Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektromobily nejsou bezemisní, uvědomila si EU. Co to znamená pro rok 2035?

EU chce elektromobilům přiřazovat skutečnou emisní bilanci včetně výroby elektřiny a ztrát při jejím přenosu, uvádí rakouský deník s odkazem na „překvapivé“ hlasování z minulého týdne.
Zpět na článek
12. 3. 2024 21:53
12. 3. 2024 16:23
12. 3. 2024 16:37
12. 3. 2024 17:20
12. 3. 2024 21:51
13. 3. 2024 07:28
12. 3. 2024 16:53
12. 3. 2024 17:40
12. 3. 2024 17:32
12. 3. 2024 17:53
12. 3. 2024 18:06
12. 3. 2024 18:14
12. 3. 2024 18:01
12. 3. 2024 18:07
12. 3. 2024 18:15
12. 3. 2024 18:38
12. 3. 2024 20:33
12. 3. 2024 20:41
12. 3. 2024 18:39
12. 3. 2024 18:51
12. 3. 2024 22:07
12. 3. 2024 19:32
12. 3. 2024 20:01
12. 3. 2024 21:27
12. 3. 2024 18:46
12. 3. 2024 18:55
12. 3. 2024 21:25
12. 3. 2024 21:36
12. 3. 2024 21:46
12. 3. 2024 22:15
12. 3. 2024 22:23
12. 3. 2024 23:09
12. 3. 2024 20:52
12. 3. 2024 22:31
13. 3. 2024 07:23
13. 3. 2024 08:05
13. 3. 2024 08:30
13. 3. 2024 09:15
13. 3. 2024 09:42
13. 3. 2024 10:26
13. 3. 2024 10:32
13. 3. 2024 10:51
13. 3. 2024 12:29
13. 3. 2024 12:34
13. 3. 2024 12:37
13. 3. 2024 12:44
13. 3. 2024 12:39
13. 3. 2024 12:42
13. 3. 2024 12:44
13. 3. 2024 12:54
13. 3. 2024 09:22
13. 3. 2024 09:44
13. 3. 2024 09:45
13. 3. 2024 09:53
13. 3. 2024 10:37
13. 3. 2024 10:48
13. 3. 2024 11:51
13. 3. 2024 11:55
13. 3. 2024 11:56
13. 3. 2024 12:01
13. 3. 2024 12:21
13. 3. 2024 12:24
13. 3. 2024 12:31
13. 3. 2024 12:04
13. 3. 2024 12:14
13. 3. 2024 12:18
13. 3. 2024 12:51
13. 3. 2024 14:21
13. 3. 2024 13:10
13. 3. 2024 13:34
13. 3. 2024 17:29
13. 3. 2024 10:33
13. 3. 2024 10:40
Avatar - Roman Horký
12. 3. 2024 16:20
Milé evropské automobilky, hlavně ty 2 největší
Vsadily jste špatně na diesly. Potom zase špatně na EV. Hybridy neumíte. Teď vás Toyota zničí. Už si pro vás jde.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:49
Re: Milé evropské automobilky, hlavně ty 2 největší
Naopak wotroubku, diesely by je zachránily, protože je Toyota v osobních autech moc neumí. VW bude paradoxně diesely zachráněn, protože je z osobních aut na rozdíl od Renaultu a Stellantisu nevyndal.
Avatar - Jean Reno
12. 3. 2024 21:51
Re: Milé evropské automobilky, hlavně ty 2 největší
Souhlasím, elektromobily jezdí lépe a zachraňují planetu.
Avatar - cizekHUNTER
12. 3. 2024 22:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:06
Re: Milé evropské automobilky, hlavně ty 2 největší
Diesel už je naštěstí mrtvej.
" New research found that just two hours of exposure to diesel exhaust impaired the brain’s functional connectivity, which can lower your ability to think and remember."
Jak ukazují studie, stačí 2 hodiny a přestáváš chápat psaný, myslet a pamatovat si. Což tvé omílání špatně definice bezemisniho vozidla jen dokazuje.

https://myhealth.ucsd.edu/RelatedItems/6,1659315554
Avatar - Ozzman
12. 3. 2024 16:23
Rozumné
Vidím budoucnost v koexistenci EV a ruznych typu hybridních pohonů … cíle se přehodnotí a vyhladí skokový přechod postupným zlepšováním situace, protože splnit emisní cíle jde hlavně plošně a nejen v určitém odvětví. Stejně jako Green deal nenakazuje a nezakazuje, jeho cíle se naplní přirozeně a blbost a politicka lobby i strašení obou extrému bude jednou k smíchu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Roman Horký
12. 3. 2024 16:32
Re: Rozumné
Když Green deal nic nenakazuje a nezakazuje, tak proč se například zakazují určité typy kotlů a kamen? Můžeme si ukázat tedy na skutečného původce těchto buzerací? Jsou to opravdu jen zájmová sdružení určitých odvětví průmyslu?
Navíc, pokud Green deal nic nenakazuje a nezakazuje, tak je to jako by vůbec neexistoval. Divné ne?
Avatar - Ozzman
12. 3. 2024 16:37
Re: Rozumné
Green deal nemá žádnou závaznou legislativu, je to jen strategie. Jeho cíle jsou jen cíle a né přikazy. Ve zkratce je to o dlouhodobé environmentální udržitelnosti a jak se toho dosáhne už je otevřenější. Tady vidíš, že i některá legislativní nařízení jsou za chodu měněna a přizpůsobována. O přechodu na elektromobilitu už se jednalo a dávno před GD.
Avatar - cizekHUNTER
12. 3. 2024 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 3. 2024 17:20
Re: Rozumné
jj máš recht.... mám sice ve firmě jen 3 auta ale výhledově to budu mít tak že budu mít moderní diesel na dlouhé štreky, PHEV na krátké jízdy do práce a jako záložní auto pro delší cesty a pak nějaký menší EV jako auto pro kolegu co dojíždí 20km denně do práce. V tomto mixu budeme mít ty emise nizounké a zároveň furt mít použitelné dvě auta defacto bez jakýchkoliv omezení. Všechny tři auta hodím pod carport se solární střechou budu je "zadarmo" nabíjet a hotovo....
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:51
Re: Rozumné
Můžeš mít i PHEV diesel :-) Ty má Mercedes.
13. 3. 2024 07:28
Re: Rozumné
jo to vím, ale připadá mi to už jako overkill.... navíc Mercedes stejně do firmy nechci.... ;-)
Avatar - Barry Lyndon
12. 3. 2024 16:46
Předně bychom měli řešit naše životní prostředí,
kde diesel představuje ten nejhorší mor.

Až potom řešit skleníkové plyny a hlavně si uvědomit, že skleníkové plyny nerovná se jen CO2. Z hlediska skleníkových plynů je přechod od našeho uhlí k dovezenému zemnímu plynu hodně sporná záležitost. Docela dost zemního plynu při těžbě uniká a je to až osmdesátinásobně silnější skleníkový plyn než CO2). Stačí tedy když jedno procento zemního plynu při těžbě unikne (a uniká prý až 5 %) a je celá skleníková výhoda onoho "přechodového" paliva v tahu...

PS: Nebýt Bureše (toho zm*da), už se mohl dostavovat Temelín.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:51
Re: Předně bychom měli řešit naše životní prostředí,
Největší mor jsou kecalové jako ty. Ale já zapomněl, ty jsi naposledy jel dieselem tak před 15 lety .... že, trumpeto.
Avatar - Barry Lyndon
13. 3. 2024 12:35
Re: Předně bychom měli řešit naše životní prostředí,
I tvůj diesel bude za patnáct let podobný mor jako ty patnáctileté dneska, dezoláte. A to máme na silnicích běžně i diesely pětadvacetileté...
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:36
Re: Předně bychom měli řešit naše životní prostředí,
No moderní diesel má problémy projít už první STK po 4 letech, protoze se kontroluji pořádně ty emise.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 14:17
Re: Předně bychom měli řešit naše životní prostředí,
protože ty emise sou nastavené na absurbní hodnoty odporující realitě. A výrobci hledali fígle jak to splnit za každou cenu. Proč 30 let starý auto nemá problém splnit Euro 3 i po 30 letech provozu a to 4 roky starý má problém splnit Euro 6

A přesně proto tyhle noý auta nebo i ojetiny mladší 10 let nikdo kdo má rozum nechce. Okradený, přetechnizovaný herky co měli plnit nesmysly a jsou vyrobený jako spotřebák s životností 5 let, pak se děj vůle boží, nám (výrobci) je to šumák
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 06:54
Re: Předně bychom měli řešit naše životní prostředí,
Ne. Protoze je lidi špatně používají. Diesel poskakuje po městě a pak se diví, že po roce to začíná smrdet. Jen kontrolovat, aby je STK vyhazovalo.
A proč starší normy to zvládají, protoze to žádný limit prakticky nebyl je nastaven koeficient, který můžou překračovat. Takze vlastně ani euro3 už ani plnit nemusí a stejně projdou.
12. 3. 2024 16:51
drobná chyba v textu
EU si vůbec nic neuvědomila, že EV nemají "nulu" se ví dlouho. Nulu si prosadily (mimojiné) automobilky, aby se jim to líp počítalo a aby se to líp prosazovalo.

Je naprosto logické, aby se u EV počítaly nějakým způsobem emise a aby neměl elektrický rolls stejnou nulu jako elektrické mini.

Celé to ale bude výrazně složitější. Rozhoduje typ baterie, místo její výroby, místo výroby auta, země provozu a způsob nabíjení.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kuk
15. 3. 2024 12:20
Re: drobná chyba v textu
EV nemají vejfuk a tudíž ani nemaj výfukové emise a tudíž maj nulu. Kdo má emise jsou uhelný a fosilní elektrárny vůbec, ti jsou zdrojem emisí. Elektřina se dá vyrábět i bezemisně. :-!
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2024 16:53
Cekal jsem to
Rad si ev poridim:
Shodne vlastnosti jízdy jako spalovak
Dojezd:
Malé auto - 500 realne
Střední 700 realne
Velké 1000-1300 realne
Dobití 5-15 minut max
Dostatečná sit pro nabíjení
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Barry Lyndon
12. 3. 2024 17:01
Re: Cekal jsem to
Vlastnost, že lze na 1300 km natankovat za 5 minut mají spalováky mimoděk. Reálně ji prakticky vůbec nikdo nepotřebuje, jen si na to lidi zvykli. U elektroauta je to samozřejmě nesmysl (nabíjecí proud by musel být (snad počítám dobře) cca 2,5 MW).
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2024 17:02
Re: Cekal jsem to
Proto je fajn si moci vybrat. U dojezdu 1300 klidne 10-15 minut
Avatar - Barry Lyndon
12. 3. 2024 17:11
Re: Cekal jsem to
OK, 800 kW už je reálnějších.
Avatar - Ji/Ri
12. 3. 2024 17:17
Re: Cekal jsem to
Dekuji, ze jsi mi to schválil :))))) … ;)
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:52
Re: Cekal jsem to
Ale já ti to neschválil .... :-[] :-[] :-[]
12. 3. 2024 17:32
Re: Cekal jsem to
Myslim, ze obecne bude platit jen jedna a uplne jina podmínka nakupu a to cena.
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:53
Re: Cekal jsem to
90% cena, pravdu díš
Avatar - Ji/Ri
13. 3. 2024 00:04
Re: Cekal jsem to
Jak to myslis s tou cenou?
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 00:14
Re: Cekal jsem to
Předpokládám ekonomika provozu a tržní cena nového. Záměrně píšu tržní, protože ceníková nemusí být vůbec odpovidajici. Chtěl sjem původně napsat TCO, ale to je pro firmy co to točí, pro soukromniky to bude kombinace vysledné MoC, provozních a servisních nákladů.
Avatar - Ji/Ri
13. 3. 2024 00:22
Re: Cekal jsem to
Tohle je jen část rozhodování. Zákazník se nerozmysli jen takhle. U firmy to bude cca takhle fungovat.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 01:47
Re: Cekal jsem to
Lidi budou kupovat levnější věci, vždy. Vidíme to u potravin, oblečení a dalšího zboží. Cena je až na prvnim místě bez ohledu na kvalitu. Kdo chce kvalitu, nekouká na cenu, kdo chce za každou cenu daný produkt, hledá nejlevnější variantu. Ne vždy a všichni, ale naprostá většina ano.
Avatar - Ji/Ri
13. 3. 2024 08:51
Re: Cekal jsem to
Ano, částečně mas pravdu (cca z 12ti% zhruba) Nejen V automotive to ale az tak uplne neplatí. Dovolím si te opravit: kdo chce kvalitu, kouka na cenu. Kdo chce za každou cenu produkt - ten nekouka na cenu - chce ho za každou cenu - většinou se jedna o výrobky v orvni fázi svého prodejního cyklu. A ano, je skupina kupujících, co jde po ceně bez ohledu na to kvalitu výrobku. Mas v tom trosku chaos.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 09:40
Re: Cekal jsem to
Ty ale počítáš produkt, který teprve přichází na trh a jiny neni. To pak s tebou souhlasim, ze to kupuje ten, co to chce za kazdou cenu hned. Jaky takovy produkt je na trhu, ze je jedinecny a bez konkurence? Ja mluvím o zavedenem produktu v konkurenčním prostředí. Máš v tom trochu chaos.
Avatar - Ji/Ri
13. 3. 2024 09:56
Re: Cekal jsem to
Bud se budem bavit heureky nebo na trosku odbornější úrovni? Tu heureku rad přenechám jinym.
13. 3. 2024 09:00
Re: Re: Cekal jsem to
Dost povrchny nazor. Kto chce kvalitu, skor venuje trocha casu a zorientuje sa v problematike a potom sa rozhodne co kupi. Neplati vzdy, ze drahsie je vzdy kvalitnejsie. Vstupuje do toho ovela viac faktorov
Avatar - Ji/Ri
13. 3. 2024 09:11
Re: Re: Cekal jsem to
Samozřejmě.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 09:43
Re: Re: Cekal jsem to
Ano, dražší neznamená nutně kvalitnější, ale obecně to platí. Nebo si půjdeš koupit triko za 50kc a budeš se divit, že ti nevydrží první praní?
Avatar - Ji/Ri
13. 3. 2024 09:54
Re: Re: Cekal jsem to
Plácáš se v tom.
13. 3. 2024 01:58
Re: Cekal jsem to
.. to všechno nestačí. Navíc ještě není a nebude elektřina. Když se chceš dobít za 12 minut na 500 km jízdy potřebuješ 500kW nabíječku. Temelín takovýchto nabíječek teoreticky uživí 4000 naráz, a nabije se 20 tisíc aut za hodinu. Za těch zhruba 12 hodin každý den , kdy je normální člověk ochoten zajet k pumpě ( třeba od 7 do 19 ) je to čtvrt milionu nabitých aut každý den . Což není tak málo, jenže pokud má jezdit těch 6 a půl milionu aut jako nyní, na nabíječku máš nárok jednou za 26 dní, čili asi 15x do roka. Je to dost často? Jestli je průměrný nájezd v tomhle státě 15 tisíc kilometrů, potřebuješ dobíjet 30x za rok. A navíc, celý Temelín ti nikdo na elektromobily nedá. Až za pár let zmizí uhelné elektrárny, bude elektřiny zoufale málo a/nebo bude neúnosně drahá.
Avatar - apoho
12. 3. 2024 17:04
procitnutí z elektrosnu
kdepak je zdejší elektro úderka v čele s Handlym, Donem Blbem a spol?
Nějaká fakta z jejich pera by se hodila.
Nebo že by si dávali vyprošťovák po kocovině? :-[]
Rozbalit vlákno
43
Avatar - Katikakus
12. 3. 2024 17:23
Re: procitnutí z elektrosnu
DonVito spáchal seppuku a Hendly s Mikesusem pláčou u plakátu Elona.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 17:33
Re: procitnutí z elektrosnu
Ne. Právě prožívají zklamání, že ACZ je dezinformační web :-[] :-[] :-[]
12. 3. 2024 17:33
Re: procitnutí z elektrosnu
Takto emotivne prožívate zpravy kolem automotiv?
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 17:37
Re: procitnutí z elektrosnu
To je všecko co jsi schopný dnes vymyslet? To je ještě větší shit než je u tebe obvyklé :-[]
12. 3. 2024 17:46
Re: procitnutí z elektrosnu
To víš, je to pro něj rána ;-)
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 17:53
Re: procitnutí z elektrosnu
Myslím, že rovnou z VVNka :-[] :-[]
12. 3. 2024 18:01
Re: procitnutí z elektrosnu
Jj počkej, ještě se k tomu všichni fans nevyjádřili. To bude breku :D
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:48
Re: procitnutí z elektrosnu
A co je na tomhle k breku? Jen vy jste tvrdili, že EV fans tvrdí, že to nemá emise. Několikrát tu bylo od spoustu lidí psáno, že definice bezemisniho vozidla znamená, že nemá lokální emise. Ale to hloupí lidem, kteří se teď smějí, člověk nevysvětlil nikdy. Moc složité
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 20:56
Re: procitnutí z elektrosnu
Lokální emise nikoho nezajímaj, na ty globální nemaj sebemenší vlivl. Pokud se ti nelíbí vzudch tam kde žiješ, odstěhuj se. Jak prosté
Avatar - Ozzman
12. 3. 2024 21:21
Re: procitnutí z elektrosnu
No, jak koho, mě taky nevoní, když vedle zatopí starou pneumatikou
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:57
Re: procitnutí z elektrosnu
No starý benzíny umí taky pěkně přidusit.
Kdyby se eurohujeři raději starali aby byl průměrný věk vozového parku nižší tím, že budou automobily levnější.
Mladší vozy mají vždy lepší emise.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:07
Re: procitnutí z elektrosnu
Komunistické praktiky? Nemám na to, tak natahnu ruku a ostatní starejte se a zajistěte mi?
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 09:34
Re: procitnutí z elektrosnu
pneumatika prakticky nehoří....tím může topit jen totální jelito
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 10:47
Re: procitnutí z elektrosnu
De si jí do kamen a škrtní sirkou, to bude fajrák......

Vlhký senonebo listí taky hoří, když na něj vyleju 4 litry benzínu :-) :-) :-)
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:55
Re: procitnutí z elektrosnu
Hele borče, měli to dezinformační média jako AUTO CZ napsat, že LOKÁLNÍ. Ony to ovšem nikdy nenapsaly, tím uváděly čtenáře v omyl a jednoduše a prostě čtenáře dezinformovaly.
12. 3. 2024 22:01
Re: procitnutí z elektrosnu
Mikesus: Ale ale, zas ti praskne žilka Dušíne. To co píšeš není pravda. Místní EV fans se leta zaklínají jak jsou EV bezemisní, jen tak poslední 2-3 měsíce přidávají to lokálně… protože se to teď hodí, aby nevypadali jak blbci ;-)
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 22:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
12. 3. 2024 23:07
Re: procitnutí z elektrosnu
:D :yes:
Avatar - Horký Rom
12. 3. 2024 17:40
moc líbí
@ Hendly
Ano, je to stále stejný panoptikum stejných multiúčtu redakčního loutkáře pod každou publikaci o elektromobilech.
Myslím si, že tak zvaná diskuse, je zde zbytečná.
Čím víc ksychtíku :-[] , tím lépe.

Clickbate rulez :yes:
Avatar - Roman Horký
12. 3. 2024 18:45
Re: moc líbí
Ale tvůj xycht je nejhezčí.
Avatar - KANKUNEN
12. 3. 2024 19:27
Re: moc líbí
A to zas někdo nastražil hovínko a mamlas ho po sobě rozmazal.
Avatar - cizekHUNTER
12. 3. 2024 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:57
Re: moc líbí
Čížku zakladateli už jsi se od těch hoven očistil?
Avatar - cizekHUNTER
12. 3. 2024 22:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 19:37
Re: moc líbí
v PCHL furt nevypli internet Hammuno? :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 19:36
Re: procitnutí z elektrosnu
https://www.youtube.com/watch?…
Jááááááá jáááááá jenom jááááááááááááááááááááááá
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 19:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
12. 3. 2024 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:59
Re: procitnutí z elektrosnu
moc pěkné, on je rok 1970?
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:46
Re: procitnutí z elektrosnu
Co já bych dělal u plakátů elona? :-[]
A jestli sis nevšiml, tak ev nikde netlačí a naopak tvrdím, že jedine plne použitelné je v režimu jízdy po meste a okolí. Takze buď sis mne s někým spletl, nebo ses zařadil k tro(t)lum, kteří už ani nechápou psaný text.
Avatar - Ozzman
12. 3. 2024 21:08
Re: procitnutí z elektrosnu
No tak to vidiš, ty si EV fan i když tu jasně propaguješ hybrid, já jsem dieseldezolat, protože propaguji hybrid...to je tak, když lidi neumí číst a nebo jsou prostě jen hloupí :D
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:59
Re: procitnutí z elektrosnu
Dobře blábolíš ... elektromobil a vůbec auto do města pěknej woximoroun :-[] :-[] :-[]
Avatar - Katikakus
12. 3. 2024 23:06
Re: procitnutí z elektrosnu
Pokud někým pohrdám, tak jsou pokrytečtí zm*rdi, kteří převlečou kabát, jakmile se ukáže, že jejich názor byl mimo. Jsi zm*rd, odpad společnosti a bezcharakterní h0vno. A mažeš na seznam blokovaných.
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 23:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
12. 3. 2024 23:32
Re: procitnutí z elektrosnu
Pokud očekáváš, že se s tebou budu bavit, když si vytvoříš alternativní nick, tak jenom potvrzuješ, co si o tobě myslím. Jsi debil.
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 23:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
12. 3. 2024 23:10
Re: procitnutí z elektrosnu
Už jsem se bál, že jsem tu snad sám, kdo se s tím individuem odmítá bavit...
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 23:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 00:08
Re: procitnutí z elektrosnu
Koukam tvoje krevní skupina, 2 vulgární zoufalci si notují.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 00:06
Re: procitnutí z elektrosnu
Fakt? Další troska se objevila? EV jsem nikdy netlačil, nikdy nepreferoval, jen vyvracel lži o nich. Ale to samé klidně udělám i o ICE, pokud o nějakých budu vědět.
Odpad delas sam ze sebe, ale co čekat od skupiny lidí kolem mokrouse, wina, kari.laze, ryccarda a dalsich, kteří umí jen útočit na ostatní, často vulgarne ( nevychovani a mene inteligentni jedinci to tak maji) odkazy na svá tvrzení nezvládají dát a v případě prokázání jejich nepravd ani neumí napsat omluvu.
Zoufalec zůstane zoufalcem a hilvat hulvatem. Ještě, že takové zkrachovalé trosky nemusim potkávat v realu.
13. 3. 2024 08:04
Re: procitnutí z elektrosnu
a ajťák zůstane ajťákem a demagog demagogem :D
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 09:37
Re: procitnutí z elektrosnu
A vulgární nevychovaná troska troskou. To tak nějak odpovídá.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 17:20
Musím se jen smát
OPĚT SE JEN POTVRZUJÍ MOJE SLOVA!!!

Ekofašistický spolek zelených kedluben pokračuje a nezastaví se, dokud tyhle zmetky nevyhážeme a nezadupeme do země na prach!!!

Nemáte někdo kompro na Leyenovou a Timmermanse?? :-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Jenik3
12. 3. 2024 18:42
Re: Musím se jen smát
Zeptej se na Chodově v Praze...tam to prý umí.

Postupný přechod na cistejsi technologie je ta správná cesta, každý ať si vybere, co mu vyhovuje.
Zákaz spalovaku od 2035 a šílená norma euro7 tomu moc nepomohly.
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:01
Re: Musím se jen smát
myslíš v Sapě? :-[] :-[] :-[]
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:00
Re: Musím se jen smát
Von Lejnová má 7 dětí, hlásím. :-[]
12. 3. 2024 22:35
Re: Musím se jen smát
Prokazatelně opsala minimálně půlku své doktoranské práce. A během 8 let, co byla německou ministriní obrany, totálně zdevastovala Bundeswehr! :-O :no:
Avatar - Mokrous
12. 3. 2024 23:12
Re: Musím se jen smát
Aspoň se jich nemusíme bát, až sem příště vlítnou v ponožkách z bio fair trade bavlny.
Avatar - Katikakus
12. 3. 2024 17:22
Byla to jen...
... otázka času, kdy toto dojde i politickým špičkám. Nedochází to už jenom těm největším zabedněncům a hlupákům. Tito se dokonce posmívali Toyotě a hloupě ji srovnávali s Nokií nechápajíc, že mezi Toyotou a Nokií je zásadní rozdíl. Nokia odmítala vyrábět produkt, který většina lidí chtěla. Toyota odmítá vyrábět produkt, který většina lidí nechce. A bude to Toyota, kdo na celém příběhu o konci masové BEV mobility vydělá nejvíc. Nelze jinak - bravo Toyota!
Rozbalit vlákno
1
12. 3. 2024 17:30
Re: Byla to jen...
špičkám to už nemusí dojít. Myslím, že mnozí z nich vydrží tam kde jsou jenom do švestek.
Po volbách do EP poletí obloukem odkud přišli
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 17:32
Eurohujeři
Mikesus: "4.3. Evropský parlament nezasedal..."
xxc: "4.3. europsky parlament nezasada..."
Hendy: "pouziva velice pochybné argumenty.
To ze se nekdo pozastavi nad tim, ze udavane datum nesedí je spatne?"


Tak co vy zelené kedkubny :D :D ????????
Jste ještě zelenější než 0;255;0 ????????
Rozbalit vlákno
76
12. 3. 2024 17:53
Re: Eurohujeři
A dokaze teda nekdo rict kdo a co odhlasoval?
Protoze v kalendari Evropského parlamentu zadne hlasování a nebo jednani na 4.3.2024 fakt nemuzu najit.

https://www.europarl.europa.eu/plenary/cs/home.html
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 18:00
Re: Eurohujeři
Umíš číst??? Tak si přečti ten článek :-! :no:
12. 3. 2024 18:06
Re: Eurohujeři
V pondeli 4.3. parlament nezasedal.
Takze je nekde v clanku chyba.

Jestli vis kdy, co a kdo tedy odhlasoval budu rad za info.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 18:08
Re: Eurohujeři
https://www.krone.at/3279139
12. 3. 2024 18:14
Re: Eurohujeři
Stale se vse směřuje na tenhle jeden clanek za paywall.
Co v nem tedy je?
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 18:18
Re: Eurohujeři
Tak si zaplať :-!

V kostenloss máš video!!!
Avatar - apoho
12. 3. 2024 18:01
Re: Eurohujeři
Koukám, že místo toho aby jsi byl konstruktivní, tak hledáš kličky v datumech.
Pokud ti nepošle Lejnová osobní email s datumem, kdy proběhlo zasedání, tak to prostě nejsi ochotný uznat, že něco takového spatřilo světlo světa :no:
12. 3. 2024 18:07
Re: Eurohujeři
Tak kdyz nekdo tvrdi, ze 4.3. bylo neco odhlasováno tak hledam co.
Ja ale nasel na odkazu co jsem dal, ze Evropsky parlament v ten den nezasedal.

Mozna hledam spatne a tak budu rad za info kde to najit.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 18:12
Re: Eurohujeři
A co jako? Tak to není že zasedal, a co má být? Možná to někdo jen nenapsal do tabulky...

Nechceš začít zpochybňovat i to, že 4.3.2024 bylo pondělí??? Nebyla to náhodou středa??? Bylo tento rok vůbec 4.3.???? :-[] :-[] :-[]
12. 3. 2024 18:15
Re: Eurohujeři
Takze znova.
4.3. coz je datum uvedené v clanku podle toho co vim Evropsky parlament nezasedal.

Kdy a co teda bylo schváleno?
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 18:20
Re: Eurohujeři
Takže znova. Přečti si tento článek!!! :-!
12. 3. 2024 18:34
Re: Eurohujeři
Mikesus to trapne vzdal, aby se mi nemusel omlouvat, nicmene ty koukam porad tajne doufas ze to nemuze byt pravda. Tohle by ti preci vedeni EU neudelalo. To je preci zrada co? :D
12. 3. 2024 18:38
Re: Eurohujeři
Dokazes tedy rict co se 4.3 schválilo a kde?
Pripadne jestli je spatne datum tak kdy to bylo?

Protoze je to stale o tom samém 4.3. Evropsky parlament nezasedal.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 18:48
Re: Eurohujeři
Ano. Je to stále o tom samém. Že jsi zelená vydlabaná kedlubna.
12. 3. 2024 20:27
Re: Eurohujeři
To mas sice pravdu, ale je mi divne ze to je jen rusky hoax ruskeho dezinformatora Smutneho jak to prezentujete vy, kdyz tuto zpravu prezentuji i seriozni media. Jinak mas pravdu ze 4.3. EU parlament skutecne nezasedal, takze to bude zjevne jine datum. Jako rusky hoax se mi to zda byt uz dost nepravdepodobne. Navic kdyz ta fakta, ktera udajne EU parlament probiral jsou obecne znama. Jen se o nic do ted nesmelo verejne mluvit.
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 3. 2024 20:41
Re: Eurohujeři
Ktera seriózní média tu zpravu prezentují?
12. 3. 2024 18:39
Re: Eurohujeři
Dokazes tedy rict co se 4.3 schválilo a kde?
Pripadne jestli je spatne datum tak kdy to bylo?

Protoze je to stale o tom samém 4.3. Evropsky parlament nezasedal.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 18:49
Re: Eurohujeři
Dal jsem ti na vše odkazy. Jestli jsi gramotný, tak tam máš vše podstatné. :-[] :-[] :-!
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:06
Re: Eurohujeři
a co bereš ty? zdá se že něco silnějšího :-[]
chytat někoho za nick je trapně slabé a dosti hloupé Jammo-Jammo
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 22:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 3. 2024 19:32
Re: Eurohujeři
Je tu odkaz na puvodni zpravu krone.at. Tam se mluvi o pondeli a hlasování a ukazuje se dokument ve kterem jsou fosilni paliva.
Nic konkretniho.
Uvedené podneli4.3. Evropsky parlament nezasedal.

Takze kdyz to tu obhajujes mas jiste lepsi informace a jiste se o ne podělis.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 19:52
Re: Eurohujeři
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/api/files/document/print/en/mex_24_1307/MEX_24_1307_EN.pdf
12. 3. 2024 20:01
Re: Eurohujeři
A to ma s clankem společně co?
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 21:20
Re: Eurohujeři
Chápeš ty kedlubno že vůbec není podstatné jestli to bylo 4.3. v pondělí nebo třeba 5.3. ve středu???? Chápeš že není v těchto souvislostech podstatné ani to, jestli to byla EK nebo EP??? Podstatné je, že už i zelení neobolševici otáčí a začínají se úvahy ubírat úplně jinam? Dokážeš pochopit, že je podstatné že už i zelení neobolševici říkají že EV není bezemisní a že to není udržitelné a smysluplné řešení?????
Dokážeš pochopit že obrat EK je svým způsobem podstatnější než EP????
O TOMHLE JE ŘEČ!
12. 3. 2024 21:27
Re: Eurohujeři
V tom uvedeném odkazu neni nic co by melo souvislost s clankem.
Dovedes teda rict co se schválilo a kdy?
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 21:28
Re: Eurohujeři
Nebylo v tom původním článku, že EP na návrh EK schválil? Jak tedy mohlo dojít k záměně? Bylo to tedy EK na návrh EP?
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:55
Re: Eurohujeři
Za co se omlouvat? Že 4.3. Parlament nezasedal? Hoď mi odkaz.
Nic jiného jsem nerozporoval, jestli si pamatuji dobře. Pokud jo, napiš. Já to totiž dál ani nečetl, protože pokud autor není schopen napsat správně datum, které se snadno dohledá během pár vteřin, nemá článek žádnou vypovídající hodnotu, i když s ním obsahově mohu souhlasit.
A co, už jsi aspoň pochopil, že toyota má brake-by-wire dlouhá léta, kdyz chceš omluvy?
Ale jo, zoufalec jsi. Já se klidně omluvim, jestli 4.3.2024 EP zasedal.
Což těžko říct, že zoufalej obráběč se neomluví, jak útočil na ostatní, že brake-by-wire není v žádném autě. Roman to prostudoval a uznal, že se mýlil. Zoufalec to zatím trapně přechází.
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:08
Re: Eurohujeři
Zdá se že jsi vítěz. Bylo to odhlasováno ale parlament nezasedal :-[] :-[] :-[]
Ona taky mohla zasedat EK, že. Ono je to ale jedno ale ty jsi morální vítěz. Na věci to nezmění ale bude se ti dnes dobře spát jak jsi tady všechny potupil :-[] :-[] :-[] komiku.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:10
Re: Eurohujeři
Nemám problém jestli zasedala EK, ale EK nic neschvaluje, ta navrhuje pro EP a pripadne se muze shodnout a pak předloží EP, pokud se v EU něco nezměnilo.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:55
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:55
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:56
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:56
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:56
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:57
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:57
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:58
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:58
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:59
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 21:00
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 21:00
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 21:03
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 21:03
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 21:10
Re: Eurohujeři
ACZ zase funguje a duplikuje
12. 3. 2024 21:24
Re: Eurohujeři
co tady předvádíš?
to už jseš za čížka? :no:
Avatar - cizekHUNTER
13. 3. 2024 12:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
14. 3. 2024 07:28
Re: Eurohujeři
Tak povídej ryccardo, za co se mám omlouvat?
Jako za to, že nejsi schopen ověřovat informace? Opět vyšlo najevo, že tvé ego je víc než schopnost přemýšlet.

Stejně jako tady
https://www.auto.cz/diskuse/90864

Než budeš na někoho útočit, chtělo by to si být aspoň jist, že máš pravdu. A ubožák zase trapně zdrhne.
Přesně sedí toto rčení:
" hlupák nikdy neuznává chybu, protože si myslí, že uznává hloupost a ne chybu "
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 19:39
Re: Eurohujeři
žádného 4.3. neexistuje, nebot zelený bolševici změnili kalen dář a březen začíná nově až 7,3,

At žije svaz zelených eurbolševických republik :-)
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:09
Re: Eurohujeři
Hele ty se trochu zklidni, milovníku reálného socíku a vekslu.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 18:09
Re: Eurohujeři
Přesně takto funguje víra :-[] :-[] :-[]

Je úplně jedno jaké argumenty předložíš! PROSTĚ TO TAK NENI PROTOŽE TO PŘECE NEMŮŽE BÝT PRAVDA!!! :-[] :-[] :-[]
Avatar - Jenik3
12. 3. 2024 18:55
Re: Eurohujeři
Přečetl jsem si článek na echo24
https://echo24.cz/…el-bezemisni-co2
Ale nic víc, že někdo hlasoval v Bruselu v 4.3. Jsem se nedocetl.
To je problém uvézt konkrétní zdroj?

V Bruselu působí Komise a Rada. Parlament má dvě místa pro zasedání: Brusel a Štrasburg.

Ona totiž EU, ač právně existuje, nehlasuje a nerozhoduje. Unijní legislativu navrhuje Komise a hlasuje parlament a rada.

Otázka do pranice zní: jakou váhu melo to hlasování?
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:09
Re: Eurohujeři
seš hustej, bravo :-[] :-[] :-[] to bylo opravdu hluboký :-[]
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:11
Re: Eurohujeři
Na víc se nezmůžeš? Jo to už bychom po tobě chtěli moc. Pokid nesouhlasíš, napiš aspoň s čím, kdyz uz jsme zvyklí, že nemáš ani argumenty a zdroje.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 20:50
Re: Eurohujeři
A 4.3. Parlament zasedal? Jestli autor neumi napsat správně ani datum, nemá cenu komentovat dal.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 21:21
Re: Eurohujeři
Samozřejmě že tady ta podstata vůbec není že.

Na 99% se v přebírání a překladu stala záměna EP a EK, to je celé.
12. 3. 2024 21:25
Re: Eurohujeři
A chapes ze mezi EP a EK je principiálně zasadni rozdil?
A vis uz teda co se vlastne schválilo? Protoze intenze podle informaci taky zplne neco jineho nez je uvedeno.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 21:31
Re: Eurohujeři
Ano. Principiálně je EK mnohem důležitější. Máš zcela výjimečně pravdu :yes:
12. 3. 2024 21:36
Re: Eurohujeři
Tak to je samozrejme hloupost protoze EK dava návrhy a EP to schvaluje. EK nerozhoduje.

https://www.europarl.europa.eu/infographic/legislative-procedure/index_cs.html

Uz teda vis co, kdy a kde se schválilo?
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 21:41
Re: Eurohujeři
To samozřejmě je pravda, protože EP může schválit právě to, co přípraví EK že!!!
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 21:42
Re: Eurohujeři
Takze 4.3. EP schválil, nebo došlo k záměně s EK? A EK je tedy důležitější než EP? EP navrhovat nemůže a EK schvalovat může?
A EP na návrh může schválit, ale také nemusí.
12. 3. 2024 21:46
Re: Eurohujeři
No a jsme na zacatku. 4.3. EP nezasedal.
Takze tva teorie záměny nefunguje.

Cele je to proste uplne jinak a ty si naletel na ukázkový pripad manipulace.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:00
Re: Eurohujeři
Takze to nebyl EP, ale výbor pro dopravu EP?
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 22:12
Re: Eurohujeři
Myslím si že EK připravila a vybor pro dopravu schválil 4.3.
V článku nic lživého není.

Jediný kdo lže je hendly. Protože není pravda že by EP 4.3. nezasedal. Zasedal. Ve výborech.
12. 3. 2024 22:15
Re: Eurohujeři
EP parlament 4.3. nezasedal a nic neschválil.
To na co odkazujes je zasedání výboru ktery je sice složen z členů EP, ale EP to neni.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 22:20
Re: Eurohujeři
Dal jsemxti odkaz na Krone. Tam máš vše podstatné. ACZ článek v ničem nelže. Lžeš jen ty!!!

4.3. EP zasedal ve výborech. Jsi jen usmolený lhář.!!!
12. 3. 2024 22:23
Re: Eurohujeři
EP 4.3. nezasedal.
To ze jeden z výboru EP schválil sve pozměňovací návrhy dokumentu neznamena schválení EP.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 22:28
Re: Eurohujeři
Nelži!!! Zasedal. Ve výborech. Lhář prolhaná!!!
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:14
Re: Eurohujeři
Zasedaly výbory. To je typické pro české pisálky - uvádějí nepřesné informace až dezinformace.
Nepřesné zprávy nafouknou aby mohli lidi vidět tučné titulky a aby měli vysokou čtenost.
Hanba rádoby-novinářům.
Ovšem nic to nemění na faktu že ledy byly prolomeny.
12. 3. 2024 23:06
Re: Eurohujeři
To se ti povedl majstrštyk s tím linkem! :-) :-) :-)
To hujerům zase padly brady :yes:
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 23:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 3. 2024 17:45
Černý vývoj pro evropské elektrofašisty...
...a elektrofanatiky, a to je teprve začátek! :-[]
Zvažte rituální oběšení se na dobíjecím kabelu, to bylo docela stylové, ne? :-[] :-[] :-[] Nebo byste dali přednost elektrickému křeslu? :-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 17:51
Re: Černý vývoj pro evropské elektrofašisty...
Myslím, že eurohujerúm a elektroúderce momentálně vypadly jističe! :-[] :-[] :-[]
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:15
Re: Černý vývoj pro evropské elektrofašisty...
Tedy vy perlíte :-) Já bych byl opatrnější, zelené kedlubny mají pořád převahu v EP i v EK, odpor bude velmi silný, i když Jára Da Timmermans z komise vypadnul.
12. 3. 2024 22:42
Re: Černý vývoj pro evropské elektrofašisty...
Ale volby do europarlamentu se nezadržitelně blíží! :-[]
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 22:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 09:29
Re: Černý vývoj pro evropské elektrofašisty...
V těch shoříte jak papír, všude posilují masivně vlastenecké strnyy proti migraci, green dealu a zákazu prodeje spalováků
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:46
Re: Černý vývoj pro evropské elektrofašisty...
Jj. Jsem zvědav na rozdíly oproti minulému volebním období.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 17:47
Ekofašistická EU
Takže 2035 = zákaz prodeje jakýchkoliv automobilů v EU????? :-[] :-[] :-[]

Oni v EK a EP asi nepochopili zadání ne??? Jako je pravda, že cíle nezaplavit EU trh čínskými EV tímhle asi docílí :-[] :-[] :-[]

Nově bude zřejmě dopravu zajišťovat plachetnice :-[] :-[] :-[] Mimochodem, řekl těm kedlubnám někdo, že Čína umí vyrobit i plachtnice a v mořeplavbě Čína vynikala???? :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
0
12. 3. 2024 18:20
EV hateri maj letos uz asi paty vanoce
a tyhle prozivaj obzvlast silne

tak by me zajimalo, jestli je do bilance spalovaku zahrnuto i to, za jen na vyrobu 1litru benzinu/nafty je potreba cca 1.6kWh elektriky, tedy prinejmensim 10kWh/100km, coz je polovina spotreby EV.

zminka na „obnovitelnou naftu“ HVO100 je komicka, protoze tolik odpadu neni, aby to melo vubec nejakej vyznam
a kdyby jsme u nas chteli vypestovat biopaliva pro vsechny spalovaky co u nas po silnici jezdej, tak bychom potrebovali plochu cca 80tis km2, tedy celou rozlohu ceska jen na repku

druha alternativa je EV, ktery utahne 1.5 nasobek soucasnyho temelina, nebo energie vyrobena ze 100km2 fotovoltaiky
a kdyz si odectes tech 1.6kWh*8mld litru = 13TWh elektriky potrebnou jen pro vyrobu benzinu a nafty, tak by vpohode stacil postavit jen 1 blok, nebo 50km2 fotovoltaiky nebo kombinace, a pro EV bude nizkoemisni elektriky dost a dost
a jako bonus nebudeme zavisli na rope od teroristu z rossiji a rucnikaru z arabie

ale chapu, ze EV hatery a dezolaty argumenty nezajimaj podobne, jako nezajimaj argumenty zadnyho dezolata at uz jde o cokoliv
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Mokrous
12. 3. 2024 23:00
Re: EV hateri maj letos uz asi paty vanoce
Kdy se konečně přestane omílat tento celosvětový HOAX o spotřebě elektrické energie na 1 l paliva v rafineriích?!?!?!? A kdy se přestane zaměňovat celková energie (tudíž i ta tepelná) s tou pouze elektrickou ze sítě?!?!?!?

Protože ve skutečnosti se to motá někde mezi 50 až 150 Wh na 1 litr paliva a zbytek je tepelná energie, kterou si zajišťuje rafinerie sama v rámci celkové účinnosti zpracování ropy.

My dieseldezoláti si potrpíme spíše na fakta, než na fantasmagorie a lži utopistických EV fanatiků.

A ne, nemám nic proti EV principielně, ale teču z toho nátlaku a lží.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 23:54
Re: EV hateri maj letos uz asi paty vanoce
Tak dej odkaz, kde se pise o 300Wh na 1l. Jo to vy dieseldezolati vlastně neumíte a vše co tvrdíte je pravda a není třeba dávat podklady.

https://innovationorigins.com/…than-we-thought/

1l dieselu vypusti celkové od těžby po zpracování cca 3.3kg CO2, a to ho ještě nepalime. To máme dalších cca 2.7kg. Takze jen na provoz s nadprůměrnou spotřebou 5l nafty máme vygenerováno cca 30kg co2 na 100km.

https://www.sciencedirect.com/…1361920920306957

Zde je popsán turecký energeticky mix, kde EV má wtt 520g/kWh, což pri spotrebe řekněme 20kwh ( což je spis podprumer ) znamená cca 10.5kg co2, tedy třetina oproti dieselu. A turecký energeticky mix je na tom velice podobné s naším, kolem 450g/kWh.
A pokud by někdo zkousel vytáhnout ztráty, jedná se o výpočet WTT, tedy co2 až do nádrže, tedy baterky.


A ohledně té energie na jeden litr, zkus dát nějaký odkaz odkud cerpas, abychom věděli, že to není tvůj palec

Zde odkazy, kde to vsem vychazi kolem 1kwh a vic.

https://www.speakev.com/…-products.13726/
https://www.quora.com/…llon-of-gasoline
https://www.xpari.cz/…sou-nesmysl.html?m=1
https://greentransportation.info/energy-transportation/gasoline-costs-6kwh.html
https://www.speakev.com/…l-thread.100465/

PS: předpokládám, že zase budeš ignorovat, protoze nebudeš mít protiargumenty ke svým vymyslum.
13. 3. 2024 07:30
Re: EV hateri maj letos uz asi paty vanoce
Zdroje se v tomhle rozcházejí, ale i ja se přikláním k tomu, ze uvedeny udaj kolem 1kWh je vcetne tepelné energie ktera vzniká spalovanim casti ropnych produktu.
Samozrejme se nabizi otazka kolik elektricke energie by vzniklo v pripade vyuziti toho tepla k výrobě elektriny.
Stale jde proste o energi ktera je k výrobě paliv potřebná.
Avatar - Mokrous
13. 3. 2024 08:46
Re: EV hateri maj letos uz asi paty vanoce
Zde se netřeba přít.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 09:36
Re: EV hateri maj letos uz asi paty vanoce
V tom co jsem nasel, tak se píše 3kwh na gallon elektrické energie a 3kwh tepelné energie. Což vychází na cca 1kwh na litr a tepelnou si to vyrobí samo.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 18:21
Chyba v článku
https://www.consilium.europa.eu/cs/meetings/tte/2024/03/04/

Jsem téměř přesvědčený, že šlo o zasedání EK (Rada pro dopravu, telekomunikace a energetiku (energetika)), nikoliv EP. Tak si to prosím ověřte a opravte v článku.
Rozbalit vlákno
2
12. 3. 2024 18:32
Re: Chyba v článku
A ktery bod z jednani?
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:16
Re: Chyba v článku
Mohl to být výbor EP.
12. 3. 2024 18:35
a ty cisla mi nesedej ani nahodou
dejme tomu benzinak spotreba - v clanku se uvadi 37t CO2/200tis km
spotreba 7litru/100km = 164g/km = cca 33t CO2/200tis km
vyroba auta jen 4t CO2 ??

a elektrika 1.6kWh/litr = 11.2kWh/100km = 22MWh = cca 9t CO2 u nas v mixu
tedy jen benzin 33+9 = 42tun CO2/200tis km
jak prisli na 37 tun ??
a k tomu ta vyroba auta, tezba ropy, doprava do rafinerky, z rafinerky do nadrze benziny a z ty nadrze benzinky do nadrze auta - to taky asi neni uplny perpetuum mobile

ty cisla jsou uplne nesmyslny, ale o tom mistni EV dezolati nepremejslej
Rozbalit vlákno
15
Avatar - apoho
12. 3. 2024 18:44
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
Pane inženýre elektrických věd, mohl bys nám prosťáčkům ještě udělat analýzu produkce svinstva z výroby jaderného paliva do JE, výroby větrníků a solárních panelů s následnou likvidací?

Určitě máš k tomu správné podklady, stejně jako na spalováky :-)
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 18:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 3. 2024 18:57
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
zkus se drzet tematu a to je produkce CO2 v celym cyklu = vyroba+palivo+likvidace a neprevadet to jinam jako typickej dezolat a dezinformator

a naftak prej 33t CO2 / 200 tis km?

podle spritmonitoru naftak s vykonem od 0 do 250 koni od roku 2010 prumer cca 6.5 litru nafty /100km = 172g CO2/km = 34tun CO2 na 200tis km - uz to je vic nez uvadenejch 33t
k tomu 1.6kWh * 13tis litru * 0.43 energetickej mix = cca 8tun CO2 na vyrobu nafty u nas
dohromady 41tun vs uvadenejch 33t
kde mas prinejmensim CO2 na vyrobu toho chrochtu, nebo u nej se to nezapocitava ?

jeste nejaky fakta, po kterejch tak touzis jak pises v 17:04 ???
Avatar - apoho
12. 3. 2024 19:12
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
jasná zpráva!
Rozumíš prdu a tvé náboženství končí u CO2 :no:

Výrobu auta počítáš do emisí ale výrobu větrníků už ne.
12. 3. 2024 19:26
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
clanek je o CO2
podle me jsou ty informace neverohodny, tak sem je na cislech zneverohodnil
muzes zneverohodnit moje zneverohodneni

tak sem, misto blabolu, hod svoje cisla, ze ma naftak prinejmensim v cyklu vyroba-provoz emise CO2 33tun na 200tis km jako je v clanku

tady
https://www.veronica.cz/otazky?…
mas CO2 s vetrny elektrarny - median 12kg CO2/MWh
Avatar - apoho
12. 3. 2024 19:36
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
ještě jednou ti píšu, že ty ve své eseji, píšeš o CO2 a kopiruji ti:

a k tomu ta vyroba auta, tezba ropy, doprava do rafinerky, z rafinerky do nadrze benziny a z ty nadrze benzinky do nadrze auta - to taky asi neni uplny perpetuum mobile

Tak se ptám, jestli výrobu aut a větrníků můžeme dát do jednoho pytle nebo ne?
Výroba paliva do JE a skladování jaderného odpadu podle tebe méně zatěžuje životní prostředí než přihlouplé CO2, které tady bylo vždycky, je a bude i když budeš lézt po stromech
12. 3. 2024 19:38
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
mas to v tom odkazu, tak jeste jednou
https://www.veronica.cz/otazky?…
solar 48kg/MWh
vitr 12kg/MWh
jadro 12kg/MWh
mix u nas 430kg/MWh
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 20:00
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
nějak tyi tam chybí elektrárna na mazut, tu zelený utopisti rádi pouštěj, když v zimě nesvítí a zrovna nefouká. Ta má úplně nejlepší emise, BORISOVE :-) :-) :-) :-) :-) :-)
https://oenergetice.cz/…arny-topne-oleje
https://www.info.cz/…-tech-mazutovych

:-) :-) :-) :-) :-) :-)
12. 3. 2024 21:36
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
nejakejch 500 mazutovejch MW na par hodin rocne je smesne trapny nic v polsky spickovy spotrebe 25GW podobne, jako jsi smesne trapny nic ty.
polaci maj cca 10GW pikovejch FVE, ktery jedou naplno 1000 hodin rocne a do 10 let budou mit 20GW vetru a k tomu jaderku
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 09:27
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
OZE v zimě nefungují, takže jich můžeš mít milonkrát tolik jako dnes, ale když nesvítí tak prostě nesvítí a když nefouká, nefouká.

Proto všichni staví JE vid, čína, arábie, turecko, chce je stavět i afrika atd
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 19:49
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
kdepak výroba větrníku, tam to začíná výrobou oceli v čajně, dovozem vzáných kovů z afriky a chile a dovozm uhlí z ruska, na který jede ta čnská fabrika a ocelárny a hutě :-) :-) :-)
Avatar - Mokrous
12. 3. 2024 23:03
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
Hlavně nezná a nebo záměrně zamlčuje tohle:

Pár dat na začátek:
1W=3600J, takže je zbytečné počítat v Joulech, jsou to pak jen větší čísla.
benzín = 8,89 kWh/l = 32.00 MJ/L
nafta =9,96 kwh/l = 35.86 MJ/L

podíl neobnovitelné energie dle CONCAWE (Asociace olejářských firem pro životní prostředí, zdraví a bezpečnost v těžebním průmyslu) od těžby po distirbuci:
benzín 0,14 -> výroba benzínu: 8,89*0,14= 1,2446kwh/l
(pozn: z toho je 33% těžba, 60% zpracování, zbytek je přeprava)
nafta 0,16 -> výroba nafty: 9,96*0,16= 1,5936 kwh/l
pro zajímavost bioethanol 0,49, bionafta z řepky 0,33
Kralupy a litvínov zajišťují cca 75% domácí spotřeby, zbytek jde z dovozu

Čísla výše ukazují celkovou energetickou náročnost, ta se často udává ve formě energetické návratnosti ERoEI (Energy Return on Energy Invested) ta se u benzinu pohybuje někde mezi 5 až 15 (dle kvality ropy a její dostupnsti), což znaméná že na jeho výrobu se spotřebuje 1/5 až 1/15 v něm ukryté energie.
Výpočet nahoře uvádí nejčastější hodnoty.
Vzhledem k tomu, že velká část této energie vzniká spalováním, nelze jí odečíst jako úbytek spotřebované el. energie ze sítě. Na 1l paliva se ze sítě spotřebuje cca 0,053kWh.

Když si pak vezmu že se u nás spořebuje 2 miliardy litrů benzínu a 5 miliard litrů nafty, tak to vychází následovně:
Energie na výrobu (včetně tepelné) u nás spotřebovaného paliva je:
2 000 000 000 * 1,2446= 2 489 200 000 kWh= 2,489 TWh
5 000 000 000 * 1,5936= 7 968 000 000 kWh= 7,968 TWh

Spotřeba elektrické energie na výrobu ze sítě bude následovná:
2 000 000 000 * 0,053= 106 000 000 kWh= 0,106 TWh
5 000 000 000 * 0,053= 265 000 000 kWh= 0,265 TWh

Elektrická energie na výrobu paliva pak bude:
0,106+0,265= 0,371 TWh
Energie potřebná na dopravu pak dělá cca 3% z energie na výrobu paliva, což bude:
0,03*(2,489+7,968)=0,314 TWh

Jelikož u nás vyrobíme jen 75% z toho co spotřebujeme, pak výroba paliv u nás spotřebuje ročně el. energie:
(0,106+0,265)*0,75=0,371 * 0,75= 0,278 TWh

Teď k té spotřebě navíc po přepřáhnutí na 100% elektrifikaci:
2 000 000 000 * 8,89 = 17 780 000 000= 17,78 TWh
5 000 000 000 * 9,96 = 49 800 000 000= 49,80 TWh

V trakci s proměnným zatížením a s převážnou dobou jen v částečném zatížení má benzínový motor účinnost tak 20-25%, diesel tak 25-30%. Použijeme vyšší hodnotu a to pak dělá:
0,25*17,78+0,30*49,80=4,45+14,94=19,39 TWh točivého výkonu na motoru

pokud výjdeme z účinnosti elektromotoru 90% a nabíjení (+nějaké ztráty v přenosové soustavě) 70%, budeme potřebovat:
19,39/(0,7*0,9)=30,78 TWh.

Po odečtení energie na výrobu a distibuci už nepotřebného paliva to bude:
30,78-0,314-0,278 = 30,185 TWh

V roce 2015 se v ČR vyrobily 83,89TWh (hrubá výroba). Čistá výroba byla 77,88TWh (minus energie na výrobu energie). Spotřeba byla 58,16TWh. Přebytek činil 19,72 TWh.

Tudíž nám chybí 30,185-19,72=10,467 TWh a to v případě, že bychom chtěli nahradit i nákladní dopravu.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 23:59
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
A zdroj těchto čísel? Stačí mi ten petrolejarskej spolek a jejich spotřeba. Nebo si to zase vše máme hledat sami?
13. 3. 2024 07:41
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
Předpokládám, ze zkopírování z jineho zdroje? Pan Macek?

Jinak i kdyz některá cisla a postupy jde rozporovat, celkove plus minus souhlasím.
A je uzasne jak dobre z toho EV vycházejí. Protoze jak je uvedeno na konci. Vypocet je pro nahrazeni 100% silniční dopravy vcetne nakladni.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 19:40
Re: a ty cisla mi nesedej ani nahodou
Sám seš nesmyslný utopisto
Avatar - kuk
12. 3. 2024 19:22
Elektromobily jsou bezemisní, protože nemaj výfuk.
Co je emisní jsou uhelný elektrárny, to by si měla EU uvědomit a okamžitě je zavřít. :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 19:32
Re: Elektromobily jsou bezemisní, protože nemaj výfuk.
Když prosazuješ okamžitě uzavřít elektrárny, tak jistě dokážeš u sebe okamžitě vypnout jističe. Chybět nám nebudeš :yes:
Avatar - kuk
12. 3. 2024 20:02
Re: Elektromobily jsou bezemisní, protože nemaj výfuk.
Aneb na naší špinavou elektřinu z uhelek si šahat nenecháme. Ale jakmile si jí cucne elektroauto, tak je stráááášně fuj. Lol, slušná banda pokrytců. :D :D :D
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 20:07
Re: Elektromobily jsou bezemisní, protože nemaj výfuk.
Ještě vypni všechny teplárny, neobolševiku, to bude v Práglu srandy až si Bytová družstva a SVJ vezmou úvěr 50 mega až 950 mega na kogenerační jednotky a 7 000 teplených čerpadel pro paneláky a babičce zvýší fond oprav měsíčně z 3500 na 9-17 000 kč měsíčně. to bude nájem tak za 35-600 000 kč měsíčně dle bytu a lokality hehehehehehehehehehhehehehe
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 20:10
Re: Elektromobily jsou bezemisní, protože nemaj výfuk.
https://iuhli.cz/…sak-opet-zdrazi/
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 21:35
Re: Elektromobily jsou bezemisní, protože nemaj výfuk.
Přesně!!!
Jsi naprostý pokrytec!!!
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 19:43
Re: Elektromobily jsou bezemisní, protože nemaj výfuk.
to by měla udělat hned 1.11 a na spotu bude 5.1. 20205 1 kwh za ccca 35-60 kč, na některých trztích 55-110 kč

a dovoz balíku z Ostrava do Prahy bezemisní dopravou DHL by mohl být nběkde mezi 400-900 kč a z usa třeba mezi 12 000-40 000 kč za 1,5 kg balík :-)

a nabíjení a komerční rychlonabíječcfe v eu cca 40-180 kč za 21 kwh


A pak konečně vyhlásitě EU bankrot a zmizíte do propadliště dejin, POMATENCI!!!!
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 19:46
Zelená nebolševická lůza
je v křeči, jak typické. Kope kolem sebe a něvěří jak se jim rozpadá jejich utopistickýc OZE a EV sen. HAHAHAHA

Jenom se směju
Rozbalit vlákno
4
Avatar - apoho
12. 3. 2024 20:05
Re: Zelená nebolševická lůza
hele, a víš co se mi na těch baterkových fanaticích tady na ACZ líbí, jak drží při sobě.
Jeden napíše nějaký přihlouplý příspěvek a 5 minut má tam 5 - 10 palců nahoru.
Nebo má každej z nich několik profilů a hlasují sami pro sebe? :-O
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 20:08
Re: Zelená nebolševická lůza
to dává všechno hammuno co má 50 aktivních fake nicků + donvito/hendly se svými dalšími nicky
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 20:14
Re: Zelená nebolševická lůza
nějak se jim to horutí, v Evropě posiluje výrazně jedna vlastenecká, konzervativní a protimigrační strana za druhou

Naposled yted v Portuglasku
https://www.hrot24.cz/…uspech-populistu
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:18
Re: Zelená nebolševická lůza
to dělá jen jeden, Čížek zakladatel
Avatar - kuk
12. 3. 2024 19:49
To jste si zase něco vycucali z prstu. Lol.
ČO SA BABE CHCELO, TO SA BABE PRISNILO!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 20:18
ČR potřebuje během 5 let investovat
cca 400-800 MILIARD Kč do opravy stávajících silnic a mostů. Ne do nové výstavby, ale POUZ do oprav či nahraznení komunikací a mostů v totálně dezolátním stavu novými:-)

A pokud na to nemá, musí naprosto radikálně omezit všekeré ostatní investrice. VESKERE
https://www.newstream.cz/…na-jejich-opravu
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 3. 2024 20:41
Re: ČR potřebuje během 5 let investovat
jasné, běž v klidu už spát a nezapomeň si před tím pustit plyn :-[]
Avatar - cizekHUNTER
12. 3. 2024 20:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2024 20:55
Re: ČR potřebuje během 5 let investovat
eurbološevická schizofrenní parta pacinetů z PCHL :-)
12. 3. 2024 20:52
Smutneho fake
Pan Smutny opet předvedl jak funguji dezinformace.
Do sveta se vypustí značně pozměněna varianta toho co se stalo a uz to jede. Dokazovat, ze je to cele jinak lze, ale skoda uz je napachana.
Ze se k tomu sireni polopravd přidá i auto.cz snad uz ani nepřekvapí.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Ozzman
12. 3. 2024 21:18
Re: Smutneho fake
Smutné co? No a ta diskuze ? To je tedy krása.... nezapomeň si mne zapsat taky na seznam, až mi zase budete podsouvat, že s tímto panoptikem tady souhlasím ;)
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:08
Re: Smutneho fake
Tam se ale píše o výborech, ne o EP.
Není lepší si to přečíst?
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 22:13
Re: Smutneho fake
Ano, výbor EP je snad součástí EP. EP zasedal. Ve výborech. Hendly je lhář a vydlabaná kedlubna. Nic víc.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:29
Re: Smutneho fake
Pockej. Výbor EP není EP. To je jako říct, že v ČR sněmovní výbor zasedne a usnese se a ty bys říkal že,sněmovna schválila. To je úplně,stejně. Ano, ve výboru jsou poslanci EP, ale není ti celý EP ani jeho zasedání a ani hlasování.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 22:32
Re: Smutneho fake
Ano a to co mi podsouváš taky nikdo netvrdí. EP zasedal. Zasedal ve výborech. Tak to je.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:34
Re: Smutneho fake
Ne, EP nezasedal, zasedaly výbory EP, tedy podle toho tvého odkazů 3 výbory. Viz sněmovní výbor v ČR. Taky zasedá a sněmovna to není a její zasedání též ne.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 22:37
Re: Smutneho fake
Zasedal EP ve výborech. Tak to je. Nic s tím nenaděláš.

Zasedání poslanecké sněmovny taky není o tom že tam sedí vždycky všichni a přijímají zákon!!! Úplně to stejné EP, který zasedal!
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:41
Re: Smutneho fake
Zasedaly vybory EP a ani nevím jestli všechny, Nikoliv EP. Pokud by,zasedaly všechny výbory na jednom místě, ještě to bych byl ochoten akceptovat, že ve výsledku zasedal EP. Jinak to jsou stále a jen casti EP a se,zasedáním EP to nemá vůbec nic společného.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 22:53
Re: Smutneho fake
Samozřejmě že má. EP zasedal. Tak to je. Nikde není řečeno že EP zasedá = jsou přítomni všichni poslanci a EP musí schvalovat zákon!!! EP zaseda a podle toho co je na programu, se zasedání účastní priskusni poslanci.
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 23:18
Re: Smutneho fake
No a zasedání EP je jasné naplánované. A to 4.3.nebylo, jen jeho výborů
13. 3. 2024 07:24
Re: Smutneho fake
Tak koukam, ze se to pres noc neposunulo😀

EP nezasedal. Výbor nemohl schválit nic ve smyslu, ze by to začalo platit. To schvaluje EP ktery ma pevný kalendar zasedání a 4.3. je ten kalendář prázdný, a nasledne to musi schválit parlamenty jednotlivých členských zemi.
Takze to muzeme uzavřít a muzeme se soustředit na to, co se tedy na výboru dopravy stalo.

PS: vse je snadno dohledatelne na webu a celkem velka cast dokumentu je přeložena i do češtiny, ale stejne se tu x hodin musim dohadovat na zcela jasne a konkretni veci a to kdy EP zasedá…
Avatar - rohYpnol
13. 3. 2024 10:07
Re: Smutneho fake
Nelži!!!
EP zasedal prostřednictvím výborů. Je to doložené a ty jsi lhář.!!!
Nikdo nikdy neřekl ani nenapsal, že EP schválil zákon to jen ty opět manipuluješ a lžeš!!!
Zpochybnil jsi věrohodnost webů, přitom nic z toho co bylo napsané jsi mevyvrátil. Jsi lhář!!!
Avatar - Jamme
13. 3. 2024 10:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 10:35
Re: Smutneho fake
Nikdo nic nezpochybňuje. Jen EP nezasedal prostřednictvím výborů, ale výbory zasedaly na svých zasedanich.

Tady máš důkaz, že EP nezasedal
https://www.europarl.europa.eu/plenary/cs/meetings-search.html?clean=false&date=04%2F03%2F2024&localisation=ALL&body=ALL&term=DAILY

Co víc bys chtěl než přímo stránky evropského parlamentu a jejich kalendář?
4.3.2024 - žádný záznam.
Avatar - rohYpnol
13. 3. 2024 10:37
Re: Smutneho fake
Tohle je jen hloupé slovíčkaření zcela mimo podstatu věci!
EP zasedal prostřednictvím výborů. Takhle to je. Neonalo se PLENÁRNÍ zasedání EP.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 10:47
Re: Smutneho fake
To děláš ano. Úplně zbytečně.
Udělám ruboraci za tebe a doufám, že ti tím udělám radost.
Tady je přesně ten návrh výboru pro životní prostředí:

https://emeeting.europarl.europa.eu/emeeting/committee/en/agenda/202403/ENVI?meeting=CJ46-2024-0304_1&session=03-04-18-00

https://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2014_2019/plmrep/COMMITTEES/CJ46/AM/2024/03-04/1294317CS.pdf

Je to česky, tak můžeš louskat. Odkaz i pro hendlyho, abychom všichni věděli, co vlastně kdo navrhuje ( neodhlasoval nikdo, je to pozměňovací návrh)
Avatar - rohYpnol
13. 3. 2024 10:53
Re: Smutneho fake
Já???
Já zpochybňují a tvrdím, že ty informace z článku jsou nepravdivé? To asi ani omylem....
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 11:13
Re: Smutneho fake
Ne to netvrdím. Jediný kdo tu co zpochybňuje, tak já, že 4.3. EP nezasedal, ty jsi tvrdil že ano. Ovšem zasedaly výbory, přesněji řečeno 4.3. mj i výbor životního prostředí. Tím pádem se nic neschválilo jak se pise v článku, ale je připraven pozměňovací navrh pro zasedání EP, předpokládám bude v následujících týdnech předloženo.
A jako bonus, ten pozměňovací návrh není o tom, ze EV se budou započítává emise elektráren, ale všem vozidlům se budou započítává veškeré WTW emise a emise při výrobě a recyklaci. Všem, včetně spalovaku. Takze předpokládám, že ti nebude vadit, že se tam budou započítává i likvidace filtrů, olejů atd.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 11:24
Re: Smutneho fake
Ted o tom "odhlasování" mluví i Zaorálek na Tiktoku a Facebooku, tak si to najdi....
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:13
Re: Smutneho fake
Nemusím hledat. Dole máš odkaz přímo na ten dokument.
13. 3. 2024 13:57
Re: Smutneho fake
A o tom to presne je.

Nekdo, v tomto pripade pan Smutny, vytáhne jednu reálnou vec, postaví na ni pribeh s emocí pomoci polopravd a konspiraci a posle to do sveta. A pak se na to navazují dalsi a odvolávají se na tohle a uz to jede. Viz Zaorálek, auto.cz atd.
To ze je to cele jinak muzes uz psat kdo chce. Informace byla zaseta a žije svym životem pomoci negativních emocí a pravda co se skutečně stalo je tak “nudná”…

Presne takto se siri dezinformace.
Pak se muzeme podivat zde do diskuse kdo na tohle dezinformace naskakuje a obhajuje.

Kam to vede muzeme videt na Slovensku.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 14:24
Re: Smutneho fake
Krom pana Smutného existují i jiné blogy, ankety atd
Tahle je myslím velmi výživná
https://medium.seznam.cz/…kazdy-smal-50415

:-)
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 14:26
Re: Smutneho fake
Ještě ste se tu nekopusili zdiskreditovat pana Duška a jeho názory
https://medium.seznam.cz/…hli-nebude-44589

Tak co vytáhnete na něj? :-) :-) :-)
ŠUP, deme na to :-) :-)
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 17:36
Re: Smutneho fake
Na druhou stranu, přesně vidíme, kdo je náchylný i na jednoduše overitelne dezinformace a můžeš si o tech lidech udělat obrázek.

Ten dokument jsem našel hned včera, ale chtle jsem vědět, jestli tito bojovníci za svou pravdu jsou schopni aspoň trochu ověřovat informace.

Musím uznat že z této skupiny jedinej win uznal, že to bylo napsáno špatně. A takovej ryccardo tady začal útočit, že trapne zdrham a nechci se omluvit ( kdyz jsem ještě ani diskuzi nestihl otevřít) a kdyz opět vyšlo najevo, že tento zoufalec je mimo, zmizel z diskuze. Stejně jako v případě, kdy na mne útočil, že nerozumím technice ( což bych u něj čekal, že bude rozumet více než já, když je ten automotive obrabec ) a že toyota nemá brake-by-wire. Kdyz pod tíhou technických podkladu ostatní už Ali, že tomu tak je, utekl jinam. A to stejné bude zde.
Hlavně že si bere ostatní do huby dřív než si vůbec stihnou otevřít tu diskuzi.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 11:26
Re: Smutneho fake
Jak se může započítat něco, co nikdo nerecykluje, když 60% vyjetýho oleje končí v kamnech nebo si s tím nětřou lidi prkna u kadibudky aby jim neshnila :-) :-) :-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 11:27
Re: Smutneho fake
:D To mne vždy rozseká :D 60 % kde si to číslo vzal ? No a jak se to započítá ? Započítá se těch zbylých 40, to je jednoduché :D
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 11:34
Re: Smutneho fake
můj soukromý odhad, jelikož znám celou řadu servismanů a lidí co si to mění sami.
Já osobně sem to taky nikdy nikam recyklovat nedal, vždycky sem to dal někomu kdo to zužitkoval po svém :-)

Akorát velké ofiko servisy to musí dávat na recyklace, protože ty se kontrolují.

Že se tím topí je věřejné tajemství, míchá se to s naftou a hoří to pak výborně :-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 11:36
Re: Smutneho fake
Já vím, co se s tím dělá, ale namodelovat 100 % nejde, proto se to řeší tak, jak píšu, zjednodušeně řešeno
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:16
Re: Smutneho fake
A protože jsou tihle blbecci, tak jsou hlasy, aby se takové kotle zakazaly. Kdyby to nedělali, tak to nikoho ani nenapadne.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:15
Re: Smutneho fake
Bere podle sebe. 60% oleje si leje do kamene natira si tím terasu. Vždy nejlepší odhad je z vlastni zkusenosti ne?
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 12:22
Re: Smutneho fake
Zas neumíš číst vid.
Psal sem že to dávám jiným, já doma kamna na naftu nemam, takže to nemam kam lejt

Až zas jednou zapojíš logiku tak se vžij na 3 minuty do role že si Lojza Vobtáhlo, vesnikej automechanik co opravuje lidem oktávky, zbjevá ti měsíčně tisíce litrů oleje a ty si v dílně a doma topíš elektrokotlem za 7 Kč za 1 Kwh od čezu :-) :-) :-) :-) :-)
A ty tisíce litrů oleje dáváš každej měsíc do recyklace :-) :-)

Tak ted se můžeš přepnout zpět do Mikesuse a zapřemejšlet, jestli takhle postupuje 1 z 10 lozů nebo 9 z 10 :-) :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:25
Re: Smutneho fake
Však já chápu, méně inteligentním lidem je fuk, že tím ničí zdraví sobe a všem okolo, protoze ušetří pár korun.
A s tim kotlem to bylo jen rypnuti. ;-) Však jsme se o tom bavili v SZ.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 12:33
Re: Smutneho fake
Až bude stát 1 Kwh 3 kč, třeba 70% lidem už smysl dávat nebude, když stojí 5-10 (nebo stála před rokem) tak to dost lidem smysl dává.

Oni by si rádi koupili taky krom topení ten kvalitní sejra a ne polskej aušus sypanej solí na posyp chodníků v akci nebo kvalitní Párek místo Párečku skladajícho se z Páréček atd
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:35
Re: Smutneho fake
Jo. Tomu se kdysi říkalo pro dukat si nechá koleno vrtat. Místo pár korun navíc si zničí zdraví.kdyby jen sobě, tak klidně at dělají.
13. 3. 2024 10:59
Re: Smutneho fake
Dik, nasel jsem stejny dokument.
Vse asi vysvětluje zápis z vysledku hlasování výboru.:” přijetí navrhu zpravy”😀

A jestli to dobre chapu, tak se jedna o zmenu vypoctu v pripade komerčních dopravních služeb a jde o zapracování veci dohodnutých v roce 2011..
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 11:09
Re: Smutneho fake
Probíral sjem to s Ozzym, který tyhle dokumenty hrozně rád čte. Mělo by to být na straně 67, a to, ze se budou počítat všechny emise v životním cyklu všech vozidel. Takze budou jak emise při výrobě elektřiny a zpracování ropy, tak i při výrobě vozidla a jeho následně likvidace.
Návrh výboru, uvidíme, co řekne EP. Ale já bych byl pro. Aspon se uvidí, jaké jsou skutečně emise tezby, zpracování a dopravy nafty a benzinu. U elektriky je to částečně započítáváno, tak se to aspoň sjednotí.
Avatar - rohYpnol
13. 3. 2024 11:22
Re: Smutneho fake
Problém je v tom, že stejný EV úplně jinak bude vycházet v Norsku, ve Španělsku a v ČR.

A druhou podstatnou věcí je, že úplně jinak bude vycházet ten stejný automobil, který za 10 let plánované životnosti najede 50 tis. km a nebo 500 tis. km.
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 11:26
Re: Smutneho fake
Já se do téhle diskuze nechci vměšovat, jen se ohradím k tomu ,že to rád čtu :D A ano, není to vztaženo jen k EV, ale doslovně tam navrhují:

"vypracování
metodiky pro výpočet emisí za celý životní
cyklus souvisejících s výstavbou
infrastruktury používané vozidlem a emisí
souvisejících s výrobou, údržbou a
koncem životnosti vozidla;"

z čeho chápu, že se tím myslí jakékoliv vozidlo bez ohledu na pohon.

Co vše se tam započítá se mužeme bavit, až bude hotova metodika :)
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 11:38
Re: Smutneho fake
To bude geniální metodika, do které nám soudruzi z Brusele započtou emise z vybudování nového ropovodu, protože ten postavený před 60 lety se rozhodli nepoužívat :-) :-) :-)
Ještě že máme postavené aspon ty čerpačky a zásobníky v Kralupech :-)

Ale sem zvědav jak započítaj tu recyklaci vyřazených aut, když spalováky pořadá jezdí 30-90 let staré a nikdy recyklované, tedy dané do kovošrotu nebyly :-) :-) :-)
A těch 30-90 let se nemá ve funkčním stavu šanci dožít jediné EV :-)

Doufám že do celkové bilance započtou tu ruskou ropu co dojela do číny a čína z ní vyrobila naftu a tu prodala do EU, takže to objelo půl světa nebo pak emisní stopu autobusu na CNG, kde ten samý zakpalněný ruský plyn objel půl světa než skončil v nádržiaubosu v Ostravě.

Myslím že takovej Peterbilt z roku 1959, kterej jezdí na naftu ale tu natankoval u čerpačky vzádlené 60 km od americké ranerky bude mít na 100 km asi tak 350-684x menší emisní stopu :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 11:42
Re: Smutneho fake
Neboj, já dost lidí, co tohle počítají znám (osobně tohle dělám pro jiné odvětví) a jsou to chytří lidé a poradí si, samozřejmě žádný model nemuže popsat vše na 100 % a je potřeba k tomu přistupovat se znalostí metodiky a tak taky vysledky interpretovat. Pokud se toho chytne blb, je fuk jak moc dobře to vypočítáš, zneužít se dá cokoliv na obě strany mince
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 11:49
Re: Smutneho fake
Jojo, chytří lidí dělají samé chytré věci
https://echo24.cz/…elenym-regulacim
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 11:51
Re: Smutneho fake
Tesla končí v Číně, budete s Doníkem brčet krokodýlky https://www.hrot24.cz/…ejich-konkurenci
13. 3. 2024 10:55
Re: Smutneho fake
Jeste vcera si psal, ze je to na 99% chyba a jsi přesvědčený, ze slo o EK a dnes je z tebe odbornik na EP 😀
Avatar - rohYpnol
13. 3. 2024 11:20
Re: Smutneho fake
Ano. A ty jsi včera byl lhářem a dneska jsi lhář!
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:12
Re: Smutneho fake
Nebudu hledat, ale pokud vím tak někdo z vás hendlymu psal nejprve, že je špatně datum ( bylo správné), poté že došlo k záměně EP a EK ( což těžko, kdyz EK neschvaluje, ale jen navrhuje ), pak že výbor EP je zasedání EP ( což fakt není) no a nakonec zjistíme, že ani výbor nic naechvalil, jen navrhl pozměňovací návrh, který předloží do EP o tom, ze se mají počítat emise nejen z provozu, ale i z výroby a likvidace vozidla, výroby a přepravy elektřiny a phm v celém životním cyklu. Takze taky nic, co by měnilo nějak dopad. Protoze ve výsledku budou mít EV ty emise, které tu každou chvíli někdo přepočítává a spalovaky budou mít započítané dopravu a zpracování ropy a tedy asi tak o dost vic nez mají teď, tedy např diesel bude mít misto aktuálních 14kg z 5l nafty nějakých 30kg a to ještě nepočítám ty emise z olejů, adblue atd.
13. 3. 2024 12:30
Re: Smutneho fake
Citace pana Smutneho:” V pondělí večer 4. března vybuchla v sídle EU v Bruselu bomba, aniž by si toho klíčová média všimla: Evropský parlament přijal na návrh Evropské komise usnesení,..”

Takhle vypada lhani.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:34
Re: Smutneho fake
A nakonec z toho vypadne, že 4.3. ( aspon něco měl správně) zasedal výbor pro životní prostředí a pripravil pozměňovací navrh, aby se všem vozidlům počítali veškeré emise z výroby, recyklace i WTW. Jsem zvědav, co tam budou počítat a jak to nakonec vypadne. Za mne to je dobry návrh, aspoň přestanou ufňukánci brečet, že se EV něco nezapočítává I přesto, že u ICE se to taky nezapočítává.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 12:41
Re: Smutneho fake
Problém je ten, že veškerá infastruktura pro ICE je postavená a netřeba nic dál stavět - narozdíl od EV a vodíku kde zadleko psotaveno není.

To že se někdo politicky rozhodně že už nebude používat postavenej ropovod a plynovod a bude stavět druhej nebo vozit ropu, naftu, plyn a benzín přes půl světa už je jiná věc a tyto umělě zvýšení emise jdou za tím kdo to odhlasoval.

V kontestu toho co denně vypouští Asie, Afrika, Jižní Amerika, USA + Rusko + emise z válečných konfiliktů je to stejně naprosto irelevantní.
12. 3. 2024 21:31
EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Ted jsem poslouchal na YT nějakého hofy, který jezdí s EV a evidentně má rád EV a propaguje je, ale hezky okomentoval EV jako takový - berte to jako třetí možnost, máte benziňáky, máte nafťáky a teď jsou ještě evéčka (není to doslovné).

Pro mě by totiž aktuálně bylo EV prokletím. Jakožto bytového by mě zásadně omezovala možnost pouhého DC nabíjení. Vyzkoušeno v 5 denní praxi. Jinak byl jsem nemile překvapen hlučností a nízkým komfortem onoho EV a to bylo v případě TMY. Očekával jsem proklamované ticho elektromobilu, které se však nedostavilo.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 21:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
12. 3. 2024 23:46
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Tak vítej mezi dezoláty. :-!

Kdybys byl uvědomělý, třeba jako Radek Šťastný - Stealth01, nebo Doník, Hendlík, a další prorokové, tak bys ihned poznal ten rozdíl a už bys trvale tvrdil, že přejet přes Prahu na letiště v SQ7 rovná se úplně vyčerpanej a zlomenej člověk a to samý v EV = totálně zrelaxovaný, energií nabitý a šťastný člověk.
Vůbec jsi nepochopil, že neexistuje nic, jako hluk od podvozku, nebo aerodynamický hluk. Je jen a jedině hluk od hnusných V8, V6, R6 a co nejhůř, R4 spalováků a taky totální stress a výkonová nouze, protože ty spalováky prostě vůbec, ale vůbec nejedou.
A stejně tak jsi nepochopil, že neexistuje nic jako dojezdová nouze, protože vlastně nikam daleko jet nepotřebuješ a kdybys to náhodou chtěl porušit, tak si můžeš odpočinout a zacvičit na čerstvém vzduchu, někde v průmyslovém, nebo logistickém areálu u nabíjecího stojanu.
Avatar - Jamme
12. 3. 2024 23:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 07:25
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Já v té jeho SQ7 jel a i když tyhle krabice nemusim, tak ten motor s tím hýbal obdivuhodně a do první zatáčky to skvěle maskovalo velikost a váhu, já bych s tím asi zvládl dojet na letiště přes Prahu :D Ale on tyhle řeči fakt tvrdil ? Měl jsem ho na normálního, ale i tak Stealth se naštěstí drží od dalších zmíněných diskuzně dál, což je dobře, protože další takový diskutér by už to tady totálně zabil.
Avatar - Mokrous
13. 3. 2024 08:40
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Mě stačí, co začal předvádět v těch svých videích na YT a následně v diskuzích.
No a jak se mu daří...
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 09:36
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Tak to mne popravdě nějak uniklo. Já četl naposledy nějakou recenzi na ten Ioniq a tam už to trochu zavánělo změnou postoje, nicméně na živo to byl sympaťák a dobře se s ním kecalo.... ale to byl i DonVito a pak to vidíš tady :D
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 10:44
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Doník tu tvrdil že všichni najedou denně přeci max 30-50 km.

Já sem v pondělí najel 390 km a dneska už 41 km a ještě musím domů, takže dle doníka už můžu ujet jenom 9 km a tam si musím ustlat na trávníku nebo na chodníku vedle Lidla :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 10:47
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Nebyl si to ty, kdo tady dříve tvrdil, že auto je na nájezd do 100km a dál už se jen lítá? :D :D
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 10:54
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Odkud prosím startuje letadlo Praha - Janské Lázně - Černý Důl - Jilemnice -Harachov atd?
Hnedka bych si koupil letenku :-)

Nepsal sem tehdá náhodou něco o tom, proč jet do Milána autem, když letenka stojí 1200 Kč (stála tehdá když sem to psal)?
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 10:56
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
No, mne se neptej, psal si to v kontextu tvé cesty někam, ale napsal si opravdu ten kec, že nad 100km se lítá :D
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 10:59
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
psal sem že se lítá na dovolenou do Itálie, ne že se lítá do Jelení gory, Bruntálu, Černé v Pošumaví, Jilemnice, Aše, Zittau atd atd
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 10:45
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Doník tu tvrdil že všichni najedou denně přeci max 30-50 km.

Já sem v pondělí najel 390 km a dneska už 41 km a ještě musím domů, takže dle doníka už můžu ujet jenom 9 km a tam si musím ustlat na trávníku nebo na chodníku vedle Lidla :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 10:45
Re: EV jako jedna z možností a je pouze jedna možnost
Doník tu tvrdil že všichni najedou denně přeci max 30-50 km.

Já sem v pondělí najel 390 km a dneska už 41 km a ještě musím domů, takže dle doníka už můžu ujet jenom 9 km a tam si musím ustlat na trávníku nebo na chodníku vedle Lidla :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 21:47
Vy, Auto cz jste lhali
Prakticky v každém článku o elektromobilech jste lhali a uváděli v omyl čtenáře floskulí o "bezemisních" vozidlech či o vozidlech s "nulovými" emisemi. Hanba vám, pisálkům, označení novináři si nezasloužíte.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 21:59
Re: Vy, Auto cz jste lhali
Definice bezemisniho vozidla:
"A zero-emission vehicle, or ZEV, is a vehicle that does not emit exhaust gas or other pollutants from the onboard source of power"
Nikdo nelhal, jen ty a tobě podobní nejste schopni pochopit definici.
Avatar - rohYpnol
12. 3. 2024 22:02
Re: Vy, Auto cz jste lhali
Jistě. Takže PHEV v EV módu je bezemisni vozidlo...
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:21
Re: Vy, Auto cz jste lhali
Jasně takže když vytvoříš lživou definici, je pro tebe zelený elektropošuku všechno v cajku, že :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - Mikesus
12. 3. 2024 22:32
Re: Vy, Auto cz jste lhali
Co je na ní lziveho? A jak může být definice lziva? Když by kolo bylo definováno jako čtverec, tak bychom jezdili na ctvercich ale na tvar by to nemělo vliv. No a pak by kruh třeba měl 4 strany.
Avatar - WinDiesel
12. 3. 2024 22:22
Re: Vy, Auto cz jste lhali
A tato definice, lživá, bude nyní překopána. A už nebreč veverko, zítra bude zase krásný den.
Pravda vás bolí co zelené kedlubny.
Avatar - twistedTSD
14. 3. 2024 09:41
Re: Vy, Auto cz jste lhali
Ta definice stojí za ho*no.
12. 3. 2024 22:31
Zase
Zase ide niekto riešiť veci, ktoré sám dokašlal, na základe faktov, ktoré len teraz objavil a vyskúmal, ale ktoré všetci, okrem tých dutých eurohláv, dávno vedia.

EV sú bezemisné - z pohľadu produkcie odpadov počas jazdy. Alebo aspoň boli - kým nejakého trotla nenapadlo počítať aj prach z brzdových doštičiek a z pneumatík.

Potom niekto prišiel na to, že elektromobilom treba pripočítať aspoň emisie, ktoré vznikajú pri výrobe a distribúcii elektriny. Zaujímavé je, že emisie, ktoré vznikajú pri výrobe a distribúcii palív, akosi nikoho netrápia. A nikto nechcel vidieť ani to, že sú mnohonásobne väčšie, ako tie, ktoré vznikajú pri výrobe elektriny (ktorej nemalé množstvo je na výrobu a distribúciu palív potrebné). Aj keď započítame 200-300 kg bateriek na každý EV, stále to bude neporovnateľné. Pri 6-litrovej spotrebe a nájazde 250 tisíc km, je to 15 tisíc litrov paliva na jedno auto. Plus 4 litre oleja každých priemerne 20 tisíc km = 125 litrov oleja.

A teraz idú tupé hlavy okolo toho mudrovať a rozhodovať o budúcnosti nás všetkých, A my ich necháme, a budeme čakať, čo vypotia, aj keď vieme, že to majú v hlavách vymetené.
Alebo nemajú. Len sú vychcaní a našli si "ekologický" dôvod na zmenu toho, čo sami presadzovali, lebo im to nevychádza a hrozí, že na tej ekológii padnú na hubu.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 07:23
Re: Zase
"Zase ide niekto riešiť veci, ktoré sám dokašlal, na základe faktov, ktoré len teraz objavil a vyskúmal, ale ktoré všetci, okrem tých dutých eurohláv, dávno vedia."

Opravdu si myslíš, že všichni ti politici, kteří za sebou mají týmy poradců, vědců a odborníků jsou jen duté hlavy, které nějaká fakta neznali a teď je vyzkoumali, přičemž každej lojza z horní dolní to dávno prokoukl? :D :D :D

Je vidět, že tady obecně chybí pochopení, jak funguje politika :D

"Aneb když celosvětové spiknutí objeví paní Nováková z Bruntálu"
Avatar - Dinar
13. 3. 2024 08:05
Re: Zase
Já ti nevím, ale co vidím podobné diskuse, tak se tu po hlavách mlátí mladí rozmubradové z metropole a větších měst, takže paní Novákovou z Bruntálu nech klidně spát, chce to spíše trochu sebereflexe. ;-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 08:30
Re: Zase
Tím myslíš mne ? Já se možná hádám s pár diskutéry o blbostech, ale myslet si, že všichni tam nahoře jsou slepí, hloupí a neví, jak se věci mají i když to ví každý mudrc v hospodě po třetím pivu mnohem lépe a prokoukne každou konspiraci, mi teda nepříjde zrovna jako střízlivý názor bez ohledu jestli je mladý, starý, z Prahy či z vesnice. Zrovna u tebe si myslím , že moc dobře víš , jak funguje politika :)

Tady to začíná a pak to končí tady

http://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/430847439_1360924271969297_1676117306439203044_n.jpg?stp=cp6_dst-jpg&_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=Nwa3Bx6YR38AX8PWhz4&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=00_AfCiC9Z4KHgbSsIzG_HdIWW0EQGHJVh75LkdwG99Geu3pQ&oe=65F6BB57
Avatar - Dinar
13. 3. 2024 09:15
Re: Zase
Klid, jen reaguju na to tvoje povýšenecké, "paní Nováková z Bruntálu", když se tu dohadují hlavně mladí dynamičtí vzdělanci z velkoměst. Přeber si to, jak chceš. ;-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 09:42
Re: Zase
Jak říkám, tohle je takový ten kolorit, když čteš nějakou random diskuzi o politice/válce/ekonomice a pod tím nějaký podobný profil burcuje, jak je vše konspirace o které elity a vláda netuší a že to odhalila právě on/ona, třeba duchodkyně, či pomocný dělník a tak podobně. Blázen může být kdokoliv a odkudkoliv. Nechtěl sem urazit Bruntál :) No a Barik se hned chytil, takže se omlouvám, odhalil to blázen z okraje Prahy...
Avatar - Dinar
13. 3. 2024 10:26
Re: Zase
Nejde o místopis, paní Nováková z Bruntálu, Horní Dolní atp., takto archetyp nevzdělaného chudáka někde z Buranova, který má názor, ale netuší, jak se točí svět. Ok, já ti jen říkám, že tuhle definici tu s přehledem naplňují diskutéři, kteří jsou fyzicky možná i ze samotné matky měst, a snad i vzdělaní, ale rozdíl nějak není poznat. ;-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 10:32
Re: Zase
Tohle samozřejmě nerozporuji :) Ale kazíš mi nadsázku a pokus o vtip :D
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 10:51
Re: Zase
Píšeš to zase špatně......Vlády a elity o všem ví moc dobře ale bud dělaj že neví nebo si celé záminky vymyslely a vyfabulovaly aby dosáhly svého cíle jako ta pohádka MI5, CIA, NSA a kýho vjejra o zbraních hromadného ničení v Iráku, které se nikdy nenašly a jediné co lupínci našli byly migy zahrabané v písku kam je Saddámvci schovali, aby jim to amíci neroztříleli :-)
Avatar - cizekHUNTER
13. 3. 2024 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 3. 2024 12:34
Re: Zase
Čížek? Neni to ten zakladatel spolku kam patří i pan Smutny?😀
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 12:37
Re: Zase
Pan Smutný je bývalý člen ODA a dále pracoval řadu let pro Škoda Auto.

Trapné snahy dělat z kohokoliv kdo s vámi nekejhá pruského dezoláta sou úsměvný :-) :-) :-)
13. 3. 2024 12:44
Re: Zase
Tak nebyla to jedina automobilka pro kterou delal. Tou druhou se ve svych predstavovackach pod clanky uz tolik nechlubi.
13. 3. 2024 12:42
Re: Zase
Lze dohledat.
Nebudu jim, po vlastnich zkušenostech, delat reklamu.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:54
Re: Zase
Že jsem si nemyslel, že to jsou tihle. Par textů/komentářů už jsem od nich četl a jestli tam ten Smutný je, tak chapu jeho pokusy o prekrucovani pravdy. Protoze tenhle spolek je něco jako trapná poslední generace, jen jejich zajmem je lenost a pohodlí
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 09:22
Re: Zase
Vono jde spíš o toho, kdo ty manásky (politiky) vodí na těch drátkách a tedy kdo stojí v zákulisí.... O tom se rozepiš, to je zajímavé téma :-)
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 09:44
Re: Zase
A ty to víš? Rád si to poslechnu.
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 09:45
Re: Zase
Ok, tak já to odhalím, Soroš, Rokefeler, Kalousek, ten platí ty demonstrace a diskutéry, samozřejmě i Bill Gates, který nás zotročil za pomocí MS flight simulatoru a MS Paint ve kterém vznikají ty nejšílenější koláže... jo a taky ti ještěři z vesmíru, ale proti těm bojuje Aštar Šeran s jeho vesmírnou flotilou z Plejád a všem jde jen o to, aby nějakýmu Barichellovi zakázali jezdit ve starém osmiválci, mohli ho sledovat, kam chodí, co dělá, co si kupuje, co jí a jak vylučuje, jaké má názory a jestli je náhodou neprokoukl a víš proč ? Já to totiž nevim :D
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 09:53
Re: Zase
Nene, sledovat budou nějakého nejvzdelanejsiho dělníka ve vsech oborech rycarda, jestli moc nešlapne na plyn a posílat si jeho fotku mezi galaxiemi jako odstrašující případ.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 10:37
Re: Zase
Tak sme se zasmáli a ted to zkus znovu a napiš něco o lobbistech, globalistech , nadnárodních korporacích a bankách, co tahaj za drátky. Čekám :-)
A něco o tom jak prezidntským kandiátům platí a politických stranám platí kampaně z lásky k bližnímu svému nebo že jejich dcerka chodila s jejich Pepíčkem do Mateřinky a vůbec nci za to nechtěj, nic neprosazují a za nic nelobují :-)
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 10:48
Re: Zase
To bys měl psát spíš ty, o tom určitě víš víc podle toho jak píšeš. Rádi se poučíme.
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 11:51
Re: Zase
Tak tohle snad ví už i ta dcerka s pepíčkem v matřince ne ? :D Akorát jejich cíle nejsou tak promyšlené a ďábelské, jak se tady snaží někdo naznačit, jde převážně o ek. zisk :)
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 11:55
Re: Zase
Samozřejmě, za vším hledej vždycky peníze.

Ale v honbě za větším ziskem v oblasti kde není taková konkurence jde zařídit, aby se politickym rozhodnutím zlikvidovala fosilní konkurence, kterou by jen tak zlikvidovat nešlo.

Bez semísních povolenek, zákazů, příkazů, spešl daní je toiž fosil stále výborně konkurenceschopný, tak se zařízen politicky.

A kdopak má na takovém zaříznutí asi zájem, že :-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 11:56
Re: Zase
No, to jsem zvědavej, kdo myslíš? :D Nezařízne, neboj
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 12:01
Re: Zase
Anektní otázka: kolik stojí výroba 1 Kwh el. energie v uhelné elektrárně, pokud NEzapočteme emisní povolenky? Povídej, přeháněj
Kolik stojí výroba spalovacího auta velikosti fabie bez započtení Euro 7 a 13570 zbytečných asistentů?
145 000 kč výrobní cena vid :-) :-) :-) :-)
Protože mimo EU se taková auta dál normálně prodávají za ceny 200 000 kč v základní výbavě a to Euro 5, které plní bohatě dostačuje. Žádné nedýchatelné jedy z těch benzínových motorů nejdou
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:21
Re: Zase
Euro 5 benzin je ok, pokud to není přimovstrik, pak ještě GPF k tomu. Ale jinak ano, benzin s GPF euro5 je úplně na pohodu. Taky od euro6 se liší jen těmi pevnými částicemi.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 12:24
Re: Zase
tak v těch zemích mimo EU a USA je ty Euro 5 benzíny jaksi většinou bez přímého vstřiku...
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 12:31
Re: Zase
S těmi nevidím vůbec problém. I euro7 bude mít stejné limity jako měl benzin euro5.
Vždy jsem psal, že problém s emisemi mají diesely a to se stále ukazuje i na STK.
Za mne benzin splňující euro 5 ( realne ) je mnohem čistší než diesel euro6 před první STK.
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 12:04
Re: Zase
Ti co nalili peníze do zelené energetiky, tedy OZE + elektromobilita + tepelka, výrobci splitových jednotek kterými jde chladit i topit, dovozci toho všecho, dvozi FV panelů atd atd

Tihle všichni maj zájem a náležitě za to lobují ale se zakázali pylnové kotle, ktele a kamna na tuhá paliva, uhelné elektrárny, spalovací auta atd atd

A za další zájmy lobuje čína dodávající na to všechno komponenty nebo přímo i hotové celky

jak jednoduché
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 12:14
Re: Zase
S tímhle problém nemám, určitě je na tom část pravdy, ale nezapomeň, že takových lobbistickych skupin či jednotlivcu je mnoho a neexistuje jeden superpadouch, co chce řídit svět a to je možná to děsivější - nevládne nikdo :)
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 12:18
Re: Zase
A On někdo tvrdil že je jediný superpadouch?
To je asi technicky a fyzicky nemožné, těch nadnárodních korporací, bank, lobistů a dalších zájmových skupiny sou tisíce, ale ve výsledku tlačí na pořád stejné politiky a vlády jednotlivých zemí.
Takže je úplně jedno jestli je 5 superpadouchů nebo 75 000 skupin, ale jde o ty výsledky a to jak tlaku podléhají a tím oblivnují životy a budoucnost nás všech ti co maj ve svých rukách výkonnou moc.

Když ti to přeložím jestě jinak, tak 5% světových elit obvlivnuje život 95% zbytku.
A těch 5% chce vydělávat stále víc, i kdyby na kontě mělo už 900 TRILIONU britských liber :-) :-) :-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 12:51
Re: Zase
Napsal si toho hodně a vlastně vubec nic objevného... a tak to je a fungovalo to věky věků a fungovat bude na obecném principu... žádná složitost v tom není :D
Avatar - Barrichello
13. 3. 2024 14:21
Re: Zase
Ted jde o to že sposutě lidem se ten systeém už nelíbí.
To za 1)
Za 2) že tyhle snahy zlikvidovat konkurenci a vydělat víc peněz v oblasti kde je konkurence méně vytahují obyčejným lidem, tj střední třídě a chudým akorát peníze z kapes a dělají z nich žebráky a to nejhorší ještě přijde.

A to už problém je a velmi závažný
13. 3. 2024 13:10
Re: Zase
Áno, duté hlavy z pohľadu bežného občana, ktorému ich výmysly neprinášajú nič dobrého ani prospešného, ale práve naopak - viac povinností, viac zákazov a vždy, bez výnimky za vyššie ceny. Mám dôvod nazvať ich inak? Myslia na prospech, ale nie náš prospech, to je to podstatné.
Nakoniec, odpoveď na svoju otázku máš v poslednej vete príspevku, na ktorý reaguješ. ;-)
Nedivím sa, že to vidíš inak, Ty EÚ zrejme veríš, ja nie.
Avatar - Ozzman
13. 3. 2024 13:34
Re: Zase
Konstrukturvní kritika místo téhle kritiky všeho plošně je to, v co věřím :)
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 17:29
Re: Zase
Ano, myslí to dobře třeba i a že ty to nevidíš, neznamená že tomu tak není ( a netvrdím že třeba i ano ). Za mne tohle je cesta ke snížení znečištění, poměrně za malou cenu, a to je jen drobný ústupek z pohodlí
13. 3. 2024 08:10
včerejší řež
Tak včerejší třaskavé téma - elektromobilita ano versus ne tady byla hoooodně výživná :yes:

To ani v Bruselu takové brainstormingy neprobíhají jak na stránkách ACZ :-)

Vítěze ani poraženého není a tak to má být, pluralita názoru i vývoje je v pořádku
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jamme
13. 3. 2024 08:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 3. 2024 10:33
TOYOTA
.....to znamená , že TOYOTA ide správnou cestou 👍
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jamme
13. 3. 2024 10:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
13. 3. 2024 12:58
Vyrobni emise + provoz
Je to jedine dobre, ze se budou sledovat emise pri vyrobe. Bude to alespon vice tlacit do setrnych technologii vyroby baterii. I tak EV budou dominivat. Uz ted umi nekdo vyrobit EV tak, ze ma emisni dopad nizky a kdyz se to zkombinuje se zelenou elektrinou, muze si spalovak skrtnout jedine s alternativnimi nizkoemisnimi palivy.

Na co se dost zapomina jsou take emise pri vyrobe a distribuci benzinu/nafty. Stejne jako EV maji vyfuk v Temeline, spalovaky maji vyfuk nejen na aute ale taky na tankerech, tezebnich vezich a kamionech.
I tohle by se melo zapocitat.

Nakonec jeste opravdu bude mit sanci na dobry vysledek ta Toyota s setrne vyrobenym hybridem na alternativni palivo.

Jestli si tady ale nekdo mysli, ze tohle spasi spalovaky, tak je silne na omylu. Uz ted s emisne spatnou vyrobou baterii je EV setrnejsi po 90 tisicich pri nabijeni z uhli a 60 tisicich pri zelenem dobijeni. A EV se kazdym rokem rychle zlepsuji zatimco spalovaky stagnuji.

Mohlo by to ale zvyhodnit setrnou vyrobu EV v Evrope.
Rozbalit vlákno
2
13. 3. 2024 13:14
Re: Vyrobni emise + provoz
Pokiaľ to bude zavedené celosvetovo, má to zmysel. Ak sa bude snažiť len nejaká časť sveta a zbytok na to bude kašlať, je to prakticky na nič.
Avatar - Mikesus
13. 3. 2024 17:26
Re: Vyrobni emise + provoz
Naprostý souhlas.
Uvidí se aspoň, jak nafta roste na benzínem a žádné další emise nemá narozdil od EV, které má emise všude.
Zároveň to povede, jak říkáš, ke zlepšení a zefektivneni výroby. Tad yjen vyvstává otázka, jak to bude dodržovat Čína a dávat reálná data. Víme jak umí manipulovat a lhát s údaji.