Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové MG3 je výkonný hybrid mířící nejen na Toyotu Yaris. Brzy bude i v Česku
35 komentářů
Arese
...je to auto tak neuvěřitelně ošklivé 😄 :yes: Na té zavalité velrybě na maličkých zapadlých kolečkách s nepříjemně pichlavými prolisy designově nefunguje absolutně nic, je to jako návrh čínského žáka prvního stupně ZŠ. A ten temně černý interiér s atmosférou pohřební komory to taky nezachrání. 😄
Mokrous
Interiér působí dobře, ale venku je poněkud překřivkováno a docela příšerně disproporčně působí přední převis. Snad to bude i zatáčet.
Hlavní průser jsou ta malá kolečka oproti té hnusně nafouklé kastli! 😲 😲 😲 :no:
Ta posedlost posledních let velkými koly mě pořád rozesmívá.
Není to tak dávno, co se jezdily 12" a 13" kolečka a takový Ferrari Testarossa z roku 1990 mělo kola 16" a pneu 225/50. A Ferrari 308 dokonce 14". Se divím, že to vůbec zatáčelo a majitel raději studem nechodil kanálama. 😁 😁 😁
Není to tak dávno, co se jezdily 12" a 13" kolečka a takový Ferrari Testarossa z roku 1990 mělo kola 16" a pneu 225/50. A Ferrari 308 dokonce 14". Se divím, že to vůbec zatáčelo a majitel raději studem nechodil kanálama. 😁 😁 😁
jenže jak ta auta byla vysoká a jaké měla proporce karoserie, ty dnešní tanky vypadaj na 18" směšně.
A ještě druhá věc - profil pneumatik. Dneska 35-45, tehdá 55-70 vid
Na jagu mam taky 16" a na RR 15" ale to sou balony kola
A ještě druhá věc - profil pneumatik. Dneska 35-45, tehdá 55-70 vid
Na jagu mam taky 16" a na RR 15" ale to sou balony kola
Já mám přiměřené balony rád. Je to komfortnější, tišší, levnější, odolnější,...
Vejš sem psal, že i Ferrari mělo 14-16" a profil 50. No a dneska mám na Passatu 17" a profil 55. A jsem občas terčem posměchu, že mám malý kola a že asi nemám na větší.
Přitom mě se to moje auto na 17" líbí a přijde mi to akorát. Na některých 18" to vypadá o fous líp, ale já to prostě nechci.
Ano, dnes jsou auta navrhována na obří kola, ale je to prostě nesmysl. Nic než plýtvání materiálem a zdroji, vysoká cena a šílená neodpružená hmota. Myslím, že rozptyl mezi 16 a 19" by stačil bohatě podle typu vozu a profil mezi 45-55 považuju mimo extrémy za optimum. Sporťáky 35-40, když to někdo chce a SUV snesou 60.
Vejš sem psal, že i Ferrari mělo 14-16" a profil 50. No a dneska mám na Passatu 17" a profil 55. A jsem občas terčem posměchu, že mám malý kola a že asi nemám na větší.
Přitom mě se to moje auto na 17" líbí a přijde mi to akorát. Na některých 18" to vypadá o fous líp, ale já to prostě nechci.
Ano, dnes jsou auta navrhována na obří kola, ale je to prostě nesmysl. Nic než plýtvání materiálem a zdroji, vysoká cena a šílená neodpružená hmota. Myslím, že rozptyl mezi 16 a 19" by stačil bohatě podle typu vozu a profil mezi 45-55 považuju mimo extrémy za optimum. Sporťáky 35-40, když to někdo chce a SUV snesou 60.
Já mam taky balony rád, ale dneska se to nedělá, poslední kdo to ještě jakžtakž držel byly ameriky, ale jen tak do 2010.... ještě jedničkový 300C mělo profil 60 u 18" pneumatik
Pak se začly montovat 20" a tam už je všude 45
Pak se začly montovat 20" a tam už je všude 45
V nasej rodine je Charger 2018 s Pentastarom 3,7 a ten ma 60 tky balony 😄
tak pro ty základní výbavy to tam asi je pořád, v době jedničkového 300C byl základ pro půjčovny a soc verze 17"
Zaklad to nie je, ma to 8st automat a 4x4, je to nejaka posledna verzia.
K tomu podvozku by 45 profil asi nepasoval, je to starsia modernizovana technika.
K tomu podvozku by 45 profil asi nepasoval, je to starsia modernizovana technika.
je to asi spíš o konkrétním kusu. Já naopak vzal radši 20", protože 18" o rozměru 235/65 vypadají fakt divně. Na 235/55 si myslím, že není nic špatného a komfortu to neubere.
Ta posedlost je ovšem daná obludně vysokými pontony karoserií současných auta. Když už řekneš B, musíš předtím říct i A. 😄
Velkost diskov a gum je v poriadku, budgetovy hybrid na rozbite cesty. Nevypada to desivo a funkcnost je dolezitejsia. Predok a linky po bokoch su trochu šialené no 😁
Problem s malymi kolesami mam pri MG ZS, tam je to hruza, Indicky styl.
Problem s malymi kolesami mam pri MG ZS, tam je to hruza, Indicky styl.
lamal
Renault e-tech ma 4 dlhe kvalty a chyba mu 1čka, ktora je vzdy elektricka... ako to bude s 3 dlhymi kvaltami ? Chce to tak 10 rokov skusenosti, potom by som nad tym uvazoval.
Je mi to srdečně jedno. Číňan mi ze zásady nesmí přes práh, to bych se musel propadnout hanbou! 😲 :no:
Takto to asi nemam, ale nekupil by som si to, nemaju tu tradiciu, skusenosti, servisne zazemie a diely. Nevies ako sa zachovaju k reklamacii, ci budu dostupne diely za 10r.
Image nie je dobry, oproti napr. Dacii, alebo Ssangyongu mi to pride sumak, ani jedno z tych aut nema image 😁
Image nie je dobry, oproti napr. Dacii, alebo Ssangyongu mi to pride sumak, ani jedno z tych aut nema image 😁
já bych se především bál o kvalitu a spolehlivost. Ruku v ruce s tím jdou právě servisní zázemý a náhradní díly. To že není tradice, to by mne netrápilo. Ale víme všichni, jak fungujou levné čínské věci
Jo, tradice = doveryhodnost, ze to je seriozna automobilka a dealeri.
MG má tradici že by za ní někteří byli rádi, akorát že to bylo z britské éry než to čínan koupil 😄
S koncom spalovakov to je stratene pre nich, aj keby po zarobeni Cinan dovolil vyrobit daco tradicne. S EV by bol tazky navrat k tradicii...
Čest vyjimkám