Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault věří spalovákům. Ve všech segmentech chce benzin i elektřinu

82 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
to je divné , neříkali Vito a spol. že to bude jinak ? :😉 zřemě narazila kosa na kámen nebo jde o dezinformace, jako obvykle , což ? 😁
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Stačí jiné servery. Seriózní.

https😐/nltimes.nl/2024/02/27/grid-manager-wants-turn-electric-car-charges-1600-2100
topten
potrebujes nabijet prave ted v dobe energeticky spicky - zaplatis treba 50 kacek za kWh
staci ti mit nabito pres noc kdyz v 8 rano jedes do prace - zaplatis 5 kacek za kWh
volna ruka trhu

v hospode za hotovku pres poledne taky zaplatis tretinu toho co za minutku vecer
Audi
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 😄 neříkej stalinisto
Hendly
No jde o to, zda se treba za 3 roky neukáže, ze tohle bylo spatne rozhodnuti.
Avatar - del42sa
del42sa
nebo se ukáže, že nucená elektromobilta je nesmysl, možná to lidem docvakne až nějaké automobilky zkrachují ...
Hendly
To ze zkrachuje je velice pravděpodobne. Cena baterek leti dolu. Je jen otazka casu kdy prijdou levná mala EV. Kdo pak bude kupovat spalovak je otazka.
Ja neverim, ze az tohle prijde budou lide za spalovak ochotni priplacet.
Avatar - Anonym
Anonym
První kdo zkrachuje bude Jaguar v roce 2025, ostatní budou následovat 😄
Avatar - del42sa
del42sa
Polestar , Volvo v těsném závěsu ....
Avatar - apoho
apoho
jen houstš těchto zpráv a snad se už naprosto opupínkují zdejší elektrohujeři a trollové :yes:
Snad se jím povede alespoň částečně vytáhnout hlavy z análu von Lejnové a spol
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
apoho
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
Dej si ho na hate list :yes:
Avatar - apoho
apoho
už se stalo, ale znáš tu krysu. Má asi 10 profilů.
Smutné je, že nikdo z redakce nechce zablokovat jeho IP adresu aby sem nemohl pod žádným nickem
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Jen houšť a větší (benzinové) kapky! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
P-S. A ještě bez těch zbytečných hybridů, prosím, místo nich nabídněte kultovní verze R.S.! 😄
Avatar - pradeda777
pradeda777
Tož bez hybridů už to asi nepůjde.... :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nikdo nechce horší auta, takže hybridy už chybět nebudou.
Avatar - Anonym
Anonym
jsi fanatický šílenec, zkus se jít léčit
kyklop
Čo konkrétne máš proti hybridom?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Neumi s nimi jezdit a nepřináší mu tolik zábavy jako SUV od škody s manuálem.
Arese
Jsi čistokrevný blb. Elektroblb. :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Máš pravdu, občas klesnu na tvou úroveň, kdyz chci zatrollit.
ericn
Spíš klesáš na úroveň Hamuny :no:
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
s čím? že si dělám legraci z výmyslů, které plodíte ty, arese, rohypnol, windiesel a další?
ericn
Poslední dobou snad vším co napíšeš, bral jsem tě jako jednoho z normálních diskutérů. To už teď bohužel říct nemůžu... Pokud má někdo jiný názor než ty, je to špatně?
