Novinky
Což o to vůz v obecné rovině je to pěkný, ale proboha takto zmršit přístrojovou desku a středový panel na ovládání dalších funkcí při ceně vozu je naprosto nepřípustné. I kdybych na něj měl rozhodně se rozhodnu pro jinou německou značku vozu.
To by nevymyslelo dítě na střední škole.Je to velká škoda.
To by nevymyslelo dítě na střední škole.Je to velká škoda.
To je teda sila... hlavneze za mobil chteji furt nejlepe brat ridicak, a auta jsou takovyhle zrudicky.
Sem si jistej, ze bych si znovu koupil soucasne durango. I kdyby mel superb 10. Generaci
...tak tolik krásy a elegance, jako Kabaňova 3. generace tato čtvrtá rozhodně do vínku nedostala. Ale na druhou stranu mohlo být i mnohem hůře - viz doslova otřesný zadek nového Kodiaqu. To je takové designové peklo, že to mnoho potenciálních zákazníků skutečně může odradit, resp. odehnat ke konkurenci.... 😲 😒 :no:
Ani 10generace superbu by me nepresvedcila od koupi soucasneho Duranga. Je to nesmyslny auto k nicemu
Když už, tak Durango srovnávej s Kodiaqem. Porovnávat ho se Supem je absurdní... 😄
Prej s kodiaqem 😒] 😒] 😒] 😒]
https😐/www.carsized.com/…urango-2019-suv/
Škodovky nejsou tak velké jak si myslíš. Kodiaq je velikostně jako rav4, ne jako Durango.
https😐/www.carsized.com/…kodiaq-2016-suv/
https😐/www.carsized.com/…urango-2019-suv/
Škodovky nejsou tak velké jak si myslíš. Kodiaq je velikostně jako rav4, ne jako Durango.
https😐/www.carsized.com/…kodiaq-2016-suv/
Ale tak Arese nepsal nic o srovnatelné velikosti, jen že když už chce Durango srovnávat se Škodovkou, měl by si vybrat Kodiaq...
BTW, nevím proč sem tahat Ravku, 10cm na délce i rozvoru oproti Kodiaqu je taky rozdíl... třeba X3 je +1cm, Stelvio -1cm...
BTW, nevím proč sem tahat Ravku, 10cm na délce i rozvoru oproti Kodiaqu je taky rozdíl... třeba X3 je +1cm, Stelvio -1cm...
Máš to velikostně srovnáno. Jsou to stejně velikostní třídy.
https😐/www.carsized.com/…kodiaq-2016-suv/
A ano, mohl jsem vytáhnout cokoliv z compact-size SUV.
Třeba X3
https😐/www.carsized.com/…kodiaq-2016-suv/
Nebo GLC
https😐/www.carsized.com/…kodiaq-2016-suv/
Případně honda CRV
https😐/www.carsized.com/…a-cr-v-2022-suv/
Nedělejte ze škodovky něco, co není. Kodiaq je velikostně tahle třída, jako ravka. Nebo chceš říct, že CR-V a RAV4 nejsou přímí konkurenti?
https😐/www.carsized.com/…kodiaq-2016-suv/
A ano, mohl jsem vytáhnout cokoliv z compact-size SUV.
Třeba X3
https😐/www.carsized.com/…kodiaq-2016-suv/
Nebo GLC
https😐/www.carsized.com/…kodiaq-2016-suv/
Případně honda CRV
https😐/www.carsized.com/…a-cr-v-2022-suv/
Nedělejte ze škodovky něco, co není. Kodiaq je velikostně tahle třída, jako ravka. Nebo chceš říct, že CR-V a RAV4 nejsou přímí konkurenti?
Ty třídy u SUV jsou docela divoké, SDA v tom má vůbec binec, ale ani jinak to není nic jednoduchýho. X3 GLC i Kodiaq jsou jasný déčko, i díky spřízněnosti s déčkovou klasikou. RAVka je o půl třídy menší a vlastně nevím, jestli má technikou blíž ke Corolle nebo ke Camry... ale tak asi jo, určitě má blíž ke Kodi než Karo. A Durango, to je návštěva z jiného vesmíru...
SDA vůbec neřeším. Srovnavam velikosti jako takové, protoze SDA ti dá dohromady snad vše.
S corollou nemá stejnou platformu, tu má s camry.
Corolla ma TNGA-C, rav4 TNGA-K.
A jo durango je v tomhle jinej vesmír, už úvodní srovnání je trollici bait.
S corollou nemá stejnou platformu, tu má s camry.
Corolla ma TNGA-C, rav4 TNGA-K.
A jo durango je v tomhle jinej vesmír, už úvodní srovnání je trollici bait.
Pokud se identifikuješ jako podivín v kovbojských botách, je Durango asi dobrá volba 😄 :yes: :yes:
Ta auta by s tím motorem mohla být opravdu zajímavá, ale ta převodovka DQ 200 má suché spojky, je do 250 N. m a není to tak dobrá volba jako DQ 381, kterou mají naftové motory. U Tiguanu což je čistokrevný VW je u všech motorů DQ 381. Tak by mě zajímalo co je v Kodiaqu? 😒]
Smutné je, že číňané už nebudou mít od koho kopírovat, protože ty dizajnové hrůzy co vypouští evropští výrobci už by nezkopírovali ani v Zimbabwe
Ono to dnes budou snad ukazovat ve Světě motorů in natura. Podívám se
Ono to vypadá, jako když to vydloubli z nějaké dacie a nalepili do díry po starém sdruženém panelu budíků
https😐/www.youtube.com/watch?…
A pokud nerozumíš, tak aspoň všechno uvidíš v akci.
Este budeme na predosly superb spominat ako na najkrajsi superb v historii ... a predosly kodiaq to iste... vyslovene fakt pekna skoda dnes je za mna snad uz len scala s karoqom.... ale aj tym sa uz "zivot" krati tak uvidime co bude potom aj s nimi dalej
Yaris neni krasavec, ale funguje, mne na něm trochu "vadí" že přišel o tu divnost a odlišnost starších generací, kdy ta auta byla vyšší, ale vlastě díky tomu prostorná s vyšší posazem, takové to ideálně postavené auto do města. Ten nový je více klasickým B segmentem, ale jezdí dobře.
Škodovka má nějakou pozici na trhu a má šanci si ji udržet i v době elektrické, ale musí přijít s konkurenceschopnými modely. V tuhle chvíli Enyaq tahá spíš za kratší konec...
PS: nebo takhle... samozřejmě záleží na politickém rozhodnutí a na technickém pokroku.
Pokud ne, tak asi všichni skončíme v Čínskejch předokolkách 1.5 turbo.
Pokud skončí Octavia, tak skončí i čínské předokolky 1.5 turbo.
Už budeme výrobcům aut děkovat i za to, že auta mají volant na místě, kde má být a že kola nejsou čtvercového tvaru.
Mne to tedy příjde, že tak jak společnost podlehla zeleným fanatikům, LGBT a jiným aktivistům, tak automobilky si je najali jako světlonoše a tito lidé nám budou diktovat, co je dobré :no: