Novinky
ericn
Tak celkově je to auto takový pojízdný cirkus. Design exteriéru ještě jde, až na ta opravdu hnusná kola. Interiér vypadá dost plastově, obklopující s vysokou a hlavně širokou středovou konzolí, volant na kolenou aby si viděl na dva tablety :no: Elektriku do SUV nechceš a motor je jen 3hrnek a to vše již od 750tis Kč. Proč tohle auto vlastně chtít? Vážně nevím… :no:
rohYpnol
Bohužel 1.2 R3 jako atrapa není nabídka spalovacího motoru.
Ale jsem na tohle hodně zvědavý. Jestli to bude stejný krumpl jako stávající 1.2 ... Hlavně co do spolehlivosti. Protože zase jsme zpět u řetězu, který nahradil řemen, který se nesvědčil. Který nahradil řetěz, který se neosvědčil předtím... Bohužel od doby 1.6 VTi PSA snad nevyrobil jediný spolehlivý motor. Kde jsou ty časy starých atmosférických 1.4, 1.6, 1.8 a 2.0, které sloužily a sloužily....
Ale jsem na tohle hodně zvědavý. Jestli to bude stejný krumpl jako stávající 1.2 ... Hlavně co do spolehlivosti. Protože zase jsme zpět u řetězu, který nahradil řemen, který se nesvědčil. Který nahradil řetěz, který se neosvědčil předtím... Bohužel od doby 1.6 VTi PSA snad nevyrobil jediný spolehlivý motor. Kde jsou ty časy starých atmosférických 1.4, 1.6, 1.8 a 2.0, které sloužily a sloužily....
kari.laz
Nechybí benzínový motor? Podle ěm chybí dost. Je tam tříválcová jedna dvojka. To je na 3008 chabé i jako základ. A chybí i HDI, které bylo hodně oblíbené. Takže prodeje zase padnou. Trochu litují prodejce Peugeotů. Pohřbená 508 motory, "krabice" jen el, což je se ukázalo jako totální propadák a teď 3008 bez motorů.
3_diamanty
Zlata 1,6 vti co este donedavna bola v P301 ( co sikovne pozdvihlo uroven inak akoze lacneho modelu ... ) ... co uz...
A diky bohu aj za to ze mitsu dnes bije partu s renaultom a nie "pezotakmi" ... :yes:
A diky bohu aj za to ze mitsu dnes bije partu s renaultom a nie "pezotakmi" ... :yes:
Stejsn
se mi to prostě jen nelíbí, ale ten interiér... ten interiér je přímo otřesný.
3_diamanty
Skarede to vyslovene nie je... ale ani dizajnom sympaticke mi to nie je ... asi uz tiez starnem... ale takeho karoqa by som tisic krat radsej
Pepa_007
U motoru mi chybí jeden az 3 válce. Bylo by to na reklamaci?
Palubní deska je jak z nepovedeného sci-fi filmu. Fuj.
Palubní deska je jak z nepovedeného sci-fi filmu. Fuj.
Avantime
To bol ten motor, čo robili s BMW? 😄
Už som mal možnosť skúsiť tú novú 1,2 "hybrid". Spaľovák sa stále vypína a zapína...No neviem či je to pre také malé turbo dobré. Spotreba podobná ako aj doteraz. Žiaden zázrak. 😊
Už som mal možnosť skúsiť tú novú 1,2 "hybrid". Spaľovák sa stále vypína a zapína...No neviem či je to pre také malé turbo dobré. Spotreba podobná ako aj doteraz. Žiaden zázrak. 😊
Mikesus
Takze jeden adoruje ruský automobilový trh a druhy jihoamerický? Tam mají tedy sakra skvělá auta. Už jedno kupuješ?
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
Mikesus
V pořádku. Kdyz uživatele není schopen posoudit nevhodnou dieselu, tak to za něj vyřeší výrobce.
To je stejné jako se zdraví škodlivými potravinami. Když na to přijde výrobce dřív, stáhne je z trhu.
To je stejné jako se zdraví škodlivými potravinami. Když na to přijde výrobce dřív, stáhne je z trhu.
Ja Prvni 123
No, je to tak.
A do toho v podstate zarizli Fiata. I s dobrymi motory.
Jo, Fiat je porad nejziskovejsi casti Stelantisu. Akorat ze v jizni Americe.
A do toho v podstate zarizli Fiata. I s dobrymi motory.
Jo, Fiat je porad nejziskovejsi casti Stelantisu. Akorat ze v jizni Americe.
Arese
Přesně tak, Karoq se čtyřválcem a normálním interiérem je proti této hrůze přímo skvostné auto! 😄
Arese
...Peugeot je zjevně nepoučitelný: naprosto směšná, resp. zoufalá nabídka motorizací a katastrofálně nevyhovující pracoviště řidiče, alias šílený i-Cocpit + příšerný šišatý volant. Takhle ne, Peugeote, takovéto výtvory jsou fakt nekoupitelné! 😲 :no: 😒 :no: :no: :no😒br />
P.S. Proč to proboha má tak hnusná kola?! 😲
3_diamanty
Mne sa pezoty posledne roky strasne znechutili ( dizajn, kokpit, motory uz o nicom ) ... pritom za cias 206tky 406tky 406 coupe ci 607micky... teda niekde na prelome milenia som pezoty zboznoval ( mali eleganciu... aj svoju sympaticku tvar ) a naopak vtedajsi nesurody renault s roznym xichtom ( kde vtedy kazdy model mal uplne iny xicht ) som moc nemusel ... aspon vidime ako sa to v autach vsetko rokmi meni a clovek takto chtiac nechtiac prechadza od znacky k znacke ... ci uz dobrovolne alebo "nedobrovolne" ...
rohYpnol
Ano, 1.5 hdi není úplně marný. Resp. s ním nemám problém. Jen to není benzín vhodný na kratší trasy. A v dieselu to měl být základ a pak měl následovat 2.0 hdi :-!
Mikesus
Jak pro koho. Ale spíš asi není.
2022, karoq 87700 ks, 3008 104tis ks. Takze 3008 je o 20% libivejsi, protoze zaujal o 20% víc lidí. Takze pokud tohle hodnotis jako hrůzu, je ten karoq ještě větší hrůza, a to má na výběr z více motorů a může si vybrat teoreticky více lidí. A přesto zaujme o 20% méně lidí.
2022, karoq 87700 ks, 3008 104tis ks. Takze 3008 je o 20% libivejsi, protoze zaujal o 20% víc lidí. Takze pokud tohle hodnotis jako hrůzu, je ten karoq ještě větší hrůza, a to má na výběr z více motorů a může si vybrat teoreticky více lidí. A přesto zaujme o 20% méně lidí.
kari.laz
ty jsi fakt vydlabaný jak helloweenská dýně. Na to nemá cenu jinak ani reagovat.
Meky
blue HDI aktualne riesi okrem dlhodobeho problemu s ad Blue aj novu vec - retaz rozvodu ventilov. Je toho po francuzskom internete dost.
del42sa
ja myslím, že stále bude v nabídce 1,6l plugin hybrid, jen projde stejnou modernizací jako 1,2 Puretech a v těch Peugeotech/Citroenech se objeví později. Diesel 1.5 HDI chtěli už vyřadit z nabídky, ale vzhledem ke změnám v EURO 7 a oblíbenosti u zákazníků by mohl být na některých trzích nabízen i nadále. :-! Stejně tak to dopadlo i s novým Berlingem. Původně "pouze elektrické" auto je nabízeno ted už i ve Francii s motorem HDI ve třech výbavách 😁
100 HDi BVM 6 Plus : 26 550 €
130 HDi EAT8 Max : 31 400 €
130 HDi EAT8 Max XL 😁2 400 €
100 HDi BVM 6 Plus : 26 550 €
130 HDi EAT8 Max : 31 400 €
130 HDi EAT8 Max XL 😁2 400 €
Avantime
Tak tá 1,5 BlueHDI je podľa mňa dobrý motor a stále aspoň v niektorých modeloch k dispozícii. Hoci teda tí, čo tam riešili problémy s adBlue asi nebudú súhlasiť.
Mikesus
Je lepší poslouchat ty, kteří se v tom vyznají s zkoumaji to a řekli, ze neni čistý, než ty, kteří kdyz nevidí černý kouř, tak to oznaucji ta čistý. Bohužel to poškodilo celou uendu generaci, jen aby socialisticky vychovaný děcka, anarchisticky se chovajici v 90.letech nepřišli o svoje pohodlí a lenost
twistedTSD
Jestli se tohle bude prodávat stejně jako současná 3008, tak už fakt nerozumím choutkám evropských zákazníků.
kari.laz
Výrobci se nevyplatí proto, že někdo řekl, že "není čistý" a pořádně ho opepříme, takže výrobce, než platit výpalné to radši nedělá
twistedTSD
Jo, aspoň jde řemen kontrolovat a prý elektronika zpanikaří dřív, než se řemen rozpadne na prvočinitele. Nicméně i tak je opruz to řešit.
Honda na to prý šla lišácky, u 1.0 T snadná kontrola není možná a motor se po ucpání olejových kanálků rád zadře. To aby člověk dával řemen měnit s olejem...
Honda na to prý šla lišácky, u 1.0 T snadná kontrola není možná a motor se po ucpání olejových kanálků rád zadře. To aby člověk dával řemen měnit s olejem...
wakantanka
No tak toto rozveď viac ako 1,6 VTi pozdvihla úroveň P301. To by ma naozaj zaujímalo.
freewinds
Ta benzínová 1.2 taky není špatná. Je potřeba jen občas kouknout víčkem na řemen. Trhač asfaltu to není, ale na krátký trasy, kvůli tomu řemenu to taky už není.
twistedTSD
Ta 1.6 v 301 FL nebyla žádný zázrak, moc udušená. 1.0 TSI ve srovnání s ní působilo jak raketoplán.
kari.laz
Diesel E6D je čistý naprosto dostatečně s neni jediný důvod, kromě hysterie pár jedinců, je zakazovat. A je naprosto jisté, že být v 3008 1,5 a 2,0 HDI, tak to budou s náskokem nejprodávanější motorizace u nás a nejspíše i v celé Evropě.
😒
Osklivy to je, neprakticky to je, technicky nic moc... proste nechapu.