Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak se vyrábí nová Škoda Kodiaq: Podívejte se na lakování karoserie

Podívejte se na pokračování nového seriálu „Minuty z výroby“, v němž nás Škodovka nechává nahlédnout na výrobní linku nového Kodiaqu. Právě prochází lakováním.
Zpět na článek
2. 3. 2024 16:38
3. 3. 2024 08:05
3. 3. 2024 08:50
3. 3. 2024 10:59
3. 3. 2024 12:07
2. 3. 2024 16:38
Bejvávalo
U první generace Octavie, Superba i Fabie byla pod metalickým lakem nastříkána ještě silná vrstva podkladu. U druhé generace už ten podklad chybí a metalický lak je nastříkán přímo na plech. Proto taky u novějších škodovek od druhé generace z každého škrábance na laku záhy začne prosvítat rez, když to hned neopravíte. I plechařina je u novějších aut znatelně slabší, takže snadněji vzniknou promáčkliny třeba od nákupního vozíku., nedej bože když chcete auto ručně potlačit
To musíte sakra dávat pozor abyste karoserii dnešních aut nepromáčkli.
Rozbalit vlákno
6
2. 3. 2024 21:47
Re: Bejvávalo
Lžete. Vždycky je nejdříve nastříkán základ a až potom se nanáší lak. Nikdy nedávají na holý plech hnedka konečný lak. To je demagogie.
3. 3. 2024 08:05
Re: Bejvávalo
hlavne kdyz ofce, fabie nebo superb jedna rezne jak mercedes z milenia…
3. 3. 2024 08:50
Re: Bejvávalo
Pokud byl pod metalickiu barvou podstrik, neznamena to ze byl antikorozni.
3. 3. 2024 10:59
Re: Bejvávalo
Jenomže ty Mercedesy typicky třída S a C (rok výroby cca 2001) rezivěly dost masivně. Tak rezavé lemy, případně spodky dveří pamatuju u Š120. Buď byly nějaká odrbaná série, nebo nevím. Jinak samotný koncern šetří evidentně dost. První Octavie jsou někdy míň rezavé, než Octavie 2. generace z počátku výroby. Yeti je ve výrobě od rok 2009 a taky rezne. Zadní dveře samý puchýř. Loni O3 a rezavé páté dveře. Člověk by řekl, že od doby Felicií už se to mohli naučit.
3. 3. 2024 12:07
Re: Bejvávalo
To víte, od roku 2004 s příchodem druhé řady Octavií se vojeb... nejen tloušťka laku i plechařiny, ale i ochrana zinkováním. Zabývám se opravou vozů Škoda a VW a tak to vidím. Měl jsem 15 let Octavii první generace TDI a nemůžu na ni dopustit. Rezavět začala fakt až po těch 15 letech provozu a to jen na dílech podvozku. Nejhorší co se týče antikorozní ochrany podvozku jsou škodovky třetí a čtvrté generace. Viděl jsem už i dva roky starého trojkoveho Superba dokonce ve výbavě Laurin&Klement, který měl podvozek rezavý jak liška.