Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
apoho
jen houstš těchto zpráv a snad se už naprosto opupínkují zdejší elektrohujeři a trollové :yes:
Snad se jím povede alespoň částečně vytáhnout hlavy z análu von Lejnové a spol
Snad se jím povede alespoň částečně vytáhnout hlavy z análu von Lejnové a spol
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
apoho
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Jen houšť a větší (benzinové) kapky! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
P-S. A ještě bez těch zbytečných hybridů, prosím, místo nich nabídněte kultovní verze R.S.! 😄
P-S. A ještě bez těch zbytečných hybridů, prosím, místo nich nabídněte kultovní verze R.S.! 😄
Nikdo nechce horší auta, takže hybridy už chybět nebudou.
Čo konkrétne máš proti hybridom?
Neumi s nimi jezdit a nepřináší mu tolik zábavy jako SUV od škody s manuálem.
Jsi čistokrevný blb. Elektroblb. :no:
Máš pravdu, občas klesnu na tvou úroveň, kdyz chci zatrollit.
Spíš klesáš na úroveň Hamuny :no:
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
s čím? že si dělám legraci z výmyslů, které plodíte ty, arese, rohypnol, windiesel a další?
Poslední dobou snad vším co napíšeš, bral jsem tě jako jednoho z normálních diskutérů. To už teď bohužel říct nemůžu... Pokud má někdo jiný názor než ty, je to špatně?
twistedTSD
To bylo hýkání nad sliby automobilek, že do roku 2030 nejpozději budou 100% elektrické. A stačí pár let a sliby jsou zasazovány do reálného rámce, trh není připraven a oni těmi elektromobily mysleli vlastně i mild hybridy... Automobilky se velkohubými prohlášeními snaží vytvářet na zákazníky nátlak, podbízet se regulátorům a vytvořit si časovou rezervu. Ve výsledku ale rozhodnou prachy.
Uvědomili si, že na sílu to nepůjde, prostě si to musí projít přirozeným vývojem.
Green Deal byla myšlenka bývalého eurokomisaře Franse Timmermanse, který řekl: "Pojďme z toho udělat páteřní politiku této komise, abychom měli Zelené na naší straně a zajistili si většinu v parlamentu." Von der Leyenová to přejala. Já považuju Green Deal za příklad dobré myšlenky, která se nepodařila. V komisi nebyl za celou dobu nikdo, kdo by řekl: "Moment. Navrhli jsme těchto pět zákonů, tak teď počkejme, co to udělá s realitou." Místo toho hrnuli další povinnosti a teď se do hradu dobývá krajní pravice. Dokazuje to naprostou absenci strategické úvahy uvnitř komise, absenci jakékoli empatie.
......abychom měli Zelené na naší straně a zajistili si většinu v parlamentu......tak to je pro mě nová informace a docela zásadní. Teď už ten "Green Deal" dává docela smysl....
......abychom měli Zelené na naší straně a zajistili si většinu v parlamentu......tak to je pro mě nová informace a docela zásadní. Teď už ten "Green Deal" dává docela smysl....
greendeal ma ted mnohem vetsi smysl, nez pred 24.2.2022, kdy nackove z rossiji napadli Ukrajinu
cim driv zavislost na fosilu ukoncime, tim lip
cim driv zavislost na fosilu ukoncime, tim lip
Tak určitě… Tenhle nesmysl pana Timmermanse, který jen všem prodražuje život, se naštěstí brzo přehodnotí. Stačí jen počkat na červnové volby do EP a zelené hlavy v čele s van der Leyen půjdou od válu. Je na čase… 😉
Naopak teď je Green Deal definitivně na odpískání, když vidíme, kdo jaké závislosti na diktaturách nás zelená politika zavedla a jak chatrnou se stává naše energetika a tím celá ekonomika.
Dobre si to napísal: "Já považuju Green Deal za příklad dobré myšlenky, která se nepodařila."
topten
z renaultu se stala bezvyznamna automobilka, ktera by bez statni pomoci uz davno zkrachovala
jen si pindejte, my jsme na to zvykli ...
jen si pindejte, my jsme na to zvykli ...
Pepa_007
Renault nechce násilím tlačit zákazníkům BEV. Chce aby přišli sami na to co je lepší. Prostě volná ruka trhu. KAPITALISMUS. 😉
renault proda cokoliv, co nekdo koupi
v 2018 prodali skoro 4M aut, vloni neco malo pres 2M
proste volna ruka trhu
a velkej upadek
v 2018 prodali skoro 4M aut, vloni neco malo pres 2M
proste volna ruka trhu
a velkej upadek
Kdyz si vezmu prodeje, není to zas tak žhavé. Prostě špatným autům klesají prodeje.
Porovnání rok 2023 a 2018😒br /> Toyota - 9.5M - 8.5M
VW - 4.9M - 6.7M
Ford - 3.7M - 5.3M
Renault - 1.5M - 2.2M
Peugeot - 1.06M - 1.5M
Skoda - 860k -1.2M
Hyundai - 4.2M - 4M
Kia - 3M - 2.6M
MB - 2.5M - 2.55M
BMW - 2.2M - 2M
Audi - 1.9M - 1.8M
Lexus - 820k - 500k
Tesla - 1.8M - 200k
https😐/www.best-selling-cars.com/…els-global-2018/
https😐/www.best-selling-cars.com/…ldwide-by-brand/
Porovnání rok 2023 a 2018😒br /> Toyota - 9.5M - 8.5M
VW - 4.9M - 6.7M
Ford - 3.7M - 5.3M
Renault - 1.5M - 2.2M
Peugeot - 1.06M - 1.5M
Skoda - 860k -1.2M
Hyundai - 4.2M - 4M
Kia - 3M - 2.6M
MB - 2.5M - 2.55M
BMW - 2.2M - 2M
Audi - 1.9M - 1.8M
Lexus - 820k - 500k
Tesla - 1.8M - 200k
https😐/www.best-selling-cars.com/…els-global-2018/
https😐/www.best-selling-cars.com/…ldwide-by-brand/
renaultgroup
2018 3M9
https😐/media.renaultgroup.com/…bei-and-huasong/
2023 2M2
https😐/media.renaultgroup.com/…-brand-strategy/
???
2018 3M9
https😐/media.renaultgroup.com/…bei-and-huasong/
2023 2M2
https😐/media.renaultgroup.com/…-brand-strategy/
???
Koukam na značky jako takové. Jestli jim klesají nějaké jejich čínské jebky, je mne fuk.
Takze
Renault 1,5M vs 2.2M
Dacia 650k vs 700k.
Tak ztratili 1.7M, z 3.9M na 2.2M Co patří ještě dalšího pod renault? Alpine, to je okrajová záležitost.
Pad je určitě z důvodu ruska, kde se hodně angažovali. Za mne to není zas tak kritické. Hlavní značky skupiny ztratili cca 0.75M. Ten zbylý milion netuším z čeho je. Ale tak i když vezmu že ztratili cca 35%, to je podobné VW, Škodě, Fordu a dalším jim podobným.
Takze
Renault 1,5M vs 2.2M
Dacia 650k vs 700k.
Tak ztratili 1.7M, z 3.9M na 2.2M Co patří ještě dalšího pod renault? Alpine, to je okrajová záležitost.
Pad je určitě z důvodu ruska, kde se hodně angažovali. Za mne to není zas tak kritické. Hlavní značky skupiny ztratili cca 0.75M. Ten zbylý milion netuším z čeho je. Ale tak i když vezmu že ztratili cca 35%, to je podobné VW, Škodě, Fordu a dalším jim podobným.
primo renault ztratil z 2M5 na 1M5 (PC+LCV), pricemz ztrata 1M se tykala osobnich
dacia +- nastejno
prisel o zigula (0.4M)
o tech chinskejch sr*ackach sem ani netusil, ale nebyly zas tak zasadni (necely 0.2M) a vypada to jen na kratkodobou zalezitost (2017 nebyly, 2023 uz zase ne)
dacia +- nastejno
prisel o zigula (0.4M)
o tech chinskejch sr*ackach sem ani netusil, ale nebyly zas tak zasadni (necely 0.2M) a vypada to jen na kratkodobou zalezitost (2017 nebyly, 2023 uz zase ne)
Jo koukám, že statistiky se dost liší. Ok, tak si to vezmem takhle, 2018 měla celá skupina 3.9M a renault 2.5M ( já našel 2.2M ), dacii zanedbam, ta se nezměnila.
2023 už klesl na 2.2M ( o 1.7M ) a renault na 1.5M, tedy rovný 1M. Což je cca 40%, to je určitě dost. No a zbylých 0.7M tedy zbývá na žigula a Čínu. A když vezmu VW, který zvládl za 5 let ztratit 1.8M, Ford 1.8M nebo škoda 400k, tak jsou na tom docela podobně. Důvody asi odhadneme, proč zrovna tyhle automobilky.
2023 už klesl na 2.2M ( o 1.7M ) a renault na 1.5M, tedy rovný 1M. Což je cca 40%, to je určitě dost. No a zbylých 0.7M tedy zbývá na žigula a Čínu. A když vezmu VW, který zvládl za 5 let ztratit 1.8M, Ford 1.8M nebo škoda 400k, tak jsou na tom docela podobně. Důvody asi odhadneme, proč zrovna tyhle automobilky.
renault u osobnich pokles o 1M, tedy o 45%
to je masakr
to by skodovka musel mit o dalsich 200tis min nez mela vloni...
pricina asi ta, ze si skodovka zachovala spon par normalnich motoru, zatimco renault naskocil na kolovratky
zajimavy podle tvych cislej je jedinej vyznamejsi rust u toyoty - o 1M, zrejme tim, ze maj funkcni hybridy o ktery je evidentne zajem, i kdyz mistni hateri tvrdej neco jinyho ...
to je masakr
to by skodovka musel mit o dalsich 200tis min nez mela vloni...
pricina asi ta, ze si skodovka zachovala spon par normalnich motoru, zatimco renault naskocil na kolovratky
zajimavy podle tvych cislej je jedinej vyznamejsi rust u toyoty - o 1M, zrejme tim, ze maj funkcni hybridy o ktery je evidentne zajem, i kdyz mistni hateri tvrdej neco jinyho ...
H/K tam má taky menší růst, Tesla skáče.
No je to zajímavé, když člověk srovná "zlaté" roky před covidem s prvním "normálním" pocovidovým rokem.
U toyoty to též bude tím, že v 2018 začaly přicházet moderní modely, corolla, nová rav4, camry, nový yaris, s lepším designem a více promakanějšími funkcemi ( ano třeba trojblik byl dlouho u toyoty opomíjen ), na které alespoň v Evropě jsme byli zvyklí již dvě dekády.
No je to zajímavé, když člověk srovná "zlaté" roky před covidem s prvním "normálním" pocovidovým rokem.
U toyoty to též bude tím, že v 2018 začaly přicházet moderní modely, corolla, nová rav4, camry, nový yaris, s lepším designem a více promakanějšími funkcemi ( ano třeba trojblik byl dlouho u toyoty opomíjen ), na které alespoň v Evropě jsme byli zvyklí již dvě dekády.
po covidu zas nebyly chipy
to byla fakt tragedie
kdo nestih nenakoupit dopredu, nevyrabel
a treba kvuli desetikorunovy banalite
ja napr. na posledni chvili jeste koupil vetsi mnozstvi canovych budicu po 15 kackach, pak rok nebyly ani za desetinasobek.
sice v jinym pouzdru, takze se predelavaly plosnaky, ale prezil sem
ale vim, ze konkurence v oboru to mela nekdy fakt slozity, kdyz chybela treba uplna kravina ...
to byla fakt tragedie
kdo nestih nenakoupit dopredu, nevyrabel
a treba kvuli desetikorunovy banalite
ja napr. na posledni chvili jeste koupil vetsi mnozstvi canovych budicu po 15 kackach, pak rok nebyly ani za desetinasobek.
sice v jinym pouzdru, takze se predelavaly plosnaky, ale prezil sem
ale vim, ze konkurence v oboru to mela nekdy fakt slozity, kdyz chybela treba uplna kravina ...
Aha. A jde je tedy např. Clio R.S. a Megane R.S ?! 😲
Kolik se jich prodalo? Zaplatil se jim vůbec vývoj?
Takový auta skoro nikdo nechce.
Lidi chtějí moderní auta, hybridy, ne zaostalou techniku. Pokud by udělali rs v hybridu, myslím, že by to mělo větší úspěch než klasické RS. I když u Renaultu ten hybrid zatím nic extra není.
Takový auta skoro nikdo nechce.
Lidi chtějí moderní auta, hybridy, ne zaostalou techniku. Pokud by udělali rs v hybridu, myslím, že by to mělo větší úspěch než klasické RS. I když u Renaultu ten hybrid zatím nic extra není.
Nebuď hloupej. RS se přestalo prodávat kvůli absenci manuální převodovky, dvojspojka je zabila. Tj Hybrid by ani nemuseli vyvíjet. Nikdo by ho do sportovního auta nechtěl 😉
mozna to je i tim, ze vykony nekdejsich malych RS maj dnes celkem tuctovy auta a zas tolik lidi, co RS opravdu prohanelo nekde na okruhu aby ocenili treba podvozek neni a na silnici v normalnim provozu ho nevyuzijes
Dej příklad malého tuctového auta velikosti Clia, co má běžně 162kW a víc ? Jsem zvědav, co z tebe vyleze 😉
ja mel na mysli tyhle maly hracky z prelomu tisicileti s dejme tomu 200k, kdy normalni auta mely tak 100k a vetsina postpubertaku na jiny auto s aspon trochu rozumnou dynamikou (na dnesni dobu) nemeli.
dnes ma 200k tuctovek rodinej kombik s jeste lepsi dynamikou, trochu priostrenej bezne jeste o polovinu koni vic ...
tyhle maly hracky prestaly mit jednoduse smysl
dnes ma 200k tuctovek rodinej kombik s jeste lepsi dynamikou, trochu priostrenej bezne jeste o polovinu koni vic ...
tyhle maly hracky prestaly mit jednoduse smysl
Já bych neřekl, smysl mu vzali právě automobilky a to tím, že tam nacpali automaty - tím spolehlivě zabiješ sportovnost a pocit z jízdy.
Btw jinak máš pravdu s tím nárůstem výkonu u běžných aut, nicméně těm chybí ta agilita, protože jsou velké a těžké. Pošli do zatáčky, nějaké pěkné serpentýny, vyšší rychlostí Clio RS a Octávku RS, rozdíl poznáš hned 😉
Btw jinak máš pravdu s tím nárůstem výkonu u běžných aut, nicméně těm chybí ta agilita, protože jsou velké a těžké. Pošli do zatáčky, nějaké pěkné serpentýny, vyšší rychlostí Clio RS a Octávku RS, rozdíl poznáš hned 😉
ja z tech automatu sem taky spatnej
bez manualu to je jen polovicni radost
deti tuhle radost uz nepoznaj
bez manualu to je jen polovicni radost
deti tuhle radost uz nepoznaj
Celé roky to mala skoro každá automobilka v portfóliu nejaký HH a teraz sa to zrazu nevyplatí? Za všetko môžu priblblé homologačné predpisy a to hlavne kvôli mantákom čo bez automatickej prevodovky, park senzorov, lajn asist , kontole únavy a 10 airbagom nedokážu z garáže vycúvať na ulicu. Taký by vôbec nemali jazdiť.
Ale kolik to cele roky stalo? Podívejte do minulosti na ceny. Dnes jsou auta cenou realne níže.
“Bych koupil”
“Bych koupil”
Keď nevieš čo mám v garáži tak neplkaj prosím.
A myslis si, ze i kdyz si to ty koupis, ta to automobilce pomuze k zisku, kdyz celkove prodeje HH nejsou velke na to, aby byl zisk?
Áno pán hlavný ekonóm zemeguľe, doteraz som si myslel že bude stačiť len môj nákup. Vyviedli ste ma z omylu, ďakujem za otvorenie nových obzorov.
Tak proc zde pises o sobe?
Vse je uplne jednoduche. Kdyz přinese nejaky segment zisk tak bude nabídka.
HH nejsou. Proc asi…
Vse je uplne jednoduche. Kdyz přinese nejaky segment zisk tak bude nabídka.
HH nejsou. Proc asi…
Pretože vďaka priblblým predpisom v “rámci nášh👋Vášho dobra” sa to zdražilo že to je nakoniec nepredajné. Keď vidím cenu napr Hondy CTR tak to je do plaču. A u ínych malých športových aut je to to isté, pripadne sa to tu už radšej ani nevozí (napr Nissan Z).
Howk.
Howk.
Chces rict, ze byl HH nekdy levne zboží?
Proste se toho prodava malo. Kdyz by byl zajem o HH a ne bachrata SUV tak se Hh nabízejí.
Proc stale nekde vidis nejake spiknutí?
Proste se toho prodava malo. Kdyz by byl zajem o HH a ne bachrata SUV tak se Hh nabízejí.
Proc stale nekde vidis nejake spiknutí?
Ty si ho nekdy koupil jako novy?
O to jde, bych kupci to chteji, ale realne je to prodělek.
O to jde, bych kupci to chteji, ale realne je to prodělek.
Petr Rožek
Co to je za blábol? Luca di Meo je apoštolem elektromobily. "ještě alespoň 10 let" není nic jiného než vyhovění nesmyslné myšlence, že od roku 2035 už budou auta jen elektrická. Dobře Renaultu tak, až se přestanou jejich auta prodávat
https😐/nltimes.nl/2024/02/27/grid-manager-wants-turn-electric-car-charges-1600-2100
staci ti mit nabito pres noc kdyz v 8 rano jedes do prace - zaplatis 5 kacek za kWh
volna ruka trhu
v hospode za hotovku pres poledne taky zaplatis tretinu toho co za minutku vecer
Ja neverim, ze az tohle prijde budou lide za spalovak ochotni priplacet.