velmi casto i muj pripad) Byva nulova reakce - podle tebe jsou tyto prispevky nezajimave - tvuj nazor, tvuj omyl. IMHO je to jinak, pro, troufam si tvrdit nejen me je vetsina tech prispevku, na ktere nereagujes velmi pravdivych a abych tak rekl, byvaji to takove prispevky, ktere zpravidla vyvraci tvuj nazor - ve sve neomylnosti se tudiz domnivas, ze kdyz tento clovek nesdili tvuj nazor, je nezajimavy, nudny a infantilni. Omyl c. 2.
- Napise-li ti nekdo zajimavy nazor a ty se rozhodnes reagovat - bud jsi ho uplne nepochopil(na to jsem te upozornoval mnohokrat) a napises uplne zcestny blabol, nebo je vysledkem osobni napadani jako v prispevku na ktery reaguji. Timto se snizujes na uroven primitivu, na ktere sam nadavas - "Zlodej krici chytte zlodeje." A to jak uz jednou ci druhou moznosti - nepochopenim ukazujes svoji hloupost a omezenost, napadanim - ukazujes svoji primitivnost a prizemnost.
- Tvuj slovni projev, je zda se velice kultivovany a to je duvodem meho zajmu o osobni konfrontaci, neverim, ze takto kultivovanou a casto velmi poutovavou formou dokaze prizemni, hloupa a omezena krysa psat takove blaboly jako pises ty. Proto me zajimalo jaky jsi v onlajn rozhovoru. Bohuzel - tim, ze jsi odmitl a ruku v ruce s tim jakym stylem jsi odmitl, jsi pouze dokazal, ze krome tveho kultivovaneho projevu jsi uplna nula, ktera neni schopna rozumne a klidne diskuze s vymenou nazoru na urovni inteligentnich lidi. Vzhledem k tomu, ze na tve prispevky uz nadale nebudu reagovat, muj kontakt mas, kdyby sis to rozmyslel neni v tom problem, na rozdil od tebe jsem ja otevren diskuzim, kde nepanuje jediny nazor, ale rad sve nazory konfrontuji s lidmi s jistym intelektualnim potencialem, nepredpokladam, ze by ses nekdy ozval, jelikoz prave intelektualni potencial ti soude, podle prispevku, na ktery reaguji jaksi schazi.

Na zaver ti vrele doporucuji, najit si skupinu podobne smyslejicich lidi, kde bude panovat jednotny nazor o dokonalosti koncernu - skupinu muzes zalozit napriklad s clovekem s nickem TurboMotor. S tim si budes, mily GTI, velmi dobre rozumet.
18. 7. 2007 14:44
Re: APOŠTOL COUPE
Nezlob se, tohle nebudu číst. Mám tušáka, že máš nějaký vnitřní problém, nějaký blok či komplex, a na léčení si musíš najít někoho jiného, nejspíš lékaře. Pokud se tu srovnáš, tak se přihlaš s nějakým hezkým příspěvkem. Třeba o VW... to si možná přečtu... 8-s >:D
18. 7. 2007 15:24
Re: APOŠTOL COUPE
Teda, tomu říkám vystihnout situaci :yes:
18. 7. 2007 13:07
Re: APOŠTOL COUPE
Image VW v segmentu ctyrdverovych coupe je na stejne urovni jako u Skody, tedy zadne. Napad je si tuto image vytvorit. TUDOR vypadal lepe nez vsechny VW dohromady. Dokonce i ja bych se o nej zajimal. VW chce jen sliznout smetanu. Problemem bude jen znak na kapote. Do coupe VW moc lidi nepujde.
neregistrovaný "Juha"
18. 7. 2007 13:28
Re: APOŠTOL COUPE
Tudor by si koupil kdo? Luxusní kupé automobilky, která bude jméno budovat ještě pěkně dlouho. VW je nejobyčenější značka, která si to může dovolit risknout. Peugeot to zkusil, ale na cestách moc vidět není. CLK je vidět mnohem častěji.
18. 7. 2007 13:40
Re: APOŠTOL COUPE
U Skody by zalezelo na cene. Pamatuj, ze mladi lide v Evrope neznaji historii skody a uspesnou reklamni kampani se nechaji presvedcit. VW ma problem v image. Dokonce jeho jmeno ho srazi smerem dolu. Image Skody se jiz pomalu meni, mnozi ji chapou jako tu kvalitnejsi znacku koncernu VW. V mnohych zemich se Octavia combi prodava lepe nez Golf Variant. To same by mohlo byt v porovnani TUDOR a Passat coupe.
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 14:36
Re: APOŠTOL COUPE
Toto je jen zbožné přání. Škoda má v Evropě poměrně slušně zažité jméno. Lidé si ji pamatují z dob výroby modelů 120, 136. Mladí lidé v Evropě nejsou natolik finančně zajišteni, aby si koupili velké kupé v ceně např. dvou mírně jetých BMW.
18. 7. 2007 13:30
Re: APOŠTOL COUPE
Sakra, neplácej. Apoštol nebude coupe jako Tudor, tedy prakticky 2+2 ale regulerní velké čtyř-pěti sedadlové auto. To je ten zásádní rozdíl, který z Passata coupe udělá okamžitě ikonu trhu. Víš z čeho dokonale VW vytěží... z CLS... to je ten dokonalej Passat trik...
18. 7. 2007 13:34
Re: APOŠTOL COUPE
Spis si myslim, ze vedle CLS a nove prichoziho BMW nebude mit VW sanci. Stejne jako Phaeton vedle S-Klasse a 7er, takze propadak.
18. 7. 2007 13:55
Re: APOŠTOL COUPE
Jo, tak vyčkejme. Můj pohled již znáš.
