Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault věří spalovákům. Ve všech segmentech chce benzin i elektřinu

Ještě nejméně deset let mají být v nabídce aut značky Renault spalovací motory. Ve všech segmentech, kde působí, má nabídnout bateriový pohon i pohon spalující kapalná paliva, byť třeba s hybridním ústrojím.
Zpět na článek
5. 3. 2024 13:29
5. 3. 2024 14:03
5. 3. 2024 18:35
5. 3. 2024 19:30
5. 3. 2024 19:36
6. 3. 2024 12:06
5. 3. 2024 14:12
5. 3. 2024 16:08
5. 3. 2024 18:22
5. 3. 2024 18:54
5. 3. 2024 19:04
5. 3. 2024 19:58
5. 3. 2024 20:05
5. 3. 2024 20:12
6. 3. 2024 08:24
Avatar - del42sa
5. 3. 2024 12:54
Spalovací motory
to je divné , neříkali Vito a spol. že to bude jinak ? :*) zřemě narazila kosa na kámen nebo jde o dezinformace, jako obvykle , což ? :D
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Jamme
5. 3. 2024 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
5. 3. 2024 14:20
Re: Spalovací motory
Stačí jiné servery. Seriózní.

https://nltimes.nl/2024/02/27/grid-manager-wants-turn-electric-car-charges-1600-2100
5. 3. 2024 14:45
Re: Spalovací motory
potrebujes nabijet prave ted v dobe energeticky spicky - zaplatis treba 50 kacek za kWh
staci ti mit nabito pres noc kdyz v 8 rano jedes do prace - zaplatis 5 kacek za kWh
volna ruka trhu

v hospode za hotovku pres poledne taky zaplatis tretinu toho co za minutku vecer
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 20:03
Re: Spalovací motory
:-) :-) :-) :-) :-) neříkej stalinisto
6. 3. 2024 07:39
Re: Spalovací motory
No jde o to, zda se treba za 3 roky neukáže, ze tohle bylo spatne rozhodnuti.
Avatar - del42sa
6. 3. 2024 13:59
Re: Spalovací motory
nebo se ukáže, že nucená elektromobilta je nesmysl, možná to lidem docvakne až nějaké automobilky zkrachují ...
6. 3. 2024 14:51
Re: Spalovací motory
To ze zkrachuje je velice pravděpodobne. Cena baterek leti dolu. Je jen otazka casu kdy prijdou levná mala EV. Kdo pak bude kupovat spalovak je otazka.
Ja neverim, ze az tohle prijde budou lide za spalovak ochotni priplacet.
Avatar - Barrichello
6. 3. 2024 22:37
Re: Spalovací motory
První kdo zkrachuje bude Jaguar v roce 2025, ostatní budou následovat :-)
Avatar - del42sa
7. 3. 2024 10:01
Re: Spalovací motory
Polestar , Volvo v těsném závěsu ....
Avatar - apoho
5. 3. 2024 13:19
morová rána pro elektrolly
jen houstš těchto zpráv a snad se už naprosto opupínkují zdejší elektrohujeři a trollové :yes:
Snad se jím povede alespoň částečně vytáhnout hlavy z análu von Lejnové a spol
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Jamme
5. 3. 2024 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
5. 3. 2024 13:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jamme
5. 3. 2024 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
5. 3. 2024 16:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 3. 2024 20:11
Re: morová rána pro elektrolly
Dej si ho na hate list :yes:
Avatar - apoho
5. 3. 2024 20:25
Re: morová rána pro elektrolly
už se stalo, ale znáš tu krysu. Má asi 10 profilů.
Smutné je, že nikdo z redakce nechce zablokovat jeho IP adresu aby sem nemohl pod žádným nickem
Avatar - Jamme
5. 3. 2024 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 3. 2024 13:26
Další rána elektrofašismu EU
Jen houšť a větší (benzinové) kapky! :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
P-S. A ještě bez těch zbytečných hybridů, prosím, místo nich nabídněte kultovní verze R.S.! :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - pradeda777
5. 3. 2024 13:53
Re: Další rána elektrofašismu EU
Tož bez hybridů už to asi nepůjde.... :-!
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 14:27
Re: Další rána elektrofašismu EU
Nikdo nechce horší auta, takže hybridy už chybět nebudou.
Avatar - Barrichello
5. 3. 2024 20:22
Re: Další rána elektrofašismu EU
jsi fanatický šílenec, zkus se jít léčit
5. 3. 2024 14:54
Re: Další rána elektrofašismu EU
Čo konkrétne máš proti hybridom?
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 15:32
Re: Další rána elektrofašismu EU
Neumi s nimi jezdit a nepřináší mu tolik zábavy jako SUV od škody s manuálem.
5. 3. 2024 16:05
Re: Další rána elektrofašismu EU
Jsi čistokrevný blb. Elektroblb. :no:
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 17:24
Re: Další rána elektrofašismu EU
Máš pravdu, občas klesnu na tvou úroveň, kdyz chci zatrollit.
5. 3. 2024 18:18
Re: Další rána elektrofašismu EU
Spíš klesáš na úroveň Hamuny :no:
Avatar - Jamme
5. 3. 2024 18:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 19:48
Re: Další rána elektrofašismu EU
s čím? že si dělám legraci z výmyslů, které plodíte ty, arese, rohypnol, windiesel a další?
5. 3. 2024 19:53
Re: Další rána elektrofašismu EU
Poslední dobou snad vším co napíšeš, bral jsem tě jako jednoho z normálních diskutérů. To už teď bohužel říct nemůžu... Pokud má někdo jiný názor než ty, je to špatně?
