Novinky
Zpět na článek
Li Auto Mega je čínským pojetím rodinného luxusu. Elektrické MPV ujede přes 700 km
13 komentářů
Mikesus
2
Je to tak, skutečná mpv úplně zprznili a divili se, že je nikdo moc nekupuje.
Přejít do diskuze
apoho
protože v Evropě výrobci vědí co zákazník chce. 😲
To je prostě tak, když ocas vrtí psem
To je prostě tak, když ocas vrtí psem
wakantanka
čím to je že Číňania, Japonci, Kórejci či amíci stále robia niečo aj v kategórii MPV, len u nás v Európe nič? Zcivilnené dodávky nepočítam a pritom EV platforma by sa pre taký typ auta priamo núkala.
3_diamanty
Suhlas... a potom ked sa im bude nahodou u nas aj darit tak zase budeme len nadavat ze za to mozu azijske znacky ze europske mpv su uz v kybli... azia je cekovo aj ina mentalita... vyrobia a predaju cokolvek... lebo su snazivi a myslia hlavou ... proste to vedia... my vieme uz len kopat nohami a rozhadzovat rukami ak nieco nejde podla planu
apoho
Myslím, že manažerům evropských i amerických automobilek se protahuji rypáky čím dál více a vrásky jim naskakují i na zadku z pojetí , designu i rychlosti jaká uteče od projektu k realizaci.
Jenom škoda, že to FEV. Ale oni přijdou i hybridní snad?
Samozřejmě šťouchnu si do počtu video her v palubním infotainmentu ale to je věc, kterou člověk používat nemusi
Jenom škoda, že to FEV. Ale oni přijdou i hybridní snad?
Samozřejmě šťouchnu si do počtu video her v palubním infotainmentu ale to je věc, kterou člověk používat nemusi
Roman R.
Asi jsem taťka Šmoula..
Mám poslední Ford Galaxy.. automat, hybrid, 2,5 benzín..
Neotravuje mě adblue, ani filtr pevných částic..
Prostorný, pohodlný, extrémně tichý, a jezdím za 6 litrů..
Jsem spokojený..
Tu Čínskou MPV bych si koupil..
Mám poslední Ford Galaxy.. automat, hybrid, 2,5 benzín..
Neotravuje mě adblue, ani filtr pevných částic..
Prostorný, pohodlný, extrémně tichý, a jezdím za 6 litrů..
Jsem spokojený..
Tu Čínskou MPV bych si koupil..
ericn
No já bych teda neřekl, navíc výrobci pneumatik to nereflektovali a nebylo moc na výběr a byly drahé. Nechápu, stačilo tam dát jako základ 17” nebo 18” s normálním rozměrem a byl klid. Ano ta variabilita byl dost velký “fail” 😉 Styl crossoveru nefrčel…
traveldrive
Vieš čo tak zrovna Scenic vyzeral s tými kolesami dosť dobre a zrovna kolesá neboli príčinou malého záujmu. Rovnako dobre fungoval podvozok a motor 1,33 tiež patril k tomu lepšiemu, čo Renault mal. Kameňom úrazu bol priestor. Posledým Scenicom Renault potlačil do úzadia jeho hlavné prednosti, a tými boli priestor a variabilita. Interiér bol stiesnenejší, ako zákazníci čakali, a zadnou dvojdielnou lavicou namiesto jednotlivých sedadiel totálne zabili všetku variabilitu. Silou-mocou z neho chceli crossover a ono to proste nevyšlo.
ericn
Nekupoval to nikdo proto, že automobilky MPV prznili co to šlo, viz Renault a Scenic. Po úspěšných 3 generacích udělají čtvrtou a narvou na ní násilně drahá 20" kola, vzhled crossoveru a problematický motor 1,2T. Aktuálně je to malý a nepraktický crossover na elektriku :no:
Případně Espace, ze kterého udělali předražený Crossover a teď hybridní o dost menší SUV - prodloužený Austral :no:
Případně Espace, ze kterého udělali předražený Crossover a teď hybridní o dost menší SUV - prodloužený Austral :no:
Barry Lyndon
MPV už ke konci nikdo nekupoval. Každý chce být akční hrdina v SUV a ne taťka Šmoula v MPV...
sargis
Ta cinska rodinna idylka mi pripomina KSC plagaty spred revolucie 😄 Ale biznismeni mozno ocenia priestorovu vyhodu oproti A8/S-Class/BMW 7.
Spojenie dvoch tabletov do sirokouhlej telky pred spolujazdcom je :no:
Spojenie dvoch tabletov do sirokouhlej telky pred spolujazdcom je :no: