Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejzelenější auto není elektromobil, tvrdí studie. Kabel přesto využije

Nejekologičtější auto v USA je plug-in hybridní Toyota Prius, za ní jsou čtyři elektromobily a dva full hybridy. Jeden elektromobil je i mezi desítkou nejméně ekologických aut na americkém trhu.
Zpět na článek
5. 3. 2024 09:20
5. 3. 2024 08:24
5. 3. 2024 16:34
5. 3. 2024 18:33
5. 3. 2024 18:41
5. 3. 2024 19:38
6. 3. 2024 06:49
6. 3. 2024 08:07
6. 3. 2024 08:39
6. 3. 2024 09:39
6. 3. 2024 11:30
6. 3. 2024 12:23
6. 3. 2024 16:41
6. 3. 2024 19:13
5. 3. 2024 08:51
5. 3. 2024 08:54
5. 3. 2024 09:25
5. 3. 2024 09:28
5. 3. 2024 09:37
5. 3. 2024 10:04
5. 3. 2024 13:13
5. 3. 2024 16:04
6. 3. 2024 09:07
6. 3. 2024 10:36
5. 3. 2024 10:01
5. 3. 2024 10:09
5. 3. 2024 10:13
5. 3. 2024 10:59
5. 3. 2024 11:14
5. 3. 2024 12:05
5. 3. 2024 17:14
5. 3. 2024 19:50
5. 3. 2024 20:40
5. 3. 2024 22:45
6. 3. 2024 08:42
6. 3. 2024 09:09
6. 3. 2024 09:43
6. 3. 2024 09:57
6. 3. 2024 10:07
6. 3. 2024 15:32
6. 3. 2024 18:34
6. 3. 2024 10:33
6. 3. 2024 11:11
6. 3. 2024 14:05
6. 3. 2024 14:10
5. 3. 2024 20:48
6. 3. 2024 09:10
5. 3. 2024 14:29
5. 3. 2024 10:08
5. 3. 2024 10:11
5. 3. 2024 11:44
5. 3. 2024 10:03
5. 3. 2024 17:11
5. 3. 2024 18:12
5. 3. 2024 12:58
5. 3. 2024 19:37
5. 3. 2024 12:56
5. 3. 2024 14:36
5. 3. 2024 16:56
5. 3. 2024 18:25
6. 3. 2024 08:11
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 08:22
In your face Tesla!
Jo, já dieseldezolát, který tu vedl marné boje za hybridní auta proti EV úderce se dočkal zadostiučinění ! :D

p.s. vím, že studii smetete ze stolu, stejně jako každý přesvědčený člen sekty neuvěří žádnému důkazu, že jeho víra má trochu trhliny, ale mne to potěšilo a jsem rád, že stojím na správné straně ekologického pokroku :)
Rozbalit vlákno
55
5. 3. 2024 08:32
Re: In your face Ozzy!
Cha cha cha.

Jedna vyjimka vyhrala o prsa, diky dokonale ajrodynamice. :D

Vzdy jsi tu obhajoval HEV, ktery to projely. ;-)

"V první desítce je šest modelů s ryze bateriovým pohonem."
:yes: :yes: :yes:
A ty si dovolis toto prekroutit ve svuj prospech???
WTF
Jsi jen zaslepeny troll, prekrucujici fakta vcetne vysledku teto studie. :no:

EVs in your face.
:-!

PS Elektricky Lexus pred Leafem prekvapil, tak jako vitezstvi PHEV (Toyoty)...
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 08:50
Re: In your face Ozzy!
No nevim, podívej se pořádně na top10, je tam i Camry HEV a elantra HEV :D Jinak já mám rád i PHEV, nikdy jsem je nejhejtoval, to si mne s někým pleteš, jen jsou dražší a těžší, ale osobně bych s PHEV neměl problém, ale HEV stačí jak vidíš... jo a kde jsou Tesly ? Nějak je tam nevidím :D
5. 3. 2024 08:51
Re: In your face Ozzy!
Tak o cem je rec o EV a HEV nebo o Tesle?
:D

Ja podporuji jakekoli EV..

Ztracis pudu pod nohama.
;-)
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 08:53
Re: In your face Ozzy!
To, že se ty neekologické spalováky vůbec do ton 10 dostaly značí jistý úspěch, vím, že to nikdy neakceptuješ a přesně takovou reakci jsem čekal, přesně jak jsem dopsal v post scriptum svého prvního příspěvku :D

Teslu jsem nemohl nezmínit, když už si mi reagoval ty, který ji všude protěžuješ :D Ale vím, že to zase bude irelevantní a tak (protože teď se Tesla nehodí do argumentace, tak budem dělat, že proč o ni mluvim :D )... prostě vyhrál PHEV Toyoty, já mám radost ;) Víc netřeba rozvádět, jdi si sednout do svého životní prostředí ničícího elektromobilu, já jdu šetřit na Toyotu, jsem lepší člověk :D
5. 3. 2024 08:56
Re: In your face Ozzy!
https://www.greenncap.com/…prius-2021-0070/
Toyota PHEV 71% :no:

https://www.greenncap.com/…pring-2022-0120/
Dacia Spring 99%

Asi tak.
V jednon americkem pruzkumu vyhral PHEV.
Ve vsech ostatnich pruzkumech sveta yhrava EV.
:-! :-!

GAME OVER
Dieseldezolate!
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 08:58
Re: In your face Ozzy!
Musím potřetí zopakovat to, co prorok Ozzman napsal hned v prvním příspěvku jako reakci na to, co píšeš :D

"p.s. vím, že studii smetete ze stolu, stejně jako každý přesvědčený člen sekty neuvěří žádnému důkazu, že jeho víra má trochu trhliny, ale mne to potěšilo a jsem rád, že stojím na správné straně ekologického pokroku "

Já věděl, že to budou dnes žně :D
Avatar - Emel
5. 3. 2024 09:03
Re: In your face Ozzy!
A já třeba nestojím na žádné straně ekologického pokroku a klidně zvažuju auto, co slupne fosilního dinosaura ke svačince ;-)
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 09:08
Re: In your face Ozzy!
Tak to jsi taky dieseldezolát, Don takhle nálepkuje všechny, kdo slepě nevěří EV :D I když propaguješ čistý a zelený hybrid :D

jen si dej dinosaura, já dnes nechal asi 5 minut nastartovaný diesel , který papal dotovanou naftu na parkovišti, taky pujdu do pekla :D
Avatar - Emel
5. 3. 2024 09:14
Re: In your face Ozzy!
Ne, já bych byl asi benzínodezolát :-)
Na druhou stranu... mně ale nesmrdí ani ta elektrika, a pokud budou elektrický koně levnější než benzínový, jako že třeba při srovnání TM3 vs. Passat už dneska jsou... tak to klidně zvážím.
Takže jsem vlastně děfka prodejná.
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 09:18
Re: In your face Ozzy!
Já bych jako hlavní auto určitě EV ještě nechtěl, ale jako druhé do města a okolí, něco malého ? Určitě, proč ne (nebránil bych se mu)... ale zatím mi pořád ekonomicky i z pohledu dlouhodobého provozu dává smysl ten hybrid/PHEV do městského auta a na dálky buď HEV, nebo benzin.. naftu už bych nepotřeboval, leda by to byla nějaká neodolatelná nabídka

