Korejská automobilka na českém trhu rozjíždí slevovou akci, která se týká elektrických modelů Kona, Ioniq 5 a Ioniq 6. Ušetřit můžete více než 300 tisíc korun.
To je zase klasicky blabol z Autofora. Autor clanku si vytahl jedno cislo ktere se mu hodilo a ignoroval to vysvetleni z puvodni analyzy, proc je to cislo takove, jake je, protoze se mu to nehodi do kramu. Zase klasicka ucelova manipulace mirena na lidi, kteri jsou malo ochotni se zamyslet a hledaji rychle a jednoduche pravdy vyhovujici jejich videni sveta.
A prečo teda otváraš tieto članky a vôbec ich komentuješ? Že si ty len nechces priznať, že ťa tie elektromobily fascinujú, ale si príliš chudobný na jeho kúpu?
A nebude to tým, že to nie je lacné ani po zľavách? Áno, keď sa chceš zbaviť ležiakov, musíš ísť s cenou dole, ale pochybujem, že sa ľudia pre ne pohrnú.
...pýtať za malé auto nezmyselné peniaze, čakať, koľko bláznov sa chytí, a potom dať veľkorysú úžasnú zľavu, aby ten elektrický zázrak stál už IBA milión...
není v tom , jestli se elmob. vyplatí a nebo ne. Problém je, že jsou spalováky uměle vytlačovány a tak kde by se v rámci volného a svobodného trhu elmob neměly šanci chytit, tak se trh začíná deformovat dotacemi a různými omezeními a tlakem na výrobce. Vše by to bylo celkem úsměvné, když by to plánovali lidé se technickým vzděláním a mělo to hlavu a patu. Bohužel to dělají ideologové a to většinou končí katastrofou.
nechci tvrdit, že je to špatný motor. Na tuhle dobu až nadprůměrný v dané kategorii.
Ale že bych na tom stavěl svoji čest a blokoval si rozhled a získávání zkušeností s jinými druhy pohonů? Chápal bych R6/V6, V8, V10 ... a s V12 bych na nějaké diskuze na auto.cz prděl a prostě si užíval.
Nerozumiem celkom reči tvojho kmeňa. Skús svoj príspevok preštylizovať do zrozumiteľnej podoby. ;-)
Samozrejme som narážal na Konu za milión. Ďalšia zľava od českého zastúpenia je nepochybne len dočasná a ako píšu, len na jediný model.
Ioniq 5 a EV9 sú z opačného konca ponuky a podľa mňa sú to zbytočné ťažkotonážne obludy, ktoré nedávajú veľký zmysel. A tie sa k cene jedného milióna taktiež dostávajú len kvôli plným skladom, kde im prekážajú a hnijú - tie veľmi žiadané autá, ktoré nedokázali predať...
Ak sa BEV dostanú na rozumné CENNÍKOVÉ ceny, môžeme sa začať rozprávať, dovtedy to nemá žiadny zmysel a mimo si ty, nie ja. :-)
Spam většinou v celku dobré komenty,ale u H/K jsi úplně mimo. Ioniq5 není malé auto, to je jen tak dobrý design, který si kritizoval u EV9 a ta se stala mezitím světovým autem roku.
a není ti divný že ty auta nejsou vidět na silnicích? Tento týden opět kromě Tesly akorát jeden Fiátek e500 a 4x VW Id4
Jinak pusto, prázdno, dokonce ani žádný Enyagy tnetorkát nikde k vidění, divný co
Proč ty lidi ty úžasný elektromobily nekupují :-)
Dneska na křižovatce sestava: Felicia, za ní já v XJ, za mnou jedničková oktávka a za ní Opel Omega. Dokonalý devadesátky :-)
Pleteš hrušky s jabky
nafta je levnější protože na ni jezdí všechno s výjimkou benzínových osobních aut
Tvým pohledem je třeba naftu do osobních aut zdražit, potom zdražíš ale úplně všechno
ve stavebnictví
v zemědělství
v dopravě osobní, nákladní, železniční
atd atd
lidem jako ty se to ale vysvětlit nedá
Tak jsem si raději ten článek otevřel a nic manipulativního tam nevidím. Článek říká: EV se skoro neprodávají (pravda), jezdí jich mizivé promile (pravda) a kup si co chceš (svoboda). A že jsou zastánci EV často ubozí fanatici, to nám zde HenVito demonstruje denně.
Tedy stavíš se do opozice jen programově, prakticky shodně jako tak činí Arese.
Tak nejsem z velkoměsta jako ty, tak nepotřebuji mít vše obří. Za malé auto pokládám segment A, B. Rodinné auto mi dostačuje ze segmentu C a to už neberu jako malé. Vše pak nad D už považuji pro mne za zbytečně velké.
A ano všechny BEV jsou drahá, ve srovnání s konkurenci má ceny H/K nastaveny dobře.
Jako zákazník si však přeji ceny daleko níže, mít spalovak a BEV za obdobnou cenu, tak neváhám a jdu do BEV. Racionální volba.
jezdíš v divné lokalitě, nebo já :D U nás na Teplicku je těch BEV hromada. Včera jsem jel jen na otočku do Mostu a za tu krátkou trasu (asi 30km) jsem potkal Ioniq 5, Peugeot e-208 a jednu TMY. To mi přijde jako docela slušné číslo. 4 BEV za 30 minut.
Není jediný důvod, aby vaše osobní dehty měli zvýhodněné palivo. Zas tak složité udělat dvě ceny pro osobní a ty ostatní to není.
Takže dotace pro elektro auta jsou v pohodě.
s tím autem roku ses výtáhnul, a prřodá se jich stejně málo jako i-pace, to bylo také auto roku
domníval jsem se že auta roku mají být prodejním hitem :-[]:-[]:-[]:-[]:-[]
tedy bývaly, se spalováky
Sleva je dobrá ale imidž na nic, s výjimkou Tesly. Mi se Tesly nelíbí ale něco v sobě mají co magneticky přitahují fanoušky, navíc je to spojeno s bůžkem Elonem, a to už je poctivá kombinace. To prostě ti ostatní nenabízejí a nenabídnou, takže potom přicházejí slevy v momentě, kdy Tesla zjistila že slevy vlastně moc nefungují a že si může dovolit zdražit, protože má "added value".
hele ty sis dal po ránu nějakej silnější elektrošok, že, elektropošuku. Nebo ti ho dali v ústavu za silnými a vysokými zdmi dva statní ošetřovatelé? Možná jich muselo být víc, dos kolem sebe kopeš :-[]:-[]:-[]
Jezdím denně nebo skoro denně Praha a střední čechy o občas i dál, krkonoše, jižní čechy, severní čechy atd.
Akorát na Moravu moc nepřijdu, ale čechny mam 20 let projetý skoro celý
takže její zlevnění na milion bych bral spíš jako normální přizpůsobení trhu a cenám konkurence. Stále je to o 200 tisíc víc, než stojí srovnatelně velké MG4, a stejná cena, jako stojí VW ID.3
to my víme že auta sou o půl metru vyšší a o půl tuny těžší než bývala, hlavně že to má zrychlení za 3 s ale v zátáčce tomu napráší 30 let starej jaguar co váží 1,7 tuny a je o půl metru nižší :-):-):-):-):-):-):-):-)