Německá automobilka představuje dvojici nových reprezentantů elektrické rodiny sportovně laděných modelů s přídomkem GTX. Zatímco menší ID.3 si vystačí s jedním elektromotorem, ID.7 Tourer má hned dva.
Par dnů nazpět se tady psalo, že výroba ID.3 je ukončená, dnes “ID.3 GTX je tady”.
Komu mám víc věřit: p. Šámal, p.Miler/Prokopec, Wareze, PINdiesel, Jam, xcx, petr078 či jiný pravdivý, spolehlivý, solidní informační zdroj, poraďte :yes:
...než ty běžné verze tohoto předraženého, nepraktického a prapodivně vypadajícího elektrodopravníku. Už vidím, jak majitelé Golfů GTI své miláčky houfně odevzdávají do kovošrotu a běží pro tento sterilně se pohybující výkřik elektrozkratové techniky! Zvláště když i prodeje běžných verzí IDéček jsou zoufalé... :-) https://www.autoforum.cz/…ipravil-na-opak/
Dneska jsem na ulici potkal skupinu asi tisíce lidí, všichni někam běželi. Jsem ze zeptal jednoho čumila jestli někde dávají slevu a on že ne, že všichni běží k dealerovi VW zaplatit předem za ID3 a IDT GTX, aby se na ně dostalo.
A to byl prosím jen jeden dealer, prý se to děje všude, museli volat hasičům aby postavili zábrany, jaké jsou tam fronty.
Urcite sa najde dost eco-cotov co si tento predrazeny nezmysel kupia a budu sa citit lepsie ako prospeli prirode a pritom realita je uplne niekde inde.
Nestraste, vcera som chcel objednat ID4, ked budu cakacie doby ako u BMW, zena ma zabije :-D ja som bol v tom, ze sa to nepredava. Teraz neviem co, mame nejake info o tych novych baterkach?
Nádhera, konečně sportovní BEV. Zrychlení brutální, maximalka 250 a víc, hmotnost do 1.5t a na Nürburgring můžu jezdit celé dopoledne. A cena bude urco do milionu ci lehce přes. 😉 👍🏻 🍀
Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Model 3 ma dost nizku svetlu vysku, to uz by som zene nedal. Tesla model 3 v konfiguratore 44 370 €, s dph 53 244 €. A este bez toho zakladneho autopilota. ID4 s travel asistom 49 600 € a este dealer nukal zlavu 1000 € pred mesiacom. Polestar sa bezne u nas nejak kupit neda. To iste Smart 3, ako krajsia alternativa Volva ex30.
Re: Re: Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Jazdil som pred fl verziu Y, naštastie ešte s páčkou ale i tak ma tá ergonómia štvala. A čo je najhoršie tak ma to auto dynamikou vo vyššich rychlostiach neohúrilo. Skôr sklamalo.
Re: Re: Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Konkretne ovladanie bez packy na blinkre, prevodove rezimy na obrazovke a na strope - jednym slovom masaker a debilita v priamom prenose😂 a pritom to fungovalo doteraz cez packy vyborne
Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Jeste se da trochu jety Polestar 2, ale to je za podobny penize jako XC40 a C40.
Model 3 doma neprojde? Nevim ted ceny, ale to bude asi jako Y. Kazdopadne ten faceliftovany je podle vseho opravdu dobre auto.
Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Mne ostane Enyaq, to bude pre zenu. Ine som nenasiel, ona potrebuje stvorkolku a idem po cene. Volvo EX30 je male a este drahsie, BMW ix1 je drahsie a aj tak sa caka rok do vyroby, Kia ev6 sa udajne neda objednat a je draha, akciu mali na skladove auta, ktore uz nie su. Volvo XC40 drahe, Teslu Y zena nechce a aj tak je drahsia a stara verzia. Este to MG4 xpower je trosku lacnejsie, ale nema svetla, vyhrievane sklo, a bohvie aku ma svetlu vysku. Ja uz by som nic od VW nekupoval, keby bola nejaka normalna konkurencia.