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 14:40
Re: APOŠTOL COUPE
Já si zase myslím, že tento nový Passat nebude konkurentem pro CLS. CLS je postaveno na povozku Éčka, tedy "konkurence" A6, nikoli Passatu nebo A4. Dle mého to bude ono čtyřdvéřové kupé o třídu níže, cenově dostupnější širokým masám.
18. 7. 2007 14:46
Re: APOŠTOL COUPE
Jistě, Marianek hází všechna auta na jednu hromadu... to jsem dělal také, ovšem s angličákama, v životě dospělých je to jinak :-)
18. 7. 2007 16:56
Re: APOŠTOL COUPE
GTI zase vytvari imaginativni segmenty pro Passata a ostatni VW. Ja zaradil Passat Coupe do pravdepodobne skupiny odbytu spolecne s CLS, jelikoz jde o 4dverove coupe, coz GTI udelal take. Takze mily GTI, zdrz se podobnych detinskych zbytecnosti. Svet dospelych je ti hodne daleko. Svet jako takovy ti je moc daleko.
18. 7. 2007 17:00
Re: APOŠTOL COUPE
:-) Klid, nemyslím to špatně. Ovšem, neřadme Apoštola k CLS... to je jiný svět... když se nad tím trochu více zamyslíš, pak tahle mutace passatu nemůže nezabodovat. Každému se líbí CLS, jenže ne každý si ho může dovolit. A VW mu splní sen. Proto to bude trhák, zatím je v tom VW sám... ostatní teprve rýsují.
18. 7. 2007 17:05
Re: APOŠTOL COUPE
Ano i me se CLS libi. Sice ma sve mouchy (napsal jsem o nich v mem blogu), ale ani tak neni prodejnim trhakem. Nemyslim, ze VW nema na vydrzovani dalsiho ztratoveho projektu, kterym Passat coupe bude.
18. 7. 2007 17:10
Re: APOŠTOL COUPE
Ztrátový projekt (bože) to není ani pro Mercedes a nebude ani pro VW. Koneckonců těch CLS se ani samozřemě tolik co Apoštolů neprodá... Umíš si to prosím tě vůbec představit? Apoštol bude trhák Evropy ve střední třídě... Čtyři dveře, šmrncovní auto za pár šupů a uvnitř prostor takřka jako v sedanu... to tu zatím nebylo...
18. 7. 2007 19:32
Re: APOŠTOL COUPE
Kde se najdou zakaznici pro Passat Coupe? Byvali majitele CLS za zajiste nebudou. CLS je na zadnich sedackach velice stisneny. Passat Coupe s jeste kratsim rozvorem zajiste nebude prostornejsi. To znamena, ze 4 dvere budou tak nejak nanic. Je take mozne, ze to budou prave ty 4 dvere, ktere zapricini spatne prodeje. Lide, kteri chteji coupe (2 dvere) si Passata Coupe asi nekoupi.
neregistrovaný "dCi"
18. 7. 2007 17:22
Re: APOŠTOL COUPE
Každému se sice líbí CLS (dokonce i mě), ale že by tím rozhodujícím prvkem byly jeho čtyři dveře, to se říct nedá. VW udělal pěkné a vyvážené auto snad naposled v roce 1996 (Passat B5 před hrůzostrašným faceliftem a ještě se žlutými předními blinkry u všech motorizací). Protože současná designová nabídka VW je hodně ubohá v celém jeho modelovém spektru, nevěřím, že by mě měl VW splnit nižší střechou CLS sen (který ovšem nemám). :-!
18. 7. 2007 17:34
Re: APOŠTOL COUPE
Znám tvé pohledy na Passata a neupírám jim jistou realističnost... ovšem, ty teď děláš, jako bys nevěděl, co s člověkem udělá verze coupe... a když už se cukáš, pak tě vzdycky zbrzdí malý počet dveří, tedy to sklápění sedadel a nastupování... no, a pojednou je tu vše co v sobě obsahuje luxus sedanů a klasu kupíček. Tedy - dokonalá trefa. A, dCi... takovej Renault, ten by na to také měl.
18. 7. 2007 16:48
Re: APOŠTOL COUPE
To bude tim, ze VW nema odpovidajici podvozek. Platforma Passatu je to nejblizsi, co ma VW k dispozici. VW se take snazi vyvijet co nejlevneji, takze pouziji platformu jiz postavenou. Nenapsal jsem nikde, ze Passat coupe je primym konkurentem CLS, jen to, ze vedle CLS nebude pro Passata misto (ani o tridu niz). Dobrym prikladem je Passatuv konkurent Peugeot. Rekni kolik 406 coupe jsi dnes videl. Zakaznici si ale radsi koupi CLS, nove BMW, A5, nez Volkswagen. Zde jde o image a tu VW nema.
18. 7. 2007 17:05
Re: APOŠTOL COUPE
Bože bože, rozlišuješ ty mezi klasickým coupe (407, třeba) a coupé čtyřdvéřovým? Chápeš, že to nejsou vůbec konkurenti? Co sem motáš CLS a 407 coupe nebo A5? Existuje CLS a pro střednětřídní kovboje bude existovat Apoštol coupe - se 4 dveřmi. Přece mimo tebe nemůže být nikdo jiný na světě, kdo by řešil, jestli si koupí A5 nebo CLS... Marianku... tys přehřátý :-) ;-)
18. 7. 2007 19:40
Re: APOŠTOL COUPE
Rozlisuji, ale stejne patri do skupiny 4mistne coupe. Coupe, GTI, je odvozenina cislovky. Jake? To si budes muset dohledat mezi hodinkami. Ve ctyrmistnem kupe (evropske vyroby) je na zadni sedacce tak malo mista, ze s tam ani dvere nemusi davat (stavaji se zbytecnymi). 407coupe jsem sem napsal, protoze je s Passatem ve stejne tride (at uz ma dveri kolik chce), jde stale o coupe. 407 coupe bude asi Passatuv nejblizsi pribuzny. Pak asi CLS, ale jde o jinou tridu.
