Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Motor nového Bugatti oficiálně: V16 o 1800 koních, 8,3 litrech a 9000 otáčkách

Až 9000 otáček za minutu, zdvihový objem 8,3 litru a maximální výkon až 1800 koní. Francouzské Bugatti konečně odhaluje unikátní vidlicový šestnáctiválec pro nové Bugatti.
Zpět na článek
1. 3. 2024 16:28
1. 3. 2024 23:18
2. 3. 2024 00:26
2. 3. 2024 07:16
2. 3. 2024 12:12
2. 3. 2024 12:41
3. 3. 2024 16:22
2. 3. 2024 05:53
2. 3. 2024 12:17
2. 3. 2024 12:25
2. 3. 2024 14:54
2. 3. 2024 16:11
2. 3. 2024 18:01
2. 3. 2024 19:51
2. 3. 2024 21:38
2. 3. 2024 22:10
5. 3. 2024 16:38
Avatar - KANKUNEN
1. 3. 2024 16:05
Kdo by to řekl,
že jednou budeme počítat výkon auta na Megawatty.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Horký Rom
1. 3. 2024 16:28
moc líbí
Kdo by to řekl, že spotřebu auta budeme počítat v kWh :yes:
1. 3. 2024 17:19
Re: Kdo by to řekl,
Výkon přes MW mělo už Bugatti Chiron - a to trvalý.
Nové hybridní Bugatti bude mít trvalý výkon odhadem "jen" kolem 670 kW a k tomu bude dočasná elektrická výpomoc dalších odhadem 670 kW. Při plném využití výkonu bude výpomoc trvat odhadem minutu.
Avatar - eLzyx
1. 3. 2024 17:52
Re: Kdo by to řekl,
nemyslím si, že by to bylo tak málo. AM Valkyrie V12 6,5L má 746kW. A je taky od Cosworthu. U té V16 bych hádal více jak 850kW.
Avatar - cizekHUNTER
1. 3. 2024 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2024 21:16
Re: Kdo by to řekl,
Jenže 6.5L V12 v AM Valkyrie točí 11 100 rpm, zatímco Bugatti 8.3L V16 má mít maximum "jen" 9 000 rpm.
Když teda vezmu v úvahu ty skoro zázračné parametry, které má ten V12 (zejména fakt, že i za hranicí 10 000 rpm dokáže mít točivý moment více než 100 Nm na litr objemu), tak by výkon toho V16 mohl být někde kolem 770 kW a pak by na elektrickou výpomoc zbývalo 570 kW.
1. 3. 2024 23:18
Proc?
Proc je eletricky zrychleni za 1s na sto non-sense, zato 1.800 hybridne-fosilnich koni dava smysl?
:-[] :D
Rozbalit vlákno
5
2. 3. 2024 00:26
Re: Proc?
Z mého pohledu jsou oba dva nesmysl.
Pokud chceme ekologii, má to být malé, lehké autíčko s adekvátním výkonem, nikoliv mastodontní třítunové SUV nebo dvoutunový "sportovní" vůz s půltunou baterek s vyoskou ekologickou stopou.
Pokud chceme zábavu za volantem, 500 fosilních osmi-koní s manuální převodovkou udělá skvělou zábavu.
Avatar - del42sa
2. 3. 2024 07:16
Re: Proc?
ono už i 200 koní udělá skvělou zábavu, pokud to auto nemá vyloženě špatný podvozek a nadváhu ;-) :yes:
2. 3. 2024 12:12
Re: Proc?
Oba pripady oznacit za nesmysl je v poradku.

Blby je, kdyz tu nekdo adoruje V8 (a vic) a zaroven plive na vykon EV. :no:

To je jako kdyz nekdo neustale rozporuje bezemisnost EV, ale ze celkove emise se ani u spalovaku neudavaji mu nevadi (zdravim Ozzy)...

Mam rad jednotny metr.
2. 3. 2024 12:41
Re: Proc?
Samozřejmě, o ekologii rozhodují emise celého životního cyklu výrobku.
Ono si to asi málokdo uvědomuje, ale u BEV i obyčejnějších spalovacích aut je nutné spotřebovat velké množství energie, aby to bylo zábavné, například akceleracemi či jízdou vysokou rychlostí. Zatímco klasický V8 dokáže udělat radost i s velmi malou spořebou energie ... stačí ho nastartovat a poslouchat jeho zvuk na volnoběžné otáčky.
Avatar - Barrichello
3. 3. 2024 16:22
Re: Proc?
V8 nemaj absurdní zrychlení za 1 s, ale reálné zrychlení 3-6 s dle verze vozu a použitých pneu
2. 3. 2024 05:53
Bugatttti
Bugatti je francouzská značka? Jsem myslel že to vyrábí folks wagen.
Jo ta historická značka, se kterou to nemá nic společného, to jo.
Rozbalit vlákno
11
2. 3. 2024 12:17
Re: Bugatttti
https://www.bugatti.com/…heim-experience/

Molsheim is the home of the BUGATTI family, the birthplace of the brand and the modern headquarters of the company. Located in France in the heart of Alsace, Molsheim is where BUGATTI’s history of success began in 1909...
Avatar - Jamme
2. 3. 2024 12:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 3. 2024 14:54
Re: Bugatttti
To, že si nějaký bohatý Helmut koupí dávno zaniklou značku, logo, resp. ochrannou známku historicky úspěšné automobilky od nějakého zkrachovalého Itala, ještě neznamená, že si koupí i její historii a původ.

A může si to dávat do veřejného prostoru klidně na stovkách webových stránek od rána do večera, kde to může neznalým podsouvat.

Současná "třetí" Bugatti je německá a s původní francouzskou, která zanikla v roce 1963, má společný jen název a logo. Stejně jako s tou "druhou" Italskou Bugatti.
2. 3. 2024 16:11
Re: Bugatttti
No, je to to samy, jako otazka, jak moc ceska je Skodovka...

Bugatti se ve Francii montuje (pokud vim), takze asi do jiste miry francouzske bude.
2. 3. 2024 18:01
Re: Bugatttti
Neporovnatelné příběhy.

Nevím, proč do toho zatahuješ Škodu, ale budiž. Škoda nikdy neukončila činnost, nepřerušila ani výrobu automobilů, má stále svoje vlastní vývojové a konstrukční kanceláře, nezměnila sídlo a vyrábí +/- stále a kontinuálně ve stejných továrnách a primárně i ve stejném státě. Pouze se změnil vlastník.

I když se Toyota montuje v Kolíně, je to pořád japonské auto, pouze vyráběné na území ČR. Bugatti je dnes francouzské úplně stejně, jako je BMW maďarské.

Dál se o tom nechci vůbec bavit. Jsi mimo a jen se marně snažíš odvádět pozornost a obhajovat zřejmou blbost.
2. 3. 2024 19:51
Re: Bugatttti
Aha, takze uvadeni konkretnich faktu na dane tema je podle tebe odvadeni pozornosti.
:D :D
Bugatti’s headquarters in Molsheim, France, is set for substantial expansion and development.
Part of an ongoing investment program that will support the development :-O of new automobiles
beyond the Chiron¹ era, a new facility – located next to the Atelier – is to be added to the
Molsheim site in the second half of 2024. The new addition to the Molsheim operations will
support ongoing programs, including the production of the Bolide², the most extreme Bugatti
ever created, and the W16 Mistral³, the ultimate Bugatti roadster, as well as future-focused
development projects like the first car that will be produced under the governance of the Bugatti
Rimac.
The new facility – which will span two floors totaling a 2,120 m2 space – will be a unique
place for Bugatti employees to gather, fostering new levels in project management. It will also
house new team members that will join the brand. Bugatti is accelerating its global recruitment
campaign to attract new talents to Molsheim and target growth in departments such as
quality control, planning, logistics and production. The brand has also launched its all-new
apprenticeship program which has already been a great success with all trainee positions
having been rapidly fulfilled. At Molsheim, where the headquarters lies, the brand plans to
increase its workforce by more than 50% by the end of 2027.
:-!

Staci napsat: ,,Diky, to jsem nevedel. Kdyz jsem psal o tom, ze je puvodni jen nazev a logo."

Proc proboha nazory nekterych odpurcu EV jsou uplne pitomy i kdyz se jedna o fosilni auta?? Netvrdim, ze pribeh Bugatti je stejny jako Skodovky. Ale tvrdim, ze Bugatti je obdobne francouzske jako je Skodovka ceska.
A dalsim znakem odpurcu EV je obvykle neschopnost diskuze.
Zato ostrejsi jazyk jim neni cizi.
:D

Preji prijemny sobotni vecer.
2. 3. 2024 21:38
Re: Bugatttti
???
Bugatti’s headquarters in Molsheim, France, is set for substantial expansion and development.
Part of an ongoing investment program that will support the development of new automobiles
beyond the Chiron¹ era, a new facility – located next to the Atelier – is to be added to the
Molsheim site in the second half of 2024. The new addition to the Molsheim operations will
support ongoing programs, including the production of the Bolide², the most extreme Bugatti
ever created, and the W16 Mistral³, the ultimate Bugatti roadster, as well as future-focused
development projects like the first car that will be produced under the governance of the Bugatti
Rimac.
The new facility – which will span two floors totaling a 2,120 m2 space – will be a unique
place for Bugatti employees to gather, fostering new levels in project management. It will also
house new team members that will join the brand. Bugatti is accelerating its global recruitment
campaign to attract new talents to Molsheim and target growth in departments such as
quality control, planning, logistics and production. The brand has also launched its all-new
apprenticeship program which has already been a great success with all trainee positions
having been rapidly fulfilled. At Molsheim, where the headquarters lies, the brand plans to
increase its workforce by more than 50% by the end of 2027.

Hmm, to by jeden neřekl, co všechno ještě, kromě názvu a loga, zbylo z toho jediného, pravého, autentického a opravdu francouzského Bugatti, které zaniklo v roce 1963. To asi Piëch valil voči nad těma konkrétníma faktama :D :D :D :D :D :D, když to všechno v roce 1998 kupoval.

Díky, to jsem fakt nevěděl, že jsi takový komik. Nic se ale nemá přehánět, ani humor.
Avatar - Horký Rom
2. 3. 2024 22:10
moc líbí
Stejně to nepřizná, ba navíc, prohlásí DonaVita
za komika. Úžasný, je to můj ikonický hrdina :yes:
Avatar - Barrichello
3. 3. 2024 16:25
Re: moc líbí
Jsi nahlášen hammuno, nezapoměn si dát lajk z jednooho ze svých 25 784 fake nicků, TROLLE :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
3. 3. 2024 16:25
Re: Bugatttti
proč se bavíš s neostalinistckým utopistou Donivtio/hendlym :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
3. 3. 2024 16:24
Re: Bugatttti
Bugatti a jeho současná produkce je asi tak francouzské jako současná produkce MG je britská :-) :-) :-)
5. 3. 2024 16:38
Arogancia
To je slusna arogancia dat do 25 se***veho videa 2 reklamy...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kuk
19. 3. 2024 22:42
Poslední rakovinomet před pohřbem. :D
Motor pro šejky, kterej toho moc nenajede a zůstane ve vitrýně. :D
Rozbalit vlákno
0