U první generace Octavie, Superba i Fabie byla pod metalickým lakem nastříkána ještě silná vrstva podkladu. U druhé generace už ten podklad chybí a metalický lak je nastříkán přímo na plech. Proto taky u novějších škodovek od druhé generace z každého škrábance na laku záhy začne prosvítat rez, když to hned neopravíte. I plechařina je u novějších aut znatelně slabší, takže snadněji vzniknou promáčkliny třeba od nákupního vozíku., nedej bože když chcete auto ručně potlačit
To musíte sakra dávat pozor abyste karoserii dnešních aut nepromáčkli.
stepo_bela
0
Lžete. Vždycky je nejdříve nastříkán základ a až potom se nanáší lak. Nikdy nedávají na holý plech hnedka konečný lak. To je demagogie.
KANKUNEN
0
Tomu nevěřím
kesumb
1
hlavne kdyz ofce, fabie nebo superb jedna rezne jak mercedes z milenia…
Rezna
1
Pokud byl pod metalickiu barvou podstrik, neznamena to ze byl antikorozni.
jhamil
0
Jenomže ty Mercedesy typicky třída S a C (rok výroby cca 2001) rezivěly dost masivně. Tak rezavé lemy, případně spodky dveří pamatuju u Š120. Buď byly nějaká odrbaná série, nebo nevím. Jinak samotný koncern šetří evidentně dost. První Octavie jsou někdy míň rezavé, než Octavie 2. generace z počátku výroby. Yeti je ve výrobě od rok 2009 a taky rezne. Zadní dveře samý puchýř. Loni O3 a rezavé páté dveře. Člověk by řekl, že od doby Felicií už se to mohli naučit.
lug70
0
To víte, od roku 2004 s příchodem druhé řady Octavií se vojeb... nejen tloušťka laku i plechařiny, ale i ochrana zinkováním. Zabývám se opravou vozů Škoda a VW a tak to vidím. Měl jsem 15 let Octavii první generace TDI a nemůžu na ni dopustit. Rezavět začala fakt až po těch 15 letech provozu a to jen na dílech podvozku. Nejhorší co se týče antikorozní ochrany podvozku jsou škodovky třetí a čtvrté generace. Viděl jsem už i dva roky starého trojkoveho Superba dokonce ve výbavě Laurin&Klement, který měl podvozek rezavý jak liška.
To musíte sakra dávat pozor abyste karoserii dnešních aut nepromáčkli.