p.s. známý nedávno prodával Leafa 2. generace, co měl od nova pár let (do pěti max, možná méně) a říkal, že se toho nemohl zbavit a vzala to jedině AAA a asi nedostal zdaleka tolik, co očekával... tak radši z tohoto pohledu to HEV
Avatar - Emel
5. 3. 2024 10:59
Re: In your face Ozzy!
Já myslím, že tohle se nemusí opakovat. Tehdy měl Leaf mizernou value / money jako novej a kdo čekal, že to trh ojetin uvidí jinak, tak se holt spletl. Ale pokud má dneska Tesla value / money na úrovni spalováků, tak si ji podle mě udrží i jako ta ojetina... zatím nejsou žádný strašidelný historky o kapacitě baterek... spíš ten běžnej servis je pořád drahej (karosářský díly a tak).
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 18:37
Re: In your face Ozzy!
S tou Teslou máš pravdu, ale já kupuji auto na delší dobu, takže koukám i na to, abych to auto ještě za řadu let nějak prodal, či se toho vubec zbavil a nebo abych to vůbec tu dobu zvládl provozovat. Kdo bere nové auto a prodá ho za 2-5 let, pak řeší asi jiné věci, než já :)
6. 3. 2024 08:05
Re: In your face Ozzy!
Dalsi pribeh o EV ktere neslo prodat a dal ho “skoro zdarma”…
Prosim o pripadne kontakty na ty prodejce. Diky.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 08:38
Re: In your face Ozzy!
Nemám kontakt na prodejce, kdyby sis přečetl, tak mi toto sdělil muj byvaly kolega, proč bych po něm měl chtít kontakty? :D Nejsem fanatickej blázen, co musí ověřovat vše, co by náhodou zkřivilo vlásek na EV autech.... Taky tady píšu, kde jsem to slyšel, není to má zkušenost, mluvil asi o 3 bazarech, od EV ho to neodradilo, má teď ID4, jestli sis myslel, že jsem si to vymyslel jako historku proti EV...
6. 3. 2024 09:16
Re: In your face Ozzy!
Protoze to je klasicke “ mam kamaráda a ten rikal…”
Realne kdyz jdes ojeté EV kupovat tak ty ceny nejsou nijak male. Rozhodne ne tak jak tu ctu.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 09:33
Re: In your face Ozzy!
Až ho zas potkám, vzkážu mu, aby ti to šel vysvětlit, ok ? :D Ale jak říkám, koupil si další EV, takže to nebyla ta historka kteoru si čekal.. promiń
6. 3. 2024 10:54
Re: In your face Ozzy!
Klidne at da reálnou zkusenost.
Ma je, ze tu stale pise nekdo k tom jak jsou EV neprodejna, ale realita nakupu je zcela jina.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 11:00
Re: In your face Ozzy!
To jsem nepsal já.... nebuď jak Don a prosím nepleťte si nás ostatní, co jen slepě neadorujeme EV.. já nejsem jejich hater, ale to jsem myslím tobě už mockrát vysvětloval a zdálo se mi, že jsme se pochopili :)
6. 3. 2024 14:53
Re: In your face Ozzy!
Pises tu o tom jak se známy. mohl zbavit EV. To je ale evidentní nesmysl.
Pises tu o sektě, ale siris tohle
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 15:03
Re: In your face Ozzy!
No tak podívej jak reaguješ, já jsem přidal zkušenost známého a ty to popíráš... to dělají členové sekty.... nebylo cílem tímhle shodit EV jako celek, nepotřebuji o tom lhát, proboha proč taky ? - o to se fakt nesnžím a nikdy jsem se nesnažil (taky říkám, že si koupil další EV a je spokojen), ale že mu nechtěli vzít Leafa, protože některé bazary to nechtějí prodávat ...Jak mužeš někoho nařknout,že je to nesmysl ? ... :D Prostě chtěl prodat EV Leafa a vzalo to až AAA. Prodával si auto do bazaru někdy? Já mockrát, tak vím, že i normální auto některé bazary neocení... Hele, jako nemam problém tě za exkolegou vzít, aby ti to řekl sám, ale bude na nás na oba koukat, jako na idioty, že řešíme jeho historku pro něj nepodstatnou, kterou mi sdělil, když mi ukazoval ID4... Napiš mi do SZ, napíšu ti kde mne najdeš a pak tě za nim zavedu - nebudu tady propalovat online něčí adresu ;) Ale idiota ze sebe uděláš sám, určitě za nim nepříjdu, že mi nějakej noname jouda na internetu nevěřil jeho historku, podívej se na to racionálně :D kolega je docela vážená osoba ve svém oboru a já s ním i na dále potřebuji spolupracovat
6. 3. 2024 17:27
Re: In your face Ozzy!
Tak formulace” nektere autobazary to nechteji” je zasedne odlišná od “nemohl se ho zbavit”….

Ale to ti asi nebrání v tom psat urazky…
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 19:08
Re: In your face Ozzy!
Slovickaris, jel postupne do 3 bazaru a kdyz se toho nemohl zbavit, jel do 4. Aaa a tam to vzali. Hledas v tom ublizenecky utok na EV aniz by tam byl…delate si to s Donem sami, ze vse vsem vidite utok a nastvavate si tady na sebe lidi… zbytecne.
6. 3. 2024 19:17
Re: In your face Ozzy!
...všichni jim jen ubližují, nadávají a oni jsou přitom tak korektní a jen s těmi nejušlechtilejšími úmysly... :-)
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 20:02
Re: In your face Ozzy!
Jo a afektovaní... takhle výbušná nebyla ani Oktáviová smetánka 15 let nazpět :D
6. 3. 2024 20:33
Re: In your face Ozzy!
Sorry, myslel jsem, ze si pisu s dospělým člověkem.
Pod pojmem “nemohl se ho zbavit “ si fakt představuju neco jineho nez popisujes.

A naštvaní lide? Hele vyvracet nesmysle kolem EV nekoho nastvava? Jsi pak nastvany, kdyz nekdo vyvrati nejaky nesmysl co se tvrdi o EV?
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 21:14
Re: In your face Ozzy!
Tak se podivej do diskuze, jak na vas nekteri reaguji. Mne jste nekdy pro smich, ale jine to stve, kdyz nepripoustite diskui a citite se byt vsim ublizeni.. Prehnal si reakci na ten prodej, protoze si to zase pochopil jako utok a ted se kroutis.. tvoje vec… priste si cti, co a jak pisu, tahle dikuze mohla skoncit druhym komentem, kdy jsem psal, ze to neni hejt EV
6. 3. 2024 22:18
Re: In your face Ozzy!
A to mam jako kejvat hlavou na nesmysle jen abych sel s davem a nikoho nenastval?

Ne to fakt ne. A tim spise, ze pod vsema clankama o EV se točí nekolik malo jmen stale dokola s tou samou agendou nereagujici na technickou argumentaci.

A reakci na tve tvrzeni jsem rozhodne nepřehnal. Chtel jsem kontakt. Jako uz mnohokrat zde na obdobná tvrzeni:” baterky z EV se nezbavite a musíte zaplatit, ojeta EV nikdo nechce, ojeta EV jsou směšné levná a neprodejna” atd. vzdy chci kontakt a dávám navrh, ze baterie nebo EV odkoupim a zaridim odvoz atd.
Zatim vzdy bez reakce i kdyz stejne jméno o par dni pozdeji pise zase to same….
Mozna proste jen papouskuji to co nekde čtou. Mozna nekde pod clankem četli o kamarádovi co se nemohl zbavit Leafa….
Avatar - Ozzman
7. 3. 2024 07:14
Re: In your face Ozzy!
Kontakt ti rád poskytnu, ale osobně, pro mne jsi anonym z webu, neznám tě, takže pokud chceš, napiš mi SZ, sejdeme se a zavedu tě za tím člověkem :) Jen už to auto tedy nemá, prodal ho do AAA, což jsem sdělil hned, než si se vytočil...protože si to zase nečetl pořádně..

Nejsem autorem dalších žvástů dole, takže laskavě prosím už po asi dvacáté, čti co se píše a KDO to píše... děkuji.
7. 3. 2024 08:23
Re: In your face Ozzy!
Prvni co jsem napsal:” Dalsi pribeh o EV ktere neslo prodat a dal ho “skoro zdarma”…”

A ono se to potvrdilo. Z “nemohl se ho zbavit” se stalo uplne neco jineho. Jen si mezitím stačil urazet….
Avatar - Ozzman
7. 3. 2024 08:51
Re: In your face Ozzy!
Protože si mne začal hustit, že jsem si to vymyslel, pořád ti navrhuji potvrdit ten příběh real a pak budu žádat omluvu veřejně, čekám na SZ a rád tě v reálu poznám, zeptej se Dona, že jsem reálnej a nekoušu ;)
7. 3. 2024 09:38
Re: In your face Ozzy!
To ze se ho nemohl zbavit se ukázalo jako nepravda.

Co chces vic resit?
Avatar - Ozzman
7. 3. 2024 09:59
Re: In your face Ozzy!
Když pojedu prodat muj naftovej wagen, vezme ho každý bazar, kdyz 3x neuspěji, budu si stěžovat stejně, že se auta nemohu zbavit.... slovíčkaříš namísto toho, aby si buď mlčel, nebo uznal přehnanou reakci, nic víc v tom nehledej.
7. 3. 2024 10:45
Re: In your face Ozzy!
Ozzy ok, jestli mas takovou dovednost udat vse v kazdem bazaru rad te pro nektere motorizace kontaktuju….
Avatar - Ozzman
7. 3. 2024 10:55
Re: In your face Ozzy!
nepochopils, co píšu ;) nevadí.... ja o voze a ty o koze
7. 3. 2024 10:58
Re: In your face Ozzy!
Fakt fyzická konfrontace s jedincem, který zde používá takové argumentace a diskuzní praktiky? No, máš koule.

To jsi sociolog a děláš nějaký výzkum, nebo jsi "Helena Třeštíková" a sbíráš podklady pro ujetej filmovej projekt? :-)

Stejně sázím, že ke schůzce nedojde, ...ale když tak dej vědět, určitě to bude velká legrace. :-[]
Avatar - Ozzman
7. 3. 2024 11:27
Re: In your face Ozzy!
Já se nějak nepotřebuji shovávat za anonymitu :D , dost lidí tady se semnou zná osobně :D
Avatar - Emel
6. 3. 2024 16:47
Re: In your face Ozzy!
Co se Leafu týče... stačí mrknout do inzerce, ne?
Auto z roku 2019, 10tkm najeto, za 375t... přičemž nové stálo nějakých třeba 900t... to tě ten km vyjde docela draho:
https://www.sauto.cz/…n/leaf/192574696

Fajn, tohle je nejlevnější kousek... ale okolo 400-450 jsou i auta z roku 2021.
6. 3. 2024 17:28
Re: In your face Ozzy!
Tak prvni z te ceny 900 musis odepsat německou dotaci. Ta se samozrejme i v ČR na cene projevuje.
Avatar - Emel
7. 3. 2024 10:11
Re: In your face Ozzy!
Na ceně ojetiny ano, na ztrátě hodnoty pro někoho, kdo to auto koupil nové v ČR jako ozákův kolega asi ne. I pokud ale odečteš třeba 100-120t, tak... aby se nám to hezky počítalo - 775 kupní, 375 prodejní, 10tkm najeto... 40Kč/km ztráta hodnoty, řádově?
7. 3. 2024 10:36
Re: In your face Ozzy!
Dotace v DE byla az 240 tis a to proste na cene ojetých aut ma vliv i v ČR.
Ano pokles ceny u EV je vetsi nez u spalovaku (neplati vzdy viz eCitigo) Ma to různé duvody Jeden z nich je neustálý vyvoj EV a pokles cen novych EV.
Avatar - Emel
7. 3. 2024 13:32
Re: In your face Ozzy!
Podle mě ojetina prostě padá na nějakou svou přirozenou hodnotu... jo, ovlivněnou tím, za kolik se prodávají nová auta a také nějakým image...
Pokud to auto jako nové bylo slušně naceněné, jako třeba to CitiGoE, tak ten propad není velký. Pokud bylo jako nové drahé, jako třeba Zoe, tak je ten propad obrovský... aspoň teda pro toho, kdo ho fakt za ty prachy koupil.
Reálně třeba spousta těch aut sloužila jako předváděčky na salonech a pak se prodaly za jiné ceny...
6. 3. 2024 08:02
Re: In your face Ozzy!
To je ale argument používaný v dezinfu.
Predem označit pripadne argumenty za spatne..

Tady je clanek o jednom žebříčku. Nejsou v nem zadne podrobnosti, ale ty na nem delas definitivní rozhodnuti.
Neni to spis tak, ze si nasel neco co tebe potvrzuje v tve víře a nechce o tom pochybovat?

Jeden muj zasadni argument proti. V pripade, ze EV pouzivam v kombinaci s FVE jsou vsechny výpočty emisi na zaklade průměrných emisi v energetice k nicemu.
Stejne tak to, ze nabijeni EV na zaklade spotovych cen přirozené vede k vyuzivani OZE a tak muzu pokracovat.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 08:47
Re: In your face Ozzy!
Protože to vy přesně děláte, vše, co se nehodí do krámu je očerňování EV a tak (viz nahoře tvuj koment na mého kamaráda, který mi sdělil jeho zkušenost s EV Leafem)... Don hned začal přesně, jak jsem předpokládal... každá studie se dá vyvrátit, každý článek rozebrat, pokud jsi někdy trochu zabrousil do akademického prostředí, tak tohle víš moc dobře. Osobně jsem také párkrát dělal oponenturu, tak vím, jak se tohle dělá :D

Mne je fuk, co je zelenější, moje víra není eko, já jezdim mimo jiné naftovym autem, jen mne potěšilo, že jedna studie ukazuje, že HEV a PHEV nejsou tak slepá ulička, jak se nám tady snaží pár jedinců namluvit a očekávaně přišel kvikot, který mne velmi pobavil a předpokládal jsem ho, to je celé :D
6. 3. 2024 09:21
Re: In your face Ozzy!
Pockej, ty tenhle clanek s tabulkou povazujes za studii?
Nejde o to netli se neco hodi do kramu, ale o to, jestli informace ma nejaky realny zaklad.
Ja tu osobne rozporuju počítání emisi na zaklade emisi v energetickém mixu, protoze je to nesmysl. Takhle se EV nepoužívají a jejich pouzivani naopak energeticky mix pomáhá zlepšit. Takze ev maji i sekundární dopad. Stejne tak druhy zivot baterii atd.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 09:35
Re: In your face Ozzy!
"každá studie se dá vyvrátit, každý článek rozebrat"

kde píšu, že to považuji za studii ? to jsou obecné pravdy z praxe... od toho se odborné práce recenzují a neodborné pak rozebereš ještě snáze
6. 3. 2024 10:55
Re: In your face Ozzy!
Opet to uz jen rozmazavas.
Veris tomu co je v clanku a nebo ne?
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 11:02
Re: In your face Ozzy!
Je mi to nějak jedno, nepřemýšlel jsem nad tím takhle = pobavil mne výsledek kterým vytočím Dona :D ... mojí volbu auta by neovlivnilo ani to, kdyby v článku vyšel nejlépe třeba nejnenáviděnější 2.0TDI, stejně bych si radši koupil benzín nebo hybrid :D
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 09:14
Re: In your face Ozzy!
Zelený dezolát Doník :-) :-) :-)
Utopisti všech zemí, odstěhujte se do Číny a vyrábějte lopatky k větrníku :-)
Avatar - Horký Rom
5. 3. 2024 09:20
moc líbí
Jseš na správném místě, Petrolheade :yes:
7. 3. 2024 14:55
Re: In your face Ozzy!
Green NCAP nastavil kritéria tak, že vyhrať môže len EV. Pre ich hodnotenie autá aj elektrika vznikajú z ničoho.
Avatar - Roman Horký
5. 3. 2024 13:17
Re: In your face Ozzy!
Bylo potvrzeno to, co říkám dlouho, tedy že hybrid je víc eko, než EV. Tak drž hubu a šoupej nohama.
Avatar - Jamme
5. 3. 2024 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 3. 2024 07:56
Re: In your face Tesla!
Proc se u jindy rozumne píšících lidi pri přečtení slova “elektromobil” vypne myšlení?…
Avatar - Roman Horký
6. 3. 2024 08:21
Re: In your face Tesla!
Kéž by se tobě alespoň někdy na krátkou chvíli myšlení zapnulo.
Avatar - Horký Rom
5. 3. 2024 08:24
moc líbí
Podle ředitele Toyoty, je na rychlý přesun na elektromobilitu, stále moc brzy… Dobrou noc, Toyoto :yes:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - cizekHUNTER
5. 3. 2024 10:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - sargis
5. 3. 2024 16:34
Re: moc líbí
Mne sa vzdy pacia diskuteri, ktori to dotiahli maximalne na login na tento web a pritom su mudrejsi a skusenejsi ako riaditelia automobiliek....
5. 3. 2024 18:15
Re: moc líbí
Ktery reditel automobilky to dotahl dal, Musk nebo Toyoda?
:-!
Avatar - Jamme
5. 3. 2024 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 18:41
Re: moc líbí
Tak vzhledem k tomu, že Toyota je nejprodávanější automobilovou značkou světa 14 let po sobě, je odpověď na tvou otázku dost jednoznačná :D Ale zase bude tuna výkrut, jak to hodnotím špatnou optikou za 3...2..1... :D

p.s. druhej je ďábelský DAS AUTO :D
5. 3. 2024 18:48
Re: moc líbí
Hodnotis to vlastni optikou ve vlastnim svete, kde je vic eko jezdit na benzin, nez na elektrinu ze slunce a z vetru.

Musk je nejvetsi inovator/podnikatel za poslednich mozna sto let.
Porovnani s manazerem Toyodou profesi pravnik (ktery ma k technice tak daleko jako ty..) :D je temer nemozne.

Jinak musim velmi poblahoprat Toyote. Prestoze jeji EV jsou na chvostu ve vetsine vlastnosti, v tomto pruzkumu byl Lexus jako zazrakem nejlepsi. A btw EV Toyoty porazil HEV Toyoty.
In your face. :-)
I tento zvlastni pruzkum jednoznacne prokazal, ze EV jsou lepsi nez HEV, coz jsi tu nescetnekrat rozporoval.
:-!

PS Uz se tesim na vysledky teto studie pristi rok, kdy EV definitivne roznesou fosily (vcetne PHEV) na kopytech.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 19:18
Re: moc líbí
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
5. 3. 2024 19:19
Re: moc líbí
Pro zajimavost vysledky 2023.
https://www.aceee.org/…ric-vs-gas-shape
The top five most environmentally friendly cars in the annual GreenerCars ratings are all-electric
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 19:38
Re: moc líbí
Hodnotím to optikou úspěchu = prodejů...takže to nemění nic na faktech v odpovědi na otázku, kdo to dotáhl dál... Toyota, pak VW... a další :)
5. 3. 2024 20:13
Re: moc líbí
Tak optikou prodeju to hodnotis spravne.
:D
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 06:49
Re: moc líbí
Tak to jsem rád, že se alespoň na něčem shodneme :)
6. 3. 2024 08:07
Re: moc líbí
Stale jde o to, zda nehodnotíš podle prodeju Nokia…
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 08:39
Re: moc líbí
Proč v jednom případě je Tesla super, protože má nejprodávanější model na světě a v druhém je nejprodávanější automobilka špatně ? Jako hele, nic proti Tesle a EV, ale tohle je kluci fakt dvojí metr
6. 3. 2024 09:22
Re: moc líbí
Jsi fanaticky popirac EV.
Klesas na uroven ballika.

Nejsi schopnej priznat, ze HEV vychazi hur nez EV. A ze jsi se mylil.
Tudiz je diskuze s tebou zbytecna, kdyz popiras fakta. I vysledky veskerych studii.
:no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 09:39
Re: moc líbí
Já se mýlil v čem ? :D Já jen konstatuji, co píší ve článku a mám radost z tvého kvikotu :D, nějakou metodikou k tomu došli, jestli je správná není na mne soudit, je mi to jedno....:D Já nikdy netvrdil, že jedno či druhé je ekologičtější (mám radost, že HEV není tak špatné, né že je lepší, dostuduj pojmy) mimo toho sarkasmu výše mířeného tobě :D Zcela vážně jsem pouze tvrdil, že nejekologičtější je jezdit MHD a já to dělám po Praze a rád ;) Ty hnusný znečišťovateli co se musí vozit v autě, které nabíjí z uhelné elektrárny.

