Čínská automobilka představuje malý hatchback s hybridním pohonem, který v rámci značky slaví premiéru. Na paškál si MG3 bere nejen Toyotu Yaris, asi nejznámější hybridní model ve své třídě. Do Česka přijde ještě na jaře.
Koukám, že Číňani jsou na tom podobně jako Korejci (a koneckonců i Japonci - viz třeba ta Lexusní v-classe ve vedlejším článku). Dokud produkují generický design "neurazí, nenadchne", tak to jde. Jakmile do toho ale vloží vlastní invenci (aneb jak říká Zdéňa Pohlreich "největším nepřítelem českýho kuchaře je jeho vlastní fantazie"), tak to dopadá nějak takto :no::no::D:D:D
To je tak, keď dizajnér odmieta radu, že malé auto má pôsobiť sympaticky až veselo a nie agresívne. Veľkej skupine ľudí však bude fuk pri zaujímavej cene, že predošlé MG 3 vlastne vyzerá modernejšie ako tieto vlnobitia spred 12 rokov. V každom prípade, ten nápad prísť s hybridom je mi veľmi sympatický, za to MG. :yes:
ne že bych se chtěl zastávat čínanů japonců atd a jeich designu, ale fantazie německého designéra je tak na úrovni 4 letého dítětě co zvláne domeček jedním tahem :-):-):-):-):-)
...je to auto tak neuvěřitelně ošklivé :-):yes: Na té zavalité velrybě na maličkých zapadlých kolečkách s nepříjemně pichlavými prolisy designově nefunguje absolutně nic, je to jako návrh čínského žáka prvního stupně ZŠ. A ten temně černý interiér s atmosférou pohřební komory to taky nezachrání. :-)
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Ta posedlost posledních let velkými koly mě pořád rozesmívá.
Není to tak dávno, co se jezdily 12" a 13" kolečka a takový Ferrari Testarossa z roku 1990 mělo kola 16" a pneu 225/50. A Ferrari 308 dokonce 14". Se divím, že to vůbec zatáčelo a majitel raději studem nechodil kanálama. :D:D:D
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
jenže jak ta auta byla vysoká a jaké měla proporce karoserie, ty dnešní tanky vypadaj na 18" směšně.
A ještě druhá věc - profil pneumatik. Dneska 35-45, tehdá 55-70 vid
Na jagu mam taky 16" a na RR 15" ale to sou balony kola
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Já mám přiměřené balony rád. Je to komfortnější, tišší, levnější, odolnější,...
Vejš sem psal, že i Ferrari mělo 14-16" a profil 50. No a dneska mám na Passatu 17" a profil 55. A jsem občas terčem posměchu, že mám malý kola a že asi nemám na větší.
Přitom mě se to moje auto na 17" líbí a přijde mi to akorát. Na některých 18" to vypadá o fous líp, ale já to prostě nechci.
Ano, dnes jsou auta navrhována na obří kola, ale je to prostě nesmysl. Nic než plýtvání materiálem a zdroji, vysoká cena a šílená neodpružená hmota. Myslím, že rozptyl mezi 16 a 19" by stačil bohatě podle typu vozu a profil mezi 45-55 považuju mimo extrémy za optimum. Sporťáky 35-40, když to někdo chce a SUV snesou 60.
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Já mam taky balony rád, ale dneska se to nedělá, poslední kdo to ještě jakžtakž držel byly ameriky, ale jen tak do 2010.... ještě jedničkový 300C mělo profil 60 u 18" pneumatik
Pak se začly montovat 20" a tam už je všude 45
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Zaklad to nie je, ma to 8st automat a 4x4, je to nejaka posledna verzia.
K tomu podvozku by 45 profil asi nepasoval, je to starsia modernizovana technika.
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
je to asi spíš o konkrétním kusu. Já naopak vzal radši 20", protože 18" o rozměru 235/65 vypadají fakt divně. Na 235/55 si myslím, že není nic špatného a komfortu to neubere.
Re: Rozhodovat bude cena a chování převodovky a podvozku.
Velkost diskov a gum je v poriadku, budgetovy hybrid na rozbite cesty. Nevypada to desivo a funkcnost je dolezitejsia. Predok a linky po bokoch su trochu šialené no :D
Problem s malymi kolesami mam pri MG ZS, tam je to hruza, Indicky styl.
Renault e-tech ma 4 dlhe kvalty a chyba mu 1čka, ktora je vzdy elektricka... ako to bude s 3 dlhymi kvaltami ? Chce to tak 10 rokov skusenosti, potom by som nad tym uvazoval.
Takto to asi nemam, ale nekupil by som si to, nemaju tu tradiciu, skusenosti, servisne zazemie a diely. Nevies ako sa zachovaju k reklamacii, ci budu dostupne diely za 10r.
Image nie je dobry, oproti napr. Dacii, alebo Ssangyongu mi to pride sumak, ani jedno z tych aut nema image :D
já bych se především bál o kvalitu a spolehlivost. Ruku v ruce s tím jdou právě servisní zázemý a náhradní díly. To že není tradice, to by mne netrápilo. Ale víme všichni, jak fungujou levné čínské věci
No tradice=důvěryhodnost, to bych úplně nedával. Třeba Mazda má dlouhou tradici a víme jak se stavěla k vadnym dieselum. To moc důvěryhodnosti nepřidá.