Německá automobilka představuje dvojici nových reprezentantů elektrické rodiny sportovně laděných modelů s přídomkem GTX. Zatímco menší ID.3 si vystačí s jedním elektromotorem, ID.7 Tourer má hned dva.
...než ty běžné verze tohoto předraženého, nepraktického a prapodivně vypadajícího elektrodopravníku. Už vidím, jak majitelé Golfů GTI své miláčky houfně odevzdávají do kovošrotu a běží pro tento sterilně se pohybující výkřik elektrozkratové techniky! Zvláště když i prodeje běžných verzí IDéček jsou zoufalé... :-) https://www.autoforum.cz/…ipravil-na-opak/
Urcite sa najde dost eco-cotov co si tento predrazeny nezmysel kupia a budu sa citit lepsie ako prospeli prirode a pritom realita je uplne niekde inde.
Dneska jsem na ulici potkal skupinu asi tisíce lidí, všichni někam běželi. Jsem ze zeptal jednoho čumila jestli někde dávají slevu a on že ne, že všichni běží k dealerovi VW zaplatit předem za ID3 a IDT GTX, aby se na ně dostalo.
A to byl prosím jen jeden dealer, prý se to děje všude, museli volat hasičům aby postavili zábrany, jaké jsou tam fronty.
Nestraste, vcera som chcel objednat ID4, ked budu cakacie doby ako u BMW, zena ma zabije :-D ja som bol v tom, ze sa to nepredava. Teraz neviem co, mame nejake info o tych novych baterkach?
Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Mne ostane Enyaq, to bude pre zenu. Ine som nenasiel, ona potrebuje stvorkolku a idem po cene. Volvo EX30 je male a este drahsie, BMW ix1 je drahsie a aj tak sa caka rok do vyroby, Kia ev6 sa udajne neda objednat a je draha, akciu mali na skladove auta, ktore uz nie su. Volvo XC40 drahe, Teslu Y zena nechce a aj tak je drahsia a stara verzia. Este to MG4 xpower je trosku lacnejsie, ale nema svetla, vyhrievane sklo, a bohvie aku ma svetlu vysku. Ja uz by som nic od VW nekupoval, keby bola nejaka normalna konkurencia.
Re: Re: Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Konkretne ovladanie bez packy na blinkre, prevodove rezimy na obrazovke a na strope - jednym slovom masaker a debilita v priamom prenose😂 a pritom to fungovalo doteraz cez packy vyborne
Re: Re: Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Jazdil som pred fl verziu Y, naštastie ešte s páčkou ale i tak ma tá ergonómia štvala. A čo je najhoršie tak ma to auto dynamikou vo vyššich rychlostiach neohúrilo. Skôr sklamalo.
Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Jeste se da trochu jety Polestar 2, ale to je za podobny penize jako XC40 a C40.
Model 3 doma neprojde? Nevim ted ceny, ale to bude asi jako Y. Kazdopadne ten faceliftovany je podle vseho opravdu dobre auto.
Re: Re: Elektrický hot-hatch je ještě větší vtip...
Model 3 ma dost nizku svetlu vysku, to uz by som zene nedal. Tesla model 3 v konfiguratore 44 370 €, s dph 53 244 €. A este bez toho zakladneho autopilota. ID4 s travel asistom 49 600 € a este dealer nukal zlavu 1000 € pred mesiacom. Polestar sa bezne u nas nejak kupit neda. To iste Smart 3, ako krajsia alternativa Volva ex30.
Par dnů nazpět se tady psalo, že výroba ID.3 je ukončená, dnes “ID.3 GTX je tady”.
Komu mám víc věřit: p. Šámal, p.Miler/Prokopec, Wareze, PINdiesel, Jam, xcx, petr078 či jiný pravdivý, spolehlivý, solidní informační zdroj, poraďte :yes:
Nádhera, konečně sportovní BEV. Zrychlení brutální, maximalka 250 a víc, hmotnost do 1.5t a na Nürburgring můžu jezdit celé dopoledne. A cena bude urco do milionu ci lehce přes. 😉 👍🏻 🍀