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 20:20
Re: APOŠTOL COUPE
Tady někdo neumí pochopit jednu základní věc. Dvě dveře jsou a vždy budou jen dvě. Čtyři dveře posouvají auto v chápaní zákazníků úplně někam jinam. To je oč tu běží. Ten kdo vybírá kupé, nebude hledat mezi čtyřdveřáky. Ten kdo by kupé chtěl, ale z jistých důvodů si ho dovolit nemůže, má najednou možnost, jak to obejít. Je to jasné?
18. 7. 2007 20:41
Re: APOŠTOL COUPE
Ano, to ja vim. Jde ale o coupe. Snazil jsem se to vysvetlit. Jestli jsi v koupe teto velikosti jel, potom vis, jaka je to na zadnich sedackach katastrofa. Neni tam dostatek mista ani pro deti. Takze ten, kdo si chce koupit coupe, koupi si dvoudverove. Napis mi priklad duvodu, proc by si nekdo nemohl dovolit koupit si coupe (kdyz uz ho jednou kupuje)
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 20:54
Re: APOŠTOL COUPE
Protože spusta manažerů má přesně stanoveno, že auto, které si mohou pořídit má mít 4 dveře. Co na tom, že s ním 98% času bude jezdit sám nebo max ve dvou.
18. 7. 2007 22:04
Re: APOŠTOL COUPE
To ale potom stavis Coupe do postu managerskeho auta. Opravdovy managersky vuz je sedan (toto je pravidlo). Samozrejme se bavime o top managementu. Coupe si clovek koupi pro svoje osobni potreby. Strednimu a nizsimu menagementu managerske vozy udelujeme.
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:26
Re: APOŠTOL COUPE
Plácáš nesmysly, jde vidět, že o tom nemáš ani páru. Je definován požadavek, vetšinou značky (nějaký možný výber) provedení (4-5 dveří), výbava co auto mít musí a pak cenový strop vozu. Ty očividně uděluješ akorát "moudra" v diskuzích.
18. 7. 2007 22:56
Re: APOŠTOL COUPE
Nevim, co zde vlastne zkousis. Mozna jsi jako GTI a snis o tom byt mezi temi o kterych si myslis, ze jsou jini (snad lepsi). Ale neni to tak. Jezdit muzes s cim chces, ale buran bude buranem. Firmy nakupuji managerske vozy vetsinou v mnoha kusech (napr. VW nabizi obrovske slevy na Passaty) pro nizsi, popr. stredni management. Dale udelis naroky na znacku a motorizaci, popr. vybavu. Nikdy nenechas managera (stredniho) aby si zakoupil firemni vuz (znacku, typ) podle sveho uvazeni. Timto vozem se nejenze preskupuje, ale take reprezentuje firmu. Coupe (at uz 4 dverove) neni reprezentativnim, firemnim vozem. Takove si manager koupi pro sve osobni potreby.
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 07:04
Re: APOŠTOL COUPE
Nesmysly, nesmysly. Jak je to u nás, jsem napsal výše, v ostatních firmách je to obdobné, jak jsem se bavil s kolegy. Auta se nekupují jak rohlíky, to možná tak v nějakých velkých konglomerátech. Takže o tom víš prd.
19. 7. 2007 10:52
Re: APOŠTOL COUPE
Ja zde nepisu o drobnem podnikani. Auta do firem se nakupuji v mnozstvich jim porebnych. Mozna u vas se nakupuji jednotlive, ale tim ztracis penize. Ja pisi o velkych fimach, nadnarodnich spolecnostech. Ty ocividne o malych houslich.
neregistrovaný "Jozki."
18. 7. 2007 21:22
Re: APOŠTOL COUPE
Mam len 183 cm ale v Passate Coupe som sedel na zadnych sedadlach bez problemov. Nad hlavou som sice nemal 15 cm ale hlavu som si rozhodne o strechu nesuchal. Takze teraz hovorit o tom ze urcite tam bude malo miesta je tak trochu smiesne. To auto si kupi niekto kto chce rodinne auto a zaroven sa chce odlisit. Deti si hlavu o strechu urcite neobiju - hlavne ked som si ju neobil ja.
18. 7. 2007 12:08
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Ty, ten náš největší z největších. Ty, ten neokázalý z neokázalých. Ty, ten hrdý z hrdých. Ty, ten nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOLE, náše ikono, naše spáso.

Ty ses vrátil. Jistě, šamane her a kejklí. Jistě, tvé stopy v prachu cest nezavane ani uragán.

Tys PASSAT. Tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj... zmar.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "----8"
18. 7. 2007 12:18
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Tys hloupy.
neregistrovaný "jozef77"
18. 7. 2007 12:19
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Ty si tiež veľký ak nie aj najväčší...
neregistrovaný "Pietro"
18. 7. 2007 12:19
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
To čo bolo?
18. 7. 2007 12:21
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Chvíli jsem držel kurzor nad tlačítkem "nahlásit administrátorovi", ale na to, aby s tímhle někdo něco udělal, by tu musel být "nahlásit psychiatrovi". Chlapče, to co tu předvádíš se absolutně netýká seriózní diskuze o autech(což tak rád vyčítáš ostatním) a viděno očima prodejce VW, musel bych tě zastřelit za takovou antireklamu (Pokud je to tvůj úmysl a jsi mazanější, než si všichni umíme představit, pak klobouk dolu).
neregistrovaný "Džejár"
18. 7. 2007 12:23
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Víš, co bych ti přál? Aby VW vyřadil Passata ze svého výrobního programu a nebo abychom nebyli tak krutí, aby přesunul výrobu na Thaiwan >:D
18. 7. 2007 12:36
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
>:D :yes: Tak toho se nepochybně obávat nemusíme.
18. 7. 2007 12:37
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Ted uz to chapu, ty proste VW nesnasis a vsechny nas tahas za nos. Musim ti pogratulovat, takovouhle miru ironie a sarkasmu, tak dlouho co pravidelne ctu auto.cz sem jeste u nikoho jineho nevidel. Podobne jsem premyslel, nad clovekem co si rika TurboMotor, nejste pribuzni? U nej si taky clovek nikdy nemohl byt jisty, jestli je opravdu tak vypatlany, ze to mysli vazne, nebo vsechny taha za nos. Ale tebe jsem prave prokoukl, fakt, vazne, neverim tomu, ze existuje clovek tak zaslepeny, ze by vyplodil tohle a myslel to vazne.
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 14:42
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
A že ti to trvalo, co? >:D
18. 7. 2007 21:48
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
No ke GTI se vyjadrovat dal nebudu. Muj nazor lezi o nekolik prispevku vyse... :-!
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 21:54
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Až budeš starší, tak to pochopíš.
18. 7. 2007 22:12
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Myslis stareckou demenci? Nebo je v tom nejake jine moudro? To snad ne ;-)
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:19
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Budeš to brát s rezervou. A budeš se u toho bavit. ;-)
18. 7. 2007 22:28
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Hmm, to je pravda.
18. 7. 2007 12:44
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Jedním slovem mešuge.K tomu se nic jiného nedá napsat.
neregistrovaný "potkan"
18. 7. 2007 14:13
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
to je prča, aspoň se v tom vedru člověk trochu pobaví. dobrý, bejku :yes:
18. 7. 2007 14:30
Re: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
;-) :yes:
18. 7. 2007 12:55
PASSÁTNÍ COUPĚ
Je tu ještě jedna věc. Známe to všichni. Variace coupe je u každého modelu auta tou nejpřitažlivější. Není sice nejpraktičtější, leč míří na emoce a na to my všichni jsme. Jistě... coupe je prostě coupe. Takže až vyjede Passat coupe, nastane to, co nastat musí... na silnici bude vůz co pobere nepochybně i stopu krásy CLS, ovšem bude za poloviční cenu. Takže mainstreamový kovboj v Mondeu, který se soubojovoal s mainstreamovým kovbojem v Passtu... ztratí naději... nebude nic... nula, silniční klaka. Dokonale. Neb kolem něho a kolem mnohých dalších... co, hoši? poletí dokonalej šoumen v krásném čtyřdvéřovém coupe... od VW, a na tohle v mainstreamu nedohlédl opravdu nikdo, jen ten VW... P.S. pamatuj - bude to trhák. :yes:
Rozbalit vlákno
35
18. 7. 2007 13:00
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Jake ma takove auto sance na prodej? Sport coupe je domenou vetsich hracu nez VW. Myslim, ze znak na kapote odezene vetsinu moznych zakazniku nekam jinam. BTW napsal jsem o CLS v mem blogu [odkaz]
18. 7. 2007 13:24
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Nezapomeň, že je mnoho hráčů-řidičů, kteří hrají na mainstreamovém poli. Dívej se na to reálně. A z nich je mnoho, mnoho těch, kteří tohoto Apoštola velmi ocení. Já tipuji, že to bude trhák. Paradoxně ho potáhne právě to CLS... Jo, tak to chodí v životě... a ty bys to vědět měl.
18. 7. 2007 13:31
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Ve tride coupe jde jiz o image. Tu VW nema a mit nebude tak dlouho, jak dlouho ponese znak VW na kapote. At uz je CLS jake chce, ma image (vzdyt i me zaujal). VW nema na to, aby se snazil vyskrabat do teto tridy, brzo zde mame i BMW a pro VW nezbyde na trhu misto.
18. 7. 2007 13:54
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Marianku, jezdci BMW zpravidla nesedlají Passaty. Obráceně to platí také. To jsou dva světy - mainstream a prémie. A každý má své premianty a propadáky. Dobře, pamatuji si tvůj názor, za dva roky to tu proberem - já tvrdím, že coupe bude trhák. Právě kvůlivá čtyřem dveřím... to jsou věci :-)
neregistrovaný "FX"
18. 7. 2007 14:47
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Souhlasím, ty čtyři dveře a snad povedený design, který toto nové auto ponese, mu může otevřít cestu k mnoha zákazníkům, co sedlají klasické sedany a kupé si z jistých důvodů dovolit koupit nemohou.
18. 7. 2007 16:57
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Přesně :yes:
neregistrovaný "VDC"
18. 7. 2007 16:40
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Ja bych to nevidel nijak dramaticky - je hromada lidi, ktery meli predchoziho passata, ted maji 3er, ale libi se jim nove mondeo a klidne si ho priste koupi. Ano, 7er vs. Passat, to jsou 2 svety. Ale stredni trida, tam to tak zhavy neni. Ale hlavne ze mas o vsem jasno. :-)
18. 7. 2007 16:55
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Tak, že bys našel jednoho, jemuž se po BMW3 zalíbí Mondeo... >:D toho sem přiveď. Jasně, jednou Passat, pak trojka od BMW a pak Mondeo... Nepíši o lidech, potácejících se po bazarech, VDC, píši o dospělých lidech, kteří mají svůj statut ve společnosti, svou příjmovou hladinu a svůj vyrovnaný život, tedy o lidech, co si jednou za tři až pět let kupují nový vůz.
18. 7. 2007 17:02
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Jenze o teto skupine lidi, GTI, nemas poneti. Vim, je to tva vysnena skupina, ale k tomu potrebujes mnohem vic, nez fanaticky propagovat VW. V teto skupine lidi jdes a auto si koupis. Kdyz se ti potom nelibi, prodas ho a koupis si jine.
18. 7. 2007 17:06
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
O tom mi vyprávěj... >:D ;-)
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 18:01
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Koukám, že ty taky nemáš absolutně ponětí. Tito lidé, když dospějí do stádia německého trojlístku si už nikdy nekoupí nic jiného, mysli mainstreamového. Kdybys tam patřil, zajisté bys to bez reakce se souhlasem přešel.
Avatar - VDC
18. 7. 2007 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 7. 2007 19:44
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Na svete jsou i jini nez M-B, BMW a AUDI. Mas na vyber celou vyssi tridu. Kdyz ti nemecky trojlistek nevyhovuje, mas stale kde vybirat.
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 20:16
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Neřekl bych. Vyber mi auto za cca 1,5 mil plus-minus, se solidnim naftovým motorem, neasijske vyroby. Jaký že je výběr?
PS? Až budeš řešit tuto otázku, sám to pochopíš.
18. 7. 2007 20:45
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Pokud si tedy kupujes auto za 1.5mil. nedoporucuji diesel. V teto kategorii jedine benzin, nebo prichazejici hybridy. Pokud nechces byt pro smich, podivej se i do Asie.
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 21:09
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
No opravdu výborná rada. Nevím co je špatného na BMW 535d. To co nedoporučuješ je druhořadé, já chtěl doporučení. Opět se ukazuje, že nemáš ani tucha o tom, co za auta v této cenové kategorii jsou k dospozici. A pokud jde o ten smích, jde vidět, že nemáš absolutně žádnou páru o jednání s lidmi, co mají už jakési to postavení. Tam se preferuje německá produkce a je jedno, jestli jde o diesel nebo benzín. Ale to bys věděl, pokud bys to aspoň jednou zažil. Jde o tzv. nepsané pravidlo, stejně, jako když člověk jde na jednání, přijde v obleku a ne v jensech.
18. 7. 2007 22:01
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
To je pravda, pokud nemas na kapote hvezdu nebo ledvinky nic neznamenas. bohuzel, je to tak..

Moje volba by ale bylo neco jineho:
Lancia Thesis 3.2 V6 24V nebo
2.4 20V mJTD
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:08
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
To je auto pro znalce, chce to mít odvahu si toto auto koupit. Sám jednu Thesis vídávám prakticky denně. Je to pěkné auto, ale servisní síť, to je mizérie. Ceny dílů taktéž.
Koukám v profilu máš Kappu, tu samou měl kolega, najeto 32 tis., šublil to každý víkend, byl hrdý, semišový sedadla atd. Jak jel na dovolenou, posunula se mu klika, zacpala mazaci kanály a motor šel do kytek. Najeto 32 tis auto na odpis. Teď jezdí Pasíkem v TDI a to TDIčka posměšně označoval za traktory. Jak se lidé mění...
18. 7. 2007 22:24
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Thesis je krasna, a o svoji kappku se nebojim. Motor ktery v ni mam je to nejlepsi co fiati kdy meli. Soude podle toho co rikas, to mohl byt 4-valec 2.0 16V Turbo. Tento motor je proste urcen na neco jineho nez pro luxusni kocar.

A mas pravdu - Thesis obdivuji jenze nejsem z tech, kteri by si radeji koupili nudneho, sediveho, traktoroveho passata. Ale taky na ni nehodlam skladat oslavne ody, ale podivam se na vec strizlive = "Za to riziko mi to proste stoji."
18. 7. 2007 22:08
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Toto je nazor cloveka, ktery neco takoveho obdivuje. Nebudu te z tveho (i jinych) omylu vyvadet. Jen, ve vyssi (nebo luxusni) tride bez dieselu. To je jako by sis k prefektne usitemu obleku obul cervene tenisky.
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:27
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Plácáš nesmysly, jde vidět, že o tom nemáš ani páru. Je definován požadavek, vetšinou značky (nějaký možný výber) provedení (4-5 dveří), výbava co auto mít musí a pak cenový strop vozu. Ty očividně uděluješ akorát "moudra" v diskuzích.
18. 7. 2007 22:33
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
No rekl bych, ze lide s automobilovym srdcem si daleko vic ceni benzinoveho osmi a vice valce. Nemuzu se zbavit pocitu, ze reprezentativni limuzina - jejimz primarnim ucelem je ukazat noblesu a bohatstvi bude osazena necim, co charakterizuje touhu po sporeni a setreni.
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:31
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Osobně znám člověka, co má v garaži Ferrari a Porsche a jezdí do práce A8 s 4,2 TDI. Rozhodně to není nějaký ořetězený zbohatlík, ale úspěšný vlastník několika firem. Nikdo by se mu neodvážil vysmívat se. TO jen ty máš jakousi zkreslenou představu, kterou vydáváš za obecně platné "luxusní" stanovy. Nesmysly to jsou.
18. 7. 2007 22:47
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Hmmm... taky znam.....takove. Ujistuji te, ze az z toho "vyroste", bude z nej zase normalni clovek, kteremu se jini normalni lide odvazi vysmat.
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 07:07
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Opravdu, jako bys měl pantent na rozum a v Rusku byl dvakrát. Až směšné.
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 02:33
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Tak třeba mě napadají Volvo S80 D5 185k, Alfa 159 2,4JTD 210k, C6 2,7 HDi V6 208k, 607 2,7 HDi, Cadillac STS, ale ten je asi jen v benzínu a pak ti Japonci, osobně kdybych si měl takové auto vybrat, tak jdu do té C6,je škoda, že se tak málo prodává, protože je překrásná
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 07:17
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Konečně někdo, kdo aspoň ví o čem se točí. K Volvu, slabý motor, 185 k dnes nikoho neuchvátí. Alfa je auto malé, spíš by to chtělo už nástupce 166ky, kvalita dílenského zpracování je oproti BMW, MB Audi, žalostná. Tohle auto je pořád loterie. C6 je prostě nudná a ničím nenadchne, 607 mi přijde zase stará, oba francouzi pak málo prestižní. Podvozek ani jednoho nepovažuji za dobrý. Hydropneumatiku ne, houpavé auto nechci. Také jsem slyšel hodně kritiky na elektroniku v těchto vozech. Motorizace je také nic moc (oproti konkurenci, ke můžu mít 230k) Cadillac je kapitola sama pro sebe, asi nemá naftu, jak si napsal, a pak je to američan. Trochu jiný styl. Ne pro mě. Ale dík za pohled.
19. 7. 2007 10:57
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Ted uz vim, o cem vlastne pises. Maly + stredni management. O tom ja nepisu. Ano pro bezneho managera diesel. Najezdi toho hodne a auto nesetri. ("Hydropneumatiku ne, houpavé auto nechci. Také jsem slyšel hodně kritiky na elektroniku v těchto vozech.") Ocividne jsi nebo znas nekoho takoveho. Ja psal o top managementu. "Pol" ti vypsal vyber vozu bez nemeckych klapek na ocich.
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 11:17
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
V něčem souhlas v něčem ne a taky jsem si vzpomněl ještě na Jaguar S-type 2,7 TDV6. V čem hodně nesouhlasím je ta C6, může se ti zdát taková nebo maková, je to francouz (opravdu bohatí lidé si ale mohou dovolit výstřednost), ale chce to trohu odvahy říci o ní že je nudná. Co jsem si všiml, tak momentálně je to jedno z mála aut které poutá pozornost stejnou jako Ferrari. Momentálně žiju v Belfastu a jezdí tady jedno F430 spider červené a právě ta C6 a jsou to jediné auta za kterými se lidé otáčí (nepočítám supersporty), např. porsche stojí na každém rohu a i taková 911nechává lidi chladné. A co se týká podvozku, jistěže není prioritně stavěn na sportovní jízdu ale že by byl extrémně měkký, to si myslím, že v žádném případě.
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 01:17
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Také znám a dokonce dva ;-), takže klídek
neregistrovaný "Deception"
19. 7. 2007 07:19
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Ha! Celé dva lidi! Já znáam asi 20, u kterých to je přesně naopak, trend je jasný. Vyjímky existují, nic, co by vybočovalo ze statistického průměru.
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 10:47
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Souhlasím s tebou, byla to reakce na to tvé nikdy v příspěvku výše :-) a oba 2 co znám přešli z MB na VOLVO
19. 7. 2007 10:49
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
K tomu se muzu prihlasit i ja. Takze nas je 3.
neregistrovaný "Ondras"
18. 7. 2007 13:02
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Auto to bude určitě super,ale ty seš ten největši ichtyl kterej sem píše >:D :no: :no: :no: Už zdechni hňupe!!!!!!!!
18. 7. 2007 13:05
Re: PASSÁTNÍ COUPĚ
Sice s tebou souhlasim, ale s takovyhle vyjadrovanim ten ichtyl ses taky... Jak je to prislovi: Zlodej krici chytte zlodeje.
neregistrovaný "Anti VW"
18. 7. 2007 13:29
VW Passat - auto pasáků, taxikářů a kolotočářů
ať si postaví klidně létající auto pro mne to bude pořád unter značka, která si chce hrát na něco co není.
Rozbalit vlákno
1
18. 7. 2007 13:52
Re: VW Passat - auto pasáků, taxikářů a kolotočářů
Možná by stálo za to zjistit, co si myslí VW o tobě 8-s >:-[]
neregistrovaný "honzarov"
18. 7. 2007 13:56
hm
Koukám že GTI opět prožívá svých 5 minut slávy , ale přeju mu to . No z Passata lze pořád dělat dobré auto , tak snad to nedoku.ví tak jak prasili golfa .
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2007 17:30
PASSÁTNÍ SHRNOVAČKA
Volkswagen ťal dokonale do tepu doby. Co víc si můžeš přát? Auto nejpříjmenější velikosti. Střední třída, to je tak akorát. A teď si představ, že VW vytvoří na dokonalém karosářském základě siluetu coupe. To je přece senzace. Ale abychom nasucho nemasturbovali nad sbírkou angličáků, sluší se napsat, že tato modelová variace by slušela nepochybně i jiným autům ze středního mainstreamu. Takové Mondeo... to by bylo něco... Jenže se čtxyřdveřovým kupé přichází pouze VW. Zatím.

Vedle toho, s příchodem Apoštola Coupe přijede též nový naftový motor. Takže opět trefa. Ať hledám chybu jak hledám, na ničem u tohoto projektu nemohu VW nachytat. Strategicky je to od VW dokonale načasované - CLS je již v podvědomí motoristické veřejnosti dokonale zapsaná a VW tady nemusí prorážet počáteční rozpaky nad novým segmentem.

A když se člověk podívá na pravděpodobnou cenu... je mu jasné, že Passat Coupe nemůže nebýt obrovským prodejním úspěchem.

Jak jsem průběžně pročítal diskuzi, nenašel jsem jediný racionální argument proti možnému úspěchu. Spíše mě zaráží, jak málo lidí se dokáže povznést nad své malé necoupe poměry a v zájmu zachování integrity svých chatrných zítřů zatratí tohoto aristokrata střední třídy... Ale, to jak známo, není ničím novým pod sluncem. Za sebe píši, že objevit se tu v coupe verzi Mondeo, velebím ho do nebes. A vlastně bych velebil každého, kdo by se segmentem ideálním pro lehce nazoblého, lehce zajetého gentlemana přišel. BRAVWO COUPE :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Turbomotor"
18. 7. 2007 21:03
Re: PASSÁTNÍ SHRNOVAČKA
Konečně rozumný člověk. Nemá smysl tyhle vidlácký socky přesvědčovat. Sami nevidí přes rez své 20let staré hondy, sláma jim kouká z řidičáku a tady budou mudrovat! Ti nepoznají kvalitu ani kdyby na ně spadla z osmého patra!
neregistrovaný "OZZY"
19. 7. 2007 08:18
Re: PASSÁTNÍ SHRNOVAČKA
Tebe bych povině nechal žít v romské komunitě!!!
neregistrovaný "Alessio"
18. 7. 2007 21:14
Re: PASSÁTNÍ SHRNOVAČKA
ty to dneska do té klávesnice pálíš ;-)
19. 7. 2007 09:50
Re: PASSÁTNÍ SHRNOVAČKA
Píše to samo :-) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2007 10:25
Re: PASSÁTNÍ SHRNOVAČKA
Něco jako Pavlov? >:D PS: doufám, že máš alespoň dvě náhradní, protože jednu brzo zavaříš..ale diskuzi jsi nakopl, jenco je pravda ;-) :yes:
19. 7. 2007 13:20
Re: PASSÁTNÍ SHRNOVAČKA
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Benz"
18. 7. 2007 23:35
Re: PASSÁTNÍ SHRNOVAČKA
Jediný problém toho auta, je značka. ;-) :no:
19. 7. 2007 09:56
Re: PASSÁTNÍ SHRNOVAČKA
Značka? Proč ta? VW je přece evropský dokonalý mainstram... žádný jiný nemá tak široké modelové portfolio, žádný jiný nemá silnější image. Je to největší automobilka Evropy, prodává nejvíc aut, a jak tu někdo nedávno trefně psdal, když vezmeš celý koncern, tak vyrábí nejvíc sportovních vozů v Evropě. Ty snad víš o nějaké evropské mainstreamové automobilce se silnějším imege?
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 18:11
Passat, to bude trefa
Víte co je Passat? Co jsem tu přečetl, a vynechám li reakce poďobaných teenagerů, co si sem chodí žehlit svůj ksicht, nadávání na VW je pro ně něco stejně normálního, jako poškrábat sklo šutrem v MHD a čmárat po fasádách, tak ne.
Passat panové, to je mistr průměrnosti a když říkám mistr, tak to taky tak myslím. Tento automobil má esenci těch nejdůležitějších vlastností přesně v takovém poměru, v jakém je vyžadován od zákazníků. Auto má mouchy, ale nemá pořádné masařky, což se o jeho konkurenci říci nedá. Prostě mu není co závažného vytknout. Přidáme li k tomu slušnou spolehlivost, hustou servisní síť, máme tu krále. Vím, že tento můj pohled vzbudí dávku nevole, leč se to bude týkat pouze těch, co si nového passata dovoliti nemohou a jejich cílová sorta je jetý pekáč z Áček.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Vel Satis"
18. 7. 2007 20:16
Re: Passat, to bude trefa
Klidni hormony brouku.
Passat je šeď, s kvalitou na úrovni puberťáka.
Těch dospělých pravda moc není, ale přeci jen je pár pekáčů, co mírně vybočují.
Ovšem Pasaat je králem, ale nudy,šedi a perverzní sterility. :no:
Když vidím jeho dílenské zpracování, jak zvenčí nejsou stříbrné lišty u dveří v linii.... >:D
Není co dodávat ke kvalitě. Jsou jiní králové, kteří předčí ve více atributech :yes:
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 21:10
Re: Passat, to bude trefa
Jmenuj ony krále, ať se můžeme od srdce zasmát. ;-)
18. 7. 2007 22:05
Re: Passat, to bude trefa
clanek na autorevue jsem cetl taky...
neregistrovaný "Deception"
18. 7. 2007 22:13
Re: Passat, to bude trefa
Bohužel pro někoho má pan Janda pravdu. To auto fakt není špatné, jak se tady mnozí snaží "odborně" prezentovat.
19. 7. 2007 09:39
Re: Passat, to bude trefa
Spatne rozhodne neni, to co mu kazi reputaci a to co z nejk v ocich nekterych jedincu dela mizerny trakar jsou infantilni zaslepenci, ktari z nej delaji modlu. Spatne urcite neni, ale nejlepsi v zadnem pripade taky ne, jsou i lepsi auta, daleko lepsi. Druhym faktorem, ktery z nej dela napr. pro me naprosto nezajimavy artikl je jeho prumernost, obycejnost a nulova napaditost. Uz jen designove, postavit Passata vedle Thesis bude Passat pusobit jako hranata krabice z 80 let. Nehlede tedy na to, ze to jsou neporovnatelna auta, uplne jineho zamereni.
