Novinky
Myslím, že manažerům evropských i amerických automobilek se protahuji rypáky čím dál více a vrásky jim naskakují i na zadku z pojetí , designu i rychlosti jaká uteče od projektu k realizaci.
Jenom škoda, že to FEV. Ale oni přijdou i hybridní snad?
Samozřejmě šťouchnu si do počtu video her v palubním infotainmentu ale to je věc, kterou člověk používat nemusi
Jenom škoda, že to FEV. Ale oni přijdou i hybridní snad?
Samozřejmě šťouchnu si do počtu video her v palubním infotainmentu ale to je věc, kterou člověk používat nemusi
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
čím to je že Číňania, Japonci, Kórejci či amíci stále robia niečo aj v kategórii MPV, len u nás v Európe nič? Zcivilnené dodávky nepočítam a pritom EV platforma by sa pre taký typ auta priamo núkala.
Suhlas... a potom ked sa im bude nahodou u nas aj darit tak zase budeme len nadavat ze za to mozu azijske znacky ze europske mpv su uz v kybli... azia je cekovo aj ina mentalita... vyrobia a predaju cokolvek... lebo su snazivi a myslia hlavou ... proste to vedia... my vieme uz len kopat nohami a rozhadzovat rukami ak nieco nejde podla planu
MPV už ke konci nikdo nekupoval. Každý chce být akční hrdina v SUV a ne taťka Šmoula v MPV...
Nekupoval to nikdo proto, že automobilky MPV prznili co to šlo, viz Renault a Scenic. Po úspěšných 3 generacích udělají čtvrtou a narvou na ní násilně drahá 20" kola, vzhled crossoveru a problematický motor 1,2T. Aktuálně je to malý a nepraktický crossover na elektriku :no:
Případně Espace, ze kterého udělali předražený Crossover a teď hybridní o dost menší SUV - prodloužený Austral :no:
Případně Espace, ze kterého udělali předražený Crossover a teď hybridní o dost menší SUV - prodloužený Austral :no:
Vieš čo tak zrovna Scenic vyzeral s tými kolesami dosť dobre a zrovna kolesá neboli príčinou malého záujmu. Rovnako dobre fungoval podvozok a motor 1,33 tiež patril k tomu lepšiemu, čo Renault mal. Kameňom úrazu bol priestor. Posledým Scenicom Renault potlačil do úzadia jeho hlavné prednosti, a tými boli priestor a variabilita. Interiér bol stiesnenejší, ako zákazníci čakali, a zadnou dvojdielnou lavicou namiesto jednotlivých sedadiel totálne zabili všetku variabilitu. Silou-mocou z neho chceli crossover a ono to proste nevyšlo.
Spojenie dvoch tabletov do sirokouhlej telky pred spolujazdcom je :no: