Dvojice nejmenších sporťáků od Porsche se připravuje na svůj konec. Ten překvapivě nemají na svědomí emisní limity, nýbrž nové regule ohledně kyberbezpečnosti.
Asi jsem úplně mimo ale nechápu, jak může kyberbezpečnost ovlivnit provoz auta, které není online napojeno na počítačové sitě. A stávající modely nejsou.
Nové - elektrifikované samozřejmě budou trvale online. A tím se zlepší jejich odolnost v oblasti kybernetické bezpečnosti?
Ale jasné, vymyté mozky nad tím nepřemýšlí a jedou nalajnovanou trasou unijních blbů :no:
jednou bych si chtěl koupit Porsche. Pořád přemýšlím, jestli něco starého, nějakou aircooled 911, 912, 914. Ale to je drahé, nevýkonné, choulostivé na údržbu (koroze). Nebo vzít právě nějakého moderního Boxstera/Caymana 6cyl.
Jasně, na nové asi mít nebudu, ale i tak je škoda, kdyby tenhle model zařízli definitivně a byl to jen elektromobil. Upřímně - ten nepotřebuji, protože mám Teslu.
Choď do toho! Už aj keď s tým nebudeš moc jazdiť tak je to pohladenie duše/oka, a keď nahryzneš B6 tak aj balzám pre ucho. Samozrejme také čo to má rado.
Minulý rok to nabralo u mňa rýchly a nečakaný spád. Potom už Boxster s atmo B6 a manualom parkuje v garáži.
Nič proti EV nemám ale takého auto/víkendovku na baterky fakt nechcem.
PS fakt by ma zaujímalo čo znamená u auta tá kyber bezpečnosť. Veľký brat či nejaký ajťák nebude vediet ako jazdím?
Spíše ten velký bratr ;-) U staršího auta nejsi pořád připojený, tak tě EU nemůže sledovat a později možná i upravovat tvůj styl jízdy, aby si mohl být spořádaný občan a nevybočovat…
Ikdyby byl pravda, že je to s ohledem na nové regule kyberbezpecnosti, fakt nikdo Porsche nenutil dělat 3 nové modely elektro :-) . Píše se v článku, že modely jsou stare a nemělo by smysl investovat. Tak udelaji nové. Regule už je ale nenutili udělat nova elektra. Myslel jsem, že zrovna Porsche jako jedno z malá bude i nadále dělat sportovní vozy s benzinovými motory (nemyslím macan, Cayenne), zjevně max 911