19. 7. 2007 10:12
Re: Passat, to bude trefa
Velmi pravdivé. Jo, myslím, že k vnímání Passatu, jako takového, tedy nejpopulárnějšího, nejpraktičtějšího mainstreamového vozu střední třídy v Evropě se s příchodem coupe přidá ještě velká porce exkluzivity. Samozřejmě, velké coupe, navíc v čtyřdveřovém segmentu... to je aristokracie silnic. A protože bude karosetrie jistě vizuálně posunuta ještě k výraznější eleganci nežli u sedanu, což právě styl coupe umožňuje, dojde s příchodem tohoto auta ke zrození hvězdy středního mainstramu :yes:
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 11:34
Re: Passat, to bude trefa
Po dlouhé době souhlas, jinak ale počkejme si na design toho vozu, hovořit již nyní o zrození hvězdy je poněkud předčasné.
19. 7. 2007 13:18
Re: Passat, to bude trefa
Jasně, věřím, že to zvládnou.
neregistrovaný "A1"
18. 7. 2007 18:35
Extra
Rok 2009....přichází...., coupe-sedan, rudý znak, s uvnitř hrdým nápisem Fiat, délka necelých pět metrů, design .... Gugairo, špičkové motory T-Jet 3.2, .. 250 resp. 300 koní a MultiJet 2.8 230 a 280 koní, osmistupňová převodovka DVR, pohon všech kol, přední světlomety z LED diod..atd, ano to je on , budoucnost přijde brzy ...... .....Fiat Extrosi.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "led zep"
18. 7. 2007 20:44
Re: Extra
A špagety s vermouthem v Agipu v Horní Dolní. ;-\
neregistrovaný "art"
19. 7. 2007 06:56
Re: Extra
Teady se píše o autech, primitive. Vrať se odkud si přišel. :no:
Avatar - Falco
19. 7. 2007 02:07
Passat
Stylové a funkční - takové byly vždy a budou modely VW a nový Passat Coupé nebude určitě vyjímkou.. Passat měl vždy vynikající jízdní vlastnosti, solidní zpracování, využívá moderní technologie a inovativní technické prvky.... Auto, které neurazí, ale ani nenadchne - spolehlivý služebník...Osobně bych si ho nekoupil, ale nevidím na něm nic špatného....Více než 13 milionů prodaných Passatů mě dává zapravdu....
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 7. 2007 08:29
Re: Passat
Milý Falco.
Leť do říše pohádek, tam za takový názor dostaneš lízátko.
Počet prodaných kusů svědčí pouze o dokonalém přizpůsobení se průměrnému masoidnímu zákazníkovi, a to za každou cenu.
Asi jako že mi budeš tvrdit, že Pavel Vítek nebo Leonka Machálková jsou lepšími zpěváky, než Lenka Dusilová nebo Daniel Bárta, protože prodali více nosičů. :no: :no: :no:
19. 7. 2007 10:38
Re: Passat
"Počet prodaných kusů svědčí pouze o dokonalém přizpůsobení se průměrnému masoidnímu zákazníkovi, a to za každou cenu." tym si vlastne potvrdil Falcove slova - "Auto, které neurazí, ale ani nenadchne - spolehlivý služebník". Falco tam Passata nikde neoznacuje ako najlepsie auto pretoze sa ho predalo viac ako 13 mil. ks takze tvoje recicky so spevakmi su tak trosku mimo. ;-\
19. 7. 2007 10:03
Re: Passat
Jistě, napsal jsi to velmi pěkně a velmi správně. Ostatně, četl jsem již několik aktuálních testů Mondea, a vždy jej poměřují s dosavadním králem - s Passatem. Mondeo, jako nový model samozřejmě boduje, zejména v jízdních vlastnostech... avšak například ve využití vnitřního prostoru passat (ač při menším rozvoru) nezaostává, což je velké vyznamenání pro VW. Ovšem nikdo z odborné veřejnosti (to podtrhuji) si přece nemůže dovolit napsat tu bláboly hanící Passat, které se objevují zde na diskuzi... Kdyby něco takového napsali do testu, tak by se v branži vyřídili definitivně. Tedy, vítejme tohle coupe. Posouvá Passat do velmi prestižní kategorie. Tohle se tedy VW nepochybně povedlo na výtečnou.
neregistrovaný "kierke"
19. 7. 2007 17:43
Re: Passat
Passat je vlastne takou obycajnou Oktavkou zapadnej Europy. Rozplyvat sa nad nim a basnit ako hore uvedeny kolegovia je rovnako povazlive ako pisat ody o Oktavke. Coupatko moze trosku ten image sedeho nekonfliktneho obycajneho auticka trosku vylepsit, ale na fakte kam Passat a spol patri to aj tak nic nezmeni.
Dokonca poznam ludi ktory tvrdia ze najlepsie filmy su americke lebo ich videlo najviac milionov ludi, niekdy ziskali dokonca oskara, ale pre odbornu porotu a nezaslepenych ludi zostanu len brakmi.
Nie je nic spatne kupit si Passat, ale ak nemusis a mozes vyberies si nieco rozhodne ine. Ked brazdim vody nemeckych, rakuskych autostrad najcastejsie stretavam starsich soferov v Passate a MB. Pokial ti nie je 60 a viac, vies kam zamieris.

Prajem pekny den.
neregistrovaný "wumpy"
21. 7. 2007 09:31
liodovej vůz nic víc
VW je průměrná značka pro průměrný lidi >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wumpy"
21. 7. 2007 09:32
haha
VW je průměrná značka pro průměrný lidi >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 12. 2007 10:35
wumpy
zrovna ty by jsi na novej keyless klíček od Passata koukal dvě hodiny jak trubka co nezná techniku. GOGO VW
Rozbalit vlákno
0