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 20:09
Re: Další rána elektrofašismu EU
jestli již několikrát vyvrácené nesmysly bereš za názor, tak bohužel tomu tak je a to se nezmění. Názor respektuji, výmysly, polopravdy a lži neberu za názor.
5. 3. 2024 20:10
Re: Další rána elektrofašismu EU
Vyvrácené nesmysly? Například?
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2024 13:29
Wow, fakt?
To bylo hýkání nad sliby automobilek, že do roku 2030 nejpozději budou 100% elektrické. A stačí pár let a sliby jsou zasazovány do reálného rámce, trh není připraven a oni těmi elektromobily mysleli vlastně i mild hybridy... Automobilky se velkohubými prohlášeními snaží vytvářet na zákazníky nátlak, podbízet se regulátorům a vytvořit si časovou rezervu. Ve výsledku ale rozhodnou prachy.
Rozbalit vlákno
8
5. 3. 2024 13:40
Re: Wow, fakt?
Uvědomili si, že na sílu to nepůjde, prostě si to musí projít přirozeným vývojem.
Avatar - pradeda777
5. 3. 2024 13:55
Re: Wow, fakt?
Green Deal byla myšlenka bývalého eurokomisaře Franse Timmermanse, který řekl: "Pojďme z toho udělat páteřní politiku této komise, abychom měli Zelené na naší straně a zajistili si většinu v parlamentu." Von der Leyenová to přejala. Já považuju Green Deal za příklad dobré myšlenky, která se nepodařila. V komisi nebyl za celou dobu nikdo, kdo by řekl: "Moment. Navrhli jsme těchto pět zákonů, tak teď počkejme, co to udělá s realitou." Místo toho hrnuli další povinnosti a teď se do hradu dobývá krajní pravice. Dokazuje to naprostou absenci strategické úvahy uvnitř komise, absenci jakékoli empatie.
......abychom měli Zelené na naší straně a zajistili si většinu v parlamentu......tak to je pro mě nová informace a docela zásadní. Teď už ten "Green Deal" dává docela smysl....
5. 3. 2024 14:03
Re: Wow, fakt?
greendeal ma ted mnohem vetsi smysl, nez pred 24.2.2022, kdy nackove z rossiji napadli Ukrajinu
cim driv zavislost na fosilu ukoncime, tim lip
5. 3. 2024 18:35
Re: Wow, fakt?
Tak určitě… Tenhle nesmysl pana Timmermanse, který jen všem prodražuje život, se naštěstí brzo přehodnotí. Stačí jen počkat na červnové volby do EP a zelené hlavy v čele s van der Leyen půjdou od válu. Je na čase… ;-)
5. 3. 2024 19:30
Re: Wow, fakt?
:-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2024 08:42
Re: Wow, fakt?
Naopak teď je Green Deal definitivně na odpískání, když vidíme, kdo jaké závislosti na diktaturách nás zelená politika zavedla a jak chatrnou se stává naše energetika a tím celá ekonomika.
Avatar - lamal
6. 3. 2024 12:06
Re: Wow, fakt?
Dobre si to napísal: "Já považuju Green Deal za příklad dobré myšlenky, která se nepodařila."
5. 3. 2024 13:54
tonouci se stebla chyta
z renaultu se stala bezvyznamna automobilka, ktera by bez statni pomoci uz davno zkrachovala
jen si pindejte, my jsme na to zvykli ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2024 08:43
Re: tonouci se stebla chyta
Je libo kapesníček?
Avatar - Pepa_007
5. 3. 2024 14:12
Jednoduché
Renault nechce násilím tlačit zákazníkům BEV. Chce aby přišli sami na to co je lepší. Prostě volná ruka trhu. KAPITALISMUS. 😉
Rozbalit vlákno
34
5. 3. 2024 14:25
Re: Jednoduché
renault proda cokoliv, co nekdo koupi
v 2018 prodali skoro 4M aut, vloni neco malo pres 2M
proste volna ruka trhu
a velkej upadek
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 15:14
Re: Jednoduché
Kdyz si vezmu prodeje, není to zas tak žhavé. Prostě špatným autům klesají prodeje.

Porovnání rok 2023 a 2018:
Toyota - 9.5M - 8.5M
VW - 4.9M - 6.7M
Ford - 3.7M - 5.3M
Renault - 1.5M - 2.2M
Peugeot - 1.06M - 1.5M
Skoda - 860k -1.2M
Hyundai - 4.2M - 4M
Kia - 3M - 2.6M
MB - 2.5M - 2.55M
BMW - 2.2M - 2M
Audi - 1.9M - 1.8M
Lexus - 820k - 500k
Tesla - 1.8M - 200k

https://www.best-selling-cars.com/…els-global-2018/
https://www.best-selling-cars.com/…ldwide-by-brand/
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 15:55
Re: Jednoduché
Koukam na značky jako takové. Jestli jim klesají nějaké jejich čínské jebky, je mne fuk.

Takze
Renault 1,5M vs 2.2M
Dacia 650k vs 700k.

Tak ztratili 1.7M, z 3.9M na 2.2M Co patří ještě dalšího pod renault? Alpine, to je okrajová záležitost.
Pad je určitě z důvodu ruska, kde se hodně angažovali. Za mne to není zas tak kritické. Hlavní značky skupiny ztratili cca 0.75M. Ten zbylý milion netuším z čeho je. Ale tak i když vezmu že ztratili cca 35%, to je podobné VW, Škodě, Fordu a dalším jim podobným.
5. 3. 2024 16:02
Re: Jednoduché
primo renault ztratil z 2M5 na 1M5 (PC+LCV), pricemz ztrata 1M se tykala osobnich
dacia +- nastejno
prisel o zigula (0.4M)
o tech chinskejch sr*ackach sem ani netusil, ale nebyly zas tak zasadni (necely 0.2M) a vypada to jen na kratkodobou zalezitost (2017 nebyly, 2023 uz zase ne)
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 17:37
Re: Jednoduché
Jo koukám, že statistiky se dost liší. Ok, tak si to vezmem takhle, 2018 měla celá skupina 3.9M a renault 2.5M ( já našel 2.2M ), dacii zanedbam, ta se nezměnila.
2023 už klesl na 2.2M ( o 1.7M ) a renault na 1.5M, tedy rovný 1M. Což je cca 40%, to je určitě dost. No a zbylých 0.7M tedy zbývá na žigula a Čínu. A když vezmu VW, který zvládl za 5 let ztratit 1.8M, Ford 1.8M nebo škoda 400k, tak jsou na tom docela podobně. Důvody asi odhadneme, proč zrovna tyhle automobilky.
5. 3. 2024 18:38
Re: Jednoduché
renault u osobnich pokles o 1M, tedy o 45%
to je masakr
to by skodovka musel mit o dalsich 200tis min nez mela vloni...
pricina asi ta, ze si skodovka zachovala spon par normalnich motoru, zatimco renault naskocil na kolovratky
zajimavy podle tvych cislej je jedinej vyznamejsi rust u toyoty - o 1M, zrejme tim, ze maj funkcni hybridy o ktery je evidentne zajem, i kdyz mistni hateri tvrdej neco jinyho ...
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 19:53
Re: Jednoduché
H/K tam má taky menší růst, Tesla skáče.
No je to zajímavé, když člověk srovná "zlaté" roky před covidem s prvním "normálním" pocovidovým rokem.
U toyoty to též bude tím, že v 2018 začaly přicházet moderní modely, corolla, nová rav4, camry, nový yaris, s lepším designem a více promakanějšími funkcemi ( ano třeba trojblik byl dlouho u toyoty opomíjen ), na které alespoň v Evropě jsme byli zvyklí již dvě dekády.
5. 3. 2024 19:57
Re: Jednoduché
po covidu zas nebyly chipy
to byla fakt tragedie
kdo nestih nenakoupit dopredu, nevyrabel
a treba kvuli desetikorunovy banalite
ja napr. na posledni chvili jeste koupil vetsi mnozstvi canovych budicu po 15 kackach, pak rok nebyly ani za desetinasobek.
sice v jinym pouzdru, takze se predelavaly plosnaky, ale prezil sem
ale vim, ze konkurence v oboru to mela nekdy fakt slozity, kdyz chybela treba uplna kravina ...
5. 3. 2024 16:08
Re: Jednoduché
Aha. A jde je tedy např. Clio R.S. a Megane R.S ?! :-O
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 17:38
Re: Jednoduché
Kolik se jich prodalo? Zaplatil se jim vůbec vývoj?
Takový auta skoro nikdo nechce.
Lidi chtějí moderní auta, hybridy, ne zaostalou techniku. Pokud by udělali rs v hybridu, myslím, že by to mělo větší úspěch než klasické RS. I když u Renaultu ten hybrid zatím nic extra není.
5. 3. 2024 18:22
Re: Jednoduché
Nebuď hloupej. RS se přestalo prodávat kvůli absenci manuální převodovky, dvojspojka je zabila. Tj Hybrid by ani nemuseli vyvíjet. Nikdo by ho do sportovního auta nechtěl ;-)
5. 3. 2024 18:42
Re: Jednoduché
mozna to je i tim, ze vykony nekdejsich malych RS maj dnes celkem tuctovy auta a zas tolik lidi, co RS opravdu prohanelo nekde na okruhu aby ocenili treba podvozek neni a na silnici v normalnim provozu ho nevyuzijes
5. 3. 2024 18:54
Re: Jednoduché
Dej příklad malého tuctového auta velikosti Clia, co má běžně 162kW a víc ? Jsem zvědav, co z tebe vyleze ;-)
Avatar - Horký Rom
5. 3. 2024 19:04
moc líbí
Smart #1 Brabus 315 kW :yes:
5. 3. 2024 19:23
Re: Jednoduché
ja mel na mysli tyhle maly hracky z prelomu tisicileti s dejme tomu 200k, kdy normalni auta mely tak 100k a vetsina postpubertaku na jiny auto s aspon trochu rozumnou dynamikou (na dnesni dobu) nemeli.
dnes ma 200k tuctovek rodinej kombik s jeste lepsi dynamikou, trochu priostrenej bezne jeste o polovinu koni vic ...
tyhle maly hracky prestaly mit jednoduse smysl
5. 3. 2024 19:58
Re: Jednoduché
Já bych neřekl, smysl mu vzali právě automobilky a to tím, že tam nacpali automaty - tím spolehlivě zabiješ sportovnost a pocit z jízdy.

Btw jinak máš pravdu s tím nárůstem výkonu u běžných aut, nicméně těm chybí ta agilita, protože jsou velké a těžké. Pošli do zatáčky, nějaké pěkné serpentýny, vyšší rychlostí Clio RS a Octávku RS, rozdíl poznáš hned ;-)
5. 3. 2024 20:03
Re: Jednoduché
ja z tech automatu sem taky spatnej
bez manualu to je jen polovicni radost
deti tuhle radost uz nepoznaj
5. 3. 2024 20:05
Re: Jednoduché
No v tom kombíku na cestování automat nevadí, naopak bych řekl, že to je lepší volba. Ale u auta "pro radost" je to celkem průšvih ;-)
5. 3. 2024 20:39
Re: Jednoduché
kdyz mas nejakej rozumnej benzinak, tak ani moc radit nemusis
resp se tesis na to, az si budes moct zakvedlat
Avatar - Mikesus
5. 3. 2024 20:10
Re: Jednoduché
tak octavka RS nikdy nebyla nějak sportovní auto. Tedy se čtyřkou RS jsem nejezdil.
5. 3. 2024 20:12
Re: Jednoduché
Právě ;-) Může mít kolik chce koní, ale sporťák to nebude nikdy...
Avatar - speedfred
6. 3. 2024 08:15
Re: Jednoduché
Celé roky to mala skoro každá automobilka v portfóliu nejaký HH a teraz sa to zrazu nevyplatí? Za všetko môžu priblblé homologačné predpisy a to hlavne kvôli mantákom čo bez automatickej prevodovky, park senzorov, lajn asist , kontole únavy a 10 airbagom nedokážu z garáže vycúvať na ulicu. Taký by vôbec nemali jazdiť.
6. 3. 2024 08:31
Re: Jednoduché
Ale kolik to cele roky stalo? Podívejte do minulosti na ceny. Dnes jsou auta cenou realne níže.
“Bych koupil”
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2024 08:57
Re: Jednoduché
Ne, opravdu HH nejsou reálně níže než třeba v roce 2015.
Avatar - speedfred
6. 3. 2024 08:59
Re: Jednoduché
Keď nevieš čo mám v garáži tak neplkaj prosím.
6. 3. 2024 09:14
Re: Jednoduché
A myslis si, ze i kdyz si to ty koupis, ta to automobilce pomuze k zisku, kdyz celkove prodeje HH nejsou velke na to, aby byl zisk?
Avatar - speedfred
6. 3. 2024 09:31
Re: Jednoduché
Áno pán hlavný ekonóm zemeguľe, doteraz som si myslel že bude stačiť len môj nákup. Vyviedli ste ma z omylu, ďakujem za otvorenie nových obzorov.
6. 3. 2024 10:57
Re: Jednoduché
Tak proc zde pises o sobe?

Vse je uplne jednoduche. Kdyz přinese nejaky segment zisk tak bude nabídka.
HH nejsou. Proc asi…
Avatar - speedfred
6. 3. 2024 11:45
Re: Jednoduché
Pretože vďaka priblblým predpisom v “rámci nášho/Vášho dobra” sa to zdražilo že to je nakoniec nepredajné. Keď vidím cenu napr Hondy CTR tak to je do plaču. A u ínych malých športových aut je to to isté, pripadne sa to tu už radšej ani nevozí (napr Nissan Z).
Howk.
6. 3. 2024 14:48
Re: Jednoduché
Chces rict, ze byl HH nekdy levne zboží?
Proste se toho prodava malo. Kdyz by byl zajem o HH a ne bachrata SUV tak se Hh nabízejí.
Proc stale nekde vidis nejake spiknutí?
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2024 08:55
Re: Jednoduché
Hybrid chceš ty, ne zákazníci Renault Sportu.
6. 3. 2024 07:36
Re: Jednoduché
Ty si ho nekdy koupil jako novy?
O to jde, bych kupci to chteji, ale realne je to prodělek.
6. 3. 2024 22:15
Renault v benzínu? Quatsch
Co to je za blábol? Luca di Meo je apoštolem elektromobily. "ještě alespoň 10 let" není nic jiného než vyhovění nesmyslné myšlence, že od roku 2035 už budou auta jen elektrická. Dobře Renaultu tak, až se přestanou jejich auta prodávat
Rozbalit vlákno
0