...kdy Škodovka u nového Superbu udělá nějaké slušnou integraci displeje za volantem do přístrojové desky?!! Tohle je hóódně špatný vtip!!! :-O:-O:-O:no: https://www.autoforum.cz/…nevhodnem-miste/
jestli to bude v reálu opravdu takto vypadat, tak je na úspěch zaděláno.
Smutné je, že číňané už nebudou mít od koho kopírovat, protože ty dizajnové hrůzy co vypouští evropští výrobci už by nezkopírovali ani v Zimbabwe
To je stejný jako ten dvoiramennej volant, co tu straší už od Octavie 4. Beztak původně udělali tříramennou klasiku, pak si někdo po mejdanu řekl, "ne to je hnusný", uřízl ten spodek flexou a vyšla tahle hrůza.
Zacina mat superb aj hodne vysoky ponton kasne.. takto sikmo zboku v uvodnej foto... az by clovek tipoval ze vidi nejakeho opla ci ford... nakysli nam poriadne superb s kodiaqom... take pekne auta to boli a zrazu ake uz pomaly buchty su z nich ... ;-) ... ale inak jasne.... paradne kusky... a na krasu sa aj tak nejazdi ok ...
Predosly superb bol zboku ako orol... ten novy je uz ako pelikan... ale tak vtak jak vtak no jo ;-)
Este budeme na predosly superb spominat ako na najkrajsi superb v historii ... a predosly kodiaq to iste... vyslovene fakt pekna skoda dnes je za mna snad uz len scala s karoqom.... ale aj tym sa uz "zivot" krati tak uvidime co bude potom aj s nimi dalej
Tak ta mne moc nebere, tuctová, kdybych kupoval B segment, jdu se rozhodovat mezi Cliem a Yarisem, přičemž Clio beru jako to hezčí, Yaris zase HEV jako volbu jistoty do města a okolí, byť méně prostorný
Já tedy současný knedlíkovitě rozplizlý Yaris považuju za naprostou designovou katastrofu a hybrid mi nesmí do baráku. Clio je sice pohledné, ale proti Fabii strašně malé. Tato Škodovka prostě pro mě v současném B segmentu nemá přemožitele. :-)
Fabie je postavena jako auto, které dříve suplovalo rodinné, Clio je B segment se vším všudy, ale jezdí dobře, má výborný interiér a funguje dobře, jen škoda, že už osekaly motorizace.
Yaris neni krasavec, ale funguje, mne na něm trochu "vadí" že přišel o tu divnost a odlišnost starších generací, kdy ta auta byla vyšší, ale vlastě díky tomu prostorná s vyšší posazem, takové to ideálně postavené auto do města. Ten nový je více klasickým B segmentem, ale jezdí dobře.
Jak říkám, je to auto do města a okolí a 1.0TCe jede slušně, já s tím jezdil živé to bylo dost, ten eTECH na Clio je taky naprosto v pohodě, by´t bych si počkal pár let, jak bude fungovat déle... škoda je, že Clio přišlo o ostřejší verze, protože Clia RS byla super, (nebo alespoň nějakou tu GT verzi, jako míval Megane by to chtělo)
Potom samozřejmě EV.
Škodovka má nějakou pozici na trhu a má šanci si ji udržet i v době elektrické, ale musí přijít s konkurenceschopnými modely. V tuhle chvíli Enyaq tahá spíš za kratší konec...
PS: nebo takhle... samozřejmě záleží na politickém rozhodnutí a na technickém pokroku.
Doufám, že se mýlíš a management Škody taky a za 2-3 roky to všem dojde a nejprodávanější auta zůstanou naživu.
Pokud ne, tak asi všichni skončíme v Čínskejch předokolkách 1.5 turbo.
Nejprodávanější auto v Evropě je Tesla Y. Může se nám to nelíbit, můžeme o tom diskutovat... ale je to tak.
Pokud skončí Octavia, tak skončí i čínské předokolky 1.5 turbo.
Mluv za sebe. Jestli chceš cinskej výrobek, tak si ho kup. Ale urcite tu nebude nikdo nutit kazdeho kupovat jen cinska auta. Mne z principu čínské výrobky domu nesmí.
Mě to příjde v poho, přes to všechno, co se děje u jiných automobilek, je tohle docela zkousnutelné, alespoň pro mne... taky si mohl mít kapličku přístrojů jen uprostřed, což se začíná zase vracet do aut :D
Navrhujem kaplicku uplne zrusit... a volant dat do stredu... verim ze v takom progresivnom pezote uz aj tuto moznost sonduju a skusaju ... tu este skoda ma co dohanat
Na druhou stranu, těmi novými icockpity jsem chvíli jezdil a zas tak mne to nerušilo a zvykl bych si (508 a 4008), takže je to asi o zvyku, navíc maj pořád vše tam, kde to být má a volant neni hranaty, ani nemá berany jak na kole
OMG, jak hluboce jsme klesli!
Už budeme výrobcům aut děkovat i za to, že auta mají volant na místě, kde má být a že kola nejsou čtvercového tvaru.
Mne to tedy příjde, že tak jak společnost podlehla zeleným fanatikům, LGBT a jiným aktivistům, tak automobilky si je najali jako světlonoše a tito lidé nám budou diktovat, co je dobré :no:
Což o to vůz v obecné rovině je to pěkný, ale proboha takto zmršit přístrojovou desku a středový panel na ovládání dalších funkcí při ceně vozu je naprosto nepřípustné. I kdybych na něj měl rozhodně se rozhodnu pro jinou německou značku vozu.
To by nevymyslelo dítě na střední škole.Je to velká škoda.
...tak tolik krásy a elegance, jako Kabaňova 3. generace tato čtvrtá rozhodně do vínku nedostala. Ale na druhou stranu mohlo být i mnohem hůře - viz doslova otřesný zadek nového Kodiaqu. To je takové designové peklo, že to mnoho potenciálních zákazníků skutečně může odradit, resp. odehnat ke konkurenci.... :-O:-(:no:
Ale tak Arese nepsal nic o srovnatelné velikosti, jen že když už chce Durango srovnávat se Škodovkou, měl by si vybrat Kodiaq...
BTW, nevím proč sem tahat Ravku, 10cm na délce i rozvoru oproti Kodiaqu je taky rozdíl... třeba X3 je +1cm, Stelvio -1cm...
Ty třídy u SUV jsou docela divoké, SDA v tom má vůbec binec, ale ani jinak to není nic jednoduchýho. X3 GLC i Kodiaq jsou jasný déčko, i díky spřízněnosti s déčkovou klasikou. RAVka je o půl třídy menší a vlastně nevím, jestli má technikou blíž ke Corolle nebo ke Camry... ale tak asi jo, určitě má blíž ke Kodi než Karo. A Durango, to je návštěva z jiného vesmíru...
SDA vůbec neřeším. Srovnavam velikosti jako takové, protoze SDA ti dá dohromady snad vše.
S corollou nemá stejnou platformu, tu má s camry.
Corolla ma TNGA-C, rav4 TNGA-K.
A jo durango je v tomhle jinej vesmír, už úvodní srovnání je trollici bait.
Ty normální auta mají celkem dobře, ale SUV jsou skoro všechny v SUV-C, od Kamiqu a CX-30 až po Sorento a SantaFe. Kia EV9 je SUV-E a X5 je SUV-F, i když je menší... atd.
Víš co... někdo má Durango a potřebuje se pochlubit, tak mu to přejme :-)
Převodovky u 1,5 TSI = vždy DQ 200 a to i u Passatu
Ta auta by s tím motorem mohla být opravdu zajímavá, ale ta převodovka DQ 200 má suché spojky, je do 250 N. m a není to tak dobrá volba jako DQ 381, kterou mají naftové motory. U Tiguanu což je čistokrevný VW je u všech motorů DQ 381. Tak by mě zajímalo co je v Kodiaqu? :-[]