Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
kari.laz
Nechybí benzínový motor? Podle ěm chybí dost. Je tam tříválcová jedna dvojka. To je na 3008 chabé i jako základ. A chybí i HDI, které bylo hodně oblíbené. Takže prodeje zase padnou. Trochu litují prodejce Peugeotů. Pohřbená 508 motory, "krabice" jen el, což je se ukázalo jako totální propadák a teď 3008 bez motorů.
Pak se člověk nedivím, že prodeje nafty jsou nízké.
V pořádku. Kdyz uživatele není schopen posoudit nevhodnou dieselu, tak to za něj vyřeší výrobce.
To je stejné jako se zdraví škodlivými potravinami. Když na to přijde výrobce dřív, stáhne je z trhu.
To je stejné jako se zdraví škodlivými potravinami. Když na to přijde výrobce dřív, stáhne je z trhu.
Diesel E6D je čistý naprosto dostatečně s neni jediný důvod, kromě hysterie pár jedinců, je zakazovat. A je naprosto jisté, že být v 3008 1,5 a 2,0 HDI, tak to budou s náskokem nejprodávanější motorizace u nás a nejspíše i v celé Evropě.
Nebude tak "čistý", aby se výrobci vyplatil a to je dobře.
Výrobci se nevyplatí proto, že někdo řekl, že "není čistý" a pořádně ho opepříme, takže výrobce, než platit výpalné to radši nedělá
Raději bych tam uvítal trochu větší benzínový motor. 😉
Je lepší poslouchat ty, kteří se v tom vyznají s zkoumaji to a řekli, ze neni čistý, než ty, kteří kdyz nevidí černý kouř, tak to oznaucji ta čistý. Bohužel to poškodilo celou uendu generaci, jen aby socialisticky vychovaný děcka, anarchisticky se chovajici v 90.letech nepřišli o svoje pohodlí a lenost
Pepa_007
U motoru mi chybí jeden az 3 válce. Bylo by to na reklamaci?
Palubní deska je jak z nepovedeného sci-fi filmu. Fuj.
Palubní deska je jak z nepovedeného sci-fi filmu. Fuj.
Mne sa pezoty posledne roky strasne znechutili ( dizajn, kokpit, motory uz o nicom ) ... pritom za cias 206tky 406tky 406 coupe ci 607micky... teda niekde na prelome milenia som pezoty zboznoval ( mali eleganciu... aj svoju sympaticku tvar ) a naopak vtedajsi nesurody renault s roznym xichtom ( kde vtedy kazdy model mal uplne iny xicht ) som moc nemusel ... aspon vidime ako sa to v autach vsetko rokmi meni a clovek takto chtiac nechtiac prechadza od znacky k znacke ... ci uz dobrovolne alebo "nedobrovolne" ...
Ja Prvni 123
Tomuhle svetu uz nerozumim.
😒
Osklivy to je, neprakticky to je, technicky nic moc... proste nechapu.
😒
Osklivy to je, neprakticky to je, technicky nic moc... proste nechapu.
Skarede to vyslovene nie je... ale ani dizajnom sympaticke mi to nie je ... asi uz tiez starnem... ale takeho karoqa by som tisic krat radsej
Přesně tak, Karoq se čtyřválcem a normálním interiérem je proti této hrůze přímo skvostné auto! 😄
Jak pro koho. Ale spíš asi není.
2022, karoq 87700 ks, 3008 104tis ks. Takze 3008 je o 20% libivejsi, protoze zaujal o 20% víc lidí. Takze pokud tohle hodnotis jako hrůzu, je ten karoq ještě větší hrůza, a to má na výběr z více motorů a může si vybrat teoreticky více lidí. A přesto zaujme o 20% méně lidí.
2022, karoq 87700 ks, 3008 104tis ks. Takze 3008 je o 20% libivejsi, protoze zaujal o 20% víc lidí. Takze pokud tohle hodnotis jako hrůzu, je ten karoq ještě větší hrůza, a to má na výběr z více motorů a může si vybrat teoreticky více lidí. A přesto zaujme o 20% méně lidí.
Arese
...Peugeot je zjevně nepoučitelný: naprosto směšná, resp. zoufalá nabídka motorizací a katastrofálně nevyhovující pracoviště řidiče, alias šílený i-Cocpit + příšerný šišatý volant. Takhle ne, Peugeote, takovéto výtvory jsou fakt nekoupitelné! 😲 :no: 😒 :no: :no: :no😒br />
P.S. Proč to proboha má tak hnusná kola?! 😲
No, je to tak.
A do toho v podstate zarizli Fiata. I s dobrymi motory.
Jo, Fiat je porad nejziskovejsi casti Stelantisu. Akorat ze v jizni Americe.
A do toho v podstate zarizli Fiata. I s dobrymi motory.
Jo, Fiat je porad nejziskovejsi casti Stelantisu. Akorat ze v jizni Americe.
Tam je nejspíš automobilový svět ještě v pořádku 😉
Takze jeden adoruje ruský automobilový trh a druhy jihoamerický? Tam mají tedy sakra skvělá auta. Už jedno kupuješ?
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
twistedTSD
Jestli se tohle bude prodávat stejně jako současná 3008, tak už fakt nerozumím choutkám evropských zákazníků.
Ale jsem na tohle hodně zvědavý. Jestli to bude stejný krumpl jako stávající 1.2 ... Hlavně co do spolehlivosti. Protože zase jsme zpět u řetězu, který nahradil řemen, který se nesvědčil. Který nahradil řetěz, který se neosvědčil předtím... Bohužel od doby 1.6 VTi PSA snad nevyrobil jediný spolehlivý motor. Kde jsou ty časy starých atmosférických 1.4, 1.6, 1.8 a 2.0, které sloužily a sloužily....
Honda na to prý šla lišácky, u 1.0 T snadná kontrola není možná a motor se po ucpání olejových kanálků rád zadře. To aby člověk dával řemen měnit s olejem...
Už som mal možnosť skúsiť tú novú 1,2 "hybrid". Spaľovák sa stále vypína a zapína...No neviem či je to pre také malé turbo dobré. Spotreba podobná ako aj doteraz. Žiaden zázrak. 😊
Myslím, že jako první je v C5 tahle novinka.
A diky bohu aj za to ze mitsu dnes bije partu s renaultom a nie "pezotakmi" ... :yes:
100 HDi BVM 6 Plus : 26 550 €
130 HDi EAT8 Max : 31 400 €
130 HDi EAT8 Max XL 😁2 400 €