Novinky
600 koni na NS 2 kola v plném tempu. Kdyz s tim nemas zkusenost, coz 99% řidičů nema, tak budes slusne rozlamanej a krk te bude jeste druhej den bolet.
Jasna konspirice. 😁
Mozna by bylo fajn se takovym autem nekdy projet.
Nebo do nej alespon sednout, nez ho zatratis.
😉
Mozna by bylo fajn se takovym autem nekdy projet.
Nebo do nej alespon sednout, nez ho zatratis.
😉
Design se mi hodne libi.
Nechapu, proc pises "rezignuje na desgn"...
Obcas je treba na odvaznejsi design vic casu. 😉
To ze se ti nelibi neznamena, ze je spatny.
Nechapu, proc pises "rezignuje na desgn"...
Obcas je treba na odvaznejsi design vic casu. 😉
To ze se ti nelibi neznamena, ze je spatny.
Primo s NS zkusenost nemam. Mam zkusenost z jinych polygonu a okruhu a i se slabšími autama toho ma netrenovany clovek po par km v tempu plne zuby.
Dva okruhy v NS je pres 40 km.
Samozrejme se nebavím o tom, ze to projedes jak na výletě.
Dva okruhy v NS je pres 40 km.
Samozrejme se nebavím o tom, ze to projedes jak na výletě.
Hned první veta a lži. EV že je neefektivní? 20kwh na 100km je jako 2l nafty, nebo 2.2l benzinu.
Úkol zněl jasně : BEV musí zvítězit. Spalováky nebudou mít šanci.
Bohužel, takový dojem celá ta fraška má. 😬
Bohužel, takový dojem celá ta fraška má. 😬
Travní koláčky, cukrované kokainem a na zažívání si dali LSD?
Auto roku je krabice hmotnosti zetora a LSD působilo hlavně u designu. Vždyť to je hnusný jak fantociho dcera.
Auto roku je krabice hmotnosti zetora a LSD působilo hlavně u designu. Vždyť to je hnusný jak fantociho dcera.
600HP a jen 200km/h? Není to málo??
Můj hodně hodně starý neekologický pekáč dělá v klídku 230 a stačí mu na to pár koníků.
Nürburgring není pro BEV určen, dají 1 max 2 kola a musí na hodinu, na dvě na nabíječku. Pokud je tedy volná.
Můj hodně hodně starý neekologický pekáč dělá v klídku 230 a stačí mu na to pár koníků.
Nürburgring není pro BEV určen, dají 1 max 2 kola a musí na hodinu, na dvě na nabíječku. Pokud je tedy volná.
Přesně tak, obludná lživá elektrobublina nezadržitelně praská a obrovská hora progresivistického elektrohnusu se pod tíhou tvrdé reality sype jako domeček karet! 😒] 😒] 😒] :yes: Aneb - lež má krátké nohy a ta elektrofanatická obzvlášť! 😄
https😐/autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/komentar-trpky-konec-pohadek-investori-elektromobilite-neveri-a-spousta-vyrobcu-proto-krachuje?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#…
Ty jezdíš akorat na tříkolce k lékaři pro prášky na hlavu ale i to se ti podle projevů zde nějak nedaří!
Jo a pozdravuj umělce, designéra. :no:
Jo a pozdravuj umělce, designéra. :no:
dnešní "odborníci" na moderní automobily (rozuměj EV) musí mít z toho videa a zvuku kopřivku a nespavost
https😐/www.autorevue.cz/…ni-jeho-734-koni
https😐/www.autorevue.cz/…ni-jeho-734-koni
Musí to být elektro a nesmí to být z Číny.
A výsledek je toto. Přerostlá krabice od bot je nejhezčí auto roku 2024.
A výsledek je toto. Přerostlá krabice od bot je nejhezčí auto roku 2024.
sice to vypadá jako malé Lambo, ale Cx to má horší než obyčejná Octávka. A když si uvětomíme, že je Prius skoro jako Octávka i dlouhý (4,6 m), tak i ten prostor taky nic moc...
Nemůžu si pomoct, ale drtivá většina nových aut (napříč pohony) jsou strašně ohavné nevkusné kreace. Aut, na která by byla radost se dívat, je fakt jen hrstka 😞
Neviem či je celkom dokonalý ale hodne dobrý voz to je určite. Skúšal som EV9 a není to zlé ale nejaké výhrady sú z mojej strany. Oproti Tesle interier a ergonómia paráda.
Zbytočné o tom polemizovať. Automobilky púšťajú do sveta správy a vyjadrenia, aké potrebujú pre svoje zámery. Môže a nemusí to byť pravda, či už na EV prerábajú alebo zarábajú. Nikdy nevieš kde je pravda.
to je poplatné té dnešní pošahané době, první místo obsadí tahle obluda
a miss USA je "žena" s penisem 😁
a miss USA je "žena" s penisem 😁
2 kola na NS a tím celý cirkus skončil. Baterka dead, gumy fuč.
A k čemu v reálném životě toto je jako použitelné? Na rozvoz dětí do školy a školky a pak do práce na druhý konec města a večer obráceně.
Jo k tomu je potřeba bedna od kytu se 600 a více HP :no:
A k čemu v reálném životě toto je jako použitelné? Na rozvoz dětí do školy a školky a pak do práce na druhý konec města a večer obráceně.