Mne se líbí, jak se vždy necháš nachytat a ani si pozorně nepřečteš, co jsem napsal, ale jen vidí rudo před očima :D a to mne upřímě baví :D Popírač EV by neříkal, že by si ho klidně koupil ;)
6. 3. 2024 11:17
Re: moc líbí
Za prve: Nenazyvej mou brilantni argumentaci kvikotem, joudo. ;-)

Za druhe:
Ty popiras i sam sebe.
:D :D

"Já bych jako hlavní auto určitě EV ještě nechtěl, :-O ale jako druhé do města a okolí, něco malého ? Určitě, proč ne (nebránil bych se mu)... ale zatím mi pořád ekonomicky i z pohledu dlouhodobého provozu dává smysl ten hybrid/PHEV do městského auta a na dálky buď HEV, nebo benzin.."

Jak to myslis, ze by sis EV koupil, kdyz ti nedava smysl???
:D

PS Ty me bavis svymi vytackami typu: "ja nikdy netvrdil"...
Ty jsi nic netvrdil. Jen neustale rozporujes kologii EV a obhajujes (absurdne) HEV.
:no:
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 11:30
Re: moc líbí
Tak, že nejsem vyhraněn proti ani pro... já na rozdíl od tebe netrpím binárním rozhodováním a pokud bych v době koupě městského auta měl za své peníze na výběr zajímavé EV i když pujdu primárně třeba po Yarisovi HEV či Cliu eTech, tak ho vezmu, stejně jako píšu, že už nechci primárně diesel, ale kdyby mi teď někdo nabídl nového Passata TDI za 500-600 tisíc, tak ho vezmu :D To je krása toho nebmít vymytý mozek .)
6. 3. 2024 11:56
Re: moc líbí
Kdyz oznacujes diskusniho protivnika kteremu nesahas po paty, ze ma vymyty mozek, je neco spatne.

Napises, ze by sis koupil, ale v zapeti to popres... :D

Radeji na me nereaguj. Jedinym tvym argumentem je urazka.
Smutne.

PS Ano, jsem vyhranen proti autum (ne proti lidem) jako mas ty. Presto, ze je to legalni. Obhajoba takove garaze neni legitimni! A uz vubec ne urazeni elektromobilisty. Klesnul jsi hluboko.
Avatar - Roman Horký
6. 3. 2024 12:09
Re: moc líbí
oznacujes diskusniho protivnika kteremu nesahas po paty
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
urazeni elektromobilisty
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Šílené.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 12:23
Re: moc líbí
Jak to jen říct... to ty reaguješ celou dobu na mne :D Nic nepopírám (vždyť si mě i citoval ! :D tak si to přečti), já vím, že nečteš pořádně co píšu, ale už nemam sílu vysvětlovat, že pro mne nákup věci je polemika a hodnocení mnoha aspektů a +/- bez ohledu na to, jestli je to pro tebe ve správné idealogii, takže předem nevylučuji nic... třeba si koupim městský malý diesel nakonec :D To bych tě potěšil..

Nevím, komu nesahám po paty ? Jako tobě? :D To jsi nějak narostl... kde tě urážím ? :D Že si vozíš zadek v autě namísto MHD? To tě uráží? Nebo že změti tvych naskriptovanych odpovědí říkám kvikot? Jediný, kdo koho urazil si ty mne za toho Joudu, ale ja jsem zvyklej :D My inteligentnější lidé se umíme nad zaslepenci povznést :)

Legitimní? Víš vůbec co to slovo znamená a jak se používá ?? Nelegitimní je obhajovat třeba vraždu..... :D :D :D Tak už na mne nereaguj, já se tu směju
Avatar - Barrichello
6. 3. 2024 13:15
Re: moc líbí
:-) :-) :-) :-) :-) doníku doníku, koukám že už si v křeči. Všichni sou zlí vid a nekajvaj ti na tvojí ideologii. Chceš kapesníček?
;-) ;-) ;-) ;-)
6. 3. 2024 15:33
Re: moc líbí
Pekne jste se tu sesli.
Diskuzni odpad co kaze ekologii, prestoze sam jezdi dieselem nebo V8.

Jeste zlatej Roman, co jezdi alespon HEV.

Hosi, jste pod spatnym clankem.
Vysledek z tohoto clanku je diametralne odlisny od vasi garaze (krom Romika, ktery se EV trochu priblizuje) a hlavne vasich nazoru.

Vase iracionalni nicim nepodlozena averze k EV je odporna.
:no:

PRESS RELEASE
Electric Vehicles Top 2024 GreenerCars Ranking
February 24

Electric vehicles continue to lead :-! the way in the annual American Council for an Energy-Efficient Economy (ACEEE) GreenerCars ratings of the most environmentally friendly cars.
:yes: :yes: :yes:

https://www.aceee.org/…ings-prices-drop

Toto je nejdulezitejsi message.
A muzete se stavet na hlavu.
Ale prekroutit tohle se vam tro(t)llum nepodari!
Avatar - Emel
6. 3. 2024 16:41
Re: moc líbí
HEV... a nebo starou 406. Můžeš se ho zeptat, jaký má poměr nájezdu... abys věděl, z kolika procent je diskusní odpad a z kolika uvědomělý člověk.
Avatar - Roman Horký
6. 3. 2024 17:17
Re: moc líbí
Peugeot je naše Winter car. Letos si moc nezajezdil. To je ale paradox čím větší oteplování tím větší podíl Priusu :-)
6. 3. 2024 17:35
Re: moc líbí
No a presne tyhle se tu snazi dokazat (kecy o zadostiucineni :D atp.), ze EV je horsi nez HEV nebo jeste hur nez jakykoli fosil... Nebo alespon, ze diesel vlastne neni takovy svinstvo. Koho to zajima, kdyz jedes pred nim, ze jindy jedes tramvaji???
:no:

Ja byl zastance nejdriv HEV a pozdeji EV jeste jako majitel fosilu. To mi tu dezolati osocovali, ze jsem pokrytec. No a dnes mi dezolati osocuji, ze nejezdim MHD...
:D
Svet je naruby, majitel dieseloveho auta poucuje majitele EV o ekologii aut a jeste se u toho chvasta.
WTF
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 19:13
Re: moc líbí
O ekologii obecne ;) nemuzes hlasat o ekologii, kdyz sam se ekologicky nechovas :) Zitra za tebe do ohne prihodim par plastu a vyjetyho oleje
Avatar - Barrichello
6. 3. 2024 22:54
Re: moc líbí
Ne asi, kvůůi tobě začnu jezdit tříválcem, proč bych to proboha dělal :-) :-) :-)

Tvoje knučení začíná být vitpný, všichni sou zlý, bééé.

Proč nejdeš brečet před čínskou ambasásu, jak zlá čína pálí uhlí, vypouští jedy do řek a nelegálně kácí sibiř?
Avatar - Roman Horký
6. 3. 2024 20:57
Re: moc líbí
No jistě. Toyoda vyslal do vesmíru méně kosmických lodi. A nekutá metro pod Tokyem.
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 08:50
A to ještě EV fanatici nepochopí
Že i to nejméně ekologické 20 let staré auto se spalovákem je ekologičtější, pokud najede pár km za rok proti tomu nejzelenějšímu novému EV, které najede desítky tisíc km za rok :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 10:02
Re: A to ještě EV fanatici nepochopí
A co potom nové, které najede pár km ročně? Na to se ten starej vrak nechytá
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 10:17
Re: A to ještě EV fanatici nepochopí
30 let staré auto s 60 tis km je vrak, jedeš bomby fanatiku.

6 let stará plečka s 110 000 km je tedy 2x větší vrak vid, navíc vrak s okradenými materiály, těžkej spotřebák, okradená levně vyrobená šlupka s životností 5 let s co poloviční tloustu mezi stěnami válců plná karbonu jak s tím mamina jezdící do autorizáku kde mění olej po 25 tis km nejvyjede za rok z města a čudí ti do xichtíku před školkou vid:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - cizekHUNTER
5. 3. 2024 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 10:58
Re: A to ještě EV fanatici nepochopí
Na najezdu nezáleží, kdyz nefunguje tak jak bylo navrženo.
A ano, pokud to není schopno splnit emise, tka je to vrak.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 11:16
Re: A to ještě EV fanatici nepochopí
Proč by to nemělo být se 60 tis km schopno plnit emise? Samozřejmě emise platné k roku vyrobu toho auta, ty dneší nikoho nezajímaj. Ty to plnit nebude a nevím proč by je to mělo plnit.
5. 3. 2024 14:51
Re: A to ještě EV fanatici nepochopí
Pokud ma to nove byt nahrada toho stareho, tak je to prave to nove, ktere taha za kratsi konec. Pri velkem najezdu ma jeste nove auto moznost odcinit svou lepsi efektivitou a setrnosti k zivotnimu prostredi, energie a prirodni zdroje, ktere byly potreba na jeho vyrobu, Pri par kilometrech rocne je to nerealne.
Avatar - rohYpnol
6. 3. 2024 09:54
Re: A to ještě EV fanatici nepochopí
Samozřejmě že chytá, protože to nové někdo teprv musí vyrobit!!! Kdežto to staré už je. Takže jsi opět vůbec nic nepochopil :no: :-!
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 08:51
Bravo
Další potvrzení nesmyslnost politiky EU a šikany od Evropské komise :-!
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 08:54
Re: Bravo
To už Brusel diktuje i americe? :D
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2024 09:25
Re: Bravo
V Americe je právě svět ještě v pořádku a nehledí se tam jen na tailpipe emise ve jménu ideologické zaslepenosti, takže zatímco ta 5tunová elektrická hovadina od GM je podle metodik Evropské komise cca stejně ekologická jako 500e, v US ji správně kategorizují jako zrůdnost na kolech.
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 09:28
Re: Bravo
Člověče, ono to tak horký není ani tady, naopak ta elektromobilita není vynucena ani tak politikou (rozuměj né přímo restrikcemi a nařízeními), jako i lobby automobilek samotných a lidmi, že to chtějí a je to součást toho ekomyšlení rozvinutého světa. Je to nějaká inovace, která lze prodávat lidem a část lidí to chce. Svádět to na EU je prostě jen univerzální nepřítel, co potom taková Kalifornie, nebo Čína? Tam to jede taky... Dokud si v EU budeš moci bezproblémů nahodit OfciTDI fčipu, nebo tady legálně jezdit starou Avií či Tranzitem, žádná faktická diktatura tu neni :D
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2024 09:37
Re: Bravo
EU zakázala alternativy (včetně tady nejekologičtějšího auta z článku), proto bude terčem mého spravedlivého hněvu. :-! Čína je totalita, kde o volném tržním prostředí taky nemůže být řeč, viz hřbitovy dotovaných EV, a Commiefornie je EU v bledě modrém. Ofce fčipu brzo dostane takovou přirážku na naftu, že bude mít po ftákách, to se neboj.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 10:04
Re: Bravo
Prius je tu zakazanej? Od kdy? Normálně objednáš, zaplatíš, registruješ a jezdíš.
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2024 13:13
Re: Bravo
Zakázané bude jakékoli PHEV od roku 2035.
Avatar - Roman Horký
5. 3. 2024 13:31
Re: Bravo
Rok 2035 je daleko. Zatím historie vždy ukázala, že když komunistovi teče do bot, tak couvne. Například terorista Uljanov klidně povolil soukromé podnikání, když teklo do bot.
Jo, že mezitím napáchal nevratné škody na ekonomice vlastní země, to už je komunistovi jedno.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 16:04
Re: Bravo
Aha. A jak to panáček ví? To je jakai za 11 let. Těch proroctví už tu bylo, že budou/nebudou EV, budou/nebudou ICE, atd.
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2024 09:07
Re: Bravo
EU doslova schválila zákaz ICE v roce 2035 a podle tebe je to dezinformace, protože je rok 2024. Aha ok. :D
Avatar - Barrichello
6. 3. 2024 10:36
Re: Bravo
to nemá cenu, zatím si můžeš všechno koupit. Zatím :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 10:01
Re: Bravo
Kalifornie je stát ve státě a mělo přísnější eko předpisy už před 50 lety a v Číně se nedá normálně přihlásit auto se spalovacím motorem. Takže státem provedná restrikce. Loterie s RZ není regulérní forma přihlášení auta.

A tlak na automobilky dělají právě poltici, kteří jim nutí co maj vyrábět a ještě je nutí platit emisní povolenky
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 10:09
Re: Bravo
Byl jsi v Číně, že to tak dobře víš?
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 10:13
Re: Bravo
Mám spolehlivé zdroje, které to mají ověřeno přímo z číny. Auto se spalovákem nejde okamžitě přihlásit na značky, zatímco EV ANO.
Takže NUCENA ELEKTROMOBILITA!!

Žádné svobodné rozhodnutí kupujících

PS: Pozdravují tě ekonomové
https://www.info.cz/…micke-sebevrazde
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 10:59
Re: Bravo
Spolehlive zdroje? Takže komunistická strana? to mne nepřekvapuje.
A co že je pokles elektřiny? Nemůžeš už tvrdit, že neutahnem EV aspoň. Nějak ti to jde proti tvým tvrzením.
A za jak dlouho jde přihlásit btw?
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 11:14
Re: Bravo
Pokles elektřiny je dán poklesem průmyslu, což je ta ekonomická sebevražda a tím, že lidi stáhli topení i za cenu že doma drkotaj zimou a spí ve spacáku nebo v kulichu a 2 fuseklích, protože prostě na to nemaj.

Ale klimatický fanatik spokojen, spotřeba klesla že. Sice důvody proč klesla sou tragické, ale hlavně že klesla :-) :-)
Avatar - Emel
5. 3. 2024 12:05
Re: Bravo
Nechtěl bych žít v tvé sociální bublině...
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 17:14
Re: Bravo
Ano. A ještě lepší jsou ty skvělé hesla naší pětidemolice jak jsme omezili závislost na fosilech díky rekordně nízké spotřebě plynu že... Co na tom, že příčinou je zima, která v podstatě nepřišla.... My jsme snížili spotřebu!!!
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 19:50
Re: Bravo
PR řeči mají všichni směšné, ale je fakt, že tou krizí nás provedli docela dobře, na to jak opozice strašila s nedostatky, lidmi bez domova, hladomorem, benzínem za 100kč za litr a dalšíma expertníma strašícíma odhadama :) Nezastávám se jich, maj milion chyb, ale objektivně tady nikdo hlady neumírá a ten kdo jo, umíral by i za jiné vlády...
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 20:40
Re: Bravo
Ano. Kromě toho že díky nicnedělání 5kolky všichni rekordně chudneme je to supr vláda ukrajiny :yes:
Avatar - Emel
5. 3. 2024 22:45
Re: Bravo
Žádné rekordní chudnutí neexistuje. Reálné mzdy jsou na úrovni roku 2017, což byl blahobyt před covidem.
Válka na Ukrajině je nejvýznamnější událost v Evropě v tomhle století a měli bychom pro udržení světového řadu dělat víc... Ani ne tak Čr, spíš zbytek Evropy.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 08:42
Re: Bravo
Emele, racionálně neuspěješ, oni si chtějí zanadávat.... i nicnedělání a vyčkávání může být strategie, ale to taky lidem s jednoduchým viděním světa nejde vysvětlit.
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2024 09:09
Re: Bravo
Nenaskakuj na tyhle idiotské narativy...
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 09:43
Re: Bravo
Tak zkus racionálně vysvětlit, co je špatně na tom, co jsem napsal. Starší tu katastrofickými scénáři, ale nic z toho se neděje... chtějí si jen zanadávat, viz Barik či Rohypnol
Avatar - rohYpnol
6. 3. 2024 09:57
Re: Bravo
Nesmysl. Rekordní zchudnutí se samozřejmě odehrálo a odehrává dal. Se podívej na kumulatnivní inflaci od voleb. A nelži tu o tom že to je jen o tom že si chci zapadávat. Je to cca 25%. Tj. Všichni jsme o 1/4 zchudli díky 5kolce. Je to strašně číslo.
Ale ok, abych byl spravedlivý, tak i kdyby tu byla dobrá vláda, tak by se nějaká inflace odehrála. Tj. ano, díky 5kolce to je jen o nějakých 15 % víc než bylo třeba.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 10:07
Re: Bravo
Tak ano, jsou kroky, které se mohly udělat lépe, ale tohle nejsou jednoduché kroky, které mají jen jeden efekt a rozhodně bych si netroufnul tvrdit, že rozdíl dělá 15 %... taky to mohlo být 40 %.. víš jak..

A to že jsme zchudli je fakt, ale né ,že tu lidi nemaj co jíst a jsou tu jako rukojmí, jen se brečí a nadává a všichni natahují ruce, ale objektivně pokud nejsi finančně negramotný, tak žiješ +/- jako před krizí.
Avatar - Emel
6. 3. 2024 15:32
Re: Bravo
Ale inflace přece neznamená, že někdo zchudnul. Zchudnul jen ten, kdo má peníze pod polštářem nebo na neúročeném účtu.
Avatar - rohYpnol
6. 3. 2024 18:34
Re: Bravo
Naprostý nesmysl. Příjem mají snad všichni. Takže zchudli všichni.
Avatar - Roman Horký
6. 3. 2024 10:23
Re: Bravo
Chceš slyšet příklady, co je tady špatně? Třeba my už vůbec nekupujeme v Česku potraviny. V Polsku jsou nejen levnější, ale i kvalitnější a ve větším výběru. Brzo přidáme i nábytek a zahradní či stavební materiál. Chytří lidé to dávno dělají. Nestavíme dálnice, neopravujeme silnice. Nebudujeme armádu. A kazdy kdo ma já říkala moje matka do .... díru pracuje jen v automotive. Celé okolí se po krizi rozbíhá, ale CR stagnuje, v tom lepším případě.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 10:33
Re: Bravo
Pleteš dohromady hodně věcí... kvalita zboží je taková, jakou toleruje český zákazník, snad nechceš mít státní regulace ? :D

Nestavíme dálnice a neopravujeme silnice pořádně 30 let.... tady asi těžko hejtovat jen jednu vládu.. a že to tu stagnuje, podívej se, jak tady máme rozdělenou společnost. Půlka lidí si myslí, že Brusel dělá věci, které jsou jen špatně, protože tomu nerozumí (a je to zneužíváno východní propagandou a hledá se tam nepřítel číslo jedna za každou cenu) a chtějí jen natahovat ruce, chtějí jednoduché řešení složitých problémů.. velká část z nich otevřeně vzhlíží k sovětskému svazu a chtěli by žít zase za totáče. Lidi si myslí, že revolucí jim automaticky měl blahobyt spadnout do klína a neuvědomují si, jak moc dobře se mají, chtějí věci a materiální statky i přesto, že na ně nemají a myslí si ,že je to právo.

Tohle není o téhle vládě, já jsem z velké části kroků a hlavně komunikace také znechucen, jen mám asi ten dar insidera a zajímam se o politiku, že dokážu objektivně vyhodnotit, jak si na tom jako stát stojíme a co vlastně všechno ta vláda může a co nemůže ovlivnit anižbychom se dostali do tvrdé totalitní moci ovládající všechny sféry veřejného života a soukromého podnikání
Avatar - Roman Horký
6. 3. 2024 10:58
Re: Bravo
Postupně:
"kvalita zboží je taková, jakou toleruje český zákazník, snad nechceš mít státní regulace"
Je mi to už jedno, ať klidně Fiala nemá na DPH nic.

"Nestavíme dálnice a neo"pravujeme silnice pořádně 30 let.... "
Je mi jedno, kolik vlád. Za tak dlouho jako tu byl bolševik, se vystřídalo samozřejmě mnoho vlád a dálnice jsou kde? No kde? Nikde. Počítá se výsledek, nikoli kolik byl vlád.

"Tohle není o téhle vládě"
Souhlas, to je o tomto národu.

Obecně mi odpovídáš na něco jiného, než jsem psal. Nepiš mi, kolik vlád, ani kdo si co myslí o blahobytu. Jen srovnej, jak jsme na tom ve srovnání se sousedy a jakou máme prognózu.
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 11:11
Re: Bravo
Blbě, ale reagoval si na to, že se tu hejtuje vláda jako by nás vyhladověla za ty dva roky :D jak se tedy někteří experti shodovali .... celková situace o které mluvíš ty byla horší či lepší za celou dobu, naštěstí od 89se to zlepšilo, předtím ten rozdíl byl propastný
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2024 14:05
Re: Bravo
Jestli reaguješ na mě, nebyla to reakce na tebe, ale na rohypnola. Je tu v tom bordel. :D
Avatar - Ozzman
6. 3. 2024 14:10
Re: Bravo
Jestli je to na mě, tak promin :D je v tom bordel
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 20:48
Re: Bravo
Vláda za 22 milionů korun vytažených z kapes daňových poplatníků vede "informační kampaň"- vlastně jde o dezinformační kampaň. Na webu nenaletet.cz a na plakátech, chce údajně bojovat s dezinformacemi, ale sama zneužívá našich peněz k šíření velmi nebezpečných dezinformací. Tvrdí, že migrační pakt neobsahuje kvóty. Není to pravda. Migrační pakt obsahuje kvóty. Každý stát má dostat každoroční kvótu na migranty. Existuje hypotetická možnost vykoupit se půlmilionem namísto přijatého migranta, ale v případě, že rozhodnou kvalifikovanou většinou proti naší vůli, už se ani vykoupit nepůjde. Aby své lži vláda zamaskovala, nepřipustili vládní poslanci diskusi o migračním paktu v našem parlamentu. Nevím, jestli je premiér tak naivní a nechal se oklamat Rakušanem, nebo celou dobu věděl, o co jde. Ještě bude finální hlasování Evropského parlamentu a Rady. Vyzývám premiéra, ať na zasedání Rady EU neposílá zrádného Rakušana, ať jede do Bruselu osobně, a spolu s Polskem, Maďarskem a dalšími zatím neislamizovanými státy hlasuje jasně PROTI.
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2024 09:10
Re: Bravo
Blbost, která z posledních zim byla zásadně teplejší?
Avatar - Mokrous
5. 3. 2024 14:29
Re: Bravo
To ale platí podle toho, kde jsi rezident a auto přihlašuješ, ne? Typicky velkoměsta. Přece tě nebudou nutit do EV někde u hranic s Mongolskem.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 10:08
Re: Bravo
Dokud je jednotka dočasnosti, která zítra nemusí platit. Neznáš salámové metody evropské utopistického bolševika?
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 10:11
Re: Bravo
Známe i tvoje salámové metody a jak poznáš sveho kolegu komunistu.
Avatar - Ozzman
5. 3. 2024 11:44
Re: Bravo
Uz mockrat jsme tuhle debatu vedli, znovu prosim ne, at ti to vysvetli nekdo jinej :)
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 17:11
Re: Bravo
I hloupý Honza by mohl chápat, že i studie z Ameriky může potvrzovat nesmyslnost politiky EU.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 18:12
Re: Bravo
Až na to, ze tAHle studie naopak potvrzuje smysl politiky EU, kdyz na prvních příčkách jsou EV, PHEV a HEV.
5. 3. 2024 12:58
Re: Bravo
realita je taka, ze toyota prius stoji v zaklade rovnako ako tesla model 3 longrange. resp. mozem si kupit zakladny model 3 a k tomu este nejaku zakladnu toyotu aygo a stale to bude stat rovnako
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 09:12
Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
a místo 4-5 zbytečně vyrobených auto slouží to 30-40-50-60-70 let staré. A stále nemá problém jezdit, jak je každý víkend vidět na našich silnicích, když vyjedou youngtiemry a veteráni.
Rozbalit vlákno
42
5. 3. 2024 09:21
Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Spalovací automobil za dobu své životnosti vyprodukuje násobně více škodlivin, než vzniká při jeho výrobě. Takže tvrzení, že provozování starého auta je ekologičtější, než koupě a provoz nového EV je ekologičtější, nemusí být vůbec pravdivé. Navíc nikdo netvrdí, že máme stará auta ze dne na den vyhodit, ale nová již máme kupovat ekologičtější.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 09:57
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
pořád se nemuselo to nové než až 5 nových aut vyrobit, tím se nemusely zpracovávat suroviny, dovážet je přes půl světa a 18x přestavovat továrny nebo je zbourat a stavět jiné, tyhle všechny emise si do těch nových aut vyrobených za dobu když nekdo ejzdí 50 let starým autem započítej :-)
To staré auto potřebuje jen benzín a další náplně :-)
5. 3. 2024 10:01
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Akorát že ty továrny, by se přestavovali i kvůli novým spalovacím autům. Nevím o moc lidech, co by si chtěli kupovat nové auto padesát let technologicky staré. A pak vám v těch vašich počtech hapruje také to, že auta prostě mají omezenou životnost, takže mluvit o padesáti letech provozu je nesmysl.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 10:04
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Byl si někdy na nějakém srazu vetránů?

Žádná omezená životnost není, o víkendu sem potkal jedničkovej Mustang ze 60. let a mával sem na něj z rollsu z 80 let, tj potkala se 40 a 60 let stará auta a furt jezdí.

To staré auto se dá stále opravit, vyměnit díly za jiné, udělat GO, vyvařit atd atd

Až potkáš v provozu 60 let staré EV, tak dáš na modlení, ale bohužel ho nikdy nepotkáš protože to auto se těch 60 let fe funkčním stavu nikdy nedožije :-) :-) :-) :-) :-)
Smůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůláááááááááááááááááááááá
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 10:14
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Tady pár lidí najdeš, kteří by koupili zaostalé auto. Jsou na to zvyklí ze socialismu, tak nechtějí měnit. S jedním právě diskutuješ, který vyzdvihuje jako jedno z nejlepších aut Nivu a další tragedie
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 10:23
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Já mam 40, 27 a 12 let stará auta a plně mi vyhovují a novější ani napotřebuju.
Ty auta v ničem zásadním neosztávaj co se týče komfortu a jizdních výkonů a dokonce s nimi přejíždím Lojzíky, co se plazí vesnicí 42 a na okresce 73 :-)
To je takovej bombonek, jak 40 let stará kára přejíždí 5 let starou :-) :-) :-) :-)

Niva Legend je teréní speciál pro nezpevněné komunikace - ne kára na bulvár do Pařízský nebo na vození dětiček do školky, teda pokud nebydlíš na samotně na šumávce a nemá to do školky kilák lesní cestou :-) To samé je Kankunenova oblíbená Buchanka.
Kdo tohle nejezdí, nebude si to kupovat a to ani v Rusku, když si může koupit Patriot, Nivu Travel, dodávky Gazelle a Sollers, Vestu, Grantu atd
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 11:03
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
V ničem zásadním nezaostávají a jediné co vytahnes, že prejdizdis. Zajisté mají emise stejně jako moderní auta a v tom též nezaostavaji. Nebo nebereš emise jako zásadní?
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 11:12
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Emise faakt neřeším, auta byla schválena do provozu a mají právo v nět jezdit dokud budou fungovat. Jak prosté.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 11:16
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Jj. Je snadné poznat, že nemáš rodinu.
Zeptám se, třeba mi to osvetlis, mne to vždy zajímalo, proč někdo zůstane sám. Žádná s tebou nevydrží, nebo bys musel ve vztahu dělat kompromisy?
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 11:19
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
A co s tím má dělat rodina? Pokud má tvoje rodina dýchací problémy, proč jí držíš ve městě a neodstěhuješ se někam do horského vzdoušku? On ti někdo brání? Krom tvojí pohodlnosti?
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 11:27
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Takze jsem se trefil? Jak už jsem tu psal, vždy mne zajímalo proč bezdetny jsou takový bezohledny a zapskly.
Představ si, nemá nikdo dýchací potíže ( coz je v okoli dost vyjimka ), protoze mj je držím dal od starých vraků a nemám problémy omezit své pohodlí, aby měli své nejblizsi prostredi čistší. Nevozim je v vracich, ze kterých by to museli přímo dýchat. Nemusím dokazovat místním lojzum, že jsem něco víc a vytahovat výkon mého auta
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 11:41
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Já nikoho s dýchacími potížemi neznam a to znam stovky skutečných petrolheadů a i lidí co se denně hrabou v autech.

My ta auta máme jako koníček, jako někdo rybaří, jinaje sbírá známky nebo jezdí na koni nebo cestuje po světě.

Tak my máme auta a jezdíme auty která nás baví, která se nám líbí a která chceme, auta, která byla pýchou generace našich dědů, otců atd ne okradenými verky s deignem na poblití který má uvnitř tablet a recyklovanou PETku.

A přestaneme s nimi z důvodu emisí jezdit teprve tehdy, až si lidí Lojzík Vopršálek od roku 2005 do roku 2004 nebude kupovat svůj 43 telefon, až nabíječka z číny za 4 usd bude mít přižku ze emsiní dopravu 25 usd a až Barbínka Anička, která za poslední rok byla 4x v Dubaji, jednou Auastrálii, jednou v Mexkiu a pak ještě Brazíli dá za zpáteční leteneku do Brazílei 450-700 000 Kč dle třídy.
V tomo kamžiku přestávám jezdit s auty.

Ale do té doby budeme tvrdě bojovat s utopistickými neobolševiky, kteří nám chtějí nakazovat co máme dělat, co sku kupovat, čím jezdit atd!!!
Lidi už Vás mají dost, doufám že v Eurovolbách zmizíte do propadliště dějin, stejně jako zmizeli vaši rudí utopističtí předchůdci
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 11:56
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Jak může něco čichat splodiny z výfku svého vozu, když ten výfuk je za autem.

Leda že má prasklý svody a trubky výfuku a smrad mu jde do kabiny, ale to je každého boj že jezdí v neservisovaném vraku.....

Jinak i u 60 let starého auta žádný splodiny z vlastního vozu do kabiny nejdou.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 12:43
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Moc prehled nemas. Nebudu hledat znovu zdroj, protoze tobe uz jsem to postoval nekolikrat. Do auta se dostanou, kdyz stojis a pak už to nevyvetras jen tak. Obzvlast kdyz nastartujes v nevetranem prostoru.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 13:50
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
To sem nikdy nezažil.....pouze smrad s čadících tdi, tdci, hdi ad co vypadaj že hoří a jde z nich bílošedý nebo černý nebo modrý dým.
Ale to vypínám venilaci nebo zapínám vnitřní okruh.
Avatar - rohYpnol
6. 3. 2024 19:41
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
A tobě je asi úplně buřt, že splodiny z EV číhají to co bydlí vedle tepelných elektráren co? Hlavně že to nejsem já!
Stejně tak EV. Je mi jedno, že ničím životy a životní prostředí jinde, protože já jsem ten čistý Bio eko pan vzorný. Typický eurohujerský pokrytec.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 12:10
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Co se týče tvé socilogické studie o českých singles, disfunkčních párech a rodinách atd tak o tom máš pojednání v SZ. Můžeš si počíst.
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 17:38
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Opravdu? Tak proč majitelé starších vozů zažívají jen šikanu? Zákaz vjezdu do města, ekoplaketa, ekodaň při převodu, emisní povolenka do ceny PHM atd. atd.??
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 18:11
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Protože majitele starších vozu porušují práva ostatních? Ničí jim zdraví. Měly by se zavést eko zóny ve městech, ale už by ti chtělo odstavna parkoviště.
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 18:22
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Jak majitel staršího vozu porušuje práva ostatních?!?

Takže začnu sankcionovat i majitele starších rodinných domů nebo bytů?!? Přeci když někdo bydlí ve vepřovici zatimco já vedle mám pasivní novostavbu, tak já jsem bůh a kdo je víc, ne????
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 19:34
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
přesně tak, kámo, všechny starý barák zbourat, všechny roubenky na šumavě zlikvidovat a všechny bezdomovce títmo vzniklé nastěhovat domů neobolseviským pomatencům!!!

Zivte je a ubytujte zelená pomatená lůzo.Nebo si najdětě 4 zaměstnátní, makejete 400 hodin měsíčně, abyste vydělali 150-500 tis a zaplatte jim nové pasivní haluzny!!!!


Evropa musí volit Salviniho, LePen, Okamuru, Orbána a třeba i samotného dábla, kdokoliv kdo odstaví od moci neobolševbické fanatiky. Včera bylo pozdě!!!!!
A do ulic 700 tolik traktorů a denně masivní blokády. STOP FANATICKEMU UTOPISTICKEMU NEOBOLSEVISMU! NULOVA TOLERANCE KLAMATICKYM ALAMRMISTUM, ZELENYM BOLSEVIKUM A POMATENCŮM
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 19:28
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Znovu opakuju, že auta byla schálena do provozu s tím, že mohou jezdit tak dlouho, odkud toho budou schopna a budou splnotavat LIMITY PLATNE k datu vyroby!!!!!!!!

TAKŽEEEEEEEEEE!!!! ABYSME SI ROZUMELI!!!!!!

NOEBOLSEVICKY KREATURY, AUTO Z ROKU 1915 BUDE LPLNIT LImity Z ROKU 1915 púokud bude schopno jezdit v roce 2070 Prahou, tak jí pojede!!!!!!! Bez zákazů


JInak požaduju a by všechyn baráky starší roku 2000 byly zbouraný, zlikvidovaný bo maj energetickou spotřebu 4-110x větší jak energeticky úsporná kůča z roku 2030 a postav bábě, stejdovy, bratranci, sestře atd za 4-17 mega novej barák a nebo si je nastěhuj k sobě všechny s celýma familiema a sedte klidně v ve svém energetické domě v obývaku v 45 lidech, je mi to naproszto u PRRFRRRRRRDELLEEEE!!!!
Avatar - Horký Rom
5. 3. 2024 19:37
moc líbí
Myslím si, že tvá agresivita je způsobena problémy se sociální interakcí. Buď laskavější a lidé se k tobě přitáhnou :yes:
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 19:38
Re: moc líbí
Pokud ne, tak POZADUJI odškodné od státu ve výši 50 MILIONU KC za jedno vozidlo u kterého sem nebyl při registraci upozorněn, že s ním budu m oci jezdit POUZE OMEZENOU dobu, těchto žalob je nutné k evropským soudům podat cca 2 miliardy, aby se soudy zahltily NEBO BYLY NUCENY PŘIJMOUT 3,5 MILIONU NOVÝCH uŘEDNÍKŮ A NAVÝŠIT VÝDAJE NA STÁTNÍ APARÁT O 20 MILIONŮ PROCENT A VYHLASILY STATNI BANKROT!!!!!!
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 19:43
Re: moc líbí
S OSOBAMI TRPÍCÍ PARANODINIÍ SCHIZOFRENI SE NIKDO NABAVI, NETETO KYLIE
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 19:45
Re: moc líbí
Zbourej Pražšký hrad trolle, není energeticky úsporný! Postav tam pasivní nízkopodlažní bungáč s fotovoltaikou
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2024 09:34
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Alebo niekto jazdi 15 rokov tou istou octaviou a iny za ten cas vystrieda 4 golfy v domneni aky je eko ked ma kazde 4 roky nove auto
5. 3. 2024 10:02
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
A ten Golf jde potom do šrotu? Ten si snad někdo koupí a jezdí s ním x dalších let.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 10:17
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Jo a ten golf si pak koupi někdo, kdo jezdil v té 20 let vylagrovane octavii a tu poslal do šrotu. Takze místo řekněme čtyř 20 letych octavii tu jezdi 4/8/12/16 let staré golfy.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 11:18
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Vraky z českých ojetin dělaj Lojzíci, co jezdí bez oleje nebo ho maj 2 litry navíc :-)
několik takových aut už se viděl na vlastní oči, a pak říkaj jak sou ty starý káry nepolehlivý :-) :-) :-) Holt zvednout kapotu a zkontrolovat měrku je pro některé mileniály umění.

Ta 20 let stará Oktávka je při dobré pči výrazně spolehlivější, jak 4 roky starý Golf
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 11:19
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Však neznamená že je nespolehlivej. To si pleteš pojmy s dojmy. Ale ze nevyhovuje provozu. Shnilej, neplnici emise, nebezpečnej
Spolehlivost je ekvivalence kvality. Pokud je to nespolehlivé, je to krám, ne vrak.
A ano, vrakem může někdo udělat auto zanedbání údržby.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 11:33
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Proč by měl být shnilej? To je zas otázkou toho kolik to má najeto, jestli to bylo garážovaný nebo stálo na dešti, jestli s tím někdo jezdil jen v létě nebo v prosolených břečkách atd atd A jak tu počáteční korozi ošetřil, když se objevila.

Je strašně lehký paušalizovat že všechny starý auta sou shnilý vraky, bohužel sou to lži a nesmysly. Spousta lidí má ta auta ve slušném až perfektním stavu, často i po nákladných renovacích. Nebo jsou to zachovalé málo jeté uloženky.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 11:33
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Takze auto nemůže být shnilé, kdyz nejezdi?
Ja nikde nepsal, že všechny starý auta jsou shnilý. Kde to čteš? Zase si něco domýšlíš? Hele, zkus někdy brát fakta a nestrkat do toho své domněnky.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 11:51
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Proč by mělo být shnilé? Já mam Jaguar z roku 1997 z kanárských ostrovů a žádnou korozi nemá.

Proč tady píšeš o shnilých vracích tedy když nepaušalizuješ? Proč tady nepíšeš o tom, že STK nevyhazuje shnilé vraky a policie nesbírá lidem co maj prohnilé veteše, což je i klidně 10 let starý VW Touran, nedávno sem viděl hned 3 takové - proč jim pri silniční kontrole nesbírá TP a RZ a auta neodjíždí na odtahovce kamsi....

A co si pro to ty osobně udělal, aby tahle shnilá auta na silnicích nebyla.
To nemá co dělat s auty, za to mohou majitelé co ty káry neopravují a neinvestují do nich korunu. Druhá věc je ta, že na to někteří prostě nemaj, protože se tady maj tak úžasně, že jim z výplaty měsíčně zbývaj desítky tisíc na kvalitní potraviny, bydlení a opravy aut atd

A co s tím máme do činění my, co se o svoje auta staráme a žádné shnilé vraky neprovozujeme.
Avatar - Emel
5. 3. 2024 12:02
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Jídlo a bydlení jsou snad ty běžný provozní měsíční výdaje... co z výplaty zbývá je to navíc, s čím si člověk může nějak udělat radost.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 12:17
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Když dá někdo z 27 čistýho 18 za pronájem + jídlo + další poplatky a nutné věci tak mu asi nezbyde na to si koupit novou Oktávku za 700 nebo dát za opravy svého starého auta ročně 60, aby to neby lten shnilý vrak s nefunkční klimou a vymláceným pdovozkem.

Ale jistě jim tady poradí, že Mohou jet vlakem a busem, třeba tím co jede 6:42, 7: 39 , 8:20, 9:17 a 11:45 a následne 13:30 a když se jim čas nehodí tak holt vyjet o 1,5 hodiny dřív nebo to dát jinudy s 5 přestupy, kde trasa 40 km vyjde na 3 hodiny.

bohužel většina lidí na to nemá nervy a čas, tak holt jezdí z té Máslové Lhoty do Kostelní za školou, prácí, kroužky dětí, přáteli, nákupy, doktory 20 let starou poeplnicí, u které nemaj na servis.

A nemohou si ani koupit ten kvalitní sýra za 450 Kilo, musí si koupit polský eidam v akci za 90 :-) Nembo dětem koupit jahody u silnice za 110 místo těch super biko eko z farmy za 330
Avatar - Emel
5. 3. 2024 12:24
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Takže souhlas že nahoře to nedávalo smysl... že z výplaty zbude na bydlení...
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 12:51
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Vlastnictví auto je právo, ne nárok. Kdyz na něj nemáš, budeš jezdit vlakem. Ovšem každý má právo na nezávadné prostředí a nikdo nemá právo to prostředí ničit. To ze na něco nemáš a jiný jo, neznamená že mu budeš ničit zdraví. Nebo ho půjdeš rovnou zabít, protoze není línej a byl schopen vydělat dost?
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 13:58
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Ten nárok ne nezávadné odvzduší vymyslel kdo přesně? A kdy?
Podle tevého vzoru maj všichni v okolí Neratovic nebo Lovosic nárok na nezávadné prostředí, takže až dojde k úniku ve Spolaně či Lovochemii, můžou jít dojít sbourat chemičku a umlátit vedení pajcrem? nebo jak si to konkrétně představuješ?
Pokuda 500 mega ročně? vzhledem k výši úniku látek za posledních 30 let by ty podniky dávno neexistovaly, při této logice.

Super, Spolana, Lovochemie atd to zavře a bude vzdoušek, ted kde to vyrobíš. U Čínana, ten je daleko vid. Tam to lidi dejchat můžou ne? Nebo má právo na čistý vzoušek každý?
Každý člověk na světě má právo na čistý vzdoušek?
Super ne, tak zavřeme všechny průmyslové provozy a vrátíme se ke klacku a lovu.
Akorát budeš muset vysvětlit 65-75% světové pouplace, že zdechne hladem.

Nebo jiště jiné řešení? Všechny provozy zmodernizovat, zavést kde sou ted 2 filtry 14 filtrů, důslednou kontrolu, vše zpomalit, kde se vyrobilo 25 000 výrobků denně vyrobíme 6 000 ks, modernizovat aby to bylo hyper eko.
Máš to jeden menší problém - výrobek co stál 700 kč bude po zavedení těchto oaptření stát mezi 4200-6000 Kč, firma zkrachuje, propustí lidi a postupně krachne ekonomika, když to tak udělaj všichni.

Napadá mě ještě jedno řešení, udělat si anketku kolik % lidí něco takového požaduje a až ti vyjde že 12%, tak těm 12% doporučit a ta se odstěhují někam kde je vzoušek a daj ostatním pokoj.

Ste totiž enbezpeční extrémisti! A to myslím naprosto smrtelně vážně. Ty nejdivočejší rowdies co zapálí stadion a zmlátí 50 lidí sou proti vám neškodní členové kuželkového klubu
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 20:47
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Přesně tak :yes: :yes: :yes: Je to jen zoufalý nebolševický produkt.
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 20:45
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Vlastnictví rodinného domu, bytu, nemovitosti je taky právo. Takže pokud nemáš na to, aby jsi každých 5 let zboural barák a postavil nový úspornější, tak nemáš právo vlastnit nemovtost a patříš do jeskyně nebo do pralesa!!!
Takhle si to představuješ co???
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2024 20:52
Re: Nejvíc ekologické auto je to co nebylo zbytečně vyrobeno
Bože ty jsi opravdu hloupý. Ekvivalence je právé když. A tento vztah mezi spolehlivostí a kvalitou není a ví to opravdu i dítě školou povinné!!!
Mezi kvalitou a spolehlivostí je korelace!!!
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2024 09:31
Najmenej zelene auta
Aka pekna tabulka ;-) :yes:

https://www.startitup.sk/…-im-este-ostava/
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2024 12:56
lenze
Lenze toyota prius stoji v zaklade rovnako ako longrange tesla model 3 s 324kw prakticky v plnej vybave. takze do ceny sa to vobec nepremietlo.
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2024 13:54
Proč dokáží vyhrát spalováci?
Toyota vyhrála proto, jelikož má velkou baterku. Studie pak vzala CO2 emise za WLTP nebo EPA cyklus, kde se dá jet velkou část na baterku. Proto pak lehká PHEV mohou vyhrát. Co z toho vyplívá? Je nutné jezdit na elektřinu :)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Roman Horký
5. 3. 2024 14:02
Re: Proč dokáží vyhrát spalováci?
Nevyplívá nic. Snad možná jen to, že by se mělo přitvrdit ve výuce na ZŠ.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 16:59
Re: Proč dokáží vyhrát spalováci?
No wltp určitě s tím nemá nic společného, kdyz to je z USA. Kdyz uz ta EPA, ale jelikož i oni mysli na tohle, tak měří i s prázdnou baterkou. Tímto fakt nebude. To jen tady se někteří snaží i phev tvářit, že to jezdi pořád s nabitou baterkou.
Avatar - Tomogo
5. 3. 2024 14:36
Škoda...
... Že ta studie není udělaná v EU, chybí tam snad jediný diesel. Holt Amerika....
A taky mě štve, že autor není schopen to pořádně ozdrojovat:
https://greenercars.org/…nercars-ratings/
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 16:56
Re: Škoda...
Diesel je obecně na spodních příčkách. Horší jsou jen ty super výkonné velkoobjemové benziny.
5. 3. 2024 18:25
Metodika
Zajímavé že je více eko Lexus RZ300e než Toyota bZ4X . A dokonce i než Nissan Leaf, nebo Hyundai Kona, které mají menší baterie a jsou o dost lehčí ( tím méne náročnější na výrobu a i menší spotřebu).
Jak k těm bodům došli ? :-!
Rozbalit vlákno
2
5. 3. 2024 20:42
Re: Metodika
že jo, nedává to smysl... vypadá to spíš jako reklama toyoty.

červené kontrolky září jako pominuté.
6. 3. 2024 08:11
Re: Metodika
Tak kazdy si muze udelat svuj žebříček.
Blby je, ze jak vidis zde, mnoho lidi to bere jako pravdu a zbytek zde podpoří armáda trollu.
6. 3. 2024 08:30
Najzelenejšie auto
Najzelenejšie auto nie je auto. Je to dáždnik. :-[]
Rozbalit vlákno
0