Avatar - Mikesus
Mikesus
jestli již několikrát vyvrácené nesmysly bereš za názor, tak bohužel tomu tak je a to se nezmění. Názor respektuji, výmysly, polopravdy a lži neberu za názor.
ericn
Vyvrácené nesmysly? Například?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To bylo hýkání nad sliby automobilek, že do roku 2030 nejpozději budou 100% elektrické. A stačí pár let a sliby jsou zasazovány do reálného rámce, trh není připraven a oni těmi elektromobily mysleli vlastně i mild hybridy... Automobilky se velkohubými prohlášeními snaží vytvářet na zákazníky nátlak, podbízet se regulátorům a vytvořit si časovou rezervu. Ve výsledku ale rozhodnou prachy.
PavelK_
Uvědomili si, že na sílu to nepůjde, prostě si to musí projít přirozeným vývojem.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Green Deal byla myšlenka bývalého eurokomisaře Franse Timmermanse, který řekl: "Pojďme z toho udělat páteřní politiku této komise, abychom měli Zelené na naší straně a zajistili si většinu v parlamentu." Von der Leyenová to přejala. Já považuju Green Deal za příklad dobré myšlenky, která se nepodařila. V komisi nebyl za celou dobu nikdo, kdo by řekl: "Moment. Navrhli jsme těchto pět zákonů, tak teď počkejme, co to udělá s realitou." Místo toho hrnuli další povinnosti a teď se do hradu dobývá krajní pravice. Dokazuje to naprostou absenci strategické úvahy uvnitř komise, absenci jakékoli empatie.
......abychom měli Zelené na naší straně a zajistili si většinu v parlamentu......tak to je pro mě nová informace a docela zásadní. Teď už ten "Green Deal" dává docela smysl....
topten
greendeal ma ted mnohem vetsi smysl, nez pred 24.2.2022, kdy nackove z rossiji napadli Ukrajinu
cim driv zavislost na fosilu ukoncime, tim lip
ericn
Tak určitě… Tenhle nesmysl pana Timmermanse, který jen všem prodražuje život, se naštěstí brzo přehodnotí. Stačí jen počkat na červnové volby do EP a zelené hlavy v čele s van der Leyen půjdou od válu. Je na čase… 😉
Arese
😄 :yes: :yes: :yes:
Audi
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Naopak teď je Green Deal definitivně na odpískání, když vidíme, kdo jaké závislosti na diktaturách nás zelená politika zavedla a jak chatrnou se stává naše energetika a tím celá ekonomika.
Avatar - lamal
lamal
Dobre si to napísal: "Já považuju Green Deal za příklad dobré myšlenky, která se nepodařila."
topten
z renaultu se stala bezvyznamna automobilka, ktera by bez statni pomoci uz davno zkrachovala
jen si pindejte, my jsme na to zvykli ...
Audi
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je libo kapesníček?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Renault nechce násilím tlačit zákazníkům BEV. Chce aby přišli sami na to co je lepší. Prostě volná ruka trhu. KAPITALISMUS. 😉
topten
renault proda cokoliv, co nekdo koupi
v 2018 prodali skoro 4M aut, vloni neco malo pres 2M
proste volna ruka trhu
a velkej upadek
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kdyz si vezmu prodeje, není to zas tak žhavé. Prostě špatným autům klesají prodeje.

Porovnání rok 2023 a 2018😒br /> Toyota - 9.5M - 8.5M
VW - 4.9M - 6.7M
Ford - 3.7M - 5.3M
Renault - 1.5M - 2.2M
Peugeot - 1.06M - 1.5M
Skoda - 860k -1.2M
Hyundai - 4.2M - 4M
Kia - 3M - 2.6M
MB - 2.5M - 2.55M
BMW - 2.2M - 2M
Audi - 1.9M - 1.8M
Lexus - 820k - 500k
Tesla - 1.8M - 200k

https😐/www.best-selling-cars.com/…els-global-2018/
https😐/www.best-selling-cars.com/…ldwide-by-brand/
topten
Avatar - Mikesus
Mikesus
Koukam na značky jako takové. Jestli jim klesají nějaké jejich čínské jebky, je mne fuk.

Takze
Renault 1,5M vs 2.2M
Dacia 650k vs 700k.

Tak ztratili 1.7M, z 3.9M na 2.2M Co patří ještě dalšího pod renault? Alpine, to je okrajová záležitost.
Pad je určitě z důvodu ruska, kde se hodně angažovali. Za mne to není zas tak kritické. Hlavní značky skupiny ztratili cca 0.75M. Ten zbylý milion netuším z čeho je. Ale tak i když vezmu že ztratili cca 35%, to je podobné VW, Škodě, Fordu a dalším jim podobným.
topten
primo renault ztratil z 2M5 na 1M5 (PC+LCV), pricemz ztrata 1M se tykala osobnich
dacia +- nastejno
prisel o zigula (0.4M)
o tech chinskejch sr*ackach sem ani netusil, ale nebyly zas tak zasadni (necely 0.2M) a vypada to jen na kratkodobou zalezitost (2017 nebyly, 2023 uz zase ne)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo koukám, že statistiky se dost liší. Ok, tak si to vezmem takhle, 2018 měla celá skupina 3.9M a renault 2.5M ( já našel 2.2M ), dacii zanedbam, ta se nezměnila.
2023 už klesl na 2.2M ( o 1.7M ) a renault na 1.5M, tedy rovný 1M. Což je cca 40%, to je určitě dost. No a zbylých 0.7M tedy zbývá na žigula a Čínu. A když vezmu VW, který zvládl za 5 let ztratit 1.8M, Ford 1.8M nebo škoda 400k, tak jsou na tom docela podobně. Důvody asi odhadneme, proč zrovna tyhle automobilky.
topten
renault u osobnich pokles o 1M, tedy o 45%
to je masakr
to by skodovka musel mit o dalsich 200tis min nez mela vloni...
pricina asi ta, ze si skodovka zachovala spon par normalnich motoru, zatimco renault naskocil na kolovratky
zajimavy podle tvych cislej je jedinej vyznamejsi rust u toyoty - o 1M, zrejme tim, ze maj funkcni hybridy o ktery je evidentne zajem, i kdyz mistni hateri tvrdej neco jinyho ...
Avatar - Mikesus
Mikesus
H/K tam má taky menší růst, Tesla skáče.
No je to zajímavé, když člověk srovná "zlaté" roky před covidem s prvním "normálním" pocovidovým rokem.
U toyoty to též bude tím, že v 2018 začaly přicházet moderní modely, corolla, nová rav4, camry, nový yaris, s lepším designem a více promakanějšími funkcemi ( ano třeba trojblik byl dlouho u toyoty opomíjen ), na které alespoň v Evropě jsme byli zvyklí již dvě dekády.
topten
po covidu zas nebyly chipy
to byla fakt tragedie
kdo nestih nenakoupit dopredu, nevyrabel
a treba kvuli desetikorunovy banalite
ja napr. na posledni chvili jeste koupil vetsi mnozstvi canovych budicu po 15 kackach, pak rok nebyly ani za desetinasobek.
sice v jinym pouzdru, takze se predelavaly plosnaky, ale prezil sem
ale vim, ze konkurence v oboru to mela nekdy fakt slozity, kdyz chybela treba uplna kravina ...
Arese
Aha. A jde je tedy např. Clio R.S. a Megane R.S ?! 😲
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kolik se jich prodalo? Zaplatil se jim vůbec vývoj?
Takový auta skoro nikdo nechce.
Lidi chtějí moderní auta, hybridy, ne zaostalou techniku. Pokud by udělali rs v hybridu, myslím, že by to mělo větší úspěch než klasické RS. I když u Renaultu ten hybrid zatím nic extra není.
ericn
Nebuď hloupej. RS se přestalo prodávat kvůli absenci manuální převodovky, dvojspojka je zabila. Tj Hybrid by ani nemuseli vyvíjet. Nikdo by ho do sportovního auta nechtěl 😉
topten
mozna to je i tim, ze vykony nekdejsich malych RS maj dnes celkem tuctovy auta a zas tolik lidi, co RS opravdu prohanelo nekde na okruhu aby ocenili treba podvozek neni a na silnici v normalnim provozu ho nevyuzijes
ericn
Dej příklad malého tuctového auta velikosti Clia, co má běžně 162kW a víc ? Jsem zvědav, co z tebe vyleze 😉
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Smart #1 Brabus 315 kW :yes:
topten
ja mel na mysli tyhle maly hracky z prelomu tisicileti s dejme tomu 200k, kdy normalni auta mely tak 100k a vetsina postpubertaku na jiny auto s aspon trochu rozumnou dynamikou (na dnesni dobu) nemeli.
dnes ma 200k tuctovek rodinej kombik s jeste lepsi dynamikou, trochu priostrenej bezne jeste o polovinu koni vic ...
tyhle maly hracky prestaly mit jednoduse smysl
ericn
Já bych neřekl, smysl mu vzali právě automobilky a to tím, že tam nacpali automaty - tím spolehlivě zabiješ sportovnost a pocit z jízdy.

Btw jinak máš pravdu s tím nárůstem výkonu u běžných aut, nicméně těm chybí ta agilita, protože jsou velké a těžké. Pošli do zatáčky, nějaké pěkné serpentýny, vyšší rychlostí Clio RS a Octávku RS, rozdíl poznáš hned 😉
topten
ja z tech automatu sem taky spatnej
bez manualu to je jen polovicni radost
deti tuhle radost uz nepoznaj
ericn
No v tom kombíku na cestování automat nevadí, naopak bych řekl, že to je lepší volba. Ale u auta "pro radost" je to celkem průšvih 😉
topten
kdyz mas nejakej rozumnej benzinak, tak ani moc radit nemusis
resp se tesis na to, az si budes moct zakvedlat
Avatar - Mikesus
Mikesus
tak octavka RS nikdy nebyla nějak sportovní auto. Tedy se čtyřkou RS jsem nejezdil.
ericn
Právě 😉 Může mít kolik chce koní, ale sporťák to nebude nikdy...
Avatar - speedfred
speedfred
Celé roky to mala skoro každá automobilka v portfóliu nejaký HH a teraz sa to zrazu nevyplatí? Za všetko môžu priblblé homologačné predpisy a to hlavne kvôli mantákom čo bez automatickej prevodovky, park senzorov, lajn asist , kontole únavy a 10 airbagom nedokážu z garáže vycúvať na ulicu. Taký by vôbec nemali jazdiť.
ericn
Tak tak :yes:
Hendly
Ale kolik to cele roky stalo? Podívejte do minulosti na ceny. Dnes jsou auta cenou realne níže.
“Bych koupil”
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ne, opravdu HH nejsou reálně níže než třeba v roce 2015.
Avatar - speedfred
speedfred
Keď nevieš čo mám v garáži tak neplkaj prosím.
Hendly
A myslis si, ze i kdyz si to ty koupis, ta to automobilce pomuze k zisku, kdyz celkove prodeje HH nejsou velke na to, aby byl zisk?
Avatar - speedfred
speedfred
Áno pán hlavný ekonóm zemeguľe, doteraz som si myslel že bude stačiť len môj nákup. Vyviedli ste ma z omylu, ďakujem za otvorenie nových obzorov.
Hendly
Tak proc zde pises o sobe?

Vse je uplne jednoduche. Kdyz přinese nejaky segment zisk tak bude nabídka.
HH nejsou. Proc asi…
Avatar - speedfred
speedfred
Pretože vďaka priblblým predpisom v “rámci nášh👋Vášho dobra” sa to zdražilo že to je nakoniec nepredajné. Keď vidím cenu napr Hondy CTR tak to je do plaču. A u ínych malých športových aut je to to isté, pripadne sa to tu už radšej ani nevozí (napr Nissan Z).
Howk.
Hendly
Chces rict, ze byl HH nekdy levne zboží?
Proste se toho prodava malo. Kdyz by byl zajem o HH a ne bachrata SUV tak se Hh nabízejí.
Proc stale nekde vidis nejake spiknutí?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Hybrid chceš ty, ne zákazníci Renault Sportu.
Hendly
Ty si ho nekdy koupil jako novy?
O to jde, bych kupci to chteji, ale realne je to prodělek.
Petr Rožek
Co to je za blábol? Luca di Meo je apoštolem elektromobily. "ještě alespoň 10 let" není nic jiného než vyhovění nesmyslné myšlence, že od roku 2035 už budou auta jen elektrická. Dobře Renaultu tak, až se přestanou jejich auta prodávat