Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda loni vykázala rekordní zisky. Problémy v Rusku a Číně se neprojevily

Mladoboleslavská automobilka v roce 2023 utržila v přepočtu téměř 670 miliard, přičemž se zvýšila i rentabilita tržeb.
Zpět na článek
15. 3. 2024 21:56
16. 3. 2024 07:17
Avatar - Stejsn
15. 3. 2024 16:55
A to je rozhodně dobře
vzhedem k tomu, kolik zaměstnává lidí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
16. 3. 2024 13:17
Re: A to je rozhodně dobře
Dobře jen pro VAG Group, mudrci
15. 3. 2024 17:57
Zdravíme škodovácké odboráře....
.... co stávkovali proti vládě.... JDĚTE DO P-R-D-E-L-E :-[] :-[] :-[] Jestli chcete víc peněz, bavte se o tom se svým zaměstnavatelem.... Prachů má evidentně dost.

PS: automobilce k zisku gratuluji.... ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Roman Horký
15. 3. 2024 19:27
Re: Zdravíme škodovácké odboráře....
Jojo takhle to dávno nefunguje. "úspěšné" firmy typu VW a jeho panchartek by bez státních penez do půl roku chciply. Vlastně promiň že ti odpovídám. Vedle v diskusi se projevuješ jako majitel velmi nízkého IQ.
Avatar - Mokrous
15. 3. 2024 23:01
Re: Zdravíme škodovácké odboráře....
Ale stávkující ve Škoda auto jasně deklarovali, že jim o mzdy nejde a podpořil je i přímo zaměstnavatel. Nevím, proč se to pořád překrucuje.
16. 3. 2024 06:39
Re: Zdravíme škodovácké odboráře....
stavkovali proti zdrazovani, konsolidacnimu balicku a zdaneni benefitu ... cili proti dopadu techto veci na sve mzdy. Meli si kompenzaci vyjednat se zamestnavatelem, ne tlacit na vladu. Ale on je tam ten zamestnavatel mozna poslal sam, aby to nemusel platit on.
Avatar - WinDiesel
16. 3. 2024 13:21
Re: Zdravíme škodovácké odboráře....
Samozřejmě že máš pravdu, Macu. Řvali jako když je na vidle bere, a VAG je podpořil. Proč? No aby VAG nemusel platit ze svého.
A tato nablblblá vláda zase dělá to co VAGu na očích vidí, i když se postavil proti ní.
Pokud nablblá vláda vezme peníze zemědělcům, měla by taky vzít dotace ne nákupy Enykvaků a podobných uměleckých děl skupiny VAG.
Je to opravdu nechutné jak je VAG kapsuje a přitom neustále řve v jakých je problémech ...
16. 3. 2024 14:52
Re: Zdravíme škodovácké odboráře....
jo.... odbory zcela rezignovaly na vyjednavani se zamestnavateli. Misto toho tlaci na vladu, samozrejme ze ticheho spokojeneho souhlasu zamestnavatelu....
15. 3. 2024 21:56
Joo
ten kdo šetří má......, a kdyby neměl tak vyžebrá
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2024 07:17
Nevyprovokovaná ruská invaze
Keď autor na motoristickom portáli musí napísať že “nevyprovokovaná ruská invaze” , tak sa ohradím a pridám napríklad toto :
https://rutube.ru/video/86288ef3bb919d9269f8a86104e5a52e/?r=a

Dúfam s tým autor nemá problém !
To sú fakty a jeho blbé domnienky …
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
16. 3. 2024 07:17
Jinými slovy
V článku opět zcela špatná interpretace.
Kdyby se Čína a Rusko v číslech neprojevily, tak by Škoda byla zřejmě kouzelník!!!
Na oko hezká čísla v sobě nesou obrovský problém. Protože čísla znamenají jen následující: VEZEME SE NA VLNĚ DOTACÍ NA EV!!! Skončí dotace, skončí prodeje
A zbytek jde za nehorázným zdražením modelů, které jim zákazníci taky nemusí tolerovat. A důvod proč to netolerovat dal prostě klepe na dveře. A tím jsou čínské modely 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
16. 3. 2024 13:22
Re: Jinými slovy
Nezapomeň na to, že oni nehorázně zdražili spalovací modely a k tomu dotace na EV.
Tak uvidíme letos.
Avatar - rohYpnol
16. 3. 2024 15:56
Re: Jinými slovy
Ano vždyť to píšu v posledním odstavci ;-)
16. 3. 2024 08:01
Len aby to neboli...
prechodné účtovné fígle 😉 - ktoré im centrála tento rok okreše 😉
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2024 09:42
Všeho do času?
Co si budem. Na jednu stranu jsem rád, že Škoda, jako tahoun zdejšího průmyslu vydělává. Na druhou stranu mě s..e, že u VW group nahulili brutálně ceny s brekem, že vše je drahé a pomalu nemají na chleba. A pak okázale dělají ramena s obřími zisky. To si každej, kdo jim skočil na špek, musí připadat jak hlupák. No tak ať "rejžují", než kupující prozří. Já jsem jim to nežral a udělal jsem dobře. Jen lituju všechny cesťáky a manažery střední třídy, že jejích zaměstnavatele mají nasmlouvanou Škodu a jejich budget, který se k jejích smůle nezměnil, jim už nestačí ani na Octávku v holobitu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
16. 3. 2024 13:23
Re: Všeho do času?
Dobré by to bylo POUZE v případě, že by významná část peněz zůstala v ČR. Ony ty peníze ale odcházejí do Vlkohradu, takže jsi trochu mimo s tou svojí radostí.
17. 3. 2024 11:57
Re: Všeho do času?
Proč by si připadal jako hlupák, pokud jim to přeje.
16. 3. 2024 15:49
Co popletli?
Vůbec nemluvili o tom, že se výzkum více přesouvá do Německa.

Co u Epiqu bude české?
Podvozek, software, motor, ... od VW.
Navíc se to vyrobí ve Španělsku.

Epiq bude přelomový, tam si VW vyzkouší továrnu na 3 000 000 aut.

Budoucnost Škodárny podle mě.
Budou se u nás vyrábět jenom 2 modely pro VW, Seat, Škodu v továrnách podobných jako se vyrábí Epiq.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Stejsn
16. 3. 2024 21:13
Re: Co popletli?
Já nevím, co byste vlastně chtěli. Výzkum. Dokud VW škodovku nekoupil, soudruzi vyzkoumali akorát tak favorita. Škoda může být ráda, že jí 30 let vůbec nějaký vývoj zůstal, Volkswagen ho klidně mohl hned po koupi hodit přes palubu a montovat tu Pola. Výroba se racionalizuje všude a dokud VW zaměstnává ve škodovce tisíce Čechů, nadstandardně se o ně stará a platí jim slušné výplaty, je to za mě pořád dobrý. A že zisky jdou do rukou vlastníka v cizině? Ano, jdou. Pokud by Škoda zůstala v rukou českého státu, nešly by zisky nikam, protože by neexistovaly a dělníci by tam dávno nebyli žádní.
17. 3. 2024 12:00
Re: Co popletli?
Existují i jiná auta než ta s elektromotory. ;-)