Videa
takže hlavně se můžeme přít,
zda cena EV poklesne nebo ne.
+ podle mě cena EV poklesne
- EV nebude kde dobíjet ve víkendových špičkách při cestě k moři. Tedy zde potřebujete ICE. Bude se opakovat to samé jako nyní v NY.
zda cena EV poklesne nebo ne.
+ podle mě cena EV poklesne
- EV nebude kde dobíjet ve víkendových špičkách při cestě k moři. Tedy zde potřebujete ICE. Bude se opakovat to samé jako nyní v NY.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
naopak. Socky létají all inclusive do Dubaje, Egypta ... ti, co na to mají, jezdí auty, obytkami atp. A nejezdí obvykle do jedné destinace, ale jsou dva dny tady, dva dny támhle, pak na dva dny se rozvalit k moři ... a poznávají různá místa. A samozřejmě platí vstupné do muzeí, hradů, zámků, jeskyň, na lanovkách, na rozhlednách atp. Což bývá obvykle ta nejnákladovější položka dovolené.
Z mého pohledu jde primárně o reklamu na tištěnou verzi časopisu, než o snahu něco sdělit. Ok.
Já to vidím jako 70% tlachů a omáčky a 30% nějakých informací v těch dvou hodinách. I omáčka je nutná, ale myslím, že v takovém videu a s takovými lidmi by byl poměr 35% tlachy a 65% informace lepší. V tomto ohledu to byla především práce a úkol Vaculíka, to usměrnit. Paradoxně všichni ostatní diskutéři, někdo víc, někdo méně, byli věcnější a lepší než moderátor. Všechno podstatné, co zaznělo, by se pak vešlo do 30 - 45 minut a to lze zkousnout lépe než dvě hodiny. Akorát "humoru" s motorovou pilou a již otřepané hře na vesnického Neználka by bylo asi méně.
Přiznám, že nové zásadní informace z rozhovoru pro mě byly dvě. Pasáž o emisích metanu a jeho množství z přehrad a potom situace s neměřenými nanočásticemi, které nejsou zachycovány současnými filtry.
Hodnotím video jako celek 7 z 10, Vaculík 6 ostatní 8 z 10.
Já to vidím jako 70% tlachů a omáčky a 30% nějakých informací v těch dvou hodinách. I omáčka je nutná, ale myslím, že v takovém videu a s takovými lidmi by byl poměr 35% tlachy a 65% informace lepší. V tomto ohledu to byla především práce a úkol Vaculíka, to usměrnit. Paradoxně všichni ostatní diskutéři, někdo víc, někdo méně, byli věcnější a lepší než moderátor. Všechno podstatné, co zaznělo, by se pak vešlo do 30 - 45 minut a to lze zkousnout lépe než dvě hodiny. Akorát "humoru" s motorovou pilou a již otřepané hře na vesnického Neználka by bylo asi méně.
Přiznám, že nové zásadní informace z rozhovoru pro mě byly dvě. Pasáž o emisích metanu a jeho množství z přehrad a potom situace s neměřenými nanočásticemi, které nejsou zachycovány současnými filtry.
Hodnotím video jako celek 7 z 10, Vaculík 6 ostatní 8 z 10.
Ježišimarja, to je tak krásná, erudovaná a zároveň i zábavná debata… Díky za to! Zhltnul jsem to při práci v kuse. Bylo tam mnoho a mnoho zajímavých nových informací. Speciál už mám doma, těším se, až si ho přečtu!
Díky! 😄
P. S. Jediné, co bych vytknknul, to je zvuk. Tady někdo asi netuší, co je to normalizace hlasitosti. Máte to šílené potiché u všech Auto.cz podcastů 😢
Díky! 😄
P. S. Jediné, co bych vytknknul, to je zvuk. Tady někdo asi netuší, co je to normalizace hlasitosti. Máte to šílené potiché u všech Auto.cz podcastů 😢
Diky moc za tento obsah.
Kazdopadne pockam si, az to bude na YouTube. Ten prehravac tady je neco prisernyho.
Kazdopadne pockam si, az to bude na YouTube. Ten prehravac tady je neco prisernyho.
Video o tom jak už jak umíme recyklovat z baterií i to lithium ve formě černýho prachu a jak je to lepší než sepearace na jedntlivé prvky. 😉
Sandy Munro a Jason Fenske z Engineering E😜lained zpovídají šéfa RecycLiCo Battery Recycling.
RecycLiCo Battery Recycling Q&A with Engineering E😜lained & Kemetco Research
https😐/www.youtube.com/watch?…
Sandy Munro a Jason Fenske z Engineering E😜lained zpovídají šéfa RecycLiCo Battery Recycling.
RecycLiCo Battery Recycling Q&A with Engineering E😜lained & Kemetco Research
https😐/www.youtube.com/watch?…
Rozumím tomu, že čí chleba jíš, toho píseň zpívej, ale Vaculda je už úplně mimo. Asi toho rumu bylo příliš.
Pokud se chci něco ROZUMNÉHO o elektromobilech dozvědět, poslechnu si Pavla Höfnera (Hofy). Ten se k elektromobilitě staví rozumně, nikoliv fanaticky zaslepeně.
Osobně proti elektromobilům nic nemám a díky vlastní FVE o něm vážně uvažuji, ale tito EV ultras mě neustále v pořízení EV brzdí. Proč? Protože bych si nepřál, aby se na mě rozumní lidé dívali jako právě na Vaculíka, Staňka nebo dokonce (s prominutím magora) Bačinu. Ne, děkuji nechci.
Zatím tento trh ještě není normální a EV je víc společenský status než volba rozumu.
Pokud se chci něco ROZUMNÉHO o elektromobilech dozvědět, poslechnu si Pavla Höfnera (Hofy). Ten se k elektromobilitě staví rozumně, nikoliv fanaticky zaslepeně.
Osobně proti elektromobilům nic nemám a díky vlastní FVE o něm vážně uvažuji, ale tito EV ultras mě neustále v pořízení EV brzdí. Proč? Protože bych si nepřál, aby se na mě rozumní lidé dívali jako právě na Vaculíka, Staňka nebo dokonce (s prominutím magora) Bačinu. Ne, děkuji nechci.
Zatím tento trh ještě není normální a EV je víc společenský status než volba rozumu.
hoaxy, mýty a obvyklý muItitroIIí tým EV nenávistníků.
TroII party & Shitstorm muže začít!
BTW: Světe Motorů, díky :yes😒br /> P.S. Chybí mi v týmu odborníků bratři bojovníci Miler/Prokopec.