Jo k tomu je potřeba bedna od kytu se 600 a více HP :no:
Jak jsem psal již včera, zadání bylo jasné, musí to být elektromobil a nesmí být z Číny.
A pak už k výsledku byla cesta velice lehká. 😒]
A pak už k výsledku byla cesta velice lehká. 😒]
To by mě také zajímalo co je myšleno “rezignaci na design”. Osobně se mi nelíbí světla začínající pomalu až nad kolem a s tím související klikatíci se denní svícení. Ale jinak design naprosto v pohodě.
Jako rezignaci na design beru spíše jízdu v novém Superbu a mít před sebou displej, který se nevešel do kapličky.Ale tak každý má jiný vkus.
Jako rezignaci na design beru spíše jízdu v novém Superbu a mít před sebou displej, který se nevešel do kapličky.Ale tak každý má jiný vkus.
V čem je to jako dokonalý? To mi prozraď? Já vidím hnusnou téžkou škatuli za velké peníze. Nic víc 😉
V aktuální situaci, kdy do těhto EV škatulí výrobci narvali prachy snad nic jiného ani vyhrát nemůže. Navíc to nevolí zákazníci, ale banda placených novinářů…
V aktuální situaci, kdy do těhto EV škatulí výrobci narvali prachy snad nic jiného ani vyhrát nemůže. Navíc to nevolí zákazníci, ale banda placených novinářů…
A nemusí být po 1nebo 2 kolech odstavený cely den? Takový Ioniq 5 N je testován na 20min ostré jízdy a 20 min nabíjení.
V provozu kolo za 8 minut v klidu?😀 Jsi okruhovy jezdec?
Tenhle cas je pro 99%+ řidičů nereálný.
Dam v tomhle tempu 6 kol je podle me i na hranici sériové techniky a gum.
Tenhle cas je pro 99%+ řidičů nereálný.
Dam v tomhle tempu 6 kol je podle me i na hranici sériové techniky a gum.
Naopak, potřebují ještě větší kapky, aby tady se svými lživými elektrofanatickými bludy o elektrodebilitě neobtěžovali! 😄
https😐/www.dailymail.co.uk/femail/article-11430725/Teen-Miss-Americas-transgender-local-title-holder-critics-blast-woke-competition.html
https😐/imgur.com/6ae9Vuk
😁
https😐/imgur.com/6ae9Vuk
😁
Na NS ťa skôr limituje premávka, prípadne žlté vlajky ale povedzme 2 kolá v tempe 8 min/kolo v kľude. Dáš kafe, vodu a ide sa ďalej. Ja musím tak po 5-6 kolách natankovať a pokračujeme. Fyzicky to dá aj netrénovaný jedinec.
To myslíš ako po 2 kolách autom na NS potom deň oddychovať fyzicky?
Tak to si už väčsiu cocotinu nemohol napísať, jedine že by si myslel ubehnúť 2 kolá na NS. 😒]
Tak to si už väčsiu cocotinu nemohol napísať, jedine že by si myslel ubehnúť 2 kolá na NS. 😒]
Musíš mat aj samozrejme štastie na premávku. Občas tu chodia chlapci čo to robia “under 8” so sériovou technikou a ešte sa aj zasmejeme počas kola. 😀
Lživá elektrobublina? Vysvetli. A ten elektrofanatizmus tiež. Lebo aj u teba je jasný fanatizmus. V opačnom garde, ale fanatizmus.
To asi jo... v testu je 2-3-2 a podle fotek je ta prostřední řada jen 60:40 opěradlo.
Design - jasně, píšu to zkratkovitě, nevylučuju že se to někomu může líbit... pro mě je to tak na úrovni Y - s tím, že tohle je víc kontroverzní a Y prostě jen nijaká.
Design - jasně, píšu to zkratkovitě, nevylučuju že se to někomu může líbit... pro mě je to tak na úrovni Y - s tím, že tohle je víc kontroverzní a Y prostě jen nijaká.
A v ***i je, jak znamo, tma.
Takze nevadi kdyz jeto vosklivy jak prvni svetova valka...
Takze nevadi kdyz jeto vosklivy jak prvni svetova valka...
Jasně hnusný fuj Prius. Ynteligentni člověk si vždy raději pořídí krabici 3 tuny těžkou ale hlavně že EV. Sancta simplicitas.
Často s zde tvrdí o výrobě BEV, že není zisková. Hyundai/Kia však tvrdí opak.
https😐/insideevs.com/…ant-running-ev9/
https😐/insideevs.com/…ender-interview/
Ano nemusí to platit pro všechny, ale to jen svědčí o jejich schopnosti, nebo neschopnosti.
https😐/insideevs.com/…ant-running-ev9/
https😐/insideevs.com/…ender-interview/
Ano nemusí to platit pro všechny, ale to jen svědčí o jejich schopnosti, nebo neschopnosti.
Tak to neviem, ja som mal verziu 2+2+2 a tam by si toho nasekal madzi sedačky dost. Interier aj napriek digitalizácii veľmi slušný. Exterier kontroverzný ale ja ho nezatracujem.
Proboha! Jasně Pepo, bežná rodinná auta se vyrábějí proto, aby se proháněla pro Nürburgringu... víš co, vem si prášek! Já mám najeto přes 2 mio km v různých plechovkách, ale na Nürburgringu jsem ještě nebyl, to je, co?
:yes: